ihan simona ottaa kupoliin :(((((((

ärsyttävää

tellussa kolmosella pyörivä erittäin hieno suomalainen shampoo mainos

joka kerta kun se tulee ruutuun räjähtää meidän koirat haukkumaan

ikinä en tule niin paljon haukuttua tuotetta ostamaan

12

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mua raivostuttaa nykyään kymmeniä kertoja illan aikana tulevat kurkkupastilli Bafusinin mainokset. Se, missä se nainen pimputtaa pianoa, pompottaa päällään palloa ja mitähän se vielä kolmatta asiaa tekikään samalla. Aaarrgg..

      • Lisäksi mua raivostuttaa epäloogiset mainokset. Näin pari iltaa sitten mainoksen, missä miehellä oli iso oltermannijuustopaketti kädessään. Hän etsi sitten samalla ilmeisesti juustohöylää. Tytär tuli siihen sitten pelastamaan tilanteen tarjoamalla hänelle valmiiksi paketissa olevia siivutettuja juustosiivuja. MITÄ JÄRKEÄ on ollut ostaa samaa juustoa kahdenlaisena versiona???!!! Ihan niinku nyt se kokonainen juustoklönde nyt menis hukkaan ja sen voi heittää sitten samantien roskiin ja alkaa käyttämään pelkkiä valmisviipaleita. Saaaa****na, että mua hiertää tuollainen typeryys. Oikein verenpaineet nousee pelkästä ajatuksestakin.

        Sitte sitä aktivia-jugurttiahan on mainostettu vuosikausia ja on aivan varmasti tuttu pelkästään jo kaupan hyllyltä, vaikkei olis sisältöä mainostanutkaan. Noh, nyt tulee mainos, missä kolme naista puhuu pallomahastaan. Yks tarjoaa kahdelle aktiviat, niin toinen katsoo purkkia täysin yllättyneenä, niinkuin ei olis eläissään edes kuullut koko asiasta mitään. Mun silmät vuotaa kohta verta näitten mainosten takia ku ne on niin ääliömäisiä!!!


      • pz.n kirjoitti:

        Lisäksi mua raivostuttaa epäloogiset mainokset. Näin pari iltaa sitten mainoksen, missä miehellä oli iso oltermannijuustopaketti kädessään. Hän etsi sitten samalla ilmeisesti juustohöylää. Tytär tuli siihen sitten pelastamaan tilanteen tarjoamalla hänelle valmiiksi paketissa olevia siivutettuja juustosiivuja. MITÄ JÄRKEÄ on ollut ostaa samaa juustoa kahdenlaisena versiona???!!! Ihan niinku nyt se kokonainen juustoklönde nyt menis hukkaan ja sen voi heittää sitten samantien roskiin ja alkaa käyttämään pelkkiä valmisviipaleita. Saaaa****na, että mua hiertää tuollainen typeryys. Oikein verenpaineet nousee pelkästä ajatuksestakin.

        Sitte sitä aktivia-jugurttiahan on mainostettu vuosikausia ja on aivan varmasti tuttu pelkästään jo kaupan hyllyltä, vaikkei olis sisältöä mainostanutkaan. Noh, nyt tulee mainos, missä kolme naista puhuu pallomahastaan. Yks tarjoaa kahdelle aktiviat, niin toinen katsoo purkkia täysin yllättyneenä, niinkuin ei olis eläissään edes kuullut koko asiasta mitään. Mun silmät vuotaa kohta verta näitten mainosten takia ku ne on niin ääliömäisiä!!!

        *sisältöä olis MAISTANUTKAAN (ei mainostanutkaan). Sen verran pinna kireellä, että kirjoitinkin väärin. :D


      • pz.n kirjoitti:

        Lisäksi mua raivostuttaa epäloogiset mainokset. Näin pari iltaa sitten mainoksen, missä miehellä oli iso oltermannijuustopaketti kädessään. Hän etsi sitten samalla ilmeisesti juustohöylää. Tytär tuli siihen sitten pelastamaan tilanteen tarjoamalla hänelle valmiiksi paketissa olevia siivutettuja juustosiivuja. MITÄ JÄRKEÄ on ollut ostaa samaa juustoa kahdenlaisena versiona???!!! Ihan niinku nyt se kokonainen juustoklönde nyt menis hukkaan ja sen voi heittää sitten samantien roskiin ja alkaa käyttämään pelkkiä valmisviipaleita. Saaaa****na, että mua hiertää tuollainen typeryys. Oikein verenpaineet nousee pelkästä ajatuksestakin.

        Sitte sitä aktivia-jugurttiahan on mainostettu vuosikausia ja on aivan varmasti tuttu pelkästään jo kaupan hyllyltä, vaikkei olis sisältöä mainostanutkaan. Noh, nyt tulee mainos, missä kolme naista puhuu pallomahastaan. Yks tarjoaa kahdelle aktiviat, niin toinen katsoo purkkia täysin yllättyneenä, niinkuin ei olis eläissään edes kuullut koko asiasta mitään. Mun silmät vuotaa kohta verta näitten mainosten takia ku ne on niin ääliömäisiä!!!

        Helpottiko ? :D


    • Mun mielestä sellaisten mainostajien tuotteita joissa käytetään koiran haukkua, ovikellon sointia, puhelimen soittoääntä tai hälytysajoneuvon ääntä, ei tulisi kenenkään ostaa.

    • Mä inhoon kaikkia mainoksia ! Hitto, ku niitä tulee jo enemmän ku ohjelmia. Verenpaine nousee huippulukemiin joka kerta, ku mainoskatko tulee. Vaarallista touhua. :/

    • Katsele koirakuiskaajaa ja opeta karvakunot rauhoittumaan ihan transsiin!

      • Terve ja vapaaman:)

        Minun verenpaineeni normalisoitui jo vähintään kymmenen vuotta sitten kun lakkasin katsomasta mainoskanavia. Ja kas kummaa, elämäni ei tehnytkään konkurssia. Enkä menettänyt mielenterveyttäni vaikka myös kymmenen vuoden ohjelmat (aivopesusiivuihin pätkityt kenkuruhypyt) jäivät täysin.

        Korvikkeeksi olen saanut muuta elämää :D

        Tämä vastine ei ollut teidän kenenkään mielipidettä vastaan. Kiitos.


      • Pörrääjä
        Terve ja vapaaman:) kirjoitti:

        Minun verenpaineeni normalisoitui jo vähintään kymmenen vuotta sitten kun lakkasin katsomasta mainoskanavia. Ja kas kummaa, elämäni ei tehnytkään konkurssia. Enkä menettänyt mielenterveyttäni vaikka myös kymmenen vuoden ohjelmat (aivopesusiivuihin pätkityt kenkuruhypyt) jäivät täysin.

        Korvikkeeksi olen saanut muuta elämää :D

        Tämä vastine ei ollut teidän kenenkään mielipidettä vastaan. Kiitos.

        Oon aatellut tänän elämän silleen että jos luovun kaikesta missä on lieveilmiönä pientä ärsyynnystä muuttuu elämäni aika köyhäksi. Joten kestän ikävät mainokset ihan siinä missä linnunpaskatkin terassin kaiteella .


    • Pörrääjä

      Tällä hetkellä se on ainoa mainos mille meidän rekku haukkuu, se saa sen selvästi ärsyyntymään, mitä lie koirankielellä sanovat :O
      Yleensä neitimme vain katselee koiraohjelmiä kallistellen päätään niiden juttuja kuunnellessaan.

    • tventivan

      Mitään superinhokkia ei tällä hetkellä ole, mutta suosikkini on koirien tekohampaat-mainos. Tai oikeestihan siinä jotain hampaanpuhdistusjuttua mainostetaan mutta että ne koirat ovat söpöjä muka-tekohampaineen.

      Berocan mainos on kiva. Se missä ne kaksi tukkijätkää tanssivat tukeilla. Jotenkin siitä tulee hyvälle tuulelle.

      • Pörrääjä

        se koirien tekohammasmainos olikin mainio :)

        Siitä laajakaistamainoksesta missä tulee sitä kuvan takkuamista en pidä ollenkaan, sillä semmosia samanlaisia ärsyttäviä kuvahäiriöitä tulee aika usein mopojen ja joidenkin traktoreiden tästä ohi ajamisen seurauksena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe