Mitä varten pitää entisten presitenttien tuloja /eläkkeitä /muita valtion maksamia kustannuksia nyt jus nostaa ,meillä on kohta 4 entistä ,eikö ne perkele tule vähemmällä toimeen ,kun luki Hesarista niin pätkii. Näin alle 500 euron kuukausi tulolla toimeen tulevana vituttaa . Lamaa tässä huudetaan mutta ei oo järkee missään.
pressan palkat /eläke /ylläpito
4
75
Vastaukset
- korjaan ....
anteeksi 3 entistä ,mutta perheitäkin hyysätään...
- Ei näytä
pressat esimerkkiä. haloska "työläispressa" kaikkein ahnein ja niin surkea, ettei ansaitsisi nykyistäkään palkkaansa.
- peikkotrolli
Vanhat presidenteillä on oikeis eläkkeeseen mutta olisi kohtuullista ja moraarisesti oikein että heitä koskisi samat säännöt kuin muitakin. En minä asioista paljoa ymmärrä, mutta eikö se mene niin että, eläkelläiset saavat seitsemänkymmentä prosenttia siitä mitä ovat palkkaa saaneet? ex-presidentit saavat eläkettä joka on 60-prosenttia nykyisen presidentin palkasta. Olisi hyvä että entisten presidenttin eläke laskettaisiin siitä mitä itse ovat virassaan itse tienannet, eivätkä sen mukaan miten paljon nykyinen tienaa. Entisille presidenteille voidaan kustaa
"Lisäksi valtio voi kustantaa eläkkeellä olevalle presidentille sopivan asunnon kohtuullista vuokraa vastaan, tarjota tarpeen mukaan erilliset kirjoitus- ja arkistotyöhön soveltuvat työtilat sekä antaa turvallisuus-, toimisto- ja muita vastaavia palveluja valtion talousarvion rajoissa."
Olisi kiva tietää mihin entinen presidentti tarvitsee työtiloja? Muistelmia sun muita juttuja voi tehtä kannettavalla ja sitä voi käyttää vaikka olohuoneessa, joten tuota varten erillinen toimisto on turhaa rahanmenoa. Eläke on niin iso että pystyy omat harrastukset maksamaan. Eihän muittenkaaneläkkeellä olevien harrastuksia maksella valtion varoista. - pauli_ggi
pressa ei maksa veroja
pressa se saa apuja
koska se on koko kansan pressa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514