Onko sulla näyttö että olet Uskovainen????

savonarola

Kyllä se niin on että Aasialaiset elää paljon läheeisempä Raamattulista elämä vaikka ovat buddhalaisia..

Kyllä ovat niin kohteliaita ja kunnollisia kun he avaavat ovet jokaiselle ja jopa laita sun päälle turvavyön autossa.. Kun he pyytävät kylään niin heidän lapset seisovat riviissä ja kättelevät ja osoittaa suurta kunioitusta vahempia väkeitä kohtaan.. Vanhempa väke pyytä heti suoraan pöytään ja tarjoaa sitä parasta vaikka itse joutuisivat kärsiä rahanpuutteessa monen kukauden sen jälkeen..
Kyllä olis länsimaan Kristityt paljon mietittävä jos olisivat viisaita..

35

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • New Castlen Arola

WAUUU raamatullista elämää ILMAN Jeesusta. Kyllä huomaa, että olet aika pihalla.

Olitko lomamatkalla jossain Thaimaassa vai?

• Uskoa hakemassa?

Itse olen mies joka ei voi sanoa olevansa uskossa.. Silti rukoilen ja uskon että kristinuskon jumala on olemassa.. En tiedä asiasta tarpeeksi ja myönnän - mä pelkään heittäytyä Jumalan armoille. Siis pelkään... Silti tunnen kuinka Jumala mua kutsuu ja rukoilen joka päivä etten kuole ennen kuin löydän Hänen armonsa ja rohkeuden heittäytyä Hänen syliinsä täydellä antaumuksella.. Mutta pakko sanoa että ymmärrän Savonarolaa.. Nöyryydessä on meillä oppimista ja olen ollut töissä islamilaisissa maissa ja pakko sanoa että heihin nähden, meillä on asenteessa uskontoon nähden paljon oppimista.. Tuntuu, että osa maailmasta osaa heittäytyä sokeasti uskoon.. Tässä meillä olisi oppimista..

Mutta kuten yllä kirjoitin.. Toivoisin nyt että ette lyttäisi tätä mielipidettä täysin vaikka en ole ns. "tosi uskovainen" teidän mielestänne.. Silti on mielestäni surullista, että New Castlen Arola tuntuu aika pahasti asennoituvan keskustelun aloittaneen henkilön kirjoitukseen.. Eikö kristinusko perustu ymmärrykseen kanssa ihmisiä kohtaan ja rakkauteen? Eikö se perustu inhimillisyteen? Tuntuu pahalta, että uskossa oleva ihminen lyttää toisen mielipiteen ilman rakentavaa keskustelua.. Jään miettimään onko tämäkin uskonto jo niin maallistunut että katsotaan kuka on "uskossa" ja kuka on "väärässä".. Uskon, että kirjoittaja tarkoitti nöyryyttä mitä Raamatussa tarkoitetaan..

Mutta niin kuin sanoin.. Mikä minä olen puhumaan kun en itsekkään tiedä enään mitä ajatella.. Mutta tällaiset ajatukset heräsivät..

• New Castlen Arola

JOS tuntisit Savonarolan, huomaisit ettei hänelle voi lällysti vastata, hän itsekin vastaa muille JULMAN HÄIJYSTI ja hänellä on ihan oma uskonto - On yksi raivostuttavimpia tyyppejä näillä ketjuilla, hän PROVOSOI tahallaan ja haluaa suututtaa muut ihmiset.

Olen pahoillani, että sait väärän käsityksen minusta, mutta me uskovatkin olemme vain ihmisiä ja välillä kipunat lentää...

• l-h

kiitos rehellisesta viestistasi --uskoa hakemassa--
      ja kaikkihan me tavallaan olemme 'uskoa hakemassa'.vaikka olisimme tulleet uskoon jo 40 -v sitten..
      opetuslapsetkin sanoivat Jeesukselle-- lisaa uskoamme..ja niin saamme kaikki sanoa Herrallemme.
      mutta kun sanot--///Itse olen mies joka ei voi sanoa olevansa uskossa.. Silti rukoilen ja uskon että kristinuskon jumala on olemassa.//

olet oikeassa HAN on olemassa ..HAN on lahellasi valmis asumaan sinussa-- oven aukasu vaan on sinun tehtavasi.-- mina seison ovella ja kolkutan ja jos joku avaa aven ...jne..
      mika pidattelee-- sielunvihollinen ei halua sinun tekevan tuota oven aukaisua..

mutta kun uskot Jumalan olemassaoloon,niin mikaan ei voi sinua astumasta rakkauden lahteelle...ota askel--han lahestyy sinua 2 askelta..
      tutki Sanaa ja rukoile ja puhu jollekin uskovalle asiasi..
      terveisin lannenhunttari..rukoilen puolestasi

• eenokki 12

Otahan sinä troppia ja suuntaa askeleesi kirjastoon lukemaan sitä sidottua ratkaisuvaltaa.
        Ehkä huomaat että ihminen ei voi ottaa askelta armoon päin.

• Buddhalaiset ,,, Niin tarkoitin että he elävät enemmän raamatuntapaista elämä vaikka he eivät olisivat uskossa ja ilman Jeesusta. ja taas uskovat elävät täällä länsimaissa ei raamattullista elämä ja luullottele itselleen että olevansa uskossa..

ja mistä se johtuu ..
      No tietysti siitä syystä että on niin paljon v'ääriä opetuxia joka vie harhaan...
      Koska usko antaa aina tekoja ja Raamattullista elämä....

• savonarolanoppia

Sinä olet yksi pahimmista harhaopettajista savonarola! Sinä et koskaan korosta Jeesuksen tekemää ainutkertaista sovitustyötä ristillä ihmiskunnan tähden, vaan vedät tekojen tekemisen asiaksi, josta sinä jatkuvasti harhaisesti luulet tulevan pelastuksen. Tekojen kautta ei voi kukaan pelastua, vaan ainoastaan Jeesuksen sovitustyön kautta, kun uskoo Häneen ja pyytää veren pesoa synneistään, tunnustaa ja hylkää syntinsä ja lähtee Jeesuksen seurassa vaeltamaan eteenpäin uskon tiellä. Kun kulkee Jeesuksen seurassa, niin mielellään tekee niitä tekoja, jotka Herra antaa, mutta pelastusarvoa niillä ei ole. Joka näin luulee ja opettaa on todella harhassa. On aina muistetttava se, että teot eivät ketään pelasta, Ei ole muuta tietä Pelastukseen kuin Jeesuksen Kristuksen kautta! Itse olen saanut Herran armosta kulkea evankelistana vuosikausia, mutta en niistä kerskaa ja kerro enemmälti. Korotan aina Jeesusta ja Hänen sovitustyötään!

Mitä tulee siihen, että joku tekisi Jumalan tekoja on tosi harhaista. Me emme voi tehdä mitään Jumalan tekemiä tekoja. Emme voi pelastaa ketään, emme voi luoda maita ja taivaankappaleita, jne.. se on täysin mahdotonta. Nämä tällaisethan ovat vain ja ainoastaan Jumalan tekemiä tekoja. Suurin Jumalan teko on ihmiskunnalle se, että Hän antoi Ainokaisen Poikansa, jotta ihmiset saisivat pelastuksen Hänen sovitustyönsä kautta. Ihminen itse päättää ottaako pelastuksen vastaan vai eikö ota!

• KIRJOITIT BULLSCHITT JA VALHE SUN KIEROSTA LIHASTA: ) ---> vaan vedät tekojen tekemisen asiaksi, josta sinä jatkuvasti harhaisesti luulet tulevan pelastuksen. Tekojen kautta ei voi kukaan pelastua, vaan ainoastaan Jeesuksen sovitustyön kautta, kun uskoo Häneen ja pyytää veren pesoa synneistään,

OLEN KOKO AJAN KOROSTAMASSA ETTÄ JOS SÄ TULET USKOON NIIN ALAT TEHDÄ JUMALAN TEKOJA JOKA PELASTAA SINUA MUTTA ET NÄKÖJÄÄN LIHASSA YMMÄRTÄÄ ETTÄ JOKAINEN TODELLA USKOONTULLUT SAA VOIMA TEHDÄ NIITÄ TEKOJA KOSKA HÄN ON TÄYSIN MUUTTUNUT NIIN ETTÄ HÄN TEKEE NIITÄ SIITÄ UUDESTA LUONNOSTA EIKÄ VANHASTA KUONNOSTA JONKA SÄ VALHEESSA VÄITÄT MINUN TEKEMÄÄN.

EI KUKAAN VOI TEHDÄ JUMALAN TEKOJA ILMAN USKOONTULOA JA UUDESTA LUONNOSTA JA TILASTA JOKA JUMALA SILLOIN ON LUONUT HÄNEEN..

EREHDYT PAHASTI KUN LUULET PÄRJÄVÄNSÄ ILMAN TEKOJA .. LUE NYT HUOLELLISESTI TÄMÄN OPETUXEN NIIN TIEDÄT MITÄ OLET VAILLA...

• savonarolanoppia

En Savonarola olet harhassa siinä, että sanon etteivät omat teot voi ketään pelastaa. Sinä taas olet harhassa luulotellessasi tekojesi kautta pelstuvasi. Sinulle ei kelpaa Raamatun selkeä totuus siitä, että vain ja ainoastaan Jeesuksen verisen sovitustyön kautta. Jos olisi muu tie pelastukseen, niin ei Jumalan olisi tarvinnut lähettää Jeesusta maailmaan kuolemaan riastin puulla! Raamattu ei missään kohden tunne ja anna myöten siinä, että olisi joku toinen tie pelastukseen ja taivaaseen kuin Jeesuksen kautta. Sinä savonarola olet todella harhasa omien tekojen kautta pelastumisoppeinesi. Me emme pysty tekemään Jumalan tekoja. Emme pysty luomaan elämää, emme pysty ketään pelastamaan, emme pysty tekemään yhtään Jumalan tekoa! Kaikki mitä teemme on meidän omia tekojamme. Tuokin , että sinä isokirjaimia käyttäen huudat on sinun tekosi! Ei siinä ole Jumalalla mitään tekemsitä. Mutta sinähän vastusta Jumalan Sanaa ja sen totuutta alusta loppuun saakka. Sinähän kirjoittelet oman jumalasi, pimeyden ruhtinaan käskystä valheellista harhaoppiasi! Olet ilmeisen paatunut joten et haluakaan kuulla totuutta, vaan intät vastaan ja koetat tuoda omien tekojen kautta pelastumisoppiasi tänne!

Tekoja tekemättä pärjään todella hyvin, asillä Jeesus on tehnyt pealastukseni eteen kaiken. Toki kun vaellan Hänessä, niin tahdon totella Häntä ja tehdä niitä pieniä tehtäviä, jotka Hän minulle antaa. mutta niistä en kerskaa. Joka kerskaa omista teoistaan on jo palkkansa saanut! Eikä tämä ole Raamtun tie.

• body

Suomalaisen kristillisyyden pahin rasite on uskon tiukka määrittäminen.

Jos et mahdu ruotuun, olet pihalla.

Meidän ei tarvitse tehdä " jumalan" tekoja, Jumala tekee ne itse.

Uskosta on tehty suoritususko, ja kansa väsyy.

• savonarola

Niin kun et tiedä että ihminen ei tarvitse yrittää tehdä,,, vaan tekee sen auttomaattisesti ja ei voi elää toisin uudessa luomuxessa ja luonnossa uudestisyntyneenä...

Näin on ihminen jos hän oikesti on pelastuxen sisäpuolella ja ihminen vie Pyhä henki ja tekee niitä tekoja josta ihmisestä vaaditaan että pelastuu...

• l-h

body-----
      Meidän ei tarvitse tehdä " jumalan" tekoja, Jumala tekee ne itse.

mutta on 'tekoja' joiden tulee lahtea meista--- tuossa aluksi--
      1. Joh. 4:20
      Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
      silla suurin niista on rakkaus
      rakkauteen kuuluu myos 'tekoja' ei pakosta ,vaan rakkaudesta

• Aivan!!! Vaikka ei ne tulee lähtee meistä niinkuin kirjoitat. van jos ne puuttuvat ne Rakkauden teot niin ei se ihminen ole uskossa lainkaan vaan edelleen lihassa ja luulottele itselleen vaan että kaikki on hyvin ja ylensä sellainen uskonnollinen ihminen syöttää Raamattunsanoja niinkuin automaattikone joka on jumiuttunut tai konekiväri ja siinä ympäri tälklaisen kuolee ihmiset harhauskossa tai armouskonnollisessa huumassa...

• l-h

Onko sulla näyttö että olet Uskovainen????

ja etta mita pitaisi nayttaa???ja kenelle?siina tulee mieleeni farisealaisten ja kirjanoppineitten näytot--pitkat vaipantupsut--ja kirjakotelot..
      tai sitten tuo-
      Matt. 23:7
      ja tahtovat mielellään, että heitä tervehditään toreilla, ja että ihmiset kutsuvat heitä nimellä 'rabbi'.
      Mark. 12:38
      Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      Luuk. 11:43
      Voi teitä, te fariseukset, kun te rakastatte etumaista istuinta synagoogissa ja tervehdyksiä toreilla!
      Luuk. 20:46
      "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      eli kun Jumala tietaa sinun olevan uskossa..muun maailman tietaminen ei ole niin tarkeaa..silti ,kun aika tulee niin on todistuskin annettava

• Tomi Lipitin

Kyllä l-h ihan totta - olet oikeassa, Savonarola kirjoittaa kun pahinkin fariseus.
        MIKÄHÄN kumma häntä riivaa??? Syyllisyys???Käsittelemätön paha synti???

• Oletko noin sokea ???

Etkö löydä Raamatussa miten esimerkkillinenUskova pitää olla m.m ---> 4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

• savonarola kirjoitti:

Oletko noin sokea ???

Etkö löydä Raamatussa miten esimerkkillinenUskova pitää olla m.m ---> 4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

Jos ei tuo riittää niin voin näyttää muita paikkoja missä näytetään Raamatussa miten esimerkkillisiä ovat Uskovat..
        Oletko koskaan lukenut tarkkaan tämän kertomuxen ??? 30 Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
        31 Niin vaelsi sattumalta eräs pappi sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
        32 Samoin leeviläinenkin: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.
        33 Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
        34 Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
        35 Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
        36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
        37 Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".

• I-hlle:

Näytöksi riittää murheen murtama sydän synnin tähden. Kun itkien kadut syntejäsi ja pyydät niitä anteeksi Jeesuksen nimessä ja hänen kauttaan, niin saat olla varma armahduksesta.

Senjälkeen kun olet ojentanut itkien ja armoa anoen tyhjät kätesi Kristuksen puoleen, niin hän muuttaa sisimpäsi ja antaa sinulle voiman tulla Jumalan lapseksi.

Jeesus tekee meissä sen muutostyön, mutta hän ei tee väkivaltaa, vaan jokainen joutuu ihan henkilökohtaisesti toivottamaan hänet tervetulleeksi elämäänsä.

• l-h

juu mutta pappi ja leevilainenkin olivat ymmartaakseni tuon ajan uskovaisia..
      mutta laupeus heilta puuttui
      samarialaiset olivat halveksittuja...mutta vain han osoitti laupeutta ja Jumala sanoo kauneinta ihmisessa on hanen laupeutensa..ja viela
      laupeutta mina tahdon,enka uhria..
      olkaamme laupiaita toinen toisellemme...

• Ei liha voi olla oikeesti laupias niinkuin Raamattu opettaa vaan se hairahdaa ja sen takia vain se uusi luonnos mihin me synnytään uudestisyntymän kautta voi olla totuudessa laupias !!!!!!!!!

• * Pahinta on, että jos vertaamme toisia omalla uskollamme. "Ellet ole sellainen kuin minä, et ole uskossa!"

* Jeesus määrittää uskon teoksi sen, että " Uskoo Häneen ja että Hän on Jumalan Poika." Ymmärrän teot niin, että ei mikään fyysinen teko, siis hyvänkeväisyys tai vastaava hyvä teko, ei ne voi ketään pelastaa. Tämän tyyppidiä tekoja voi tehdä ilman uskon häivääkään kuka vaan, jos ne pelastaisi, silloinhan usko olisi teoista, eikä armosta.

* Raamattu opettaa kyllä aivan toisinpäin. " Te olette armosta pelastetut, uskon kautta Jeesuskeen Kristukseen, ette itsenne, ettekä tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi.

* Uskon teot on USKOLLA tehtyjä, uskon teot ei ole fyysisiä. Hyvän tekeminen joka myös kuuluu uskovalle, on aivan eriasia kuin uskon teot. Mitä uskoa siinä tarvitaan, jos avaan oven lähimmäiselleni? Eikö se ola vaan minun omasta tahdosta tehty, jos niin haluan, ei se uskoa tarvitse?

* Jos sinä todistat Herrastasi, vaikka kadulla kulkiessasi, pidätät kohteliaasti ihmisiä ja kysyt, voisiko he kuunnella hetken, minulla on ilosanoma kerrottavana. Ja jos jää kuuntelemaan, kerron hänelle Jeesuskesta Kristuksesta joka kuoli ristillä hänenkin puolesta. Siihen uskon tekoon taivaskin yhtyy.

"Enklitkin yhtyy riemuhun, syntinen täällä kun kääntyy." kaikki uskonteot tulisikin suunnata sielujen voittamiseen Kristukselle, eikä etsiä omaa kunniaa hyvillä töillä. Teemme teitenkin hyvää jos ja kun Jumala niitä etemmee tuo, sillä Hän vaikuttaa uskovaisessa tahtomista ja tekemistä. Ja jo eettisesti tulee arvostaa lähimmäistään, ja varsinkin uskon veljinä ja sisarina tulisi pitää toista parempana kuin itseään. Avioliitossa tämä olisi hyvä hyve, puolin ja toisin, samoin seurakunnassa, vertaahan Paavalikin avioliittoa seurakuntaan.

* kaienkaikkiaan, hyvän tekeminen on aina inhimillistä ja eettisesti suositeltavaa, oli sitten uskossa tai ei, koska fyysiset hyvän tekemiset ei ole uskon tekoja. Ne perustuu tahtomiseen ja tekemiseen, vaikkakin vaikuttajana olisi Jumala.

* Jos olisi vaikka tapaus, että joku tarvisisi apua, paikalla ei ole ainuttakaan uskovaa, niin mielestäni Jumala voisi silloin vaikuttaa jossain ihmisessä, että antaisi apunsa tälle avuntarvitsijalle, vaikka ei uskossa olisikaan. Jos Jumala niin haluaisi?

• l-h

///koska fyysiset hyvän tekemiset ei ole uskon tekoja.///

kylla uskon tekoja voivat myos olla fyysiset teot..eikohan tuossa ollut ihan fyysinen teko?
      Mark. 9:41 Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille.

• Olen sama mieltä sun kanssa !! Kyllä OIKEA USKO synnyttää aina yliluonnollisia JUmalasta fyysisiä Rakkauden tekoja,, jopa hänen vihollista kohtaan...

• savonarola kirjoitti:

Olen sama mieltä sun kanssa !! Kyllä OIKEA USKO synnyttää aina yliluonnollisia JUmalasta fyysisiä Rakkauden tekoja,, jopa hänen vihollista kohtaan...

Surullista kyllä tulkitsee Mohikaani Raamatun niinkuin seurakunnan perinnäisoppia konsanaan joka on toistettu seurakunnassa muutama miljoona kerta viime vuosisadalla ja siinä sitten seurakunta syö sen elikä kuule sen toistuvaxi ja omaxuu sen oikeana vaikka Pyhä Henki antais epämielyttävä tunne toistuvasti kunnes ihminen paatu ja pyhä henki sitten jättää hänet toisen evankeliumin vankilassa ja saalina...

IHMINEN ON SITTEN NIIN SOKEA JO ETTEI HÄN ENÄÄ VOI EIKÄ USKALLA OTTAA VASTAAN MITÄ PYHÄ HENKI YRITTÄÄ OPETTAA... JOS EDES ENÄÄ KUULEE PYHÄN HENGEN ÄÄNI...

• body

" onko sulla näyttö että olet uskovainen..."

ei ole näyttöä joka miellyttäisi kysyjiä, sillä kaikki kysyjät haluavat itsensä näköisiä uskovaisia, ja niitähän ei löydy muita kuin yksi ja se on aina kysyjä.

• Väärin !! Kristuxen kaltaisia me haluamme sinun.. Elikä jos joku on Kristuxessa niin tulis vaeltaa niinkuin hän vaelsi opettaa raamattu meille .. Amen !!

• Onko sulla? Se minkälainen on täällä on siihen nähden minkälainen on ulkopuolella toissijaista.

• sdfsadfsadfsadfsadf

Jos joudun putkaan huudettuani Jeesus on Herra Helsingin aleksanterinkadulla, juovuksissa... niin lasketaanko se näytöksi uskoni puolesta?

Ja seuraavana aamuna poliisille sanoin: olisiko perkelettä pitänyt huutaa?

t:Jumalan Hullu

• Olisitko ollut humalassa riehuvana jotenkin ihailtava ja poliisit sanois vau mikä uskova ?? Ninkö se menee ??? Minä sanoisin tuskin.. Esimerkkilliset ja Puhtaita Pyhiä tulisimme olla...

• dfgdsfgsdfgdsfgsdfgd
        savonarola kirjoitti:

Olisitko ollut humalassa riehuvana jotenkin ihailtava ja poliisit sanois vau mikä uskova ?? Ninkö se menee ??? Minä sanoisin tuskin.. Esimerkkilliset ja Puhtaita Pyhiä tulisimme olla...

Niinkö? kenkä takia jouduin sinne? en ainakaan itseni takia..... tule käymään kylässä niin antaa Jeesuiksen päättää asia... Kiilekuja 4 a 2 00710 HKI, ovessa lukee Jaatinen.

• dfgdsfgsdfgdsfgsdfgd
        savonarola kirjoitti:

Olisitko ollut humalassa riehuvana jotenkin ihailtava ja poliisit sanois vau mikä uskova ?? Ninkö se menee ??? Minä sanoisin tuskin.. Esimerkkilliset ja Puhtaita Pyhiä tulisimme olla...

Enkä sitäpasitsi "riehunut" vaan huusin täyttä ääntä Jeesus on Herra aleksilla.... hmmm... teeppä sama savis....

• Kenkälusikka.

Oletko Savonarola myynyt omaisuutesi pois ja lahjoittanut rahat köyhille sekä ottanut kodittoman kattosi alle asumaan?

Jos et, niin sitten et voi olla kristitty sillä Jeesus käski tehdä niin!

• Nyt on niin että Jumala ei ole uudestaan sitä käskenyt mua tehdä ( elikä antaa kaiken pois) pari kerta olen kyllä kuullut käskyn ja totellut Hänet.. Mutta älä masennu ja ´tule katellisexi siitä kyllä oli ottajia runsaasti,, ja tuotakaan sä et saa mua kiikkiin kun olen kaikenmaallista kulkureita ja huumekäyttäjiä majottanut sitten kun menin naimisiin niin se jatkui nin että meillä on olut kaikenlaisia mustalaisia romaanista meidän olohuonessa. : )

Jos mulla olis tälläkin hetkellä koditon ja muukalainen mun kattoni alla ?? Mix minä sen sulle kertoisi ???

Mutta sitä voin kertoa että olen paljon kovempi olemaan itse esimerkkinä kuin mitä vaadin toisilta..

• Palkkapäivä oli jo
        savonarola kirjoitti:

Nyt on niin että Jumala ei ole uudestaan sitä käskenyt mua tehdä ( elikä antaa kaiken pois) pari kerta olen kyllä kuullut käskyn ja totellut Hänet.. Mutta älä masennu ja ´tule katellisexi siitä kyllä oli ottajia runsaasti,, ja tuotakaan sä et saa mua kiikkiin kun olen kaikenmaallista kulkureita ja huumekäyttäjiä majottanut sitten kun menin naimisiin niin se jatkui nin että meillä on olut kaikenlaisia mustalaisia romaanista meidän olohuonessa. : )

Jos mulla olis tälläkin hetkellä koditon ja muukalainen mun kattoni alla ?? Mix minä sen sulle kertoisi ???

Mutta sitä voin kertoa että olen paljon kovempi olemaan itse esimerkkinä kuin mitä vaadin toisilta..

Savonarola on täällä kehua retostamnut taas tekemisiään, joten hän on jo palkkanssa saanut! Todellinen usko tekee hyvätkin teot salassa ja ei niistä kerro ja kersu! Savonarola kertoo ja kerskuu jatkuvasti! Siispä hänellä on jo nyt "tili" kourassaan!

• Avustako heitä?
        savonarola kirjoitti:

Nyt on niin että Jumala ei ole uudestaan sitä käskenyt mua tehdä ( elikä antaa kaiken pois) pari kerta olen kyllä kuullut käskyn ja totellut Hänet.. Mutta älä masennu ja ´tule katellisexi siitä kyllä oli ottajia runsaasti,, ja tuotakaan sä et saa mua kiikkiin kun olen kaikenmaallista kulkureita ja huumekäyttäjiä majottanut sitten kun menin naimisiin niin se jatkui nin että meillä on olut kaikenlaisia mustalaisia romaanista meidän olohuonessa. : )

Paljionkos annat viikossa huumeveivareille rahaa hankkiakseen lisää huumeita? Vai käytkö hakemassa niitä itse välittäjältäsi ja annat sitten huumehörhöillesi niitä laupeudenosoituksinasi?

Millaisa mustalaisromaaneja sinun kirjahyllyssäsi sitten on? Kertovatko henkilökuvina romaniheimosta, vaiko miten? Kerropa! Vastaa nyt rehellsiesti esitettyihin kyssäreihin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5674
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1785
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1259
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      72
      1070
    5. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1062
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1017
    7. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      140
      973
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      61
      955
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      938
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      935
    Aihe