Käräjäoikeus antaa päätöksensä, H.K. lähettää korvaushakemuksen Valtiokonttoriin, takavarikot puretaan ja vahingonkorvausoikeuskäynnit alkavat.
Valuuttakauppa alkaa WISH 3.0:ssa, ja Suomen kansantalous alkaa nousemaan. Huraa!
Neljän viikon kuluttua Tikkurilasta kajahtaa
67
674
Vastaukset
- Kynnet syöty
Mä hommasin jo NIPPA-NAPAN
Jesseäkään ei odoteta näin kiivaasti !- ihan sama
>Mä hommasin jo NIPPA-NAPAN
>Jesseäkään ei odoteta näin kiivaasti !
Niinpä! Kailajärven tuomiot tulevat oletko suolimuro valmis? - Häkki heilumaan
ihan sama kirjoitti:
>Mä hommasin jo NIPPA-NAPAN
>Jesseäkään ei odoteta näin kiivaasti !
Niinpä! Kailajärven tuomiot tulevat oletko suolimuro valmis?Jännää pukkaa joutuuko 5 vuodeksi vai saako maksimin 7 vuotta,hedelmä vaati vain 5, outo homma kun yleensä vaaditaan aina maksimeja...
No tietysti mies on tekosensa tehnyt,eikä edellisetkään tuomiot ole vaikuttaneet.. pulustajat vaativat että pääsis vapaaksi kehittämään robluuttia.
Ihan tiedoksi kun pidätettiin oli kuukautta valmis..kehittäjänä sellainen henkilo joka ei tajuu Ckielesta muuta kuin sen että se on aakkosten kolmas kirjain. - Siinä teille!
Häkki heilumaan kirjoitti:
Jännää pukkaa joutuuko 5 vuodeksi vai saako maksimin 7 vuotta,hedelmä vaati vain 5, outo homma kun yleensä vaaditaan aina maksimeja...
No tietysti mies on tekosensa tehnyt,eikä edellisetkään tuomiot ole vaikuttaneet.. pulustajat vaativat että pääsis vapaaksi kehittämään robluuttia.
Ihan tiedoksi kun pidätettiin oli kuukautta valmis..kehittäjänä sellainen henkilo joka ei tajuu Ckielesta muuta kuin sen että se on aakkosten kolmas kirjain.Hannu Kailajärvi. Tuomio 6 vuotta 2 kuukautta ehdottomana. Vangitaan heti.
Tuomitaan jumalattomiin korvauksiin.
Linnakkeessa tulee turpiin, kaiken kuorrutuksena. - Siinä teille!
Siinä teille! kirjoitti:
Hannu Kailajärvi. Tuomio 6 vuotta 2 kuukautta ehdottomana. Vangitaan heti.
Tuomitaan jumalattomiin korvauksiin.
Linnakkeessa tulee turpiin, kaiken kuorrutuksena.Ai niin. Mutta jos syyttäjä vaati viittä vuotta? Se on viisi vuotta ja puoli päälle.
- Äippä kieliope
Häkki heilumaan kirjoitti:
Jännää pukkaa joutuuko 5 vuodeksi vai saako maksimin 7 vuotta,hedelmä vaati vain 5, outo homma kun yleensä vaaditaan aina maksimeja...
Ihan tiedoksi kun pidätettiin oli kuukautta valmis..kehittäjänä sellainen henkilo joka ei tajuu Ckielesta muuta kuin sen että se on aakkosten kolmas kirjain.C on neljäs kirjain jos otetaan puuttuva kaksois aa kirjain mukaan. Nukuitko äidinkielen tunnilla ?
Siinä teille! kirjoitti:
Ai niin. Mutta jos syyttäjä vaati viittä vuotta? Se on viisi vuotta ja puoli päälle.
Hannuhan oli tekoa tehdessään koeajalla aikaisemmista talousrikoksista, joten saattaa napasahtaa nekin lusittavaksi.
Ja mitaan ette voi...- Asia vesitetty
RailiSuominen kirjoitti:
Hannuhan oli tekoa tehdessään koeajalla aikaisemmista talousrikoksista, joten saattaa napasahtaa nekin lusittavaksi.
Ja mitaan ette voi...Tarkoitat pohjia, syyttäjä ei niitä vaatinut, tekiköhän virkavirheen,...
- Anu Saukko
Äippä kieliope kirjoitti:
C on neljäs kirjain jos otetaan puuttuva kaksois aa kirjain mukaan. Nukuitko äidinkielen tunnilla ?
Kaksois aa, on sulla jutut.
- Tupla AA
Anu Saukko kirjoitti:
Kaksois aa, on sulla jutut.
Samanlaiset jutut kuin pii miehellä joka jankutti samaa asiaa miltei kuukauden.
Kun kukaan ei viitsinyt vastata hänen typeryyksiin, alkoi suunsoitto, keksi nimiä:
Ada lankku, laytis, lautapää..ym
Kun äly loppui alkoi sekoilu, jos toisten rahojen kusettaminen ottaa noin voimille, olis kannattanut olla liittymättä.. - Nauttiilus
Tupla AA kirjoitti:
Samanlaiset jutut kuin pii miehellä joka jankutti samaa asiaa miltei kuukauden.
Kun kukaan ei viitsinyt vastata hänen typeryyksiin, alkoi suunsoitto, keksi nimiä:
Ada lankku, laytis, lautapää..ym
Kun äly loppui alkoi sekoilu, jos toisten rahojen kusettaminen ottaa noin voimille, olis kannattanut olla liittymättä..Oli kivaa seurata kun Lautapää sai kunnolla kelkkaansa piikeskustelussa. Se oli todellinen nautinto.
- myötähäpeää tunsin
Nauttiilus kirjoitti:
Oli kivaa seurata kun Lautapää sai kunnolla kelkkaansa piikeskustelussa. Se oli todellinen nautinto.
>Oli kivaa seurata kun Lautapää sai kunnolla kelkkaansa piikeskustelussa. Se oli todellinen nautinto.
Joo, en muista todellakaan kenenkään oppimattoman venkulan saaneen noin kovaa oppineilta turpaansa, en koskaan!
Huvittavinta oli se, kun sutki yritti seilata epätoivoisesti sivuraiteille, mutta ei onnistunut ja se muistutti lähinnä säälittävää rämpimistä häpeän mittaamattomassa suossa, joka jätti varmaan ikimuistoiset arvet hänen kieroon luonteeseensa. Mutta miks lähti! - VW:llä mennään
myötähäpeää tunsin kirjoitti:
>Oli kivaa seurata kun Lautapää sai kunnolla kelkkaansa piikeskustelussa. Se oli todellinen nautinto.
Joo, en muista todellakaan kenenkään oppimattoman venkulan saaneen noin kovaa oppineilta turpaansa, en koskaan!
Huvittavinta oli se, kun sutki yritti seilata epätoivoisesti sivuraiteille, mutta ei onnistunut ja se muistutti lähinnä säälittävää rämpimistä häpeän mittaamattomassa suossa, joka jätti varmaan ikimuistoiset arvet hänen kieroon luonteeseensa. Mutta miks lähti!Myötähäpeää kyllä mutta arvaas kenestä. Lautis vedätti teitä hönöjä kuin mummoa vesikelkassa;)))) ettehän te osanneet edes enkkua lukea;)))) Kyllä ottaa vajakkia luontoon kun vieläkin muistelet sitä.
- nolouden ennätys
VW:llä mennään kirjoitti:
Myötähäpeää kyllä mutta arvaas kenestä. Lautis vedätti teitä hönöjä kuin mummoa vesikelkassa;)))) ettehän te osanneet edes enkkua lukea;)))) Kyllä ottaa vajakkia luontoon kun vieläkin muistelet sitä.
>>>Myötähäpeää kyllä mutta arvaas kenestä. Lautis vedätti teitä hönöjä kuin mummoa vesikelkassa;)))) ettehän te osanneet edes enkkua lukea;)))) Kyllä ottaa vajakkia luontoon kun vieläkin muistelet sitä.
- johnatan
nolouden ennätys kirjoitti:
>>>Myötähäpeää kyllä mutta arvaas kenestä. Lautis vedätti teitä hönöjä kuin mummoa vesikelkassa;)))) ettehän te osanneet edes enkkua lukea;)))) Kyllä ottaa vajakkia luontoon kun vieläkin muistelet sitä.
"Tiedättekö miksi valuuttakauppiaspiilautapää on alkanut vihaamaan paloautoja?
No kun ne ulvovat aina mennessään, että PIIIIII-PÄÄÄÄÄ -PIIIII-PÄÄÄ!
Sen seurauksena hän on aivan hermoromahduksen partaalla ja säikkyy jokaista tulipaloa ja myöskin ambulanssin sireeniä, koska hän ajattelee, että nytkö ne valkotakkiset sedät vievät hänet ajelulle.;)"
Heh HEH! Tää oli hyvä, kyllä repesin muhkeaan nauruun. nolouden ennätys kirjoitti:
" Aaah! Nyt lautapiipääkauppias yrittää VW:llä kuten sutkin ominaisuuksiin kuuluu,.."
Anteeksi ystävä, mutta nyt piti käydä nauramassa vessassa ääneen. Kyllä sinä nyt näet mörköjä joka puskassa. Nauratti, että olenko minä tosiaan laukaissut tällaisen paranoidinen persoonallisuushäiriön muutamalla viattomalla kirjoituksellani. :)
Ota ihan rauhallisesti ja hengitä syvään. Eikä autonikaan ole volkkaria, tarvitsen pikkasen paremman pirssin, koska noita kilometrejä tuppaa kertymään.
Jaksamista sinne.- hyvä kansanauto
valuuttakauppias kirjoitti:
" Aaah! Nyt lautapiipääkauppias yrittää VW:llä kuten sutkin ominaisuuksiin kuuluu,.."
Anteeksi ystävä, mutta nyt piti käydä nauramassa vessassa ääneen. Kyllä sinä nyt näet mörköjä joka puskassa. Nauratti, että olenko minä tosiaan laukaissut tällaisen paranoidinen persoonallisuushäiriön muutamalla viattomalla kirjoituksellani. :)
Ota ihan rauhallisesti ja hengitä syvään. Eikä autonikaan ole volkkaria, tarvitsen pikkasen paremman pirssin, koska noita kilometrejä tuppaa kertymään.
Jaksamista sinne."-Ota ihan rauhallisesti ja hengitä syvään. Eikä autonikaan ole volkkaria, tarvitsen pikkasen paremman pirssin, koska noita kilometrejä tuppaa kertymään.-"
Minä vain tulin sanomaan, että volkkari on hyvä auto.
Ajan työkseni kanssa n. 50thkm/v ja nyt viimeksi on ollut kolme passattia tdi 2.5 ja nyt tdi 2.0, paitsi yksi mersu Mercedes-Benz GLK 320 cdi viimeistä passattia ennen vuoden, joka oli hieno, mutta liian iso/kallis ja kulutus (n.8,5/100km), kun passatti suoriutuu keskikulutus n. 5.5/100km.
Muitakin autoja on ollut, mutta passatista on tullut minun autoni ja se on aina kaikilla herkuilla ja ilman automaattia en autoa huoli.
Lisäksi passatin arvo säilyy ja murheita/vikoja ei ole ollut, koska olen huoltanut autoni säännöllisesti ja vaihdan sen n.2v välein. hyvä kansanauto kirjoitti:
"-Ota ihan rauhallisesti ja hengitä syvään. Eikä autonikaan ole volkkaria, tarvitsen pikkasen paremman pirssin, koska noita kilometrejä tuppaa kertymään.-"
Ajan työkseni kanssa n. 50thkm/v ja nyt viimeksi on ollut kolme passattia tdi 2.5 ja nyt tdi 2.0, paitsi yksi mersu Mercedes-Benz GLK 320 cdi viimeistä passattia ennen vuoden, joka oli hieno, mutta liian iso/kallis ja kulutus (n.8,5/100km), kun passatti suoriutuu keskikulutus n. 5.5/100km.
Muitakin autoja on ollut, mutta passatista on tullut minun autoni ja se on aina kaikilla herkuilla ja ilman automaattia en autoa huoli.
Lisäksi passatin arvo säilyy ja murheita/vikoja ei ole ollut, koska olen huoltanut autoni säännöllisesti ja vaihdan sen n.2v välein."Minä vain tulin sanomaan, että volkkari on hyvä auto."
En kiistä. Olen toki ajellut Golfia, Jettaa, Tuarania ja mitä heitä onkaan erinäisiä kilometrejä. Passattia en kyllä muista vuokranneeni. Kyllähän pikkutarkka nipottaja germaani osaa autoja tehdä, laatuautoja.
Auto on vähän niin kuin emäntä. Kun yhteen merkiin napautuu kiinni, ei sitä osaa parempaan vaihtaan vaikka aihetta ehkä olisi.
Itse olen jäänyt kiinni Toljattin tehtaiden laatumerkkeihin. Ne on hieman herkemmällä kädellä rakennettuja laatumerkkejä asiakkaille, jotka arvostavat persoonallista autoa. Ja kilometrit eivät lopu kesken. Arvostan sitä, että vaikka auton matkamittari pyörähtää ympäri, matka jatkuu ja savu pöllyää. Hyvää ei tarvitse vaihtaa joka toinen vuosi.valuuttakauppias kirjoitti:
"Minä vain tulin sanomaan, että volkkari on hyvä auto."
En kiistä. Olen toki ajellut Golfia, Jettaa, Tuarania ja mitä heitä onkaan erinäisiä kilometrejä. Passattia en kyllä muista vuokranneeni. Kyllähän pikkutarkka nipottaja germaani osaa autoja tehdä, laatuautoja.
Auto on vähän niin kuin emäntä. Kun yhteen merkiin napautuu kiinni, ei sitä osaa parempaan vaihtaan vaikka aihetta ehkä olisi.
Itse olen jäänyt kiinni Toljattin tehtaiden laatumerkkeihin. Ne on hieman herkemmällä kädellä rakennettuja laatumerkkejä asiakkaille, jotka arvostavat persoonallista autoa. Ja kilometrit eivät lopu kesken. Arvostan sitä, että vaikka auton matkamittari pyörähtää ympäri, matka jatkuu ja savu pöllyää. Hyvää ei tarvitse vaihtaa joka toinen vuosi.Nyt, nyt top tykkänään. Mä rakastuin joskus ukkooni ja sen Pösöön. Pösö oli GR 1,9 litrasella varustettu 405 jotain vuosimallia -89. Ei perkele, kun sen Pösön loppuaikoina ukkoni viihtyi ranskalaisen alla pitempään, kuin mun allani. Sanoinkin sille joskus, että perkele vieköön mä laitan tiiliskiven sen Pösön kaasupolkimelle ja annan sen mennä menojaan vaikka Vesijärveen, niin pääsehän siitä maanvaivasta niinkin.
Ja mitaan ette voi...- 3 litraa/100km
hyvä kansanauto kirjoitti:
"-Ota ihan rauhallisesti ja hengitä syvään. Eikä autonikaan ole volkkaria, tarvitsen pikkasen paremman pirssin, koska noita kilometrejä tuppaa kertymään.-"
Lisäksi passatin arvo säilyy ja murheita/vikoja ei ole ollut, koska olen huoltanut autoni säännöllisesti ja vaihdan sen n.2v välein.Taitaa tää volkkarikuski aika persaukinen kun itkee 1500 € vuosittaisesta bensankulutuksesta.. mahtavia valuuttakauppiaita..
RailiSuominen kirjoitti:
Nyt, nyt top tykkänään. Mä rakastuin joskus ukkooni ja sen Pösöön. Pösö oli GR 1,9 litrasella varustettu 405 jotain vuosimallia -89. Ei perkele, kun sen Pösön loppuaikoina ukkoni viihtyi ranskalaisen alla pitempään, kuin mun allani. Sanoinkin sille joskus, että perkele vieköön mä laitan tiiliskiven sen Pösön kaasupolkimelle ja annan sen mennä menojaan vaikka Vesijärveen, niin pääsehän siitä maanvaivasta niinkin.
Ja mitaan ette voi...Aiheesta moitit Adaseni, tunnustan kernaasti, että harkitsemattomia puhun.
Oleppas armollinen ukollesi. Nainen on nähty viikossa parissa, mutta Peugeotissa riittää mielenkiintoista koiranluuta ja kumipuslaa näplättäväksi vuosikymmeniksi. Auto ja autotalli on myös oivallinen piilopaikka. Kun työntää puoli vartaloa Pösön alle piiloon, naisväen ohjeet ja neuvot eivät niin armotta raikaa korvissa.
Joko koipi ottaa eteensä vai vieläkö kuljet rollaattorilla. Rattoissaa paranemista, olipa niin tai näin.valuuttakauppias kirjoitti:
Aiheesta moitit Adaseni, tunnustan kernaasti, että harkitsemattomia puhun.
Oleppas armollinen ukollesi. Nainen on nähty viikossa parissa, mutta Peugeotissa riittää mielenkiintoista koiranluuta ja kumipuslaa näplättäväksi vuosikymmeniksi. Auto ja autotalli on myös oivallinen piilopaikka. Kun työntää puoli vartaloa Pösön alle piiloon, naisväen ohjeet ja neuvot eivät niin armotta raikaa korvissa.
Joko koipi ottaa eteensä vai vieläkö kuljet rollaattorilla. Rattoissaa paranemista, olipa niin tai näin.Kyllä riitti haastetta Pösössä. Pari kertaa nostettiin kone ulos ja ainakin kolme kertaa laitettiin persettä kuntoon. Taka-akseli on Pösön yksi haastavimmista urakoista, mitä ikinä ollaan tehty. Tehtiin vääntösauvoihin omat ulosvetäjätkin, jotka tietty petti juuri silloin, kun luuli onnistuvansa.
Ja arvaapa vaan, jotta mikä seisoo pihalla. Rakkaus Pösöihn ja niiden ihmeelliseen maailmaan sai aikaan sen, että 407 siellä urvistelee. No se ei anna haastetta, koska sille ei voi enää mitään ite tehdä.
Olen sponsorilleni KaDe. Se lähtee viikonloppuisin koiran kanssa pitkälle maastolenkille. Ne ottaa eväät mukaan. Koiralle vettä, leluja, namikkapaloja ja sponsorille pieni viskipullo. Sinne ne menee käkättämään metsän siimekseen. Mä en pääse ja jään taas silleesti ruikuttamaan rannalle. Lääkäri sanoi, ettei tartte haaveillakaan mistään metsälenkeistä tän vuoden puolella. Eli rautaa on edelleen koivessa.
Kehtas se mun sponsori sanoa mulle, että halvaksihan tää tulee, kun et pääse kauppoihin tuhlaamaan. No onhan tuokin lohdutus. On se kyllä oikeesti hyvä sponsori. Se tuli perjantaina kotiin ja oli käynyt ostamassa juustoja ja viinejä. Se istutti mut sohvaan ja sano, että pidetään hauskaa näillä eväillä.
Ja mitaan ette voi...- hehhehhehehehe
VW:llä mennään kirjoitti:
Myötähäpeää kyllä mutta arvaas kenestä. Lautis vedätti teitä hönöjä kuin mummoa vesikelkassa;)))) ettehän te osanneet edes enkkua lukea;)))) Kyllä ottaa vajakkia luontoon kun vieläkin muistelet sitä.
??
Kirjoita Lautis vaan omalla nimelläsi. Hehehhhe - kukinkykynsämukaan
hyvä kansanauto kirjoitti:
Lisäksi passatin arvo säilyy ja murheita/vikoja ei ole ollut, koska olen huoltanut autoni säännöllisesti ja vaihdan sen n.2v välein.Mä taas kuljen taksilla, mutta kukin kykynsä mukaan;) Ajele sinä vaan, niin minä hoidan sen rahapuolen.
RailiSuominen kirjoitti:
Kyllä riitti haastetta Pösössä. Pari kertaa nostettiin kone ulos ja ainakin kolme kertaa laitettiin persettä kuntoon. Taka-akseli on Pösön yksi haastavimmista urakoista, mitä ikinä ollaan tehty. Tehtiin vääntösauvoihin omat ulosvetäjätkin, jotka tietty petti juuri silloin, kun luuli onnistuvansa.
Ja arvaapa vaan, jotta mikä seisoo pihalla. Rakkaus Pösöihn ja niiden ihmeelliseen maailmaan sai aikaan sen, että 407 siellä urvistelee. No se ei anna haastetta, koska sille ei voi enää mitään ite tehdä.
Olen sponsorilleni KaDe. Se lähtee viikonloppuisin koiran kanssa pitkälle maastolenkille. Ne ottaa eväät mukaan. Koiralle vettä, leluja, namikkapaloja ja sponsorille pieni viskipullo. Sinne ne menee käkättämään metsän siimekseen. Mä en pääse ja jään taas silleesti ruikuttamaan rannalle. Lääkäri sanoi, ettei tartte haaveillakaan mistään metsälenkeistä tän vuoden puolella. Eli rautaa on edelleen koivessa.
Kehtas se mun sponsori sanoa mulle, että halvaksihan tää tulee, kun et pääse kauppoihin tuhlaamaan. No onhan tuokin lohdutus. On se kyllä oikeesti hyvä sponsori. Se tuli perjantaina kotiin ja oli käynyt ostamassa juustoja ja viinejä. Se istutti mut sohvaan ja sano, että pidetään hauskaa näillä eväillä.
Ja mitaan ette voi...Tuosta Peugeotista en osaa enempää kommentoida. Ranskalaisen autoteollisuuden lahjahan se on Suomen suolatuille teille, että uskon sen auton ihan itsestään häviävän maan päältä muutamassa vuodessa.Käytte sitten lakaisemassa enimmät ruosteet sinne parkkiruudun päätyyn ja pusikon puolelle.
Mikäpä kiire sinulla sinne metsään on. Metsä kasvaa, hongat huminoi ensi kesänäkin. Tosin tänä vuonna olisi karpaloita suot väärällään, kun vain vähänkin viitsisi suolla kulkea. Niin ja suppilovahveroita pitää potkiskella pois jalosta, että ylipäätään pääsee kulkemaan.
Toivotaan, että sinun tönkkönaulatusta koivesta aikanaan soiva peli tulee. Jos kestää astua, hyvä, ja kävely on sitten jo suurta plussaa. Ja kohtahan on, kaikkien winkkarilaisten suuri juhla. Kinkunpaistossa ei tarvitse paljoa ravata.
Itse paistan kinkun yöllä. Varaan hyvän kirjan ja punkkupullon ja vietän laatuaikaa perheen nukkuessa. Jos on iso kinkku, tarvitaan sitten kaksi punkkua.valuuttakauppias kirjoitti:
Tuosta Peugeotista en osaa enempää kommentoida. Ranskalaisen autoteollisuuden lahjahan se on Suomen suolatuille teille, että uskon sen auton ihan itsestään häviävän maan päältä muutamassa vuodessa.Käytte sitten lakaisemassa enimmät ruosteet sinne parkkiruudun päätyyn ja pusikon puolelle.
Mikäpä kiire sinulla sinne metsään on. Metsä kasvaa, hongat huminoi ensi kesänäkin. Tosin tänä vuonna olisi karpaloita suot väärällään, kun vain vähänkin viitsisi suolla kulkea. Niin ja suppilovahveroita pitää potkiskella pois jalosta, että ylipäätään pääsee kulkemaan.
Toivotaan, että sinun tönkkönaulatusta koivesta aikanaan soiva peli tulee. Jos kestää astua, hyvä, ja kävely on sitten jo suurta plussaa. Ja kohtahan on, kaikkien winkkarilaisten suuri juhla. Kinkunpaistossa ei tarvitse paljoa ravata.
Itse paistan kinkun yöllä. Varaan hyvän kirjan ja punkkupullon ja vietän laatuaikaa perheen nukkuessa. Jos on iso kinkku, tarvitaan sitten kaksi punkkua.Älä hyvä ihminen kiusaa kiusattua. Ettäkö suppiksia on noin paljon? Minä kiittelin luojaani, että puolukat, lampaankäävät ja kanttarellit tuli onneksi talteen ennen koiven työsopimuksen irtisanomista.
Karpalot ovat parhaimmillaan keväällä. Huhtikuussa, jos luoja suo ja ullivedet ei peitä hetteikköjä pääsen karpaloon. Joskus entimuinoin tuli tehtyä hyvä tili karpaloilla. Yksi ravintola osti kaikki ja olisi halunnut niitä vaikka kuinka ja paljon. Ne oli sellaisia peukalon pään kokoisia tummanpuhuvia, piukeita punaisia lasihelmiä ja niin jumalattoman mehukkaita ensimmäisten yöpakkasten jälkeen. Ravintolan kokki soitti mulle usein ja kysyi, jotta milloin taas menen apajilleni. Karpaloita oli tuolloin niin paljon, että ei tarttenut muuta, kuin istua suomättäällä ja poimia. 40 litraa (lue; 5 x 8 litran sankoa) karpaloita ilman sammalta päivässä on mun ennätys. Se mun apaja oli/on sellanen, että jouduin tekemään kaatuneista puista pitkokset, että pääsen avoveden yli. Senpä takia se mun iskupaikka on kait säästynytkin muilta ahmateilta. Kyllä kannatti vääntää. Mikäpä on sen hienompaa, kuin kuulas pakkasaamu. Sormet kohmeessa, höyryävä kahvikuppi ja hiton hyvät eväät huiviin pantavaksi. Ja suo täynnä karpaloita.
Ja mitaan ette voi...
- Uuuu..pelottaa juu
Hihhihhih..
Sponssiluuseri vaan vielä yrittää sepustaa, vaikka paskat on jo housussa.
Olisit vaan jo aikoinasi tehnyt diilin takaisinmaksusta kusetetuillesi.
Viivekoroista tulee pitkä penni palautusten päälle, eikä se voutikaan työtään ilmaiseksi tee.
Pankin hopihopi 2% korko on pientä viivekorkoon nähden hekoheko. - talouskriisi
johtuu rikollisten viranomaisten toimista.
jos muistelemme, kriisi ilmaantui uutisiin syksyllä -08, jolloin USA:ssa
meni jokunen pankki nurin. johtui kuulemma köyhille annetuista kotteeri-lainoista.
uskokoon kuka haluaa.
internatsionaali valuuttakauppa on miljoonia kertoja isompi kun amerikan pörssi new york'issa. minkä takia muutaman slummi-huushollin myynti pesaukisille olisi aiheuttanut kansainvälisen pula-ajan ?
tarkennetaan muistia: suomen rikolliset viranomaiset keskeyttivät laittomasi
valuuttakauppaa huikean voitollisesti tekevän wincapitan toiminnan. määräyksen antoivat rahasuvut ja kommunistit; molemmat tahot olivat kateellisia.
kuten sanottu, valuuttakauppa on miljoona kertaa tärkeämpää kun muu pörssi homma, niin ei mikään ihme, että puoli vuotta wincapitan teurastuksen jälkeen maailmantalous menin kuralle.
apua viranomaiset ja teosto: antakaa wish wincapitan toimia edes viikon,
niin saamme kreikan jaloilleen ja velattomaksi, ainoastaan wish wincapitan hallituksen jäsenten pääomatuloveroilla.- 19+66666
" apua viranomaiset ja teosto: antakaa wish wincapitan toimia edes viikon,
niin saamme kreikan jaloilleen ja velattomaksi, ainoastaan wish wincapitan hallituksen jäsenten pääomatuloveroilla "
Miksi annetaan rahoja Kreikkaan, Wish Capita saisi kaikki velat muuttumaan saataviksi! - Manuaali/automaatti
19+66666 kirjoitti:
" apua viranomaiset ja teosto: antakaa wish wincapitan toimia edes viikon,
niin saamme kreikan jaloilleen ja velattomaksi, ainoastaan wish wincapitan hallituksen jäsenten pääomatuloveroilla "
Miksi annetaan rahoja Kreikkaan, Wish Capita saisi kaikki velat muuttumaan saataviksi!Robluutti ei toimi, ei ole koskaan toiminut, kun sellaista ei edes ole.
olis kiva nähdä magneettimiehen todistus toimimattomalla ohjelmalla treidaamisesta.
Kannattiko mennä munaamaan itsensä oikein käräjäoikeuteen... - Suolimurot tietää.:)
Manuaali/automaatti kirjoitti:
Robluutti ei toimi, ei ole koskaan toiminut, kun sellaista ei edes ole.
olis kiva nähdä magneettimiehen todistus toimimattomalla ohjelmalla treidaamisesta.
Kannattiko mennä munaamaan itsensä oikein käräjäoikeuteen...>>Robluutti ei toimi, ei ole koskaan toiminut, kun sellaista ei edes ole.
Kannattiko mennä munaamaan itsensä oikein käräjäoikeuteen... - kannikkahaitari
Suolimurot tietää.:) kirjoitti:
>>Robluutti ei toimi, ei ole koskaan toiminut, kun sellaista ei edes ole.
Kannattiko mennä munaamaan itsensä oikein käräjäoikeuteen...Mitäs sitä ei tekisi, että saisi pitää varastamansa rahat, sinä munaat itsesi täällä, jotkut toiset oikeudessa, tosielämää se ei kuitenkaan muuta. Kohta alkaa kannikat laulamaan.
- kunäittyyahneeksi
Enää kolme viikkoa ja sitten spnosoreiden anusaukkoa aletaan rasvata tummelilla ja sen jälkeen sponsoreita pannaan perseeseen, perseeseen...Karu on kohtalo kun äittyy ahneeksi ja kusettaa sukulaisten, tuttavien ja kylänmiesten rahat.
- kunonpakkomielle
Pitäisikö sinun käydä kysymässä nätisti lääkäriltä että onko keskivaikeaksi äityneestä pakkomielteestä miten vaikeaa toipua? Ajattelin vaan että ennen kuin tuo peräaukko-, homo- ja persefetissisi pääsee vielä hieman pahemmaksi, niin vielä saattaisi olla mahdollisuudet palata normaalinkaltaiseen elämään (siis niin normaalin, kuin se suolimurolla voi nyt ylipäänsä olla).
Neuvo ei maksa mitään, ei ole tapana lyödä lyötyä enkä nauti muutenkaan toisen ahdingosta, kuten suolimurot. - Rosvot vastuuseen
kunonpakkomielle kirjoitti:
Pitäisikö sinun käydä kysymässä nätisti lääkäriltä että onko keskivaikeaksi äityneestä pakkomielteestä miten vaikeaa toipua? Ajattelin vaan että ennen kuin tuo peräaukko-, homo- ja persefetissisi pääsee vielä hieman pahemmaksi, niin vielä saattaisi olla mahdollisuudet palata normaalinkaltaiseen elämään (siis niin normaalin, kuin se suolimurolla voi nyt ylipäänsä olla).
Neuvo ei maksa mitään, ei ole tapana lyödä lyötyä enkä nauti muutenkaan toisen ahdingosta, kuten suolimurot.Ahdinko on itseaiheutettu, vai syytätkö viran omais rikollisia siitäkin ?
- sukulaisperhe
Neuvo ei maksa mitään, ei ole tapana lyödä lyötyä enkä nauti muutenkaan toisen ahdingosta, kuten suolimurot.Kohta kannattaa alkaa rasvailemaan tummelilla paskaluukkua, sillä
anukseen annukseen, sponsoria pannaan anukseen - Onko nimesi
sukulaisperhe kirjoitti:
Kohta kannattaa alkaa rasvailemaan tummelilla paskaluukkua, sillä
anukseen annukseen, sponsoria pannaan anukseenAnu Saukko
Pers Läpi
Kakka Pökäle
S. Atiainen
Haisuli
Pertti Perä Haju
Muista:
Jos paska ei haise se on pilaantunutta
Ps. Eiköhän tämän ketjun voisi poistaa - 2+5=400
Neuvo ei maksa mitään, ei ole tapana lyödä lyötyä enkä nauti muutenkaan toisen ahdingosta, kuten suolimurot.Tyhmille naureskelu on kivaa, tyhmille rikollisille naureskelu kivempaa ja se että kohta näille tyhmille rikollisille nauraa koko kylä väki on aivan huippuhauskaa.
Katsokaa, tuolla se menee, takapuoli hellänä. - sithää noukkahan
Neuvo ei maksa mitään, ei ole tapana lyödä lyötyä enkä nauti muutenkaan toisen ahdingosta, kuten suolimurot.Kylää ahdinko on ittee tietoisesti hankittua, vaikka kuinka vetoavat viranomais ja silleen rikseriinnnn
- Mene hoitoon!
>>>Enää kolme viikkoa ja sitten spnosoreiden anusaukkoa aletaan rasvata tummelilla ja sen jälkeen sponsoreita pannaan **********, **********...Karu on kohtalo kun äittyy ahneeksi ja kusettaa sukulaisten, tuttavien ja kylänmiesten rahat.
- kusettajankohtalo
Mene hoitoon! kirjoitti:
>>>Enää kolme viikkoa ja sitten spnosoreiden anusaukkoa aletaan rasvata tummelilla ja sen jälkeen sponsoreita pannaan **********, **********...Karu on kohtalo kun äittyy ahneeksi ja kusettaa sukulaisten, tuttavien ja kylänmiesten rahat.
Anukseen, anukseen, sponsoria pannaan anukseen.
Kjääääh kjäääh, mitäs lähdit sinne, kohta on perse hellänä. Hei, kattokaa siellä se kusettaja menee takapuoli hellänä;) Vivuttaako, vivuttaako?
- suoli,suoli,suoli...
--kuten suolimurot.--
sinulla taas ei ole muuta kuin suoli mielessä, taidat ollakkin kunnon persläven rassaaja sen lisäksi että olet kusettaja. - Kevät 2012
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201111101969&ref=il
Kuinkahan paljon nämä vielä lisääntyvätkään??- 11+13
Kolme viikkoa H-hetkeen
- nää-ät tuntien
Okos muuten laukkaveon miehet liikenteesä niitäon kuulemma lälittäin tässä touhussa mukana, kiri mielessä.--
- häh hää
Mitäs suolimurot siihen sanotte jos päätekijä ei saakaan kuin 4v istumista !!
Kuinkas suu sitten pannaan ?
Turha tulla itkemään että ei täyttä kakkua tullutkaan hähhähhäää !!
Ai kun suu maistuu makialta jo etukäteen.
Ps. Viimeviikon tuotto Skylimitissä 45% !
Aurajobi rulaa, serverit ulkomailla, siitäs saitte.- SuolikasMuro
Tuomio on välillä 3-5,5 oikeuden päätökseen on tyytyminen.
Tuomioon kestoon vaikuttaa pystyykö Hannu näyttämään Hovissa tuotteen toimivuuden. - Kuningas huijareitten
SuolikasMuro kirjoitti:
Tuomioon kestoon vaikuttaa pystyykö Hannu näyttämään Hovissa tuotteen toimivuuden.Hannu on sanonut viteolla, että SE on valmis.
Ehkä tuote on valmis, mutta sillä ei vaan pysty tekemään rahaa.
Joskus 2020 on robo valmis, tai sit ei. SuolikasMuro kirjoitti:
Tuomioon kestoon vaikuttaa pystyykö Hannu näyttämään Hovissa tuotteen toimivuuden." Tuomioon kestoon vaikuttaa pystyykö Hannu näyttämään Hovissa tuotteen toimivuuden. "
Mikähän ihme esti Hannu näyttämästä tuotteen toimivuutta käräjäoikeudessa?
Vai olisiko tämä EOK:n huippuovelaa taktiikkaa. Otetaan tarkoituksella pataan käräjäoikeudessa, jotta päästäisiin kunnolla valittamaan hovioikeuteen. Ei paljasteta kaikkia valtteja vielä käräjäoikeudessa vaan hihitellään nurkan takana.- Puoltava oikeus
valuuttakauppias kirjoitti:
" Tuomioon kestoon vaikuttaa pystyykö Hannu näyttämään Hovissa tuotteen toimivuuden. "
Mikähän ihme esti Hannu näyttämästä tuotteen toimivuutta käräjäoikeudessa?
Vai olisiko tämä EOK:n huippuovelaa taktiikkaa. Otetaan tarkoituksella pataan käräjäoikeudessa, jotta päästäisiin kunnolla valittamaan hovioikeuteen. Ei paljasteta kaikkia valtteja vielä käräjäoikeudessa vaan hihitellään nurkan takana.Näin se menee, käräjäoikeus on puolueellinen , mennään viran omais rikollisten WC-narussa ja lätkästään kunnon tuomiot.
Hovissa porukka on jo hereillä ja korkeimmassa on älykkäämmät ja vapautttava tuomio pamahtaa..
Kukaan ei saa tuomioita ja 33 miljoonaa laitetaan idioottien sijoittajien piikkiin. - Koijjarit
Puoltava oikeus kirjoitti:
Näin se menee, käräjäoikeus on puolueellinen , mennään viran omais rikollisten WC-narussa ja lätkästään kunnon tuomiot.
Hovissa porukka on jo hereillä ja korkeimmassa on älykkäämmät ja vapautttava tuomio pamahtaa..
Kukaan ei saa tuomioita ja 33 miljoonaa laitetaan idioottien sijoittajien piikkiin.Ei me vielä hovissa näytetä, että robotti toimii. Tällä hetkellä mietimme Korkeinta Oikeutta näyttöpaikkana, mutta ehkä paras on jättää näyttö EIT:n johon EOK:n avulla valitamme. Kyllä Euroopan tuomareille sitten nauru maistaa, kun näkevät mainion robottimme ja ne rahavyöryt, jotka meille palautetaan.
- hupaa ei hommassa
Koijjarit kirjoitti:
Ei me vielä hovissa näytetä, että robotti toimii. Tällä hetkellä mietimme Korkeinta Oikeutta näyttöpaikkana, mutta ehkä paras on jättää näyttö EIT:n johon EOK:n avulla valitamme. Kyllä Euroopan tuomareille sitten nauru maistaa, kun näkevät mainion robottimme ja ne rahavyöryt, jotka meille palautetaan.
Eipä taija taikakalujen lupaukset tuottaa enää tulosta, jos tuottavatkin niin näille kirkassilmille, jotka näihin puheisiin uskoo ei maha kukaan mihtään, veikot vehkeilijät siinä panee parastaan keksimillään jutuilla.
- hyi mokomia
Ajatus virhe näyttää sotkevan vieläkin jonkun päätä, joka viellä uutta nousua täällä esittää, kun ajatusvirhe oli koko homma alusta asti, täysin tyhjä taskujen alkuun panemaa, vasemman silmän räsytystä räpsytystä ja tyhjätaskut yrittävät keulia vieläkin.
- Miiljonääri Ripa
Kerrankin varmaa tietoa, w3 avautuu Pattajalla, ja sitten kannattaa $ijoittaa.
Rahaa tulee, 6 kk odotuaika ja sit alkoi. - Ripalla rahisee
Miiljonääri Ripa kirjoitti:
Rahaa tulee, 6 kk odotuaika ja sit alkoi.Olikos nää niitä hipsejä vai mitäs ne taasen olikaan, ei kuitenkaan syötäviä suoranaisesti
- Odotusaika 6 kk ?
Miiljonääri Ripa kirjoitti:
Rahaa tulee, 6 kk odotuaika ja sit alkoi.Miksi pitää odottaa 6 kuukautta, kun 2007 treidasin itse, sain voitot nopsaan kotiin. Sitten kyllä hävisin pääomani kun aloin käytää vipua rajusti.. no nyt sijoittelen osakkeisiin ja voitolla ollaan.
- Oigeus turpa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111614765494_uu.shtml
200.000,00 euron kavaltamisesta vaaditaan lähes 3 vuoden tuomiota, tollasen pikkurahan Hanski hävis jo kokeillessaan valuuttakauppaa.
Nyt nähdään miten paljon raasturvanoikeus kehtaa antaa Haanukkaalle, ton mukaan pitäs antaa 90 vuotta, että pysytään samalla asteikolla.- aikaspaljon
Noista 100-300 t kavalluksista on pääsääntöisesti selvinnyt jollain yhteiskuntapalvelulla tai ehdollisella vankeustuomiolla, mutta niissä on ollutkin tekijänä nainen. Ei se Osuuspankin ryöstön junaillut tipukaan tainnut saada mitään, kun vähän kyynelehti ja sanoi että poikaystävä houkutteli hänet tai muuta skeidaa. Nyt syyttäjä vaati 3 vuotta?
- jk
vai niin
- Huippuvankila
Onkohan Hannulla sellissään tälläiset luksus olot:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10252330- ei vakavasti otettav
Tämä teilaajahan on ikuinen vanki, jottei kannata ottaa vertailupohjaksi, kun tässä pajatso pelissä on vastapuolena näitä itekkin onnen onkijoita -- jotta silleen, heillä oli vai toi järki lyhyemmästä päästä ja havaitsevat sen joskus jos koskaan.
- ihansamamulleoikeest
ISMO
- 2+20
Enää kaksi viikkoa päätökseen. Hui kun jännittää. Tammikuussa viimeistään nostetaan syytteet valtiota vasten ja ennen kesää saadaan takavarikoidut rahat takaisin.
- Kajahdellaan
Ensi viikolla Tikkurilasta kajahtaa. Tulee mukava joulu kun saa rahat takaisin.
- Kajahdus sentään
Neljä päivää ja sitten kajahtaa! Kyllä lapsille ja vaimolle tulee onnellinen joulu, kun kaikki takavarikot puretaan, ja pääsee käyttämään omia rahojaan.
- Kajahtaa
Huomenna kajahtaa. Onnen päivä, veronpalautukset tuleekin tilille, kun ulosotto ei saa niitä viedä. Kohta alkaa valuuttakauppa uudestaan.
- hehhe hee
ja leuat loksahti, naamat loistaa kuin naantalin aurinko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056