Rikosten lohja

vahingon iloton

Mistä näitä pikku rikollisia riittää, auto varkauksia ja murtoja, nyky nuorison ammatti? Ja vaikka poliisit saavat kiinni, pikku sakko tuomiot eivät vaikuta mitenkään, sitten vaan lisää varastelemaan, jotta saadaan rahat sakkoihin. Facebookissa lohjalais nuorten keskuudessa mielenkiintoinen yritys, "keskiyön varaosa". Voi vaan päätellä mihin tuo liittyy.

Nyt siis silmät auki, kannattaa varoa mihin autonsa jättää.

21

3715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen ******

      Vastaus : Paluu 70-luvulle,arvaa miksi Lohjaa nimitettiin 60-70 luvulla .

      • Kazulth

        No?


    • Ilotonmyös

      No On
      Vai luulekko että lämpimikseni paskaajauhan,
      sitäpaitsi onhanniistä asioista käryttykin osastaainakin joten eimikään salaisuus,

    • ilotonmyös

      Siinätaas tulitodistettua se korruptio jokaliittyy sananvapauteen, ja tämän keskustelupallstan sheriffinkin korruptioon, HEHEH,

    • Keskiyön Varaosa <3

      sit taas aikuset ihmiset koittaa keskittyy elämäänsä ! se keskiyön varaosa oy on ihan pelkkää läppää vaa :) ei siit tarvii nyt vetää herneit nokkaan jos aika monel nyt sattuu se lukemaan fb.s, ja edellämainitut rikokset ei luultavast ole ainoastaan lohjalaisnuorten ongelma vai olenko aivan väärässä

    • Keskiyön Varaosa<3

      ja tässä vaiheessa elämää voin sanoa että jos vahingossa satuin tai joku muu sattui autosi viemään niin korvaukset saat kyllä :) älä itke

    • yks iloton

      Nyt on kyllä pakko sanoa.. Eiköhän noita rikoksia oo joka paikkakunnalla, ei noista pikku kriminaaleista mihinkään pääse. Mutta kyllä se v......a kun omalle kohalle sattuu! Ja joskus kannattaisi miettiä kaks kertaa.. Jonkun "romu" voi olla jollekkin todella tärkeä, eikä sitä tunnearvoa mitata rahassa. Vaikka kyse nyt olisikin "vaan" autosta, jollain yksinäisellä amiksella ei välttämättä muuta olekkaan kun se auto!

      Ja "sit taas aikuset ihmiset koittaa keskittyy elämäänsä ! " Nää ihmiset jotka täällä kirjottelee, on varmaankin joutunut itse kokemaan jonkin sortin rikoksia, joten omaan elämäänsähän ne keskittyvätkin :)

    • Varaosat <3

      Voi voi, kun jotkut ihmiset sitten jaksavat olla huumorintajuttomia ja tosikkoja!! EIKS TUOLLA YLHÄÄLLÄ PERKELE LUKENU ETTÄ SE ON HUUMORIA???!! Vai eikö nykyajan "aikuiset" osaa lukea?? :D :D

    • Puumanainen69

      Juu kuule viedää heti istumalta kaikki teidän omaisuus -.-

    • fjfhgfkg

      Monien tiedossa on nämä pikkurikolliset jotka tätä jatkavat vuodesta toiseen, miksi heidän annetaan käyttäytyä näin?

      Näillä pikkuidiooteilla ei ole mitään tulevaisuutta, vetäisivät itse itsensä hirteen niin ei tarvitsisi olla olevinaan ja maksella huumevelkojaan varastetuilla soittimilla.

      • ValistajaPolle

        Itse en lukeudu näihin varastelijoihin, mutta sinulle voin sanoa että ajatusmaailmasi on kyllä pikkaasen sairas, vaikka heillä kuinka huonosti menisi, he ovat silti jonkun lapsia/sisaria yms.


    • djttdjtdj

      Kyllä se niin on että nämä "keskiyön varaosaan" kuuluvat ovat niitä junteimmista juntimpia nuoria, jotka luulevat olevansa kylän kovimpia kundeja. Ovat aina rähisemässä ja liikkuvat usein niiden parin mustalaisen kanssa, jotka Lohjalla nuorisoa uhkailevat ja ryöstelevät.

    • Kake Immonen

      Kuulkaas nyt ihmiset. Keskiyön Varaosa OY on alunperin huumorimielessä perustettu Facebook yhteisö.
      Vaikka suurin osa siinä olevista tekevätkin ehkä jonkin sortin rikoksia, niin Keskiyön Varaosa OY irtisanoutuu kaikista niistä,
      Jos joku siihen kuuluva tekee rikoksen, hän tekee sen omana itsenään, eikä Keskiyön Varaosa OY:n jäsenenä.
      Jos satuit parkkeeraamaan hyvillä soittimilla varustetun autosi rikosalttiille aluelle, on siitä turha nostaa meteliä.
      Voisit ehkä ottaa autoosi varkausvakuutuksen osoitteessa www.if.fi ? :)
      Eikä Keskiyön Varaosa OY ole mikään j
      rjestö, joka kattaa ainoastaan Lohjan mafian.
      Kyllä siihen löytyy jaostoja muualtakin Suomesta, esimerkiksi kotikunnastani Heinolasta.
      Heinolassa Keskiyön Varaosa OY on myös sponsoroinut erään Heinolalaisen kuljettajalupauksen rokkiralliuraa, joten ei minun mielestä mikään rähjäävien kusipäiden sakki :)

      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4635696084260&set=o.323205447731964&type=3&theater

      Jatkakaa vaan pillittämistä. Itse lähden tästä kohta töihin, kun alkaa kellokin jo lähentelemään yhtätoista :)
      Keskiyön Varaosa OY:n työajat nyt vaan on mitä on.

    • Naapurinmatami

      Ei ihme kun äidit paapoo että ei se meidän poika! Ei tarvitse läksyjä lukea, ettei häiritse äitiä kysymyksillä. Äiti pummaa tutuilta kun itse törsää rahansa itseensä. Ei mukuloilla ole edes viikkorahaa. Lapset saa selkään jos jäävät kiinni jostain, ei ihme että oppivat valehtelemaan ja varastamaan...Sääli lapsia kun ei tuu elämän eväät kotoa vaan yhteiskunnan pitäis kaikesta ottaa vastuu.

    • jouk1

      mutta minun poika on poliisi ja nimi on rämänen.

    • Anonyymi

      Totta pännii saispa kerran kiinni niin. Mutta on täällä asiallista ja mukavaakin nuorisoa mitä nyt todella moni pilveä pössyttelee. T. Kake kukkelin kadulta.

    • Anonyymi

      Lohjan haukkujat, missäs olisi parempi paikka?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe