Lähden ravintolaan

Äijä,.

Hyvin tehdyn työviikon jälkeen ravintolailta tuntuu ihan ansaitulta. Jääkää te persaukiset luuserit tänne vaan paukuttamaan päätänne. Hakekaapa sossusta lisää rahaa. Sitä on ilmaisjakelussa.

9

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei hei vaan

      Hauskaa iltaa. Toivottavasti löydät nätin, mutta täysi-ikäisen pojan baarista.

    • -peijakas-

      Kauheeta avautumista, ei kai osunut arkaan paikkaan vai mitä vittua?

      • jygygftftyftfyfgv

        No v*ttu vähän se arsyttää, että monet jopa yhtä köyhät kuin minä tai köyhemmät asuu omakotitaloissa ja vielä penikkarahoja tonneittain rehellisten veronmaksajien rahoista sellaisille. Missä vaiheessa on Alexander Stubbin asunotovelan lyhentäminen, noij muutoin? Sillä velalla luulusi ukon äkkiä kuittaavan isän maansa verokassaan koko summan, ettei tartte hävetä!

        Aina olen ihmetellyt sitä, että miten lapsia omaavat pystyy ostamaan merkkivaatteita ja hankkimaan salikortteja ja harrastamaan ja elämään kohtuullisen nälkää näkemättömästi, ihan samalla tulotasolla kuin minä,eli siinä missä mulla ei ole ruokaa, samantyyppoiset tulottomat joskisjnb oerheelliset kertoo kertoo, että ne on just käyneet Kanarialla tai maistaneet juuri uutuuspastaa kaupungin uudessa ravintolassa.

        Minä voisin melken repiä hiuksista sitä oletettavasti lähinnä lestis- Matti Vanhasta majanvanhampaineen, joka VIELÄ lisää oli uikkaamassa rahaa penikanpynkyreille....V*ttu se jo riittää, että muut ei saa mitään ja siksi että joku tillittää mulkkua, niin saa rahaa siitä! Minäkin jos levittäisin ketarat ja pykäisin pennunruikulan vaikkapa viidelle satunnaiselle eri miehelle ihan hutsista vaan, niin v*ttu varmaan mun loppueämä olisi sillä rahalla turvattu.


      • Työstä palkka
        jygygftftyftfyfgv kirjoitti:

        No v*ttu vähän se arsyttää, että monet jopa yhtä köyhät kuin minä tai köyhemmät asuu omakotitaloissa ja vielä penikkarahoja tonneittain rehellisten veronmaksajien rahoista sellaisille. Missä vaiheessa on Alexander Stubbin asunotovelan lyhentäminen, noij muutoin? Sillä velalla luulusi ukon äkkiä kuittaavan isän maansa verokassaan koko summan, ettei tartte hävetä!

        Aina olen ihmetellyt sitä, että miten lapsia omaavat pystyy ostamaan merkkivaatteita ja hankkimaan salikortteja ja harrastamaan ja elämään kohtuullisen nälkää näkemättömästi, ihan samalla tulotasolla kuin minä,eli siinä missä mulla ei ole ruokaa, samantyyppoiset tulottomat joskisjnb oerheelliset kertoo kertoo, että ne on just käyneet Kanarialla tai maistaneet juuri uutuuspastaa kaupungin uudessa ravintolassa.

        Minä voisin melken repiä hiuksista sitä oletettavasti lähinnä lestis- Matti Vanhasta majanvanhampaineen, joka VIELÄ lisää oli uikkaamassa rahaa penikanpynkyreille....V*ttu se jo riittää, että muut ei saa mitään ja siksi että joku tillittää mulkkua, niin saa rahaa siitä! Minäkin jos levittäisin ketarat ja pykäisin pennunruikulan vaikkapa viidelle satunnaiselle eri miehelle ihan hutsista vaan, niin v*ttu varmaan mun loppueämä olisi sillä rahalla turvattu.

        No ei se lastenteko sitä takaa, että rahaa tulee. Kyllähän sitä rahaa jää enemmän jos kaksi ihmistä maksaa sen yhden vuokran/lainanlyhennyksen.


      • jhygyutftyftyrdcfr
        Työstä palkka kirjoitti:

        No ei se lastenteko sitä takaa, että rahaa tulee. Kyllähän sitä rahaa jää enemmän jos kaksi ihmistä maksaa sen yhden vuokran/lainanlyhennyksen.

        Kyllä Suomessa usein _sosiaalituilla_ lastenteko tietää rahaa, jolleivat vanhemmat ole kovan luokan veronmaksajia: pari pennunruikaletta jos siemennystää mikä lie sossutukiperhe, niin tulot olis aa laskenko penikkakorvaus ekasta vähän alle pari sataa automaattina seuraavat 18- vuotta, sitä seuraavasta pennusta pikkusen yli kakssataa lisää kakaran 18- ikävuoteen asti ja lisäksi eli jos "perhe" eli ämmä on kotona ja ukko työttömänä vaikka viis vuotta, niin akan "kotihoidontuet" ainakin kolme vuotta lähemmäs neljäsataa ilman _mitään_ tulojakaan ja ukolla "isyysrahat" eli valtion (jos munaton siittäjä ei omaa tuloja) maksamat elatuskorvaukset ukolta valtion puolesta ämmänsä kanssa yhteiseen kassaan ja perheellisetuudet ja muut ja kotitalousvähennykset ja kuntalisät, niin veikkaan että persettä kierittämällä nää syö suurin piirtein niin hyvin, kuin vaikka veronmaksajaperhe. joista toinen olisi töissä ja tienaisi pari tonnia miinus verot ja toinen vaikka opiskelija ja äitinä kotona.

        Ja sori, mutta en tiedä yhtäkään rikasta sinkkua. Sinkut ei nauti mitään vitun perhe- etuuksia.


    • Koti-ilta kaikin tarjoiluin tohvelisankarille on hyvin tehdyn työviikon jälkeen puoliksi paratiisia.

    • Tri.Sorbus

      Melko vitun tyhmä kirjoitus.

    • dfsbdfgasdfads

      ja nyt v1tuttaa kun on krapula? ei kun lisää viinaa koneistoon, sillä se lähtee.
      sitten taas maanantaina nöyrästi lakki kourassa duunipaikalle. ja ensi viikonloppuna sama alusta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe