Onko Koronassa hyvä meininki? Jonoa näyttää olevan aika usein.
Korona baari
8
1774
Vastaukset
- baarikeisari
paska mesta ja aneeminen meininki
- potkepoikatero
Jäken paras baari nykyisin. Loistavat poket, nopea henkilökunta ja paljon sikahyvännäköisiä kissoja paikat pullollaan. Kannatta amennä ajoissa, ettei tarvi ipalella pihalla tuntikausia.
- DJ__Mickey
Kyllähän tuolla on aina sakkia jotka tykkää tanssia ja meininkiä löytyy, itse olen ollut siellä dj:nä kolmesti :) joka kerta oli meno taivaissa :D
- äijä keravalta
mitens ensi perjantaina menoa luvassa?
- ohrapirtelö
Oli ihan jees, mut nykyisin täynnä kännisiä juntteja. Kunnon Zapata kakkonen.
- Anonyymi
Olisi aika osuva nimi tosiaan Järvenpäälle = Korona
Taitaa olla eniten tartunnan saaneita suhteutettuna väkilukuun .- Anonyymi
Alkoholisoituneita ja työttömiä näyttää kaikki olevan.ja loput pikku nilkki linnavenkuloita joista puolikkaita tulee kokonaisia muutaman tuopin ja piripaukun jälkeen.
- Anonyymi
Koronaa ainakin löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804