HYVÄÄ ns. PYHÄINMIESTEN PÄIVÄÄ !!

Mohikaani_27

Todellisuudessa on vain yksi ainoa todellinen PYHÄ MIES tallannut tätä Tellustamme. Hän on Jeesus taivaasta tullut, siksi vain Hän voi olla itsessään PYHÄ !

* Muita todellisia pyhiä, myös naiset, vat ne, jotka ovat valakaisseet vaatteensa Karistsan verssä. Sydämen tila ratkaisee kuka on PYHÄ.

* Maailman kaikkeuden PYHIN joutui kiusattavaksi syntisiltä, enemmän kuin kukaan toinen, silti astui ylös taivaaseen vieläkin pyhenmpänä, kuin koskaan ennen.

* Jeesus oli, ON Sana Jumalan, ja Jumalan sana kertoo, että Hänen sanasa on puhdistettu " seisenkertaisesti", Jeesuksen ruumiissa on seitsemän haavaa, ja näiden haavain kautta on jokaisella mahdollisuus päästä kaikkein pyhimpään, eli Isän sydämelle, joaka avattiin PYHÄN MIEHEN sydän verellä.

* Nyt me saamme olla kiitollsia siitä, että " Jumala ei ketään kiusaa". Jos koet tulleesi kiusatuksi, minä on useinkin, niin kiusaaja ei koskaan ole Jumala, vaan pimyden voimat, joko ihmisten tai henkivaltojen kautta, oma liha himoineen ja haluineen, mutta ei koskaan Jumala, eikä Herramme Jeesus, sillä Jumala on KOKONANSA hyvä Jumala. Tämä on ihana tosuus silloin, kun joutuu kiusattavaksi, silloin on tudva Jumalassa, Korkeimmassa, joka ei meitä kiusaa, voidaan jopa siuanten Jeesuksen nimessä kiusta, ja luullaan vielä, että se on Jumalan tahto. Varmasti ei ole koskaan, JUMAL EI KETÄÄN KIUSAA.

* Olkaa siunatut Jeesuksen nimessä ja veressä Jeesuksen päivänä !
* T. "Mohikaani_27 "!

10

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä se olen

      Niin, Jeesuksen päivähän sapatti on
      ,.." MInä oli hengessä Herran päivänä" Johannes kertoo, eli sapattia tarkoitti..terv. benedi

    • Pe.ku

      Pyhäinpäivää kaikille

      Pyhäin miesten päivä on lähtöisin katolilaisilta ja nykyisin Suomessa se on tasaarvon vuoksi pelkkä Pyhäinpäivä ja keskittyy pääosin vuoden aikana kuolleiden muistamiseen.

      Jeesus ei ollut Raamatun mukaan ihmisenä Pyhä vaan hän oli syntynyt kaikin puolin ihmiseksi synteineen.
      Jeesus oli ihmiselonsa päivinä syntinen (perisyntinen).

      Hep. 5:2 ja hän voi säälien kohdella tietämättömiä ja eksyviä, koska hän itsekin on heikkouden alainen,
      3.ja tämän heikkoutensa tähden hänen täytyy, samoinkuin kansan puolesta, niin itsensäkin puolesta uhrata syntien edestä.
      Hepr. 5:7 IHMISELÄMÄNSÄ PÄIVINÄ Jeesus ääneen itkien rukoili ja huusi avukseen häntä, jolla oli valta pelastaa hänet kuolemasta, ja hänen uhrirukouksensa kuultiin, koska hän taipui Jumalan tahtoon.

      Jeesus oli "peri"-syntinen mutta ei langennut tekemään syntisiä tekoja.

      Heb. 4:15 Meidän ylipappimmehan jos kukaan kykenee ymmärtämään vajavuuksiamme, sillä häntä on koeteltu kaikessa samalla tavoin kuin meitäkin koetellaan; hän vain ei langennut syntiin.

      • >> ja tämän heikkoutensa tähden hänen täytyy,
        samoinkuin kansan puolesta,
        niin itsensäkin puolesta uhrata syntien edestä.


      • kalamos kirjoitti:

        >> ja tämän heikkoutensa tähden hänen täytyy,
        samoinkuin kansan puolesta,
        niin itsensäkin puolesta uhrata syntien edestä.

        "Ei tuossa puhuta Jeesuksesta! "

        Ihan nimeltähän siinä Jeesus mainitaan.

        Hepr. 5:7 IHMISELÄMÄNSÄ PÄIVINÄ Jeesus ääneen itkien rukoili ja huusi avukseen häntä, jolla oli valta pelastaa hänet kuolemasta, ja hänen uhrirukouksensa kuultiin, koska hän taipui Jumalan tahtoon.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Ei tuossa puhuta Jeesuksesta! "

        Ihan nimeltähän siinä Jeesus mainitaan.

        Hepr. 5:7 IHMISELÄMÄNSÄ PÄIVINÄ Jeesus ääneen itkien rukoili ja huusi avukseen häntä, jolla oli valta pelastaa hänet kuolemasta, ja hänen uhrirukouksensa kuultiin, koska hän taipui Jumalan tahtoon.

        Kyllä. Jakeessa 7 puhutaan Jeesuksesta.
        Mutta jakeessa 3 juutalaisista ylipapeista.


      • Niko.

        Jeesus ei ollut perisyntinen, sillä Hän sikisi Pyhästä Hengestä, ei saanut alkuaan Joosefista.


      • kalamos kirjoitti:

        Kyllä. Jakeessa 7 puhutaan Jeesuksesta.
        Mutta jakeessa 3 juutalaisista ylipapeista.

        Jakeessa 7 puhutaan Jeesuksesta ja hänen syntisyydestään, nimeltä mainiten.

        Hepr. 5:7 IHMISELÄMÄNSÄ PÄIVINÄ Jeesus ääneen itkien rukoili ja huusi avukseen häntä, jolla oli valta pelastaa hänet kuolemasta, ja hänen uhrirukouksensa kuultiin, koska hän taipui Jumalan tahtoon.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Jakeessa 7 puhutaan Jeesuksesta ja hänen syntisyydestään, nimeltä mainiten.

        Hepr. 5:7 IHMISELÄMÄNSÄ PÄIVINÄ Jeesus ääneen itkien rukoili ja huusi avukseen häntä, jolla oli valta pelastaa hänet kuolemasta, ja hänen uhrirukouksensa kuultiin, koska hän taipui Jumalan tahtoon.

        Missä kohden tuossa jakeessa mainitaan "syntisyys"?


    • eenokki 12

      Ei sydämen tila sitä ratkaise vaan sana joka sanoo uskovia Pyhiksi.
      Mohikaani järkeilee omaa pyhyyttään tuntemuksensa mukaan kun hän tuntee olevansa "vieläkin pyhempi kuin koskaan ennen" mutta onko asteittaista pyhyyteen pääsemistä?
      Täytyikö Jeesuksen eläessään pyhittyä kuin Mohikaani?
      Kyllä Jeesuksen rangaistuskärsimyt toi Hänelle suuren kunnian taivaassa ja se tulisi nähdä jo maan päälläkin. Me uskovat tulemme näkemään sen sitten kun enkelit tulevat hakemaan viedäkseen Herran omat taivaan kirkkauteen.

    • Jeesus todellakin oli Pyhä. Hän oli sitä jo ikuisuudesta,
      mutta myös se Pyhä, minkä Maria synnytti,
      ruumis, jonka Isä valmisti Pojalleen neitsyen kohtuun, oli Pyhä.
      Sillä tuo ruumis ei saanut alkuansa lisääntymisen seurauksena
      Ensimmäisestä Aadamista.

      "Pyhä Henki tulee sinun päällesi,
      ja Korkeimman voima varjoaa sinut;
      sentähden myös se PYHÄ, mikä syntyy,
      pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe