eikö enää näy maxilta euroturnauksen lätkäotteluita,siirtykö kokonaan canalille??
jääkiekon eurohockey turnaus
4
210
Vastaukset
- Canal+:lle siirtyi
Mun tietääkseni se tosiaan siirtyi Canal :lle. Ja Mestis myös siirtyi Canal :lle. Maxilta sitten näkyy hiihto, mäenlasku ja pujottelu. Ja Formulat vielä ensi vuoden ajan (MTV3:lla F1-tv sopimusta jäljellä enää ensi vuosi jonka jälkeen on kysymysmerkki miltä kanavalta jatkossa tulee vai tuleeko lainkaan F1:sia Suomen televisiosta vuonna 2013).
- eipä tuu ei
Ilmeisesti kaikki pelit näkyy Canal Urheilu-kanavalta mutta Suomen pelit näkyy lisäksi ilmais-MTV3:n puolelta. Maxilta ei taida enää kiekkoa tulla lainkaan kun Mestiskin siirtyi Canal :lle. Niinkuin ei tänäänkään tuu EHT:tä enää Maxilta.
- netistä...
Katsokaa netistä, ei maksa mitään.
- ja missä näkyy?
netistä... kirjoitti:
Katsokaa netistä, ei maksa mitään.
Ja miltähän sivustolta niitä ilmaiseks näkyy? Äläkä vaan tarjoa ratkaisuks Katsomoa, se on p*ska sivusto jossa ei toimi mikään, kiitos Silverlight-skeidan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068932Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803411- 191870
- 791181
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791015- 55983
- 65930