Tarttisin vinkkejä kolmen ruokalajin illalliselle, jonka teen sokkotreffikumppanille. Jotain yksinkertaista ja simppeliä kun en oo mikään mestari, mut kuitenkin maistuvaa.
Alkuun ehkä joku keitto? Pääruuaksi risotto? Onkohan liian vaikea? Jälkkäriksi suklaata? JOtain jonka voi tehdä valmiiksi odottamaan.
Tätä juttua meinaan:
http://www.sub.fi/rakkaudellakatettu/
Ruokaa treffeille
8
465
Vastaukset
- Aiheen vierestä
Sokkotreffeillä kotona? Tunnetko hänet, tai onko joku tutun tuttu? Riskaabelia.....
- tv-tähti
No kai siellä ohjelmantekijät on paikalla. E i kai sitä yksin uskaltaiskaan.
- namnami
Minä tekisin lauhelihakastiketta ja spagettia. Ja juomaksi tietenkin kylmää maitoa. :P
- namnami
Taisi ruoka sopia kirjoittajaan. :D Siis jauhelihakastiketta. :P
- tv-tähti
Onkohan spagetti liian "vaikea" syödä? Kastikkeet rinnuksilla ei varmaan tee hyvää ensivaikutelmaa :D
- Huvia kansalle
Juu, spagettia ilman muuta. Ja ketsuppipullo pöytään. Sitten molemmat voivatkin syödä sitä haarukalla ja veitsellä..
Siskon makkarakeittoa, ja muista ruskistaa makkarapalat pannulla ennen kuin laitat ne keittoon, ja runsaasti vihanneksia sekaan, tuoreita ei pakasteita.
- 6uo´+[
Risoton tekeminen on taitolaji,
ja sitä ei todellakaan tehdä valmiiksi odottamaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk704034Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n162158Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj131918Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361284- 271219
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111023Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit72861Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43859- 40751
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup27715