Maksan jokaisesta rehellisestä Dukatosta johon

Maksan jokaisesta r

Mitään ei kuulemma mene Ducatoista rikki! Kummallista, että poikani oli varaosamyyjänä 3 vuotta ja kertoi, että fiut tarvii paljon vetoakselin niveliä ja suojakumia, raidetangon niveliä ja olkapalloja. Se viitosvaihde tietenkin mukaan.
Täällä hulluimmat kerskuu ajaneensa kolme miljoonaa tekemättä mitään. Maksan jokaisesta rehellisestä Dukatosta johon ei ole vaihdettu raidetangoja ja palloja yli 75 000 km satasen. Tarkasta ne itse, sillä osaan silmäyksellä sanoa, onko siinä alkuperäinen.

18

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehtirane

Minun Ducatoni on ehdottoman rehellinen. Mitä maksat?

• Lukutaitosi?

raidetangoja ja palloja yli 75 000 km satasen

• Mistä on kyse?

Koskeeko nämä viat vain asuntoautojen alustoja, vai yleisesti myös tavallisia ducato pakujakin?.En oikein usko näitä väitteitä, koska työkäytössä oleva paku on ajettu 180000km , ja edellämainittuja osia ei ole vielä jouduttu uusimaan. Vai onko kyse joistain 80-90 lukujen alkovikoppien alustoista, jotka on seisseet parkissa ja jumiintuneet nivelet ym pallonivelet on kuivuneet omia aikojaan , ja sitten kun vähän liikettä saavat pettävät kuivuuttaan.

• Olen ajanut kahdella noin 120'000 kilometriä jopa osin 5 vaihteella saamatta rikki eka oli 2,5 ja seuraava 2,8 litran koneella ja 5 vaihteen laatikoilla. Noissa asioissa ei ollut ongelmia, muita oli jonkun verran. Useiten se kutaleen huohottimen vastus poltti sulakkeensa ja siinä toisessa ollut ilmastointi lakkasi silloin toimimasta. Oli myös anturivika anturissa joka kertoi nopeuden boxille. Taas on Ducato 2,3l ja 6 vaihteella. Siinäkään ei ole isoja ollut joskin vasta 60 tuhatta ajettu.

Enemmän kuin Ducatossa on ongelmia ollut niissä koreissa joiden kanssa Fiatilla ei ole mitään tekoa.

• sviduilija

Hörhön satanen ei riitä minulle edes käsirahan etumaksuksi. 160000km ajettuun ducatoon ei ole jouduttu vaihtamaan tai korjaamaan yhtään noista kohdista. Jos auto olisi kaupan aloittaisimme keskustelemaan hinnasta jossa ensimmäinen numero olisi 3. Tarjoamasi kahden nollan perään olisi lisättävä vielä toiset kaksi nollaa.

• erdfgfedfgv

Minulla on 100tkm ajettu autómaatti . Vaihdelaatikko paskana ,näiden muiden vikojen päällä. Eai koskaan tule enään Fiattia meille.

• iolkjyh

Meirä sukuu on ajanut miljjooona kilometriää Rukatoolla jo sata vuotta ja vaan kestää! Kuka on tyhmä ja uskooo?

• Vaihtakaa merkkiä ja

Ja nämä tarinat on tosia. Nyt loppuu kissanhännän veto Ducatoista ja niiden vioista/kestävyydestä. Jos per.kele ei osaa ajaa niin etteikö vaihteet ym liikkuvat osat pysy ehjinä, niin ostakaa mopoauto.

• Jössingfjord...

Hitto ! Jos mulla olis noin epärehellinen poika..... pitäisin kyllä pääni kiinni yli 75000km satasen ;)) Poudan Pekkakin Puhuu Paremmin......

• Maajuissi

Mä oon rehellinen KEPULAINEN.

• Näin on jämpti

Kyllä PÖSÖ on parempi kuin Ducato,sama kori, mutta paljon kestävämpi tekniikka. Siinä missä Ducatoon laittaa kopallisen uusia osia,PÖSÖ vain kestää ja kestää.

• Matkailu kovertaa

Me ajettiin yli kaksisataa km, ilman mittää mutta sitten meni kardaanin tukilaakeri jonka jälkeen kardaani vatkasi niin pahasti että rikkoi perän stefan ja öljyt pihalle.
        No ei mitään, hajottamosta saatiin 127 Fiatin kardaani ja ehjä stefa joka vaihdettiin paikallisessa Delta-autossa todella nopeasti ja halvalla. Nyt ajettu toiset kaksisataa km takaisin eikä ole ollut mitään häikkää. Että turhaa puhetta ettei Fiatti kestä.

• delta-asentaja
        Matkailu kovertaa kirjoitti:

Me ajettiin yli kaksisataa km, ilman mittää mutta sitten meni kardaanin tukilaakeri jonka jälkeen kardaani vatkasi niin pahasti että rikkoi perän stefan ja öljyt pihalle.
        No ei mitään, hajottamosta saatiin 127 Fiatin kardaani ja ehjä stefa joka vaihdettiin paikallisessa Delta-autossa todella nopeasti ja halvalla. Nyt ajettu toiset kaksisataa km takaisin eikä ole ollut mitään häikkää. Että turhaa puhetta ettei Fiatti kestä.

Korjaus ei kestä kauan. Taka-akselin vetopyörästön perälaakeri on aina vaihdettava kardaaniremontissa. Muuten väljä laakeri rikkoo kardaanin nopeasti.

• kuuluu kummia

Kaikkihan sen tietävät ettei muualla osata autoja tehdä kuin Ranskassa ja Italiassa nykysin jopa Turkissa

• killen villepoika

siihen kilsa määrään on ajettava suomee vielä paljon... oota oota siis setä ..ehkä 3v päästä saadaan 75 t km..

• olax

eihän fiatissa ole kartaania sehän on etuvetoinen

• niuvasti

Kyllä on, kyläseppä teki siitä quatron ja lisäksi ulosotto perävaunulle. Vaunun välitykset eivät osuneet kohdilleen kun näyttää vaununpyörät lyövän liukkaalla sutia. Mutta viijatti vaan kestää.

• Hölmöläisten kerho

On täällä pöljää sakkia, ei muuta voi sanoa. Hankkikaa pösilöt itsellenne elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3195
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2243
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1829
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1677
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1391
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1351
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1230
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1167
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1147
    Aihe