olen itse nähnyt enkeleitä, uskon niihin, mutta missä Suomessa löytyy enempää tietoja niistä, kaikki mitä olen lukenut tulee Amerikasta?
apua
7
257
Vastaukset
- enkelit tosia
Enkelit ovat Jumalan luomia olentoja. Ei tule etsiä ja aplvoa enkeleitä vaan Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä. Rukoukset tulee kohdistaa aina Jumalalle tai Jeesukselle Kristukselle. On sittten jumalan asia, jos Hän käytää enkeleitä suojelemaan, varjelemaan ja tuomaan apua taivaastaan. Älä kiinnostu luoduista vaan Luojasta.
- Olen minä
Olenhan itsekin luoja.
- Olen minä
Kukaan ei palvo mitään vaikka uskookin enkeleihin. Vain uskovat palvovat, eivät muut.
Rukoukset voi kohdistaa ihan kelle vaan.
Enkeleille voi ihan jutellakin, ei tartte välttämättä rukoilla.
Kiinnostua voi ihan mistä vaan sen mukaan minkä tuntee itselleen sopivaksi ja toimivaksi. - Half Woman
Apua ja suojelusta saat omalta suojelusenkeliltä tarpeen vaatiessa jopa parantaja enkeliltä. Joka kerta kun rukoilet päätät rukouksesi sanaa Aamen, joka on myös erään Enkelin nimi, hän toimittaa rukouksesi Jumalalle. Enkelit on täällä auttaakseen meitä, kaikki ei kuitenkaan aina malta kuunnella heitä, mikä on sääli. Itsekin tunnustan etten kuuntele aina vaikka pitäisi!
- Olen minä
Googlaa Anu Wyskiel. Hän on kirjoittanut kirjankin Matka enkelten maailmaan.
Täällä lisää Anusta http://www.wix.com/anushiasta/elamankeha
Lisäksi hän on aloittanut enkeliradion juontamisen joka perjantai.
http://my.blogtalkradio.com/enkeliradio
Lisäksi netistä löytyy paljon tietoa enkeleistä suomen kielellä. - varovainen täytyyoll
Kun mennään täysin enkelimaailmaan, voi kyseessä olla ihan muuta kuin ne enkelit mitä raamattu opettaa, eli toiset henkivallat. Ja sitten ollaankin jo sidoksissa......
- Olen minä
Enkeleissä ei ole mitään pelättävää. En ole tavannut ketään kenen olisi tarvinnut pelätä enkeleitä paitsi uskovien, jotka ovat peloteltu ulkoapäin. Enkelit ovat kauniita ja täynnä rakkautta. Heidän tärkein tehtävä on auttaa ihmisiä. Olet siunattu kun voit tietoisesti olla yhteydessä esim. omaan enkeliisi.
Me itsekin olemme enkeleitä joilla on ihmiskeho tässä elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4173107SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis802421Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj792036Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1241763- 1431657
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi51306- 731289
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2951108Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li161077Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021049