ja onko ne mielestänne olleet perusteltuja?
Vastaukset 7
- zdölfkg
Hasisksen hallussapidosta oon saanu parit sakot. Ja yhdet laittomasta uhkauksesta (vai miäk vittu se nyt on nimeltään). Ei mitää pahoja kuitenkaa.
- yksi vain
Oulu -84. Olin juuri oppinut miten Aleksanterinkadun pääsi vihreällä aallolla päästä päähän. Ja sitten oli poliisit siellä mäenharjan takana. Opiskelijan tuloilla ei paha ja opin, että yksi punainen kannattaa hyväksyä.
Sen jälkeen on tullut sitten vähemmän töpeksittyä. - fasddfasdfa
Olen saanut muutamat parkkisakot ja ihan aiheesta.
Toivoisi olevan enemmän oikeita poliiseja tuolla liikenteessä sakottamassa, aika williä menoa.- 39 v liikenteessä
Samoin kaksi 'pysäköintivirhenmaksua = sakkoa', ihan omaa syytä, pitkäksi menneet pysäköinnit. Ei siellä liikenteessä mitään sakkoja tarvitse ottaa, aja sääntöjen mukaan, niin ei tule seurauksiakaan.
- Waari.
Ainoan sakkoni olen saanut vuonna -73. Kolmion takaa liian pieneen väliin tulemisesta. Joutuivat kuulemma jarruttamaan, vaikka minusta väliä oli aivan riittävästi. Ilmeisesti sakkokiintiö oli vajaa. Minusta sakko oli silloin väärä, ja se on yhä. Turha siitä oli kuitenkaan valittaa. Olisin hävinnyt 2-1.
Vastaavia tilanteita tulee nykyisin vastaan päivittäin, eikä niihin kukaan reagoi mitenkään. Päätiellä ajavana nostan hieman kaasujalkaa tulijan kiihdyttäessä, ja taas mennään. Nykyisin se on joustavaa liikennettä, eikä päiväsakkojen paikka. - kurki-alli
Liikenteestä pari sakkoa. Ensimmäinen vuodelta -95 ja toinen heti perään 2010. Ensimmäinen oli vähän niin ja näin, en kuitenkaan kiistänyt. Toinen sitten omaa hölmöyttä, ja siitä olisi kai enemmänkin voinut saada. Selvisin hengissä kuitenkin. Olisihan nuo tietysti omalla toiminnallaan voinut jättää ottamatta.
- eipä haittaa
Onhan noita tullut, suurin oli kolme vuotta sitten kun ohitin typerän tojotan ropposen, en viitsinyt jäädä haistelemaan sitä öljynkatkuista romua, annoin 80 aluella hanaa aina 124 km/h asti, no eikös paikalliset vallesmannit tulleetkin sopivasti vastaan ja muistuttivat minua 1060 euron pikavoitolla. Pienempiä on sitten tullut ihan riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561