Missähän niitä yksityisiä rahanlainaajia

Nainen25

oikein on vai onko missään? Tuntuu kaikki olevan huijareita. Lainaa tarvitsis nopeasti, mutta luottotiedot menneet. Kyse ei ole edes kauhean suuresta summasta ja takaisinmaksu hoituu ajallaan. Kohta joku varmaan kysyy miten hoituu ajallaan ku entisetki jääny maksamatta ja luottotiedot menneet. No, eipä täältä varmaan sellaista ihmistä löydy joka siihen luottaisi, mutta aina voi kysyä. Asun helsingissä joten voidaan vaikka nähdä ennen sitä jos se yhtään auttaa asiaa. Laita vaik meili osottees ni otan yhteyttä. Jos tähänki ketjuun vaa haukkujia tai huijareita osuu niin ei kannata vaivautua sanomaan mitään.

54

2524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanus appi

      Kuule rakas nainen 25v. Ei elämä ole mitää hyväntekeväisyyttä, että alettas edes naamatutuille lainaan, jos niillä on rahat ja luottotiedot menny. Mitä hyötyä olis alkaa järjestää toisten asioita.

      Näillä palstoilla on käyty jo vuosia keskutelua rahasta ja taloudesta, miksi vielä sinunkin ikäinen tulee tänne sitten uutena velallisena valittaa ja kerjään....

      Kyllä ne velat ajalla menee ja onhan se luottotiedottomuuskin hyvä elinkautinen josta vapaudut sitten vuonna 2020, että saat jatkaa....

      • Nainen25

        Olisihan se pitänyt arvata, että sanomista tulee. Itse olen niin hyväsydäminen ihm inen, että lainaan kyllä ystäville jos he lainaa tarvitsevat. Jos vain itsellä on antaa. Lainaisin vaikka tuntemattomallekkin tätä kautta, mutta en kovin suurta summaa. Ja tietenkin olisi hyvä nähdä tämä ihminen ennen sitä tai saada joku varmuus, että häneen voi luottaa.


    • Cuötureclubvi

      Ihmetyttää aina se, miten tänne tulee näitä viestejä missä ruinataan ja ruinataan loputtomiin sitä rahaa - kuitenkaan itte rahaa ruinaava ei oo valmis tekemään mitään asian eteen.
      Onko nää ihmiset jotain päästään sairaita itsekeskeisiä teininarsisteja jotka sisäisen tyhjyyden riivaamina maanisesti haluaa itteleen jotain lisää narkkia siihen hetkeen, muista piittaamatta.
      Minusta koko porukka pitäs passittaa pakolla jonnekin hoitoon.

      • Nainen25

        Jospa kuule menisit ihmettelemään sitä jonnekkin ihan muualle ku tähän ketjuun.


      • suositus
        Nainen25 kirjoitti:

        Jospa kuule menisit ihmettelemään sitä jonnekkin ihan muualle ku tähän ketjuun.

        Kaikille kaikkea sattuu, vaikka kuinka yrittäisi. Ei voi tietää etukäteen etta valinta on väärä ennen kun tehdään sen.
        Minä uskon tehneeni oikean ja suosittelen sen muilleki
        https://uinvest.com.ua/?amigosid=140


      • Horge

        Sinulle ja kaltaisillesi kultalusikka ihmisille on pakko kertoa että jossain vaiheessa me köyhyyden riivaamat hakevat sinun rahasi ja mietippä sitten sanojasi


    • Ldnäsig

      Moi nainen, kerro vähän tarkemmin, miten sun luottotiedot on menny ja koska? Paljonko oot velkaa ja kenelle? Mihin silloin tarvitsit velkarahaa, mitä ostit tai maksoit. Oletko työssä, työtön tai koulussa? Onko sinulla lapsia, oletko parisuhteessa vai sinkku, asutko yksin vai yhdessä jonkun kanssa. Paljonko sinulla menee esim vuokraan ja muihin laskuihin kuukaudessa rahaa. Asutko kaupungin kämpässä vai yksityisellä vuokralla. Liikutko omalla autolla vai julkisilla. Asutko lähellä keskustaa, onko mahdollista ajaa pyörällä esim asioille? Käytätkö paljon tietokonetta ja kännykkää, onko sinulla iso puhelinlasku vai pieni. Oletko säästäväinen, onko sinulla jokin kallis harrastus esim pelaaminen tai jokin muu. Onko terveydentilasi hyvä, normaalin tai huono, onko sinulla mitään pysyvää sairautta, esim diabetes tai masennus tai jokin invaliditeetti. Onko sinulla lääkekuluja tai esim taksikuluja vaikean liikkumisen vuoksi. Onko sinulla läheiset välit perheeseesi. Asuvatko he lähellä, onko sisaruksia veljiä, tietävätkö he rahapulastasi vai salaatko sen mielummim... Jne jne. Kerro ihmeessä vähän lisää itsestäsi, niin joku jolla on rahaa lainata ehkä tärppää tarinaan paremmin. Hyvillä ihmisillä on luontainen tarve auttaa lähimmistään, mutta eivät he vain anna rahaa pois pyytämällä.

      • Tanus Appi

        Ihan turha alkaa täällä tekee mitää markkinatutkimusta siitä miten joku liikkuu, asuu tai muuta sellaista.

        Jos joku on saanut luottomerkkinnän, nii ei sitä muut pysty auttaa virtuaalisesti ja sotkemaan itseään siihen juttun sitten. Jos joku tarvii euron live-elämässä, niin sen ehkä pystyy järjestämään, mutta ei tällätapaa.

        Mä en ainakaa pidä 25 vuotiasta tuntematonta ja tervettä naista sen arvoisena, että alkaisin täällä auttaa....


    • Tanus Appi

      Katos hyvä keskustelu sarjasta tankkitäyteen, kun asiakas kysyy emilia vileniltä nenäliinoja. Emilia sanoo, että ne maksaa 2mk, johon asiakas sanoo että ne maksaa kyläkaupassa 1,7mk mutta ne o loppu. Tähän emilia vileen sanoo, että ei ne heilläkää maksa kuin 1,6 mk, kun ne on loppu.

      Sama koskee sinunkin sanomaasi, että lainaisit rahaa jos sinulla olisi rahaa. Mutta käytännössä tuskin itsekkää teksit sitä.

      Nyt ei ole kyse siitä, mitä sinä teet tai mitä takuita sinulla olisi, vaan kyse on periaatteesta.

      En puhu millään varakkaan ihmisen suulla ja sillä, että itsellä olisi aina ollut asiat hyvin. Puhun kokemuksesta, että itsellä on ollut joskus rahaa vieläkin vähemmänkin vähämmän kuin nyt. Ja nyt kun talouden tasapaino on aika plus-miinus nolla, niin ymmärrän miten maapallo pyörii. Ei minun periaatteessa tarvitse edes keskustella tästä asiasta tämän enempää. Ei sinun talous asioiden perseellään ololla ole minun kannaltani mitään merkitystä, mutta ongelmatalouksien merkitys on suuri kaikkien kannalta.

      Otetaan vielä tähän orgasmiin lataus julkisesta taloudesta. Kun Suomi on mukana kv. eurotalous sotkussa, niin kyse on sosiaalisestakin oikeudenmukaisuudesta, eli siitä, että kreikassa ja italiassakin kävisi huonoisti noiden kansojen kaikkein tiukimmassa asemassa olevien kansalaisten kohdalla. Julkissessa taloudessa on kyse heidän perustaloudesta eli terveydenhoidon ja eläkkeiden maksuista.

      Sinun taloutesi ei ole niin tärkeä meille että meidän pitäs alkaa miettiä sitä täällä sinun kannaltasi. Et sinä varmaa puhtaanveden ja lääkkeiden puutteeseen kuole, jos me emme anna anonymous lainaa...

      ps. Aleekirjoittanut on joskus antanut anonymous lainaa, mutta se on oma tarinansa sitten.....

      • Nainen25

        Käytännössä olen todellakin lainannut rahaa ja saanut aina kaiken takaisin. Jos kuule sinäkin menisit tarinoimaan jonnekkin ihan muualle.


    • Tanus Appi

      Elä tyttö rukka elämää 20v lisää ja tule sen jälkeen neuvomaan 20v vanhempiasi.

    • kikkeliskokkelis.

      mitäs läksit

    • Pauli_koskela

      Hei nainen 25, minä voisin lainata sinulle tuon summan, mutta minun pitää saada sinun tilinumero. Sopiiko tämä sinulle?
      Terveisin
      Pauli

      • ....

        Niin minkähän summan, en ilmoituksessa summaa ilmoittanut. No jos oot lainaamas ni otahan yhteyttä. 0465250070


      • huh huh...
        .... kirjoitti:

        Niin minkähän summan, en ilmoituksessa summaa ilmoittanut. No jos oot lainaamas ni otahan yhteyttä. 0465250070

        Mulle myös muutama tonni. Maksan jos jaksan takaisin...


      • kyrpiintynyt

        Haista sinäkin Pauli vittu. Väärä numero joka ei edes käytössä.


      • Anonyymi

        Pauli,soitatko minulle tai laita viestiä,asiaa sinulle! tai laita numero minulle niin soitan??


    • Pauli_koskela

      Soitan sulle ihan kohta!

      • .....

        Taisit Pauli olla huijari? Olen sulle soittanut monta kertaa, mutta et vastaa puhelimeen.


    • kokemuksella..

      Kaikki jotka täällä hauavat lainaa rahaa ovat jossain määrin huijareita. Harva maksaa edes takaisin mikäli lainan ovat onnistuneet saamaan. Itse kokenut tuon..
      Eli täysin edesvastuuttomia ihmisiä köyhien alueilta..No lainani oli vain 300 euroa mutta jo viisi vuotta mennyt aikaa vaikka 3 kuukaudessa piti maksaa.....Henkilön saan kyllä kiinni silloin tällöin mutta ne selitykset että kohta...

    • varakas10000
      • tyttöpulassa

        Hei varakas10000, vieläkö sinä tarjoat apua?


      • Anonyymi

        Vieläkö lainaat?


      • Anonyymi

        Hei. Olen 38v nainen. Tarvitsisin 2500e lainan 15.5.2020 asti. Jos viitsin olla minun pelastava enkeli niin otahan yhteyttä. [email protected]🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Olen 38v nainen. Tarvitsisin 2500e lainan 15.5.2020 asti. Jos viitsin olla minun pelastava enkeli niin otahan yhteyttä. [email protected]🙂

        Kuulehan kahvipapu: olet minulle jo 110 000€ velkaa, kaikki olen laittanut ulosottoon ja tiistaina teen sinusta rikosilmoituksen, koska olet esiintynyt omien poikiesi nimellä.


      • Anonyymi

        Vieläkö tarjoat apua - 23v vakituisessa työssä oleva


    • Velkavankeus

      Tällä palstalla on mielenkiintoisia keskusteluja, eksyin tänne puolivahingossa.

      Taistelen itsekin tällä hetkellä melkoisen velkavuoren kanssa, olen epätoivoisesti yrittänyt saada yhdistelylainaa noin 60 000 eurolle. Noin 25 000 oli omia velkoja, mutta sitten jyrähti todellinen pommi, takaus kaatui niskaan ja tässä ollaan. Saan kyllä velalliselta vaihtelevasti suorituksia perinnän kautta, mutta muutama kymppi kuukaudessa (aina ei sitäkään) ei tilannetta pelasta.

      Omasta pankista lainan saisin (selvitetty on), mutta ne "oikeanlaiset" takaajat puuttuvat. Netin yhdistelylainoissa esim. Santander olisi kohtuullinen, mutta siinäkin pitäisi olla yhteisvastuullinen hakija.

      Maksuvara korkoineen olisi noin 700 e/kk koska tuon lisäksi on maksettavana vielä muutaman kuukauden ajan asuntolainaa ja muut normaalit menot sekä auton kulut, koska se on pakollinen töiden vuoksi.

      Onko kenelläkään hyviä neuvoja tähän tilanteeseen? Tiedän hyvin, ettei kukaan tuntemattomalle lainaa edes kirjallisella ja perimiskelpoisella lainasopimuksella, mutta kaikki neuvot olisivat nyt tervetulleita.

      Oman alueen velkaneuvonnasta käytännössä nauroivat pihalle, ulosottoonkin olin jo ennalta yhteydessä vaikka siellä ei vielä mitään olekaan ja luottotiedot ovat puhtaat. Eli noista ei nyt ole mitään apua.

      • gtsv

        Takaajana menet velallisen tilalle maksajaksi, eli samat erät ja ehdot. Mitään suurempia summia ei ole pakko maksella, vaikka pankin perintäyksikkö niin väittäisi. Jos pystyt tukemaan alkuperäistä velallista vaikkapa parempaan työpaikkaan, niin tee se. Hyödyt siitä itse. Sanot, että 25000,- on omia velkoja, siis monikossa. Yritä maksaa lumipallotekniikalla. Eli muut velat neuvottelet minimilyhennyksille ja keskität maksut pienimpään velkaan. Kun se on maksettu kokonaan pois, on siihen käytetty maksuvarasi käytettävissä seuraavaan.
        Takausvelkaa ei kannata suin päin yhdistää tai siirtää omiin nimiin, usein lainaehdot heikkenevät siirrossa. Yhdistely kannattaa vasta, kun korko- ja kulusäästö on merkittävä. Sitä paitsi pankkisi voisi olla suopeampi, kun velkoja on himpun vähemmän. Miksi muuten sitä asuntoa ei voisi käyttää vakuutena? Oletko myynyt sen ja jäänyt vielä velkaa?


      • Velkavankeus

        Tuossa tuli tehdyksi melko typerästi, eli otin suoraan omaa lainaa jolla maksoin toisen velan pois. Laitoin sitten perintään alkuperäiseltä velalliselta eli asialle ei nyt voi enää oikein mitään.

        Asuntoa voisi käyttää osavakuutena, mutta sen arvo ei riitä yksistään (pieni asunto jonka myyntiarvo tällä paikkakunnalla on noin 28000) ja loppuosalle tarvittaisiin takaaja jolla on riittävästi varallisuutta. Muutama takaaja olisi, mutta pankki ei hyväksy heitä, koska heillä on itselläänkin asuntovelkaa tms.

        Olen kyllä ollut yhteydessä velkojiin ja yrittänyt saada järjestetyksi asioita juuri niin, että aloittaisin maksamisen pienimmistä, mutta neuvottelut eivät ole mainittavasti edenneet. Tukisin mielelläni alkuperäistä velallista työnhaussakin, mutta ongelmana on se, että hän ei asu enää samalla paikkakunnalla.

        Yritän kuitenkin koko ajan keksiä jotain ratkaisua, mutta keinot alkavat loppua.


      • gtsv

        Nyt sitten vain vyö kireälle. Tee tarkka budjetti ja maksusuunnitelma, jonne kirjaat lainaerien lisäksi kaikki kiinteät, toistuvat menosi. Muutaman kuukauden päästä asuntosi on maksettu ja käyttöösi jää lisää rahaa. Voit saada asuntoa vastaan ehkäpä 15-20 t€ lainaa, jolla kuitata korkeakorkoisimpia luottoja pois. Älä sido ulkopuolisia omiin velkavaikeuksiisi eli älä pyydä ketään takaajaksi, nyt kun tiedät, miten siinä voi käydä. Hädän tullen myy huonekalujasi tai hae diakonialta ruoka-apua - kyllä siellä käy ihan tavallisia palkansaajiakin, kun taloudelta tippuu pohja. Entäpä lisätyön mahdollisuus?
        60 t€ velka on työssäkäyvälle ihmiselle ihan hoidettavissa oleva potti, mutta yhtään en väitä hommaa helpoksi, Varsinkaan kun et ole itse suurinta osaa velasta ottanut. Äläkä vielä heitä kirvestä kaivoon sen alkuperäisen velallisen suhteen. Sinulla on 20 vuotta mahdollisuus vaatia saataviasi ulosoton kautta, pidät vain huolta siitä, ettei velka pääse vanhenemaan.


      • Anonyymi

        Vanha kirjoitus, mutta kommentoin tätä.

        60000€ on summa mihin kukaan yksityinen tai pankki ei lähde mukaan. Takuusäätiön raja on 30. Vaihtoehdot on jumalattoman pitkä maksaminen tai järjestely. Kolmas on ulosotto joka kuittaa velan viidessätoista vuodessa. Järjestely kestää 5v mutta itse olen ulosoton kannalla koska se on yleisesti reilumpi. Luottotiedot menee joka tapauksessa etkä tuon velkamäärän jälkeen tule niitä enään tarvitsemaan. Juttu on näin. Sori vaan ja von Apetit


    • vanhalla_ajan

      "Oman alueen velkaneuvonnasta käytännössä nauroivat pihalle"

      -En oikein usko tuohon. Niille maksetaan siitä, että ne auttaa ihmisiä, mutta toisaalta 60000/700€/kk ei oikein ole mahdollinen yhtälö..

      Mitä taas tulee auton kuluihin, niin ne ovat käytännössä pelkkä bensa ja katsastus.
      Jos luulet, että velkaneuvojalta riittää sympatiaa siihen, että pidetään kaksi vuotta vanhaa autoa, ja maksellaan sen huolloista tuhansia vuodessa, ja samalla tullaan kerjäämään armoa velkaneuvojan luokse, niin silloin pihalle nauramisen ymmärrän.

      Ihan ekaksi myyt sen auton, ja ostat kotteron, joka on juuri katsastettu ja maksaa 400 euroa. Sillä pääsee kulkemaan ihan samoin, kuin uudellakin, mutta saattaahan sitä naapurit vähän ihmetellä..

      Se vaan nyt menee niin, että jos on velkaa, ja rahat ei riitä, niin pakko on nöyrtyä, sinäkin tulet sen vielä huomaamaan.
      Huomaat sen viimeistään siinä vaiheessa, kun vouti soittaa, ja sanoo, että ulosmittaan asuntonne.

      En halua kettuilla, mutta fakta on se, että jos velkaa on 60000€ ja lyhennys 700€/kk, niin asunnon ulosmittaus on kokolailla lähellä.

      Tosin en ymmärrä tuota, että "lisäksi on maksettavana vielä muutaman kuukauden ajan asuntolainaa"
      -Eli asut käytännössä maksetussa asunnossa, joten luulisi sitä vastaan lainaa saavan, kun laitat sen pantiksi.
      En tiedä nykypäivän vaatimuksia pankkien taholta, mutta jos vaikkapa ok-talon arvo on 150000€, niin eikö sitä vastaan saa 60000€ lainaa..

      • Velkavankeus

        Ei ainakaan kyseisellä naishenkilöllä ollut mitään halua ottaa kantaa tai neuvoa mitenkään. Kaikki paperit toimitin, mutta hän totesi ettei voi auttaa eli en saanut edes pientä neuvoa tilanteeseen.

        Auton kulut ovat katsastus, bensa (työmatkan pituuden vuoksi noin 200 e/kk) sekä verot ja vakuutukset. Auto on vuosimallia 2001 eli jokseenkin tuon 400 euron arvoinen. Ja en voi myydä sitä, koska näillä nurkilla ei ole minkäänlaista julkista liikennettä. Eli ei autoa - ei työpaikkaa.

        Tuohon asunnon hintaan kommentoin jo tuossa aiemmin.

        Vouti saattaa tällä hetkellä olla se inhimillisin taho, hänen kanssaan neuvottelu saattaa olla jopa helpompaa kuin velkojien (olen siis ollut häneen yhteydessä jo ennakoivasti ja kysynyt käytännöistä jos tilanne menee riittävän pahaksi).

        Tuo 60000/700 euroa ei tosiaan kuulosta paljolta, mutta muutaman kuukauden päästä summaa on mahdollista nostaa ja esim lomarahoista saa lyhennetyksi kerralla hyvän summan.

        Mutta kyllä tässä jotenkin yritetään selviytyä ja etsiä keinoja. Velkoja ei ole missään nimessä tarkoitus jättää hoitamatta, en ole niin koskaan tehnyt, enkä tee nytkään.


    • 9-6

      Tosin en ymmärrä tuota, että "lisäksi on maksettavana vielä muutaman kuukauden ajan asuntolainaa"
      -Eli asut käytännössä maksetussa asunnossa, joten luulisi sitä vastaan lainaa saavan, kun laitat sen pantiksi.

      Tuon ongelman voisi selittää ennestään oleva maksuhäiriömerkintä.

      • Velkavankeus

        Asuntoasian kommentoin tuossa aiemmin, en jaksa sitä toistaa. Maksuhäiriömerkintää ei todellakaan ole ja luottotiedot ovat kunnossa. Ongelma on se, että käytettävissä olevat takaajat (asunnon lisäksi) eivät kelpaa pankille, kun heillä ei ole pankin mielestä sopivaa varallisuutta (asunto josta on velkaa ei käy pankille).


    • vanhalla_ajan

      "Ei ainakaan kyseisellä naishenkilöllä ollut mitään halua ottaa kantaa tai neuvoa mitenkään. Kaikki paperit toimitin, mutta hän totesi ettei voi auttaa eli en saanut edes pientä neuvoa tilanteeseen."

      Miksi sinulle ei tarjottu hakemusta velkajärjestelyyn? Se on pitkä ja kivinen tie, mutta hyvällä tuurilla sen voi saada.
      Tosin jos sen saat ja asunnon saat pitää, niin noilla veloilla homma kestää 8-10 vuotta, ja sen ajan on elettävä 451€ tuloilla, kaikki muu menee velkoihin.

      Eli lyhyesti: saat kuukaudessa käteen pakollisten menojen(vuokra, vesi,sähkö, puhelin,netti, vakuutukset, jne) jälkeen 451€, ja sillä on selvittävä.

      En tiedä, että missä asut, mutta itse ottaisin uudelleen yhteyttä velkaneuvojaan ja kysyisin mahdollisuutta päästä velkajärjestelyyn.

      Jotenkin minusta tuntuu, että tapaamasi velkaneuvoja ei ole ihan ajan tasalla, tai sitten sillä on jotain yhteyttä Lindorfiin, joka vastustaa velkajärjestelyä ihan aina.

      • Velkavankeus

        Itsellenikin jäi sellainen tunne, että velkaneuvojalla oli joko huono päivä tai ei ollut ajan tasalla. Ei siis tosiaankaan tarjonnut velkajärjestely vaikka siitä kysyinkin. Suoraan sanottuna tuo 451 euroa velkojen ja pakollisten menojen jälkeen olisi suoranaista luksusta, pärjäisin varmasti vähemmälläkin. Suurin ongelma on se, että omalla kotipaikkakunnalla tuota palvelua ei ole, vaan joutuu lähtemään kauemmas. Tarkoituksena on kyllä olla vielä uudelleen sinne yhteydessä ja selvittää asioita eri henkilön kanssa.


    • armoton10

      Täällä luottotiedottomat huijarit kyselevät mistä saisivat vielä lainaa, jota eivät varmasti maksaisi takaisin, kun ei ole enää mitään menetettävää. Ihmetyttää kovasti miten säännölliset tulot omaavalla henkilöllä on niin kova lainaamisen tarve. Jos on työssä käyvä, niin luulis ystäväpiiristä- ja tai työkavereilta lainaa irtoavan.Tietysti jos on kaikki yksityisiltä henkilöiltäkin saadut vipit jättänyt maksamatta on ihan ymmärrettävää ettei lainaa enää mistään saa. Se on vaan sitten kärsittävä tai säästettävä sen verran että saa ostettua itselleen vaseliinia ja köyttä kaupasta ja vetää itsensä kiikkuun.

      • Velkavankeus

        Kiitos "positiivisesta" kommentista. Muutama huomio: 1. en ole luottotiedoton. 2. menetettävää on paljon ja sen vuoksi veloista on selvittävä ja ne on maksettava ITSE, tavalla tai toisella. 3. Omaan lainaamiseen oli pakottava tarve, joskus tapahtuu asioita joille ei vain voi mitään ja niistä veloista olisin selvinnyt ongelmitta. Loppu velka tulikin itsestä riippumattomista syistä ja aiheutti tämän tilanteen. 4. Kyllä ystäviltä varmasti pieniä summia irtoaisi, mutta onko sitten parempi olla velkaa kymmenille ihmisille? Työkavereita on tasan yksi eli se v-mäinen pomo joka on tietoinen tilanteesta, mutta edes henkistä tukea on turha odotella. 5. Yhdellekään yksityiselle henkilölle en ole velkaa eroamaan. 6. Vaseliinia ja köyttäkin löytyy ihan ostamatta, mutta en ole niitä aikonut käyttää. En edes sinun suosituksestasi ;)


    • vanhalla_ajan

      "Täällä luottotiedottomat huijarit kyselevät mistä saisivat vielä lainaa, jota eivät varmasti maksaisi takaisin, kun ei ole enää mitään menetettävää."

      -Tämä viimeisin tänne kirjoittanut (velkaa 60 t) omaa luottotiedot, ja menetettävääkin on, kun vaarassa on menettää asunto..

      Sinulle armoton10 suosittelen tuota:http://www.merikalastus.info/keskustelu/index.php?topic=2558.0
      noista tuo alempi vaihtoehto sopii simulle. Minä kustannan köyden.

      • Velkavankeus

        Kiitos sinulle nimimerkki vanhalla_ajan...edes pieni hymyilyn aihe tälle päivälle ;).


    • vertaislaina

      Onko täällä yksityisiä lainanantajia? Sopimukseen päästään varmasti ja takaisinmaksu varma..

    • eeveli69

      Tarviisin lainaa 600 e kuun loppuun jolloin tilipäivä eli maksu kerralla pois. Eli tiliä vastaan ottaisin.

    • trpojpoirlkm

      Maskussa asuu ja vaikuttaa eräs bisnesmies joka tiettävästi toimii myös rahanlainaajana. Tunnistettava takatukka ja vaimo kansanedustaja.

      • eeveli69

        Jaahas... en asu sielläpäin enkä tunne ihmisiä. Akuuttutarve ja oon siis töissä ja saisin lainan maksettua ennen uutta vuotta. Mutta ymmärrän ettei ihmiset uskalla lainata koska on riski että jää saamatta.


    • Anonyymi

      "oikein on vai onko missään? Tuntuu kaikki olevan huijareita. Lainaa tarvitsis nopeasti, mutta luottotiedot menneet. Kyse ei ole edes kauhean suuresta summasta ja takaisinmaksu hoituu ajallaan."

      Vertaislainapalvelut onnistuu kätevästi netissä. Voit valita vapaasti kenen
      palvelut sinulle sopii:

      Bank Norwegian: https://www.banknorwegian.fi/
      Svea Eknomi: https://www.svea.com/fi/fi/start/
      Insta Bank: https://instabank.fi/
      ****

      Kaikkiin palveluihin on talletettu rahaa edelleen lainattavaksi. Botti suo lainan jos asiat kunnossa.

      T: LainaajaLord.

    • Anonyymi

      Mä puhun kokemuksesta. Olen itse persaukinen ja tiedän että ei ole kenenkään tehtävä alkaa jakamaan rahaa ja nöyryyttämään vielä lisää. Kaikki lähtee itsestä. Laske rahasi, menosi ja velkasi. Mieti voitko laittaa vaikka euron päivässä sivuun ja mitä sillä saat. 30€ kuukaudessa ja 350€ vuodessa. Saavutatko itsenäisyyttä kun itse otat itseäsi niskasta kiinni ja näytät epäiliöille että pärjäät itse.

      Jos täällä alettaisiin jakamaan anonyymilainoja tai lahjoja, niin mitä siitä tulisi? Vähintään poliisitutkimus varainkeruusta. Jos kymmenen ihmistä antaa vaikka euron, niin mitä siitä tulisi?

      Itse olentehnyt niinkuin opetan. Olen tehnyt omat analyysini ja miettinyt mitä saan aikaan eurolla. En halua nöyristellä toisille sillä mikä olen.

      • Anonyymi

        Näin. Täällä jaellaan paljon huonoja neuvoja. Kavereilta ja varsinkin työkavereilta ei missään tapauksessa kannata lainata. Jos elämä on muutenkin vaikeaa, niin ei kannata myrkyttää vielä ihmissuhteitaankin peruuttamattomasti. Pahaa mieltä seuraa rahan pyytämisestä ja ne suhteet eivät tule koskaan enää olemaan ihan ennallaan, lainaavat rahaa tai eivät (tiedän tämän, kun yksi työkavereistani on pyydellyt pieniä summia lainaksi useammalta henkilöltä meidän työpaikalla). Ihan törkeyden huippu on minusta tuo yksi, joka on itse pulassa takausvelkansa kanssa, mutta on anellut muita takaamaan oman velkansa tai lainaamaan hänelle rahaa. Ei ikinä mitään takaajia millekään velalle, koska et voi tietää, koska sairastut tai tapahtuu jotakin muuta yllättävää ja maksukyky menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin. Täällä jaellaan paljon huonoja neuvoja. Kavereilta ja varsinkin työkavereilta ei missään tapauksessa kannata lainata. Jos elämä on muutenkin vaikeaa, niin ei kannata myrkyttää vielä ihmissuhteitaankin peruuttamattomasti. Pahaa mieltä seuraa rahan pyytämisestä ja ne suhteet eivät tule koskaan enää olemaan ihan ennallaan, lainaavat rahaa tai eivät (tiedän tämän, kun yksi työkavereistani on pyydellyt pieniä summia lainaksi useammalta henkilöltä meidän työpaikalla). Ihan törkeyden huippu on minusta tuo yksi, joka on itse pulassa takausvelkansa kanssa, mutta on anellut muita takaamaan oman velkansa tai lainaamaan hänelle rahaa. Ei ikinä mitään takaajia millekään velalle, koska et voi tietää, koska sairastut tai tapahtuu jotakin muuta yllättävää ja maksukyky menee.

        Vastaus omaan viestini vastaukseen.

        Se aika on mennyt että lähdetään takaamaan ketään. Sen maksat minkä takaat ja vaikka olisi sata takaajana, niin pankki voi periä erääntyneen velan yhdeltä takaajalta ja se on Herran hallussa saako muilta jeniäkään.

        Onhan pankeilla kriteeri kelle antaa velkaa ja kenet ottaa takaajaksi.

        Itse olen töissä paikassa jossa ihmiset ei ole kuin kavereita keskenään eikä jonkun huono talous ole muiden asia. Liika tuntelu on syvältä.b

        Joskus kauan sitten annoin lainaa tuntemattomalle oudoin ehdoin. Liekö omituinen tarina mennyt läpi ja myöhemmin opin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin. Täällä jaellaan paljon huonoja neuvoja. Kavereilta ja varsinkin työkavereilta ei missään tapauksessa kannata lainata. Jos elämä on muutenkin vaikeaa, niin ei kannata myrkyttää vielä ihmissuhteitaankin peruuttamattomasti. Pahaa mieltä seuraa rahan pyytämisestä ja ne suhteet eivät tule koskaan enää olemaan ihan ennallaan, lainaavat rahaa tai eivät (tiedän tämän, kun yksi työkavereistani on pyydellyt pieniä summia lainaksi useammalta henkilöltä meidän työpaikalla). Ihan törkeyden huippu on minusta tuo yksi, joka on itse pulassa takausvelkansa kanssa, mutta on anellut muita takaamaan oman velkansa tai lainaamaan hänelle rahaa. Ei ikinä mitään takaajia millekään velalle, koska et voi tietää, koska sairastut tai tapahtuu jotakin muuta yllättävää ja maksukyky menee.

        "Ei ikinä mitään takaajia millekään velalle, koska et voi tietää, koska sairastut tai tapahtuu jotakin muuta yllättävää ja maksukyky menee."

        Takaus on ihan OK, koska se antaa lainanantajalle lisävarmuutta. Jotkut heistä kyllä huolivat takaajaksi kenen tahansa persaukisen, ei kannattaisi.

        Takaajaksi ei koskaan pidä ryhtyä, jos oma maksukyky on huono. Ihanteellista on jos itsellä olisi taattu summa pankkitilillä valmiina "odottamassa" takausvastuuna laukeamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ikinä mitään takaajia millekään velalle, koska et voi tietää, koska sairastut tai tapahtuu jotakin muuta yllättävää ja maksukyky menee."

        Takaus on ihan OK, koska se antaa lainanantajalle lisävarmuutta. Jotkut heistä kyllä huolivat takaajaksi kenen tahansa persaukisen, ei kannattaisi.

        Takaajaksi ei koskaan pidä ryhtyä, jos oma maksukyky on huono. Ihanteellista on jos itsellä olisi taattu summa pankkitilillä valmiina "odottamassa" takausvastuuna laukeamista.

        Vastaus omaan vastaukseni vastaukseen.

        Kyllä pankilla on kriteerit kelle antaa lainaa ja kenet ottaa takaajaksi.

        Tuo on totta, että takaaja antaa lainaa vastaan pantin ja on valmis häviämään sen niin asia sopii varmaan pankillekin. Toisesta ketjusta voi ottaa esimerkkiä kun joku pyytää 2500€ lainaa. Jos jollain on vaikka käteistä 50000€, niin eihän siinä mitään. 30kk ajalle 100€/kk eli 3000€ pantiksi nimen lisäksi.

        Itsellä ei ole sellaista kaveria että menisin takaamaan lainaa kenellekään. Ei ole kyllä sitä aiemmin mainittua isoa pääomaakaan. Ja suoralaina ei tulisi kyseeseen muutenkaan vaikka se raha olisikin. Sanonta omassa pankissa on hyvä. Jokainen on oman onnensa seppä. Sen pääoman säästämisen saa jokainen kokeilla ja onnistua itse.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe