Transit -08 keskuslukitus ei toimi , tai yrittää lukita mutta avaa samntien aivan kuin joku ovi olisi auki vaikka ei ole.
Tavaratilan ovien sulkeutuminen painaa jotain kytkintä ovitolpassa , niiden raplaaminen ei auta, valo mittaristossa kertoo että ovi auki.
Kuinkahan sulkeutuminen on varmistettu takaovien kohdalla , kytkintä siellä ei ainakaan ole , jos se ei sitten ole lukon / yhteydessä tai sen käyttämä erillinen .
On muuten ensimmäinen vika autossa ajettu 100000 km .
Transitin keskuslukitus
3
9114
Vastaukset
- brfgrg
oven lukon mikrokytkin viallinen
- M300
onko joka ovessa mikrokytkin,mulla transit 2006 m300 ja ovet ei mee lukkoon.
- eroon ja äkkiä
Sama vika muutama vuosi vanhemmassa Transussa. Muutaman kerran ovet menneet lukkoon, vaikka lukitusta ei ole käytettykään. Joskus ajaessa oikeanpuoleisen oven lukko rapsahtelee itsekseen. Kaukosäädin ei toimi, kun sulkiessa ja tavaratilan ovissa. Avaimella täytyy suorittaa hytin ovien avaaminen, ja niissäkään ei ole avainpesää, kuin kuskin ovessa ja se avaimella avaaminenkin vaatii omanlaisensa pyörittelyn. Pelottaa, jos tavaratilan kanssa käy samoin, sillä siellä ei ole edes avaimella avaamismahdollisuutta.
Näistä sain kyllä tietoa näiltä nuorilta opiskelijoilta, tulevilta insinööreiltä, että ne ovat niitä tyypillisiä Fordin vikoja. Sähkövikoja, muiden lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363472Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173391Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4741751Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1441522- 1271495
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171417Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5541389- 1131345
- 491079
- 661004