Sebastian XI

Sebastian XI

Maanantai-aamuna mä heräsin kellon soittoon. Mulla meni hetki, ennen kuin tajusin makoilevani Sebastianin vieressä. Se oli alasti. Mulle tuli hyvä olo hetkeksi ja sitten mä muistin edellisen päivän tapahtumat. Sebastian oli kertonut vanhemmilleen Antista ja ne olivat järkyttyneet. Kävi nopeasti ilmi, että niiden mielestä homous oli mielensairaus ja siitä johtui myös Antin käytös. Sebastianin ilmekään ei värähtänyt, kun ne kysyivät, tunsiko Sebastian muita homoja. Se kielsi kaiken omalta osaltaan ja käänsi keskustelun uhkausta edeltäviin tapahtumiin. Myös mä kerroin oman osuuteni. Ne katsoivat mua vähän kieroon, kun kerroin potkaisseeni Anttia lähtölahjaksi. Me päätettiin, että Sebastian ei enää liikkuisi yksin ulkona, ennen kuin asia olisi selvitetty.

Sebastian teki rikosilmoituksen ja kuvaili siihenkin tapahtumien kulkua. Se jätti pois mun väkivaltaisen osuuden, mutta kertoi, että mä olin tullut väliin ja saattanut Antin junaan. Poliisi otti yhteyttä alle puolessa tunnissa. Mut ja Sebastian kutsuttiin poliisiasemalle kello kuudeksi maanantai-iltapäivänä. Kellon aika oli myöhäinen, koska Sebastianin vanhemmat haluttiin mukaan. Mä olin tyytyväinen poliisin toimintaan.

Me oltiin käyty vielä melkoisen pitkällä juoksulenkillä sunnuntai-iltana. Ilman lenkkiä ei yöunista olisi tullut yhtään mitään. Se helpotti molempien oloa.

Mä palasin ajatuksistani takaisin maanantai-aamuun. Sebastian ei ollut herännyt kellon soittoon ja mä päätin antaa sen nukkua sen aikaa, kun kävin suihkussa. Kun mä palasin ja herättelin sitä, se kertoi nukkuneensa todella sikeästi. Sebastian oli hyvällä tuulella ja se vitsaili mulle siitä, että olin sen henkivartija.
” Seksikäs henkivartija.” Se muotoili. Mä sain nauttia läheisyydestä sinä aamuna enemmän kuin normaalisti. Mä meinasin ehdottaa lintsaamista, mutta me kuitenkin lähdettiin kouluun. Matkalla ei tapahtunut mitään, koulupäivän aikana ei tapahtunut mitään, eikä koulun jälkeen tapahtunut mitään. Antista ei näkynyt jälkeäkään ja toivonkipinä syttyi mun sisällä.

Me palattiin Sebastianin kotiin kahdentoista pintaan. Sebastian ripustautui muhun. Me mentiin sen huoneeseen ja heitettiin vaatteet pois.
” Mä haluan rakastella sun kanssa.” Sebastian sanoi. Mulle tuli outo olo. Se ei koskaan aiemmin ollut sanonut noin. Tietenkin mä suostuin ja me vetäydyttiin peiton alle. Sebastian tuli melkein heti. Se käski mua jatkamaan ja mä tottelin. Mä en halunnut mitään sen enempää, kuin tuntea Sebastianin vartalon mua vasten. Sen iho oli niin pehmeä ja ne suudelmat olivat tajuttoman kuumia. Sebastian puri mua olkapäähän silloin, kun oli mun vuoro saada orgasmi. Se tosiaan puri ja jätti hampaanjäljet muhun. Sen kädet ja jalat kietoutui mun ympärille. Me oltiin yhtä.

Sama toistui vielä kahteen kertaan sen iltapäivän aikana. Sebastian oli videoinut ja se paljasti sen mulle vasta, kun mä puin päälleni suihkun jälkeen. Mua huvitti sen innostus. Se kertoi mulle monta kertaa, kuinka paljon rakasti mua. Mulle tuttu persikan tuoksu leijaili Sebastianin huoneessa voimakkaana.

5

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoli neljältä mä totesin, että mun oli pakko käydä kotona. Mun vaatteet olivat likaiset ja ne haisivat. Sebastian hyväksyi mun suunnitelman ja sanoi haluavansa olla hetken yksin. Sebastian ripustautui muhun, kun mä olin lähdössä sen huoneesta. Se katsoi mua silmiin. Ne vihreät silmät olivat entistäkin tummemmat. Jotenkin syvät. Mä en pystynyt tulkitsemaan sitä katsetta tai ilmettä kasvoilla. Sebastian irroitti otteensa ja käski mua odottamaan vielä hetken. Se meni vaatekaapille ja kurotti kenkähyllyn takaosaan. Sieltä se kaivoi pienen korurasian. Rasiassa oli kaksi kaulaketjua ja molemmissa roikkui ankkurin puolikkaat. Sebastian hymyili tyytyväisenä.
      ” Mä haluan ankkuroida meidän suhteen…” Se sanoi ja ripusti korun mun kaulaan. Mä tein saman sille. Me suudeltiin ja mä lähdin.

      Kotimatkalla mä ihmettelin, kuinka paljon syvemmäksi meidän suhde olikaan muuttunut. Oli hellyyttä, läheisyyttä, seksiä ja syviä keskusteluita. Varsinkin viimeiset vuorokaudet olivat muuttaneet suhteen luonnon syvemmäksi. Mä kirosin Antin maailman syvimpään kaivokseen kaivamaan suolaa. Tietenkin alasti ja iho verisillä naarmuilla.

      Kotona mä kerroin vielä kerran, mitä oli tapahtunut. Mun vanhemmat tiesivät jo ja ne olivat samaa mieltä siitä, että Sebastian tarvitsi nyt seuraa koko ajan. Ne kysyivät jaksanko mä ja tarjoutuivat kuskaamaan meitä autolla minne tahansa. Mä sanoin, että pärjään kyllä ja kerroin, että ulkoilu piristi meitä molempia.

      Viideltä mä olin valmis lähtöön. Mulla oli seuraavan päivän koulukirjat ja vaihtovaatteet repussa. Mä hölkkäsin kohti Sebastianin taloa. Se oli kevyttä hölkkää, eikä mulle tullut edes hiki. Mä lämpenin sopivasti ja ajatus kulki rennommin.

      Mä hidastin vauhdin kävelyksi, kun Sebastianin talo ilmestyi mun näköpiiriin. Sebastian itse ilmestyi kadulle ja mä ehdin ajatella, että se oli varmaankin kytännyt ikkunasta. Se vilkutti mulle ja mä vilkutin takaisin. Kun se oli päässyt 50 metriä postilaatikolta muhun päin, mä näin tien viereisessä ojassa liikettä. Mä luulin sitä eläimeksi, mutta kun se ryntäsi kadulle, mä tajusin, että se oli ihminen. Se syöksyi Sebastiania kohti sivusta ja löi sitä kylkeen. Kun se veti kättään poispäin, mä näin veitsen. Sebastian kierrähti puoli kierrosta seisaallan. Antti iski sitä nyrkillä päin näköä ja Sebastian kaatui katuun. Mä kuulin, kuinka sen pää kumahti, kun se osui asfalttiin.

      Mun välimatka Sebastianiin oli vielä noin 50 metriä. Mä juoksin niin lujaa, kuin jaloista pääsin. Antti käänsi selkänsä ja lähti kävelemään musta poispäin. Mä kuulin Sebastianin äänen:
      ” Aiii… älä tapa mua…” Se valitti.

      Mä juoksin Sebastianin ohitse ja tavoittelin Anttia. Mä pysähdyin melkein kokonaan, kun olin käsivarren mitan päässä sen selästä. Olin jo tarttumassa kiinni, kun se kääntyi ja löi. Mä ehdin kumartua ja suojautua sen verran, että kylkeen tarkoitettu isku osui mun kyynärvarteen. Se meni syvälle ja Antti repäisi veitsen irti. Mä löin sitä kasvoihin niin lujaa, kuin pystyin. Sen nenä rusahti. Antti pysyi jaloillaan ja mä tarrasin kaksin käsin sen puukkoa pitelevään käteen. Mä lukitsin sen ja väänsin voimieni takaa. Se rusahti kahteen kertaan ja veitsi putosi maahan. Mä tajusin, että Antti nauroi koko ajan. Mä pakotin sen maahan ja päästin irti. Se oli virhe. Antilla oli toinenkin veitsi ja se löi heti. Isku osui mua reiteen. Mä horjahdin taaksepäin ja kaaduin selälleni. Antti oli jo pystyssä ja se tuli veitsen kanssa mua kohti. Mä tiesin, että se aikoi tappaa. Mä vedin mun terveen jalan ensin koukkuun mun mahan päälle ja potkaisin sen tähtäämättä suoraksi. Se osui Anttia naamaan ja kaatoi sen selälleen. Mä varmistin, ettei se enää noussut ja rupesin huutamaan.
      ” Apua! Soittakaa ambulanssi! Apua! ” Mä karjuin ja käännyin kohti Sebastiania. Sebastian ei ollut liikahtanutkaan. Se makasi selällään ja valitti silmät kiinni. Mä menin ihan viereen ja tajusin, että nyt oli käynyt tosi pahasti. Sebastianin oikea kylki oli veressä ja sen suusta tuli verta. Mä painoin sen kylkeä kädellä. Joku huusi, että ambulanssi on tulossa. Mä käänsin päätä sen verran äänen suuntaan, että näin pojan, jolla oli videokamera sekä korvakuuloke. Sen lisäksi kadulla oli isokokoinen mies, joka painoi Anttia katuun.
      ” Joona… Mä en tunne mun jalkoja. ” Sebastian sanoi. Mä katsoin sitä ja se katsoi takaisin. Sen oikea pupilli oli laajentunut isoksi.
      ” Pysy hereillä… Ambulanssi tulee…” Mä sanoin, enkä tiennyt yhtään teinkö oikein vai väärin.
      ” Joona, mä rakastan sua… Sano isille ja äidille, että mä rakastan niitäkin. Älä kerro meistä kahdesta ikinä.” Sebastian sanoi. Mä yllätyin, kun se puhui selkeällä äänellä.
      ” Mä rakastan sua kanssa ja niin rakastaa kaikki muutkin. Mä en kerro ikinä kenellekään meistä kahdesta. ” Mä sanoin. Sebastian katsoi mua. Mä silitin sen poskea ja otin sitä kädestä kiinni.

      • ” Älä jätä mua yksin… Älä jätä mitään tekemättä” Sebastian sanoi. Mä en ymmärtänyt sen viimeistä lausetta. Sitten se jatkoi:
        ” Mua väsyttää ihan kamalasti…”

        Sebastian sulki silmänsä ja Ambulanssi tuli melkein sillä samalla sekunnilla. Mä pysyin Sebastianin vieressä vielä hetken ja totesin, että ainakin se hengitti. Mä siirryin tai lähinnä raahauduin sivuun, kun ambulanssimiehet ottivat Sebastianin käsittelyyn. Mä tajusin, että mä vuosin verta sekä jalasta, että kädestä. Mua heikotti, mutta mä pysyin tajuissani. Paikalle tuli vielä kaksi ambulanssia lisää. Mun ympärillä oli valkotakkisia miehiä ja naisia, jotka puhuivat mulle lujaan ääneen. Mun housut, paita ja takki revittiin mun yltä. Mua paikattiin heti paikanpäällä. Mä näin Sebastianin vanhemmat ja ne tulivat mun luokse, kun Sebastianin ambulanssi lähti. Sebastianin äiti piti kättä suullaan ja katsoi mua. Mun teki mieli sanoa, että mä olin epäonnistunut Sebastianin suojelemisessa. Mä en ehtinyt, koska multa lähti taju.


    • Sudden Depth

      Mitä mä olenkaan lukemassa... Bestseller-romaania vai suomi24.fi:n keskustelupalstalle kirjoitettua tarinaa?

      Tekstin tason perusteella valitsisin ensimmäisen. Tätä mä nyt oon toistellu koko ajan, mutta eipä tästä enää paranna. Mä oon ainakin ihan otettu.

      Jälleen kerran olin tippua tuolilta ton suolakaivosjutun takia. Se on jo aivan uskomattoman hyvin, jos saa vielä lukijat nauramaan rakkaussiirapin keskellä.

      Ettei tää mun kommentti paisu romaanin mittaiseksi, niin todettakoon seuraavaa: Sä tarviit suuremman kohdeyleisön! Sä oot vaan liian hyvä tänne! Kannattais oikeesti miettiä, että tekisitkö sä näiden novellien rustaamisilla jotain astetta hyödyllisempääkin. Syytä olis.

      (Ja toi nyt ei sitten tarkottanu, että sun pitäis lähteä täältä mihinkään, päinvastoin.)

    • Kiitos taas Sudden Depth! Kyllä tällä kirjoittamisella on muukin pointti, kuin julkaista täällä tarinoita. Tämän tyylinenkään gay-tarina ei ikinä menisi kustannustoimittajan pöytää pidemmälle.Ei ole markkinoita. No se mun pointti on, että mä tarvitsen muutaman uuden "kohtauksen" yhtä toista kirjoitusprojektia varten. Sitä mä en julkaise netissä ja se ei ole gay... Ihan jotain muuta. Eli hyödyllisempää on suunnitteilla, mutta ei vieläkään kaikkeen riitä taidot. Että silleen ;-)

    • ultramariinitaivas

      Tällaisilla taidoillahan tekee vaikka minkälaisia tarinoita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe