Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

21 grams, Mulholland Drive, Boondock Saints

Friikki

Mä tykkään leffoista, jotka ei heti aukea ja mielenkiinto jatkuu koko elokuvan ajan, ja vaikkapa sen jälkeenkin.

Lisäksi Memento, Traffic, The Eye, Pi, Sixth Sense (joskin joku paskiainen kertoi juonen mulle ennen kun näin leffan)..

Näitten aivonystyröitä kiihottavien elokuvien ohella katson täysin älyvapaata komediaa - niiden täytyy saada mut koko ajan nauramaan!

10

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dancin' shoes

      mä en ikinä jaksa kattoo sellasii leffoi ekalla kerralla, vilkuilen koko ajan kelloo, mut sit tokalla kerralla tämmönen leffa on yleensä uskomattoman hyvä. lynchin tuotos on sellaista, mutta 21 grammaa-leffa oli mun mielestä ihan ok helppotajuinen...millonka se muuten tulee kauppoihin?

    • bröyh

      jep, nuo on kyllä hyviä leffoja. Memento tosin jostain kumman syystä, lähenteli tv-elokuvaa...

    • santtu

      Joo tykkäsin itekin tuosta Mulholland Drivesta, vaihteeks leffa josta jäi jotain ajattelemista, ei mitään 'jätä aivot narikkaan'-hömppää. Tyylikäs.

    • SeppO

      Jos ton tyyppisistä leffoista tykkäät ni katoppa Donnie Darko.

      • Oliver

        Vanilla Sky ja K-pax :) Ja The game. Loistavia kaikki.. :)


      • heh hehh

        pakko vastata... et voi olla tosissas.. donnie darko on ehkä paskin elokuva mitä ikinä tehty..
        ei voi muuta kun nauraa kyseiselle "elokuvalle"..
        ja melkein samaa voi sanoa tosta mementosta.. se on vaan taas yks tollanen leffa jota on pakko digata että on cool..ja vitut sanon minä.. sama kuin toi mulholland drive .. ei helvetti mitä soopaa.. no "digatkaa" ja esittäkää "coolia"
        .. ette ole edes nähneet kunnon leffoja jos kehutte tollasia paska leffoja.. katsokaa blood in blood out niin todella tiedätte mikä on ELOKUVA!!!


    • Yksi mielipide

      Tekijät luulevat, että kehno tarina paranee siitä, että sen pilkkoo osiin ja sekoittaa niiden järjestyksen. Ei, vaan huononeehan se. Kävelin kyllästyneenä ulos puoli tuntia ennen loppua. Ja harvoin olen aiemmin jättänyt huonoakaan kuvaa kesken.

      • she wolf

        En oo 21 grams-elokuvaa nähnyt, mutta loistava esimerkki tälläsestä pilkotusta ja sekoitetusta elokuvasta on mielestäni Pulp fiction... se toimi ja on mielestäni yks parhaista elokuvista ikinä. Saattaa toki vaikuttaa sekin että siinä oli Samuel L. Jackson ku se on näyttelijä joka mua miellyttää.. :)


      • tepaH
        she wolf kirjoitti:

        En oo 21 grams-elokuvaa nähnyt, mutta loistava esimerkki tälläsestä pilkotusta ja sekoitetusta elokuvasta on mielestäni Pulp fiction... se toimi ja on mielestäni yks parhaista elokuvista ikinä. Saattaa toki vaikuttaa sekin että siinä oli Samuel L. Jackson ku se on näyttelijä joka mua miellyttää.. :)

        Mulholland Drive oli aika mielenkiintoinen. Elokuvan katottuaan katseltiin kaverin kanssa toisiamme ja mietittiin varmaan tunti mitä siinä loppujen lopuksi tapahtui. Piti katsoa se pian uudestaan, mutta jäi katsomatta, joten muistikuvat leffasta on vähän hämäriä. Pitänee varmaan katsoo se pian uudestaan, ehkä nyt tajuan vähän enemmän.


      • rtyryrt
        tepaH kirjoitti:

        Mulholland Drive oli aika mielenkiintoinen. Elokuvan katottuaan katseltiin kaverin kanssa toisiamme ja mietittiin varmaan tunti mitä siinä loppujen lopuksi tapahtui. Piti katsoa se pian uudestaan, mutta jäi katsomatta, joten muistikuvat leffasta on vähän hämäriä. Pitänee varmaan katsoo se pian uudestaan, ehkä nyt tajuan vähän enemmän.

        katsoa Mulholland Drive useita kertoja, jos haluaa tietää mitä siinä todella tapahtuu. Itse olen kyseisen rainan katsonut kuusi kertaa ja vieläkin siitä löytää jotain uutta, ja elokuva juonikin on lopulta selvillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe