21 grams, Mulholland Drive, Boondock Saints

Friikki

Mä tykkään leffoista, jotka ei heti aukea ja mielenkiinto jatkuu koko elokuvan ajan, ja vaikkapa sen jälkeenkin.

Lisäksi Memento, Traffic, The Eye, Pi, Sixth Sense (joskin joku paskiainen kertoi juonen mulle ennen kun näin leffan)..

Näitten aivonystyröitä kiihottavien elokuvien ohella katson täysin älyvapaata komediaa - niiden täytyy saada mut koko ajan nauramaan!

10

1391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dancin' shoes

mä en ikinä jaksa kattoo sellasii leffoi ekalla kerralla, vilkuilen koko ajan kelloo, mut sit tokalla kerralla tämmönen leffa on yleensä uskomattoman hyvä. lynchin tuotos on sellaista, mutta 21 grammaa-leffa oli mun mielestä ihan ok helppotajuinen...millonka se muuten tulee kauppoihin?

• bröyh

jep, nuo on kyllä hyviä leffoja. Memento tosin jostain kumman syystä, lähenteli tv-elokuvaa...

• santtu

Joo tykkäsin itekin tuosta Mulholland Drivesta, vaihteeks leffa josta jäi jotain ajattelemista, ei mitään 'jätä aivot narikkaan'-hömppää. Tyylikäs.

• SeppO

Jos ton tyyppisistä leffoista tykkäät ni katoppa Donnie Darko.

• Oliver

Vanilla Sky ja K-pax :) Ja The game. Loistavia kaikki.. :)

• heh hehh

pakko vastata... et voi olla tosissas.. donnie darko on ehkä paskin elokuva mitä ikinä tehty..
        ei voi muuta kun nauraa kyseiselle "elokuvalle"..
        ja melkein samaa voi sanoa tosta mementosta.. se on vaan taas yks tollanen leffa jota on pakko digata että on cool..ja vitut sanon minä.. sama kuin toi mulholland drive .. ei helvetti mitä soopaa.. no "digatkaa" ja esittäkää "coolia"
        .. ette ole edes nähneet kunnon leffoja jos kehutte tollasia paska leffoja.. katsokaa blood in blood out niin todella tiedätte mikä on ELOKUVA!!!

• Yksi mielipide

Tekijät luulevat, että kehno tarina paranee siitä, että sen pilkkoo osiin ja sekoittaa niiden järjestyksen. Ei, vaan huononeehan se. Kävelin kyllästyneenä ulos puoli tuntia ennen loppua. Ja harvoin olen aiemmin jättänyt huonoakaan kuvaa kesken.

• she wolf

En oo 21 grams-elokuvaa nähnyt, mutta loistava esimerkki tälläsestä pilkotusta ja sekoitetusta elokuvasta on mielestäni Pulp fiction... se toimi ja on mielestäni yks parhaista elokuvista ikinä. Saattaa toki vaikuttaa sekin että siinä oli Samuel L. Jackson ku se on näyttelijä joka mua miellyttää.. :)

• tepaH
        she wolf kirjoitti:

En oo 21 grams-elokuvaa nähnyt, mutta loistava esimerkki tälläsestä pilkotusta ja sekoitetusta elokuvasta on mielestäni Pulp fiction... se toimi ja on mielestäni yks parhaista elokuvista ikinä. Saattaa toki vaikuttaa sekin että siinä oli Samuel L. Jackson ku se on näyttelijä joka mua miellyttää.. :)

Mulholland Drive oli aika mielenkiintoinen. Elokuvan katottuaan katseltiin kaverin kanssa toisiamme ja mietittiin varmaan tunti mitä siinä loppujen lopuksi tapahtui. Piti katsoa se pian uudestaan, mutta jäi katsomatta, joten muistikuvat leffasta on vähän hämäriä. Pitänee varmaan katsoo se pian uudestaan, ehkä nyt tajuan vähän enemmän.

• rtyryrt
        tepaH kirjoitti:

Mulholland Drive oli aika mielenkiintoinen. Elokuvan katottuaan katseltiin kaverin kanssa toisiamme ja mietittiin varmaan tunti mitä siinä loppujen lopuksi tapahtui. Piti katsoa se pian uudestaan, mutta jäi katsomatta, joten muistikuvat leffasta on vähän hämäriä. Pitänee varmaan katsoo se pian uudestaan, ehkä nyt tajuan vähän enemmän.

katsoa Mulholland Drive useita kertoja, jos haluaa tietää mitä siinä todella tapahtuu. Itse olen kyseisen rainan katsonut kuusi kertaa ja vieläkin siitä löytää jotain uutta, ja elokuva juonikin on lopulta selvillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2836
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      29
      2409
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2408
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      19
      2193
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1762
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1295
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1187
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe