olette tehneet hionotunteista työtä mitä tulee subin uutisiin Iso-veli BB. :) ohjelmassa. Itse voin lukea juuri ne kohdat jotka kiinostavat samoinkuin että kuva materiaalinkin puolesta on hyvin moni "klippi " jäänyt katsomatta kun en ole sillä asteella jota kiinostaisi porno kuin sen kummemmin toisten sekoilu.
kiiitokset siis Iso-veljelle sekä koko tuotanto tiimiläisille jotka olette nähneet vaivaa uutisoida päivän tapahtumia meille tavalisille ihmisille :) Sitten mainos analyysejä josta nyt ensimäisenä Valio. Herra tykkää nähtävästi valion oltermannista ja staiaus koti jossa hän tuota juustoa joutuu kuin salaa syömään on ymmärettävää onhan kodin keitiössä epähygieenisesti sijoitettu taikina kulhot lattian tasolle että ihmetellä täytyy kuinka siinäkin huusholissa selkä kivuista kärsiviä tulee yhteiskunnan ja ..hihih...verovaroin hoidettavaksi .
Parhaat mainokset. Sonera, Lidl sekä tämä esseeni jota olette joutuneet odottamaan melkein kolme viikkoa seuraavassa jaksossa kirjoitan miksi :)...
Subille postiivista palutetta :)
3
<50
Vastaukset
- :)
:) tarkistin että 21.10 olen viimeksi täällä ollut tuleeko siitä jo kolme viikkoa ja vähemmän opiskeille tiedoksi kirjoitustyylini on eri asia kuin minä että ette turhaan pokaisi itseänne enempää kuin esimerkiksi sen "reilun kahvin " kanssa.
jos korkeatasoista journalismia viitsitte vaivautua edes lukemaan sekä katsomaan tuon "reilun kahvin " jakautuman matemaattisesti niin säälittävän vähän siitä jää itse niille henkilöille keiden kustanuksella usetkin kaupaliset yrittävät ns. profiloitua.
Ehkä tämän tutkimuksen luettuanne joudutte taas ottamaan valohoitoa aivoille :) mutta nyt täytyy harjoittaa itsehilintää sekä orjenatua siihen mitä kirjoitan :) selitykseksi että olen ollut kolme viikkoa pois täältä suomen suositimalta suomi 24 fi media /mainos ja markkinointia palstoilta pois.
:) Jatkuu- :)
:) valion mainos jossa herra stailaus on varmaankin onneton näkeehän sen jo kodin stailauksesta kuinka tuolla pystyy kukaan edes elämään normaalia elämää. Entäs nuo varmaankin tyylikkäät yksinketaisen värittömät taikina kulhot vai mitä ne on ! Lattialla... siellä ne on pölyn, kengien, lemmikkien jne. tasolla.
oletteko koskaa lukeneet ns. nukkekoti elämästä jossa kodit stailaavat siten että näyttää ns. äkkisiltään huippu hienoa ja kalista mutta kodit onkin tehty vain edustamaan jotain ihan toisten ihmisten elämän :) tyyliä eikä niin että koko perheellä olisi edes mukavaa ja mikä ihmeelistä että nykyisen ruoka sodan aikana joutuvat syömään salaa aikuisetkin.
? onko tuo muka elämää kun ottaa huomioon että vastaavasti valion mainoksessa jossa kolme rouvaa ovat saaneet tilaa sekä näkyvyyttä turvonneille vatsoilleen on kertakaikkiaan hätäisesti keksitty mainos jossa ei ole mitään järkeä.
Ehkä teidän kannttaisi miettiä kuitenkin että suomalaisten kuitenkin pitäisi syödä kohtuulisesti, monipulisesti vähän kaikkea että ei noin hirveetä :) koko kansan turvotus tautia tarvitsisi feikata todeksi saaasaksenne :) hirnu piimää kaupaksi..... Eilen kuulin radiosta tuon vitsin että mikä on valkoista ja nauratta...hihihihih...hirnu piimä... - :)
:) kirjoitti:
:) valion mainos jossa herra stailaus on varmaankin onneton näkeehän sen jo kodin stailauksesta kuinka tuolla pystyy kukaan edes elämään normaalia elämää. Entäs nuo varmaankin tyylikkäät yksinketaisen värittömät taikina kulhot vai mitä ne on ! Lattialla... siellä ne on pölyn, kengien, lemmikkien jne. tasolla.
oletteko koskaa lukeneet ns. nukkekoti elämästä jossa kodit stailaavat siten että näyttää ns. äkkisiltään huippu hienoa ja kalista mutta kodit onkin tehty vain edustamaan jotain ihan toisten ihmisten elämän :) tyyliä eikä niin että koko perheellä olisi edes mukavaa ja mikä ihmeelistä että nykyisen ruoka sodan aikana joutuvat syömään salaa aikuisetkin.
? onko tuo muka elämää kun ottaa huomioon että vastaavasti valion mainoksessa jossa kolme rouvaa ovat saaneet tilaa sekä näkyvyyttä turvonneille vatsoilleen on kertakaikkiaan hätäisesti keksitty mainos jossa ei ole mitään järkeä.
Ehkä teidän kannttaisi miettiä kuitenkin että suomalaisten kuitenkin pitäisi syödä kohtuulisesti, monipulisesti vähän kaikkea että ei noin hirveetä :) koko kansan turvotus tautia tarvitsisi feikata todeksi saaasaksenne :) hirnu piimää kaupaksi..... Eilen kuulin radiosta tuon vitsin että mikä on valkoista ja nauratta...hihihihih...hirnu piimä...ai niin ne parhaat :) "kaikki pelissä " sonera, lidl sekä myös pauling joka hyvin toimii täällä "hong kongissakin " .
kun ja jos viellä mainostatte olemattomalla matikan osaamisella niin reilun kaupan kahvi ei ole reilua ei sitten vaikka kuinka käyttäisitte mielikuvitusta koska Fakta on Faktaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473