Ateistit autatte etsijöitä?

atesmi jää 0 ja ?

Jos palstalle eksyy aito ateismin etsijä niin, niin asiattomat rääväykset, aloituksiinne annetut vastaukset kyllä vain edesauttavat ottamaan muutaman peruutuaskeleen matkalla ateismin synkkään ja lohduttomaan tyhjiöön?

5

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhkhjkhkhjkhkhjk

Hei Hanna, miksi olet niin synkkä ja lohduton?

• ??

Asiattomia rääväyksiä tänne kirjoittaa häirikkö luulevaiset. Riitelette omilla palstoillanne
      ja haukutte toisianne,joten mene Raamattu foorumille,jookosta?.

• Kukaan ei opeta sinua ateistiksi, kukaan ei käännytä sinua, kukaan ei neuvo miten ateismin tiellä tulee kulkea ja mitä pitää ateistina ajatella, kannattaa tai omaksua: sinun pitää itse löytää tiesi. Jos et siihen kykene, voit pysyä jossain itsellesi sopivassa uskomuksessa ja kuljettaa sitä ympäriinsä kuin halinallea.

Minä olen ateisti. En elä synkässä lohduttomassa tyhjiössä. Olen onnellinen siitä mitä minulla on. Tämä elämä, suhteellisen hyvä terveys, riittävä toimeentulo, hyvät läheiset ihmissuhteet ja kiinnostava työ. Universumi ei ole minulle velkaa minkäänlaista taivaspaikkaa. Yritän olla ystävällinen ja rehellinen kaikille ja osaltani haluan purkaa uskonnon rakentamia pakkoja ja harhoja ympäristöstäni (joskus se on vaikeaa, jos yrittää olla loukkaamatta ketään).

Katsos, Jeesus antoi kristityile lähetyskäskyn, mutta ateistilla ei sellaista velvoitetta ole. Minun puolestani jokainen saa uskoa mihin haluaa, mutta esimerkiksi helvetillä pelottelu on sen verran rankkaa henkistä väkivaltaa, että siihen puutun jos sellaista havaitsen.

• 423rgf

On surullista että on olemassa ihmisiä, jotka ovat noin käsittämättömän pihalla kaikesta, mikä on oman itsensä ja ahtaan ajatusmaailmansa ulkopuolella. Mene pois ja häpeä itseäsi.

• drgdg

Jep. hihut on hulluja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2219
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1319
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      810
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe