Aamulla tv-uutisissa kerrottiin että Fukushiman voimalaan menee toimittajaryhmä tutustumaan vaurioituneeseen voimalaan sisälle.Onko mahdollista? Tähän on kerrottu ettei lähellekään ole asiaa.
Onko tää totta ?
18
143
Vastaukset
- Eihän sinne
pitänyt olla mitään asiaa mennä vuosikymmeniin! Ainakin näin kerrottiin joskus kesällä.
- Ei voi olla
totta,tai sitten meille on valehdeltu puoli vuotta! Miten on mahdollista?
- Ei välttämättä
Ei voi olla kirjoitti:
totta,tai sitten meille on valehdeltu puoli vuotta! Miten on mahdollista?
ole valehdeltu,mutta tosiasioita kun ei kukaan tiennyt.Kaikki luulivat ettei sinne pääse ja jotkut vielä höystivät tuota luuloa.
- Menee vielä aikaa
Ei välttämättä kirjoitti:
ole valehdeltu,mutta tosiasioita kun ei kukaan tiennyt.Kaikki luulivat ettei sinne pääse ja jotkut vielä höystivät tuota luuloa.
ennenkuin saadaan esim. perusteellinen dokumentti koko katastrofista alkaen maanjäristyksestä ja päättyen tilannekatsaukseen muutaman vuoden päähän.Silloin tiedetään tosiasiat ja vaurioiden suuruus. Nyt kaikki on vielä kesken.
- Olihan täälläkin
taannoin jossain viestissä kuvaa Fukushiman valvomosta.Järjestys oli sekaisin vesimassojen jäljiltä,mutta ohjauspulpetti ja taulut olivat paikoillaan.Joku sen kuvan oli ottanut paikan päällä!
- Ristiriitaista on
tiedon kulku,mutta sisältä on kuvia ollut lehdissä.Ihmiset ovat niitä ottaneet,koska myös heitä kuvissa näkyy.
- zzyyzz
Tuskin japanilaiset laskisivat ulkomaalaisia toimittajia fukushimaan jos se ei olisi turvallista.
Tässä nähdään miten vihreät valheet taas kerran paljastuvat.- Aivan totta
Toimittajien joukossa oli ulkomaalaisia mukana,vaikka pääosa olikin Japanilaisia.Tuo silti ihmetyttää kun tähän on annettu ymmärtää ettei lähellekään ole asiaa vuosikymmeniin.Mitä **lvetin sumutusta meille syötetään?
- mkonji
Aivan totta kirjoitti:
Toimittajien joukossa oli ulkomaalaisia mukana,vaikka pääosa olikin Japanilaisia.Tuo silti ihmetyttää kun tähän on annettu ymmärtää ettei lähellekään ole asiaa vuosikymmeniin.Mitä **lvetin sumutusta meille syötetään?
Laitosalueella säteilytaso on 5 - 100 mikrosievertiä tunnissa. Jos toimittajat ovat siellä tunnin ajan, saavat he korkeintaan sman säteilyannoksen kuin lentomatkalla Suomesta Japaniin ja takaisin.
- Siis mitä?
mkonji kirjoitti:
Laitosalueella säteilytaso on 5 - 100 mikrosievertiä tunnissa. Jos toimittajat ovat siellä tunnin ajan, saavat he korkeintaan sman säteilyannoksen kuin lentomatkalla Suomesta Japaniin ja takaisin.
Siellä vaan porukat käppäilee ja ottaa kuvia kuin safarilla,vaikkei pitänyt olla asiaa tuhanteen vuoteen.Miksi media on nyt vaiti???
- Ihmeellistä tosiaan
Siis mitä? kirjoitti:
Siellä vaan porukat käppäilee ja ottaa kuvia kuin safarilla,vaikkei pitänyt olla asiaa tuhanteen vuoteen.Miksi media on nyt vaiti???
Eikö sitten niin vaarallista olekaan siellä liikkua? Mekaanisestihan siellä on kaikki hajalla,jotenka romutukseen se menee koko laitos.
Ihmeellistä tosiaan kirjoitti:
Eikö sitten niin vaarallista olekaan siellä liikkua? Mekaanisestihan siellä on kaikki hajalla,jotenka romutukseen se menee koko laitos.
Menisi romutukseen, vaan kun niistä romuttajista on pulaa. 18 000 romuttajasta tai siivoojasta on tiettävästi 7000 jo nyt kuollut säteilyyn... Jos on hinkua sinne, niin ei kun hakemukset sisään ja tervemenoa!
- -.,,.-
Ihmeellistä tosiaan kirjoitti:
Eikö sitten niin vaarallista olekaan siellä liikkua? Mekaanisestihan siellä on kaikki hajalla,jotenka romutukseen se menee koko laitos.
Ei yhtään vaarallista. Mene vaan työnhakujonoon ja kuittaa mahtavat tulot perillisillesi!
- Tiettävästi ?
sitroen kirjoitti:
Menisi romutukseen, vaan kun niistä romuttajista on pulaa. 18 000 romuttajasta tai siivoojasta on tiettävästi 7000 jo nyt kuollut säteilyyn... Jos on hinkua sinne, niin ei kun hakemukset sisään ja tervemenoa!
Aivan uusi tieto.Saisiko todisteita?
- Lukutaitoinenkin
Tiettävästi ? kirjoitti:
Aivan uusi tieto.Saisiko todisteita?
Käypä ihan itse hommaamassa. Et usko kuitenkaan, muuten vain höriset kun et muutakan osaa. Et osaa edes lukea uutisia...
- Tiettävästi?
Lukutaitoinenkin kirjoitti:
Käypä ihan itse hommaamassa. Et usko kuitenkaan, muuten vain höriset kun et muutakan osaa. Et osaa edes lukea uutisia...
Pitihän se arvata.Kun ei faktaa löydy niin pitää valehdella.
- ydinvoimalobbaaja
-.,,.- kirjoitti:
Ei yhtään vaarallista. Mene vaan työnhakujonoon ja kuittaa mahtavat tulot perillisillesi!
Töitä riittää vielä lapsillesi, jos lapsia pystyt saamaan
Maailman toiseksi vakavin ydinturma vaatii vielä 30 vuoden jälkihoidon
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/fukushimassa-yha-yllatyksia-edessa-valtava-urakka
- Lasten lukumäärä
ei ole palstan aihe edes näin isänpäivän jälkeenkään.Hyvin on kuvaajat saaneet lähikuvia alueelta.Ydinvoimaloiden sijoittaminen valtamerten rannalle on virhe ja ihmetyttääkin alaa tuntevia,miksi näin on tehty.Japani on ensi talvena vaikeuksissa energiapulan takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483