Paljonko kirkko maksaa tästä mainoksesta. Eikö rahat voisi käyttää johonkin hyödylliseen.
Miksi kirkko mainostaa täällä
9
55
Vastaukset
- MrMorden
Siksi kun pertsa20XX ja muut äärifundis räsäslaiset ovat aiheuttaneet teoillaan joukkopaon kirkosta.
On epätoivoinen räpiköinti yritys yrittää pelastaa viimeisetkin pakkoveron maksajat vielä mukaan.
Mutta kuten tilastot näyttävät, tämä ei tule onnistumaan.- Eroaminen kannattaa
Niinpä. Kirkosta eroaminen vain kiihtyy koko ajan:
http://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/ Eroaminen kannattaa kirjoitti:
Niinpä. Kirkosta eroaminen vain kiihtyy koko ajan:
http://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/Ei eroaminen ole ainoa ongelma. Kirkkoa koittelee väestön ikääntyminenkin, koska heillä palkan sijasta tulee vain eläkettä...tämä taas aiheuttaa merkittävää tulon vähentymistä kirkolle..Kirkosta kun eroaa paras veronmaksajien ryhmä eli 25-45-vuotiaat, niin soppa alkaa olla valmis. Tämä sama tulojen tippuminen koskee valtiotakin...Työttömien kautta tulee vielä lisää ongelmia.
- cxz
"Tämä sama tulojen tippuminen koskee valtiotakin..."
Joo, mutta aika harva noista 25-45- vuotiaista lopettaa valtio- ja kuntaveron maksamisen... Työttömät - joo, mutta ainain toistaiseksi nuo luvut ovat pysyneet aika hallinnassa.
Pidemmän päälle se varsinainen kuolinisku tulee siitä, että nämä nuoret eronneet eivät enää liitä lapsiaan kirkon jäseniksi. Eli 18-25 vuoden kuluttua näitten nuorten siirtyessä työelämään, varsin suuri osa ei maksa kirkollisveroa.Työttömilläkin viedään ennakkopidätys työttömyyskorvauksesta..oli sitten nuori tai vanha!
Hei.
Kysyit, eikö kirkko voisi käyttää rahaansa johonkin hyödylliseen. Hyvä kysymys jota seurakuntien budjettimietinnöissä jatkuvasti pohditaankin ja priorisoidaan rahan käyttöä.
Tämä palsta tai oikeammin koko sosiaalinen media on kuitenkin juuri sitä hyödyllistä. Kirkko haluaa olla lähellä ihmisiä, siellä missä ihmiset ovat, ja nykyään suuri osa vuorovaikutuksesta tapahtuu sosiaalisen median eri foorumeilla.
Kirkon työntekijänä koen tärkeänä ja osittain myös ydintehtävänä keskustella ihmisten kanssa niin sanotusti turuilla ja toreilla. En tiedä onko tämä tori vai turku :) mutta paljon täällä viestitellään ja siksi minäkin täällä olen.
Terveisin meiju, diakoni- Mietihän sitä
Jospa olet vähän semmoinen eksynyt ihminen Turun ja Åbon väliltä Meiju?
- Rukoilkaamme
Siellä kirkon henkilökunta missä Pyhä Henki ei!
- Turunen päivää
Sillä Turun ja Åbo välissä näyttä olevan, edelleen vankasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237