äänestyksestä

!!!!!!!!!

äänestetäänkö seurakunnissamme äänestyskopeissa vai raapustetaanko pylvään takana pylvästä vasten tai ihan missä hyvänsä?

24

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!

      Ja mitä se "vaalitarkkailija" virnuili parin toimitsijan kanssa ... tuli kait vahtimaan ettei entinen kirkoherra vaan näyttäydy siellä. "Voit äänestää ihan missä hyvänsä"

      • kyl maar meill

        Tuloksen julkistamisen jälkeen voi tehdä virallisen valituksen vaalitavan virheellisyydestä.


      • !!!
        kyl maar meill kirjoitti:

        Tuloksen julkistamisen jälkeen voi tehdä virallisen valituksen vaalitavan virheellisyydestä.

        muissa seurakunnissa näyttää äänet lasketun ja tulos selvillä. mistä johtunee että Turussa vasta ensi sunnutaina Raumalla äänestetään...

        Huonosti organisoitu.


      • Häh?
        !!! kirjoitti:

        muissa seurakunnissa näyttää äänet lasketun ja tulos selvillä. mistä johtunee että Turussa vasta ensi sunnutaina Raumalla äänestetään...

        Huonosti organisoitu.

        Mikä kiire tuloksilla on? Uusi valtuustohan kokoontuu aikaisintaan tammikuussa.


      • yx kax kox
        Häh? kirjoitti:

        Mikä kiire tuloksilla on? Uusi valtuustohan kokoontuu aikaisintaan tammikuussa.

        Sama milloin kokoontuu ei sillä ole meritystä seurakuntamafiassa. haluan nähdä jonkun naaman jos hän putoaa!


      • Todennäköisesti
        yx kax kox kirjoitti:

        Sama milloin kokoontuu ei sillä ole meritystä seurakuntamafiassa. haluan nähdä jonkun naaman jos hän putoaa!

        Todennäköisesti kaksi valitsematta jäävää ovat maakunnista tai muutoin sellaisia, joiden naamat eivät ole äänestäjien enemmistölle tuttuja.


      • sdfgwc
        Todennäköisesti kirjoitti:

        Todennäköisesti kaksi valitsematta jäävää ovat maakunnista tai muutoin sellaisia, joiden naamat eivät ole äänestäjien enemmistölle tuttuja.

        älä nuolaise ennen kuin tipahtaa!


      • Tiedän mistä puhun
        sdfgwc kirjoitti:

        älä nuolaise ennen kuin tipahtaa!

        Pannaanko kossupullo vetoa, että olen oikeassa.


      • ----------
        Tiedän mistä puhun kirjoitti:

        Pannaanko kossupullo vetoa, että olen oikeassa.

        En juo kossua!


      • ------
        Tiedän mistä puhun kirjoitti:

        Pannaanko kossupullo vetoa, että olen oikeassa.

        Ette kai ole vain kurkkineet äänestys uurnaan ennen aikojansa? Tuolla asenteella ymmärrän ettei vanhoja ehdokkaita ole kirkossa näkynyt. Miikkolaa ja Maunilaa ei ole näkynyt edes piispan käydessä.


      • kiire on!
        Häh? kirjoitti:

        Mikä kiire tuloksilla on? Uusi valtuustohan kokoontuu aikaisintaan tammikuussa.

        Pitää laittaa eroilmoitus tämän vuoden puolella, jos tulos ei miellytä.


      • Hahah!
        ---------- kirjoitti:

        En juo kossua!

        Eihän sinun tarvitsekaan.


      • Adhdk
        Hahah! kirjoitti:

        Eihän sinun tarvitsekaan.

        Turkulaisten seurakunnan sisäpiiri käy yhä röyhkeämmäksi näämmä. epäkristillisiä ihmisiä.


      • -----------
        kiire on! kirjoitti:

        Pitää laittaa eroilmoitus tämän vuoden puolella, jos tulos ei miellytä.

        Laita ihmeessä!


      • Se parhaiten nauraa
        Tiedän mistä puhun kirjoitti:

        Pannaanko kossupullo vetoa, että olen oikeassa.

        Jossakin toisessa seurakunnassa puolestaan vaalit jäivät muodollisuudeksi, koska ehdokkaita oli saman verran kuin valtuustopaikkoja.

        Ei hirveesti kannattais ylpeillä... :)Toivottavasti joku tekeelakialoitteen asiasta että systeemi muuttisi.

        Ja kunhan oppivat keskustelupalstoja lukemaan eivätkä usko valtuuttettujen valheita niin äänetkin menee oikeisiin paikkoihin.Tuskin moraaliltaan löyhiä sitten enää valitaankaan yhtään mihinkään.


      • Laita sinäkin
        ----------- kirjoitti:

        Laita ihmeessä!

        Joka tapauksessa!


      • Joka toiselle kuop..
        Se parhaiten nauraa kirjoitti:

        Jossakin toisessa seurakunnassa puolestaan vaalit jäivät muodollisuudeksi, koska ehdokkaita oli saman verran kuin valtuustopaikkoja.

        Ei hirveesti kannattais ylpeillä... :)Toivottavasti joku tekeelakialoitteen asiasta että systeemi muuttisi.

        Ja kunhan oppivat keskustelupalstoja lukemaan eivätkä usko valtuuttettujen valheita niin äänetkin menee oikeisiin paikkoihin.Tuskin moraaliltaan löyhiä sitten enää valitaankaan yhtään mihinkään.

        "Jossakin toisessa seurakunnassa puolestaan vaalit jäivät muodollisuudeksi, koska ehdokkaita oli saman verran kuin valtuustopaikkoja."

        Olihan ehdokkaita joissain seurakunnissa jopa vähemmän kuin valtuustopaikkoja.

        "Toivottavasti joku tekeelakialoitteen asiasta että systeemi muuttisi."

        Juu, tonnin lakisääteinen kokouspalkkio per kärsä ja kokous, niin eiköhän rupea ehdokkaita löytymään.


      • Ei tarvitse
        ------ kirjoitti:

        Ette kai ole vain kurkkineet äänestys uurnaan ennen aikojansa? Tuolla asenteella ymmärrän ettei vanhoja ehdokkaita ole kirkossa näkynyt. Miikkolaa ja Maunilaa ei ole näkynyt edes piispan käydessä.

        Kuten presidentinvaaleissa Kekkosen aikana, tässäkään ei tarvitse kurkkia äänestysuurnaan tietääkseen tuloksen.


      • !!!

        Vonkasi varmaa n pimpettiä!


      • ------
        Joka toiselle kuop.. kirjoitti:

        "Jossakin toisessa seurakunnassa puolestaan vaalit jäivät muodollisuudeksi, koska ehdokkaita oli saman verran kuin valtuustopaikkoja."

        Olihan ehdokkaita joissain seurakunnissa jopa vähemmän kuin valtuustopaikkoja.

        "Toivottavasti joku tekeelakialoitteen asiasta että systeemi muuttisi."

        Juu, tonnin lakisääteinen kokouspalkkio per kärsä ja kokous, niin eiköhän rupea ehdokkaita löytymään.

        Ilmankos jossakin seurakunnassa kupataan seurakunnan rahoja mitä kummallisimmilla tavoilla.


      • -----------
        yx kax kox kirjoitti:

        Sama milloin kokoontuu ei sillä ole meritystä seurakuntamafiassa. haluan nähdä jonkun naaman jos hän putoaa!

        on se kumma kun jotkut kirkkoherrat saavat pitää virkansa, vaikka ei olisi mitään virkaa ja luostarinjohtaja saa lähteä arkkipiispan pikaistuksen perusteella.


      • Kuten sanoin
        Hahah! kirjoitti:

        Eihän sinun tarvitsekaan.

        Näköjään voitin vedon. Toinen pudokas Vehmaalta, toinen harvoin kirkossa näyttäytyvä uusi seurakuntalainen kaupungista.

        Mistä voin hakea kossupullon?


      • --------)
        Kuten sanoin kirjoitti:

        Näköjään voitin vedon. Toinen pudokas Vehmaalta, toinen harvoin kirkossa näyttäytyvä uusi seurakuntalainen kaupungista.

        Mistä voin hakea kossupullon?

        Ei noita muitakaan ehdokkaita liioin näkynyt kirkossa.


      • pogostan sika
        Adhdk kirjoitti:

        Turkulaisten seurakunnan sisäpiiri käy yhä röyhkeämmäksi näämmä. epäkristillisiä ihmisiä.

        ilomantsissa myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe