Syyskuun kolmantena vuonna 2002 kävin hammaslääkärillä poistattamassa tikit suusta. Sen jälkeen poskea särki ja koko suu oli kipeä. Päätin, etten syökään lounasta. Sitten jäi päivällinen, sitten iltapala. Seuraavana päivänä päätin jättää aamupalan syömättä, myös lounas jäi. Lopulta söin purkillisen ananasta. Tätä jatkui viikkoja, laihduin 12 kiloa. Sen jälkeen paino on jojotellut edestakaisin muutaman kuukauden välein. Minulla on syömishäiriö, joka alkoi syyskuun kolmantena vuonna 2002.
Eräs käännekohta
Vaaraton
3
1043
Vastaukset
- Huolestunut
...´saanut minkään sortin apua syömishäiriöösi, vai oletko yksin ongelmasi kanssa...?
Surullista, toden teolla...- Vaaraton
Olen saanut apua, mutta vielä ei ole tärpännyt. Toisin sanoen en ole parantunut.
- Marketta
Vaaraton kirjoitti:
Olen saanut apua, mutta vielä ei ole tärpännyt. Toisin sanoen en ole parantunut.
...syömishäiriö. Välillä herkuttelen ylettömästi, välillä en syö mitään
Suututtaa kun ei osaa pitää itseään tasapainossa. Eilen taas aloitin paranemisen. Laitan joka suupalan ylös, etten syö liikaa, en liian vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata531717Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3251511Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091185
- 221183
- 701156
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171127- 791081
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40896