Syyskuun kolmantena vuonna 2002 kävin hammaslääkärillä poistattamassa tikit suusta. Sen jälkeen poskea särki ja koko suu oli kipeä. Päätin, etten syökään lounasta. Sitten jäi päivällinen, sitten iltapala. Seuraavana päivänä päätin jättää aamupalan syömättä, myös lounas jäi. Lopulta söin purkillisen ananasta. Tätä jatkui viikkoja, laihduin 12 kiloa. Sen jälkeen paino on jojotellut edestakaisin muutaman kuukauden välein. Minulla on syömishäiriö, joka alkoi syyskuun kolmantena vuonna 2002.
Eräs käännekohta
Vaaraton
3
1055
Vastaukset
- Huolestunut
...´saanut minkään sortin apua syömishäiriöösi, vai oletko yksin ongelmasi kanssa...?
Surullista, toden teolla...- Vaaraton
Olen saanut apua, mutta vielä ei ole tärpännyt. Toisin sanoen en ole parantunut.
- Marketta
Vaaraton kirjoitti:
Olen saanut apua, mutta vielä ei ole tärpännyt. Toisin sanoen en ole parantunut.
...syömishäiriö. Välillä herkuttelen ylettömästi, välillä en syö mitään
Suututtaa kun ei osaa pitää itseään tasapainossa. Eilen taas aloitin paranemisen. Laitan joka suupalan ylös, etten syö liikaa, en liian vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313626- 963293
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913172- 773098
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683003Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862745- 352530
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432308- 882070