Syyskuun kolmantena vuonna 2002 kävin hammaslääkärillä poistattamassa tikit suusta. Sen jälkeen poskea särki ja koko suu oli kipeä. Päätin, etten syökään lounasta. Sitten jäi päivällinen, sitten iltapala. Seuraavana päivänä päätin jättää aamupalan syömättä, myös lounas jäi. Lopulta söin purkillisen ananasta. Tätä jatkui viikkoja, laihduin 12 kiloa. Sen jälkeen paino on jojotellut edestakaisin muutaman kuukauden välein. Minulla on syömishäiriö, joka alkoi syyskuun kolmantena vuonna 2002.
Eräs käännekohta
Vaaraton
3
1061
Vastaukset
- Huolestunut
...´saanut minkään sortin apua syömishäiriöösi, vai oletko yksin ongelmasi kanssa...?
Surullista, toden teolla...- Vaaraton
Olen saanut apua, mutta vielä ei ole tärpännyt. Toisin sanoen en ole parantunut.
- Marketta
Vaaraton kirjoitti:
Olen saanut apua, mutta vielä ei ole tärpännyt. Toisin sanoen en ole parantunut.
...syömishäiriö. Välillä herkuttelen ylettömästi, välillä en syö mitään
Suututtaa kun ei osaa pitää itseään tasapainossa. Eilen taas aloitin paranemisen. Laitan joka suupalan ylös, etten syö liikaa, en liian vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741