Mitäs jos törttöilee ja itsessä vika ja onkin osakasko joka ei sisällä kolarointiturvaa. Kuka sen korvaa? Onko se omasta pussista vai mitä?
Osakasko, kolari ja oma vika?
7
2666
Vastaukset
- juurikin näin.
Sinun vakuutus korvaa vastapuolen kalustovauriot sekä molempien osapuolien henkilövahingot.
Omat kalustovauriosi voit korvata itsellesi jos siltä tuntuu. Ts. kukaan muu ei sitä tee.- jhgcytdjht
>"Sinun vakuutus korvaa vastapuolen kalustovauriot sekä molempien osapuolien henkilövahingot. "
Nimenomaan siis liikennevakuutuksesi, ei kasko.
- sdgfdsfgdf
Eli omat jutut menee omaan piikkiin mutta sentään vastapuolen vahingot minun oma vakuutus korvaa? Eli ei mitään, että kaikki menee mun piikkiin?
Helpoimmin, varmimmin oikein ja nopeimmin tähänkin kysymykseesi olisit saanut muuten vastauksen vakuutusyhtiöstäsi. :)
- Säästöpossu rikki
Pakollinen liikennevakuutus korvaa henkilövahingot ja syyttömän vastapuolen omaisuusvauriot. Poikkeuksena rattijuoppoustapaukset, jolloin korvaukset peritään syylliseltä takaisin.
- v9iuh9p3hj09tu3094ht
Minulla on ollut osakasko ja tietääkseni se ei korvaa omia töppäilyjä vaan oman auton korjaus jää omasta pussista maksettavaksi. Osakaskossa on hirvi- palo- ja varkausvakuutus, lisäksi olen ottanut ilkivalta ja autopalveluvakuutuksen samaan pakettiin. Saattaa siinä olla oikeusturva- ja vastuuvakuutuskin vai olikohan nämä sittenkin kotivakuutukseen liitettynä.
Nyt tosin laitoin uuden auton ja siihen otin superkaskon joka korvaisi omatkin töppäilyt, koetan kuitenkin ajaa kuten ennenkin että ei sattuisi mitään ainakaan omasta syystä. - Isopippeliesko
Tuskinpa uutta ostit? Kerroppa millaisen, köyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381