Mitäs jos törttöilee ja itsessä vika ja onkin osakasko joka ei sisällä kolarointiturvaa. Kuka sen korvaa? Onko se omasta pussista vai mitä?
Osakasko, kolari ja oma vika?
7
2529
Vastaukset
- juurikin näin.
Sinun vakuutus korvaa vastapuolen kalustovauriot sekä molempien osapuolien henkilövahingot.
Omat kalustovauriosi voit korvata itsellesi jos siltä tuntuu. Ts. kukaan muu ei sitä tee.- jhgcytdjht
>"Sinun vakuutus korvaa vastapuolen kalustovauriot sekä molempien osapuolien henkilövahingot. "
Nimenomaan siis liikennevakuutuksesi, ei kasko.
- sdgfdsfgdf
Eli omat jutut menee omaan piikkiin mutta sentään vastapuolen vahingot minun oma vakuutus korvaa? Eli ei mitään, että kaikki menee mun piikkiin?
Helpoimmin, varmimmin oikein ja nopeimmin tähänkin kysymykseesi olisit saanut muuten vastauksen vakuutusyhtiöstäsi. :)
- Säästöpossu rikki
Pakollinen liikennevakuutus korvaa henkilövahingot ja syyttömän vastapuolen omaisuusvauriot. Poikkeuksena rattijuoppoustapaukset, jolloin korvaukset peritään syylliseltä takaisin.
- v9iuh9p3hj09tu3094ht
Minulla on ollut osakasko ja tietääkseni se ei korvaa omia töppäilyjä vaan oman auton korjaus jää omasta pussista maksettavaksi. Osakaskossa on hirvi- palo- ja varkausvakuutus, lisäksi olen ottanut ilkivalta ja autopalveluvakuutuksen samaan pakettiin. Saattaa siinä olla oikeusturva- ja vastuuvakuutuskin vai olikohan nämä sittenkin kotivakuutukseen liitettynä.
Nyt tosin laitoin uuden auton ja siihen otin superkaskon joka korvaisi omatkin töppäilyt, koetan kuitenkin ajaa kuten ennenkin että ei sattuisi mitään ainakaan omasta syystä. - Isopippeliesko
Tuskinpa uutta ostit? Kerroppa millaisen, köyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655290Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722569- 2702443
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191764Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271533Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531122- 901056
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 841041