Mitäs jos törttöilee ja itsessä vika ja onkin osakasko joka ei sisällä kolarointiturvaa. Kuka sen korvaa? Onko se omasta pussista vai mitä?
Osakasko, kolari ja oma vika?
7
2508
Vastaukset
- juurikin näin.
Sinun vakuutus korvaa vastapuolen kalustovauriot sekä molempien osapuolien henkilövahingot.
Omat kalustovauriosi voit korvata itsellesi jos siltä tuntuu. Ts. kukaan muu ei sitä tee.- jhgcytdjht
>"Sinun vakuutus korvaa vastapuolen kalustovauriot sekä molempien osapuolien henkilövahingot. "
Nimenomaan siis liikennevakuutuksesi, ei kasko.
- sdgfdsfgdf
Eli omat jutut menee omaan piikkiin mutta sentään vastapuolen vahingot minun oma vakuutus korvaa? Eli ei mitään, että kaikki menee mun piikkiin?
Helpoimmin, varmimmin oikein ja nopeimmin tähänkin kysymykseesi olisit saanut muuten vastauksen vakuutusyhtiöstäsi. :)
- Säästöpossu rikki
Pakollinen liikennevakuutus korvaa henkilövahingot ja syyttömän vastapuolen omaisuusvauriot. Poikkeuksena rattijuoppoustapaukset, jolloin korvaukset peritään syylliseltä takaisin.
- v9iuh9p3hj09tu3094ht
Minulla on ollut osakasko ja tietääkseni se ei korvaa omia töppäilyjä vaan oman auton korjaus jää omasta pussista maksettavaksi. Osakaskossa on hirvi- palo- ja varkausvakuutus, lisäksi olen ottanut ilkivalta ja autopalveluvakuutuksen samaan pakettiin. Saattaa siinä olla oikeusturva- ja vastuuvakuutuskin vai olikohan nämä sittenkin kotivakuutukseen liitettynä.
Nyt tosin laitoin uuden auton ja siihen otin superkaskon joka korvaisi omatkin töppäilyt, koetan kuitenkin ajaa kuten ennenkin että ei sattuisi mitään ainakaan omasta syystä. - Isopippeliesko
Tuskinpa uutta ostit? Kerroppa millaisen, köyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541411- 741385
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101150Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461077Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht31892vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804