TERVE TULOA SEURAAMAAN KULISSIOIKEUDENKÄYNTIÄ

MJYANMARILAINEN

Kyseessä samantapainen lumeoikeudenkäynti, kuin mitä on ollut WC-farssi.

http://anttalainen.com/

Puolustavatko viranomaisrikollis-terroristit toinen toisiaan??

HÄVETTÄVÄÄ TOUHUA SUOMI NIMISESSÄ RIKOLLISVALTIOSSA

109

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JORINAAJORINAA

Miten tämä liitty WC-huijaukseen ?

Onko tämä vain sitä omien harhaluulojen pönkittämistä ettei ensi kuussa tulisikaan mitään tuomioita ??

Voi teitä ressukoita.

Lähde ny jo sinne Epsanjaan treidaamaan Forexpertti, jotta saisit kasaan kusettamasi rahat.
      Paskalandialaiset sanovat hei hei vaan...

Onnea valitsemallasi tiellä.

• Myanmarilainen vielä

Siten, että viranomaisrikollinen on viranomaisrikollinen, vaikka
      P-SK-SS- paistaisi, eli WC-jutun kulissioikeudenkäynnisssä on täysin samanlainen "käsikirjoitus".

Aivopestään suomalaiset julkisella, silmittömällä valehtelulla.
      Tällä rikollisella toiminnalla saadaan ihmiset hyväksymään yksityisten ihmisten ryöstö (WC-jutussa).
      Viranomaisrikolliset toimivat yhdessä syyllistyen JULKISEEN VALEHTELUUN, ASIAKIRJOJEN VÄÄRENTÄMISEEN, UHKAILUU,, PELOTTELUUN, JA HUIJAAMISEEN, ETTÄ SAISIVAT RIKOSILMOITUKSIA AIKAAN.

HUOM!!! 1. rikosilmoituksen teki rahanpesuyksikön virkamies. Tällä perusteella ja silmittömällä valehtelulla saatiin rahaliikenne suljettua (MB:lle valehtelu).
      Seurauksena satojen ihmisten elämäntyön tuhoaminen, ja yli 10 itsemurhaa, kun ihmiset ajettiin niin ahtaalle, että he eivät nähneet muuta vaihtoehtoa. Mikä on Laihon osuus näissä asioissas?????, entä sen 1. rikosilmoituksen tehneen virkamiehen osuus??

Jokainen täysijärkinen ymmärtää, että mikäli Korruptoitunut RikollisPorukka sulkee yrityksen rahaliikenteen, niin yritys ei voi maksaalaskujaan.
      YMMÄRTÄÄKÖ SUOLIOSASTON PELLET???

Onneksi hovioikeudessa yleensä lumeoikeudenkäynnin tuomiot kaatuvat. Käräjäoikeus on KRP:n koijjariporukan kumileimasin, joka on menettänyt luottamuksensa jo ajat sitten, ja ihan aiheesta.

• Eihän tuollaisesta sekasotkusta ota Erkkikään selvää.

Ja mitaan ette voi...

• " Vuodesta 2014 alkaen oikeusavustajankin on oltava joko asianajaja tai oikeusministeriöltä luvan saanut juristi."

EOK:n pelleorkesteri pyytää saada ilmoittaa: Sattuneesta syystä emme ehdi soittamaan toivelaulujanne, koska täytämme pari seuraavaa viikkoa kaavakkeita oikeusministeriöön.

Onhan tämä soosi saanut herkullisia ja koomisia vivahteita. Valevaluuttakauppiaiden etuja ajaa valeasianajaja ja nyt parutaan jo, että oikeudenkäyntikin on valeoikeudenkäynti. Valeviranomaiset pelottelevat ja valehtelevat ja valemedia levittää valheelista tietoa.

Huhheijaa, taas mennään takatukka torvella.

Sitä joskus nöösipoikana maailma pyöri silmissä, värivalot vilkkuivat vaan ja sitten tanssien järjestysmies tuli sanomaan, että meneppäs poika kotio nukkumaan pää selväksi. Nyt käy näissä vinkkariasioissa vilskeja ja vilina ihan selvin päin. Pitäisiköhän silpaista lärvit, jotta tuo kuva vakaantusi.

Mutta tälle " Kirjoita vaan Luutapää omalla nimelläsi" haluisin jo lausua rauhoittavan sanan. Minulla alkaa olla jo loivasti paha mieli siitä, että näemmä aiheutin sieluusi pysyvän vamman. Siinä onnettomassa piikeskustelussa tosin vetelin sinua pulkalla pitkin Joensuun toria, mutta enhän minä oikeasti tarkoittanut pahaa. Koettaisit jo leppyä, jookos?

• mestarit lavalla

Narsistinen ja sutki luonne ei siis vieläkään voi tunnustaa, että hänen monet kirjoituksensa ja varsinkin piikeskustelu ovat menneet häneltä ennätyksellisen pieleen? Aika uskomatonta, mutta niinhän se näillä narsistisilla sutkeilla ilmeisesti on, että elävät jatkuvasti valhemaailmassa omaa egoaan päivittäin pönkittäen. Huh huh!

Kaikilla muillahan on ollut vain hauskaa valuuttapiipellekauppiaan kiemurtelua seuratessaan ja epäilemättä tämä on tuonut elämäniloa lisää, mikä on aina hyvä asia ja varsinkin kun eräs on vapaaehtoisesti siihen itsensä tyköistuttanut.

Jopa Shahov palstan tyhmin ja ainut korpikommunisti ja ateistikin, niin älysi piikeskustelun oikean luonteen ja se oli häneltä yllättävän hyvin puserrettu ja hyvä esimerkki itsensä ylittämisestä hetkellisesti.

On tutkimuksia, joissa todetaan, että köyhyys/luuserius, tyhmyys, kova kiroilu ja ylikorostunut toisten ihmisten asioiden päivittäinen seuraaminen korreloivat ateistisen maailmankuvan kassa aika hyvin.

• mestarit lavalla kirjoitti:

Narsistinen ja sutki luonne ei siis vieläkään voi tunnustaa, että hänen monet kirjoituksensa ja varsinkin piikeskustelu ovat menneet häneltä ennätyksellisen pieleen? Aika uskomatonta, mutta niinhän se näillä narsistisilla sutkeilla ilmeisesti on, että elävät jatkuvasti valhemaailmassa omaa egoaan päivittäin pönkittäen. Huh huh!

Kaikilla muillahan on ollut vain hauskaa valuuttapiipellekauppiaan kiemurtelua seuratessaan ja epäilemättä tämä on tuonut elämäniloa lisää, mikä on aina hyvä asia ja varsinkin kun eräs on vapaaehtoisesti siihen itsensä tyköistuttanut.

Jopa Shahov palstan tyhmin ja ainut korpikommunisti ja ateistikin, niin älysi piikeskustelun oikean luonteen ja se oli häneltä yllättävän hyvin puserrettu ja hyvä esimerkki itsensä ylittämisestä hetkellisesti.

On tutkimuksia, joissa todetaan, että köyhyys/luuserius, tyhmyys, kova kiroilu ja ylikorostunut toisten ihmisten asioiden päivittäinen seuraaminen korreloivat ateistisen maailmankuvan kassa aika hyvin.

No jopas taas turskahti, mutta toki minä ymmärrän hätääsi.

Veljen kättä, lohdutuksen sanoja, ymmärtävää olkapäätä ja sovintoa minä tarjosin, mutta taitaapa se olla hieman aikaista.

Mutta rauhallisin mielin minä luovutan sinulle sen Sarviksen pulkan ja narunkin vielä kaupan päälle. Jospa ystävälliset ohikulkijat sinua sitten taas vetelevät pitkin Joensuun toria, kunhan nyt tietysti ensin saadaan kunnon lumi maahan.

Se on sulaa katukiveä pitkin vedeltäessä ilkeä istua siinä pulkassa.

• Nin totta, niin tott
        valuuttakauppias kirjoitti:

Veljen kättä, lohdutuksen sanoja, ymmärtävää olkapäätä ja sovintoa minä tarjosin, mutta taitaapa se olla hieman aikaista.

Mutta rauhallisin mielin minä luovutan sinulle sen Sarviksen pulkan ja narunkin vielä kaupan päälle. Jospa ystävälliset ohikulkijat sinua sitten taas vetelevät pitkin Joensuun toria, kunhan nyt tietysti ensin saadaan kunnon lumi maahan.

Kaikki netissä lakipalveluja tarjoavat eivät ole lakimiehinä, vaan ne voivat olla lautapäitä.

• Olet siis valmis jo

"Siinä onnettomassa piikeskustelussa tosin vetelin sinua pulkalla pitkin Joensuun toria, mutta enhän minä oikeasti tarkoittanut pahaa. Koettaisit jo leppyä, jookos?"

Mikäli olet tuota mieltä piikeskustelun kulusta, olet varmaan valmis vastaamaan niihin kysymyksiin, joihin sinulta ei koskaan saatu vastausta. Kaivanko ne esille, kun kerran olet noin itsevarmalla tuulella?

Sinulta jäi moneen kysymykseen vastaamatta koskien piin desimaalien luonnetta erityisesti satunnaisuuden näkökulmasta katsoen. Olen jättänyt palaamatta vanhaan keskusteluumme, kun arvioin sinun tarvitsevan aikaa palautua henkisesti saamastasi löylytyksestä. Näemmä olet valmis jatkamaan taas keskustelua.

• Olet siis valmis jo kirjoitti:

"Siinä onnettomassa piikeskustelussa tosin vetelin sinua pulkalla pitkin Joensuun toria, mutta enhän minä oikeasti tarkoittanut pahaa. Koettaisit jo leppyä, jookos?"

Mikäli olet tuota mieltä piikeskustelun kulusta, olet varmaan valmis vastaamaan niihin kysymyksiin, joihin sinulta ei koskaan saatu vastausta. Kaivanko ne esille, kun kerran olet noin itsevarmalla tuulella?

Sinulta jäi moneen kysymykseen vastaamatta koskien piin desimaalien luonnetta erityisesti satunnaisuuden näkökulmasta katsoen. Olen jättänyt palaamatta vanhaan keskusteluumme, kun arvioin sinun tarvitsevan aikaa palautua henkisesti saamastasi löylytyksestä. Näemmä olet valmis jatkamaan taas keskustelua.

Toki, toki, miksipä minä hyviä mielipiteitäni vaihtaisin huonompiin.

Tosin taisin jo antaa tuon Sarviksen pulkan ja narun muiden vapaaseen käyttöön, kun kyllästyin tolleroita kiskomaan torilla.

Siellä entisessä keskustelusäikeessä kyllästyin, kun yhtä oikeaa Lautapäämiestä kohden huuteli viisi vale-lautapäätä. Kun en ennen ole ollut hulluinhuoneen iltapäivätansseissa, niin olihan se erikoinen kokemus.

Mutta kirjoita sinä perusteltu avaus matetiikkapalstalle, niin minä käväisen polttamassa sen linnunpelättimesi. Hyvä olisi myös, jos osaisit keksi jonkinmoisen nikin itsellesi. Minä en ole tottunut arpomaan, mikä kikkare kuuluu millekin koiralle.

• TummeliRitva
        mestarit lavalla kirjoitti:

Sirpa on aito psykopaatti.

• Paraskin arpoja

Toki, toki, miksipä minä hyviä mielipiteitäni vaihtaisin huonompiin.

Tosin taisin jo antaa tuon Sarviksen pulkan ja narun muiden vapaaseen käyttöön, kun kyllästyin tolleroita kiskomaan torilla.

Siellä entisessä keskustelusäikeessä kyllästyin, kun yhtä oikeaa Lautapäämiestä kohden huuteli viisi vale-lautapäätä. Kun en ennen ole ollut hulluinhuoneen iltapäivätansseissa, niin olihan se erikoinen kokemus.

Mutta kirjoita sinä perusteltu avaus matetiikkapalstalle, niin minä käväisen polttamassa sen linnunpelättimesi. Hyvä olisi myös, jos osaisit keksi jonkinmoisen nikin itsellesi. Minä en ole tottunut arpomaan, mikä kikkare kuuluu millekin koiralle.

"Minä en ole tottunut arpomaan, mikä kikkare kuuluu millekin koiralle."

Kertoo meille:
        Olen onnellinen, Lautapäämies, liuta terroristinikkejä... Niin ja kuinka montaa muuta nikkiä oletkaan käyttänyt. Aika lailla olet kikkareitasi tälle palstalle arponut vuosien mittaan.

• Paraskin arpoja kirjoitti:

"Minä en ole tottunut arpomaan, mikä kikkare kuuluu millekin koiralle."

Kertoo meille:
        Olen onnellinen, Lautapäämies, liuta terroristinikkejä... Niin ja kuinka montaa muuta nikkiä oletkaan käyttänyt. Aika lailla olet kikkareitasi tälle palstalle arponut vuosien mittaan.

Mutta herranenaika sentään! Sinultahan tuo arpominen käy kätevästi.

Voitaisiinko tehdä niin, että minä kirjoitan tuon asiapuolen ja oikeudelliset arviot rikollisten tulevista kohtaloista. Sinä sitten arvot ne vastineina tulleet koiranpaskat oikeille omistajille.

• Shahov
        mestarit lavalla kirjoitti:

"Jopa Shahov palstan tyhmin..."

Hmmm, ehkä kuitenkin palstan tylsimmät tussit ovat niitä jotka hassasivat rahansa erääseen varhaiseläkettä tarjoavaan yritykseen. Ja hyvänä kakkosena ne, jotka kuvittelivat olevansa kansainvälisiä valuuttakauppiaita sponsorin puolen tunnin pikakurssin jälkeen.

"On tutkimuksia, joissa todetaan, että köyhyys/luuserius, tyhmyys, kova kiroilu.."

Taitaa olla tämänkin tutkimus samalta sylttytehtaalta kuin magnettimiehen maailmanluokan tutkimus Hannun robotista.

Mites muuten menee pökäleosastolla. Jännää ainakin piisaa monella rintamalla. Pitkäselle alkaa pikku hiljaa selvenemään mitä eroa on rahankeräyksellä ja rahankerjäyksellä. Hannu odottaa milloin pääsee lusimaan ja sponsorit omien oikeudenkäyntiensä alkuvihellystä.

Ei tämä tyhmän korpikommunisti, ateistiluuserin elämä nyt niin kamalaa ole kun sitä tarkemmin ajattelee. Taitaa olla tuo älykkyys kovasti yliarvostettua.

• Pidä kikkareesi

Mutta herranenaika sentään! Sinultahan tuo arpominen käy kätevästi.

Voitaisiinko tehdä niin, että minä kirjoitan tuon asiapuolen ja oikeudelliset arviot rikollisten tulevista kohtaloista. Sinä sitten arvot ne vastineina tulleet koiranpaskat oikeille omistajille.

"minä kirjoitan tuon asiapuolen ja oikeudelliset arviot rikollisten tulevista kohtaloista."

Miksi? Ketä sinun arviosi kiinnostavat?

"Sinä sitten arvot ne vastineina tulleet koiranpaskat oikeille omistajille."

Enpä taida vaivautua, kun sinun teksteissäsi palstalaiset saavat arviot ja kikkareet siistissä paketissa. Ken niitä nyt enää viitsii lukeakaan, samaa länkytystä kuukaudesta toiseen. Mitä nyt olet joutunut perääntymään kannoistasi ja joudut perääntymään vielä enemmän, kunhan joulukuu saapuu. GPP oli ennakkotapaus Wincapitalle.

• Kumpi vai kampi
        Pidä kikkareesi kirjoitti:

"minä kirjoitan tuon asiapuolen ja oikeudelliset arviot rikollisten tulevista kohtaloista."

Miksi? Ketä sinun arviosi kiinnostavat?

"Sinä sitten arvot ne vastineina tulleet koiranpaskat oikeille omistajille."

Enpä taida vaivautua, kun sinun teksteissäsi palstalaiset saavat arviot ja kikkareet siistissä paketissa. Ken niitä nyt enää viitsii lukeakaan, samaa länkytystä kuukaudesta toiseen. Mitä nyt olet joutunut perääntymään kannoistasi ja joudut perääntymään vielä enemmän, kunhan joulukuu saapuu. GPP oli ennakkotapaus Wincapitalle.

Kun oikein tarkemmin ajattelee kumpaa kantaa kannattaa, niin päätös on selvä.

Valuuttakansanlakimieskauppiasta vai jo esitutkinnassakin todettua valuuttakauppahuijaria, ei ole vaikea päättää että:

Järkisyistä valuuttakauppias ei ole kusettanut muita, joten valuuttakauppahuijarit päästelevät bullshittiä.

• käytätummelia

Kohta aletaan Sirpaa jynssäämään anukseen oikein joukolla. Mekko mukaan!

• MISSÄONTOTUUS

miksi krp ei vieläkään puhu TOTUUTTA valheita,valheita MUTTA MISSÄ ON TOTUUS

• KRP-hyvä sorreita po

Kyl jokaisen peliin osallistujan täytyy itee tuntea kukkarossaannn pelin luonne ja tietysti päässään pässinpäitä kun ovat, haju leiailee ympärillä, ei sitä krp:n tartte ilmoitella

• Vapaa maa

Usein on joutunut Lautakasakauppias vaihtamaan aikaisemman mielipiteensä toiseen, kun on viimein ymmärtänyt aiheen, josta puhutaan. Aikaa sillä aina menee, koska milloinkaan ei ole ollut mikään nopeaälyinen.

Varmasti kyllästyi keskustelusäikeessä piistä siihen, että uskottavuutensa oli jatkuva nolla. Jopa Stahov joutui valitsemaan eri puolen kuin se. Ja oli kyllä täysin poikkeuksellista sellainen.

Väittää Lautapelle, että ei ole ennen ollut hulluinhuoneen iltapäivätansseissa muuta kuin levyjä soittamassa ja portsarina ovella. No, piikeskustelussa kävi sillä tavalla, että tuli joukko häntä p-a-a-aljon fiksumpia kavereita. Kaverit ottivat levylautasen haltuunsa, pistivät levyt kassiin ja ohjasivat Pellen saliin ilman musiikkia alasti tanssimaan muiden miesten kanssa. Niin tuttu tilanne sille, vaikka ei haluaisi sitä muille myöntää. Sitähän se sille on koko ajan. Lopulta kaverit taluttivat Valuuttaääliön narikkaan, antoivat vaatteet ja lääkkeet ja saattoivat takaisin sanatorion puolelle.

Matematiikkapalstalla kaikki Lautatuheron väitteet ammuttiin alas kuin fasaanit sorsastusaikaan. Oikein nolotti puolestaan. Sen takia ilmeisesti se ei käynyt siellä muuta kuin tyhmyyttään anteeksi pyytämässä. Mitä nikkeihin tulee, niin kai ne ovat turhia. Tuhero vaihtaa nikkiään kuin Hakkarainen taksia ja hautailee niitä nikkejään erilaisin muistomenoin perkeleenviemän mummonsa viereen. Samoin huutelee se hävyttömyyksiä ja aivan tolkuttomia arvailuja irtonikeillään. Eihän siinä mitään, mutta omituista on se, että se palkkaa vielä raiskatuille nikeilleen itkijä-ämmiä suremaan ja kehumaan. Se kertoo, että Rautapersepaviaanilla on yläkerta pahasti savun vallassa.

Sitkeä se kyllä on. Tekemiensä töppäilyjen jäljiltä harva viitsisi enää aina uudelleen ja uudelleen ottaa kuokkaansa. Mutta mikäs siinä, jos on vähän älyä ja korkea kipukynnys. Vapaa maa.

• Alan olla tunnettuja ja suosittu kirjoittaja tällä palstalla. Kun alan saamaan vain omaan henkilööni kohdistuvia vastineita tiedän, että palkintopallisija ei enään ole kaukana. Ada nyt huitelee vielä takasuoran verran edellä, mutta hän aloittikin aiemmin. Mutta uskon kyllä saavani Adan vielä kiinni, vallankin kun hänellä on toinen jalka kolmesta kohti rekiruuvilla parsittu ja kipsi kainaloihin saakka.

Toveri "Maan vapaus" on näköjään itsekin ollut hoidossa, kun noin osaavasti ja hauskasti osaa kuvata Niuvanniemen iltapäivätansseja. Mikäpä siinä, kyllähän tanssiminen on terapeuttista toimintaa. Kansanedustaja Oinonen tosin kertoi, että hän ei itse saata katsella, kun härkäparina tanssitaan - tekee niin gutaa jo pelkkä katselu.

Taisin kertoa, että jätin sen Sarviksen pulkan sinne Joensuun torin Kauppakadun puoleiselle laidalle. Jospa me kuitenkin löydettäisiin joku toinen vapaaehtoinen sinua pulkassa vetämään. Minua alkaa jo tympäistä kiskoa samaa tolleroa edes takaisin pitkin toria.

Tämä nykyinen nikkini on vallan hyvä. Toveri Uralin ei vielä ole poistanut yhtään kirjoitustani. Kaipa hänkin kyllästyi yhtä ja samaa miestä päntiönään vainoamaan. Ja turhaa se onkin. Pysyn kirjoituksissani pelkässä talousrikosasiassa, kirjoitan kohteliaasti ja sivistyneesti ja varon loukkaamasta palstan lukijoita. Kuten lupasin, vihapuhe olkoon kaukana minusta ;)

• Trallalallaa pöljä.

Alan olla tunnettuja ja suosittu kirjoittaja tällä palstalla. Kun alan saamaan vain omaan henkilööni kohdistuvia vastineita tiedän, että palkintopallisija ei enään ole kaukana. Ada nyt huitelee vielä takasuoran verran edellä, mutta hän aloittikin aiemmin. Mutta uskon kyllä saavani Adan vielä kiinni, vallankin kun hänellä on toinen jalka kolmesta kohti rekiruuvilla parsittu ja kipsi kainaloihin saakka.

Toveri "Maan vapaus" on näköjään itsekin ollut hoidossa, kun noin osaavasti ja hauskasti osaa kuvata Niuvanniemen iltapäivätansseja. Mikäpä siinä, kyllähän tanssiminen on terapeuttista toimintaa. Kansanedustaja Oinonen tosin kertoi, että hän ei itse saata katsella, kun härkäparina tanssitaan - tekee niin gutaa jo pelkkä katselu.

Taisin kertoa, että jätin sen Sarviksen pulkan sinne Joensuun torin Kauppakadun puoleiselle laidalle. Jospa me kuitenkin löydettäisiin joku toinen vapaaehtoinen sinua pulkassa vetämään. Minua alkaa jo tympäistä kiskoa samaa tolleroa edes takaisin pitkin toria.

Tämä nykyinen nikkini on vallan hyvä. Toveri Uralin ei vielä ole poistanut yhtään kirjoitustani. Kaipa hänkin kyllästyi yhtä ja samaa miestä päntiönään vainoamaan. Ja turhaa se onkin. Pysyn kirjoituksissani pelkässä talousrikosasiassa, kirjoitan kohteliaasti ja sivistyneesti ja varon loukkaamasta palstan lukijoita. Kuten lupasin, vihapuhe olkoon kaukana minusta ;)

> Alan olla tunnettuja ja suosittu kirjoittaja tällä palstalla.

Tunnettu olet kuten Cluso. Mutta myös vihattu. Kaltaisiasi valehtelijoita vihataan. Uskottavuutesi on nolla.

> Minua alkaa jo tympäistä kiskoa samaa tolleroa edes takaisin pitkin toria.

Ei tuota liikettäsi "pitkin toria kiskomiseksi" voi kuvata. Sinä olet siiman päässä kiinni kuin puolen kilon turpa, ja toinen puoli siimaa on kartanon kivijalassa kiinni. Ongelma on siinä, että sinä kuvittelet hulluudessasi olevasi Tyynen meren valkohai tai Atlantin 22 kilon lohi. Olet kuitenkin vain pelkkä jatkuvasti käyvä ja mato suussaan tuskissaan kuralammikossa polskiva turpa.

> Pysyn kirjoituksissani pelkässä talousrikosasiassa, kirjoitan kohteliaasti ja sivistyneesti ja varon loukkaamasta palstan lukijoita. Kuten lupasin, vihapuhe olkoon kaukana minusta ;)

Sinä olet aina ollut pelkkä jatkuvasti käyvä turpa ja sellaisena pysyt.

> Winkkarijäsen ei voi vähentää tuotosta omaa sijoitustaan. Lisäksi GPP-sponssinketkut ovat taas syyllisiä, ja KO teki väärän päätöksen.

Luutapää aka Rautalankakkauppias aka Valuuttapölhö jää järjestelmällisesti kiinni valehteluistaan. Ei siinä mitään, epärehellinen kun aina on ollut. Mutta miksi puolustaa valehtelujaan, kun kaikki jo asian tietävät? Kerran valehtelija - aina valehtelija - aina Lautapää.

Trallalallaa pöljä.

• Trallalallaa pöljä. kirjoitti:

> Alan olla tunnettuja ja suosittu kirjoittaja tällä palstalla.

Tunnettu olet kuten Cluso. Mutta myös vihattu. Kaltaisiasi valehtelijoita vihataan. Uskottavuutesi on nolla.

> Minua alkaa jo tympäistä kiskoa samaa tolleroa edes takaisin pitkin toria.

Ei tuota liikettäsi "pitkin toria kiskomiseksi" voi kuvata. Sinä olet siiman päässä kiinni kuin puolen kilon turpa, ja toinen puoli siimaa on kartanon kivijalassa kiinni. Ongelma on siinä, että sinä kuvittelet hulluudessasi olevasi Tyynen meren valkohai tai Atlantin 22 kilon lohi. Olet kuitenkin vain pelkkä jatkuvasti käyvä ja mato suussaan tuskissaan kuralammikossa polskiva turpa.

> Pysyn kirjoituksissani pelkässä talousrikosasiassa, kirjoitan kohteliaasti ja sivistyneesti ja varon loukkaamasta palstan lukijoita. Kuten lupasin, vihapuhe olkoon kaukana minusta ;)

Sinä olet aina ollut pelkkä jatkuvasti käyvä turpa ja sellaisena pysyt.

> Winkkarijäsen ei voi vähentää tuotosta omaa sijoitustaan. Lisäksi GPP-sponssinketkut ovat taas syyllisiä, ja KO teki väärän päätöksen.

Luutapää aka Rautalankakkauppias aka Valuuttapölhö jää järjestelmällisesti kiinni valehteluistaan. Ei siinä mitään, epärehellinen kun aina on ollut. Mutta miksi puolustaa valehtelujaan, kun kaikki jo asian tietävät? Kerran valehtelija - aina valehtelija - aina Lautapää.

Trallalallaa pöljä.

Olisiko niin, että totuudessapysymisen vaatimus ei sitten koskekaan capinautteja?

Hienosti ja kaikinpuolin taiteen sääntöjen mukaan merkitsit ylläolevan lauseen lainaukseksi minulta. Tällaista lausetta ei kuitenkaan löydy minun kirjoittamani mistään, vaan tämä on taas taparikollisen pienessä päässään keksimä pieni valheenpoikanen.

Jos tuntuu siltä, että suhtautumiseni lainauksiin on liian pedanttia, sinun tulee tiedustella samaa asiaa Jussi Halla-aholta.

Ilokseni kuitenkin huomaan, että monet keksimä sattuvat sanonnat kelpaavat capinauteille sellaisenaan. On mukavaa, että voi olla esimerkkinä muille.

Trallalaa sinullekin.;)

PS.
        Mukava, että olet kalamiehiä. Monet kalastajat ylenkatsovat särkikaloja, mutta kyllä tuo turpa on vahva vastus. Ruokakalaksi siitä ei juuri ole ruotoisuuden takia, mutta kiva niitä on kalastaa. Sain tässä parisen vuotta sitten Vantaajoesta perholla reippaasti yli puolikiloisen turvan, kala tarttui koskesta kiven takaisesta montusta. Väsytyksen ajan haaveilin sievästä, yli kiloisesta taimenesta. Turvaksi se paljastui, mutta ainakin väsytyksen ajan oli ihanaa.

• Trallalallaa pöljä.

Olisiko niin, että totuudessapysymisen vaatimus ei sitten koskekaan capinautteja?

Hienosti ja kaikinpuolin taiteen sääntöjen mukaan merkitsit ylläolevan lauseen lainaukseksi minulta. Tällaista lausetta ei kuitenkaan löydy minun kirjoittamani mistään, vaan tämä on taas taparikollisen pienessä päässään keksimä pieni valheenpoikanen.

Jos tuntuu siltä, että suhtautumiseni lainauksiin on liian pedanttia, sinun tulee tiedustella samaa asiaa Jussi Halla-aholta.

Ilokseni kuitenkin huomaan, että monet keksimä sattuvat sanonnat kelpaavat capinauteille sellaisenaan. On mukavaa, että voi olla esimerkkinä muille.

Trallalaa sinullekin.;)

PS.
        Mukava, että olet kalamiehiä. Monet kalastajat ylenkatsovat särkikaloja, mutta kyllä tuo turpa on vahva vastus. Ruokakalaksi siitä ei juuri ole ruotoisuuden takia, mutta kiva niitä on kalastaa. Sain tässä parisen vuotta sitten Vantaajoesta perholla reippaasti yli puolikiloisen turvan, kala tarttui koskesta kiven takaisesta montusta. Väsytyksen ajan haaveilin sievästä, yli kiloisesta taimenesta. Turvaksi se paljastui, mutta ainakin väsytyksen ajan oli ihanaa.

Ja et olekaan tuota mieltä?! Ellei tuo vastaa sanomaasi, niin kerropa ihan omin sanoin, mikä meni vikaan? Sen jälkeen minä etsin sinulle TAAS KERRAN alkuperäiset linkit, jotka tarkoitukselle kaikessa turvanjauhamisessasi hukkaat.

Olisiko kuitenkin niin, että minä hoitelen asiapuolen ja oikeudelliset arviot, hoitele sinä turpasi takaisin kuralammikkoon. Totuuden sanaa sinun suustasi ei saa kiskottua ulos edes 300 tonnin Liebherrillä.

> Mukava, että olet kalamiehiä.

Ja watut, vihaan ns. kalamiespellejä perhoine, kahluusaappaineen ja rentoutumisineen. Ainoa oikea kalamies tuntee verkot, troolin tai pitkänsiiman.

Kalat ovat joka tapauksessa parhaimmillaan siellä, missä ne ovat luontaisesti: pelottomat ja fiksut valkohait Tyynessä meressä; komeat ja vahvat luonnonlohet Atlantissa tai Alaskan joissa; ja viimeisenä mutta vähäsinpänä onnettomat turvat kaiken maailman kuralammikoissa räpiköimässä. Kummallista että sinä, vähäisin turpa, olet noussut kuivalle maalle kurlaamaan itkuvirsiäsi.

Trallalallaa pöljä.

• Psylogilla asiaa
        Trallalallaa pöljä. kirjoitti:

Ja et olekaan tuota mieltä?! Ellei tuo vastaa sanomaasi, niin kerropa ihan omin sanoin, mikä meni vikaan? Sen jälkeen minä etsin sinulle TAAS KERRAN alkuperäiset linkit, jotka tarkoitukselle kaikessa turvanjauhamisessasi hukkaat.

Olisiko kuitenkin niin, että minä hoitelen asiapuolen ja oikeudelliset arviot, hoitele sinä turpasi takaisin kuralammikkoon. Totuuden sanaa sinun suustasi ei saa kiskottua ulos edes 300 tonnin Liebherrillä.

Ja watut, vihaan ns. kalamiespellejä perhoine, kahluusaappaineen ja rentoutumisineen. Ainoa oikea kalamies tuntee verkot, troolin tai pitkänsiiman.

Kalat ovat joka tapauksessa parhaimmillaan siellä, missä ne ovat luontaisesti: pelottomat ja fiksut valkohait Tyynessä meressä; komeat ja vahvat luonnonlohet Atlantissa tai Alaskan joissa; ja viimeisenä mutta vähäsinpänä onnettomat turvat kaiken maailman kuralammikoissa räpiköimässä. Kummallista että sinä, vähäisin turpa, olet noussut kuivalle maalle kurlaamaan itkuvirsiäsi.

Trallalallaa pöljä.

Voisit kirjoittaa jotain asiaakin..
        Miksi haukut ja vihakirjoitat ihmisistä jotka ajattelee asioista hieman erilailla kuin sinä.
        Jos haukut vai ihmisiä pysy poissa.

• Psylogilla asiaa
        Trallalallaa pöljä. kirjoitti:

Trallalallaa pöljä.

Miksi haukut ja vihakirjoitat ihmisistä jotka ajattelee asioista hieman erilailla kuin sinä.

• Heitä voltti!
        Psylogilla asiaa kirjoitti:

Siinä sinulle asiaa ala' suolimuro.

> Miksi haukut ja vihakirjoitat ihmisistä jotka ajattelee asioista hieman erilailla kuin sinä.

Sananvapauden nimissä. Minulla on oikeus haukkua täällä mellastavia suolimuroääliöitä.

> Jos haukut vai ihmisiä pysy poissa.

Ei. Sananvapauden nimissä pysyn täällä haukkumassa suolimuroääliöitä. Mitä tulee psykologiin, niin pyydä käymään.

• olen pahoillani
        Heitä voltti! kirjoitti:

Siinä sinulle asiaa ala' suolimuro.

> Miksi haukut ja vihakirjoitat ihmisistä jotka ajattelee asioista hieman erilailla kuin sinä.

Sananvapauden nimissä. Minulla on oikeus haukkua täällä mellastavia suolimuroääliöitä.

> Jos haukut vai ihmisiä pysy poissa.

Ei. Sananvapauden nimissä pysyn täällä haukkumassa suolimuroääliöitä. Mitä tulee psykologiin, niin pyydä käymään.

Sinulla on musta sydän.
        Sinua ei voi enään kukaan auttaa.

• Trallalallaa pöljä. kirjoitti:

Trallalallaa pöljä.

Tämä iktyologinen tietämyksesi ei taida olla vahvimpia alueitasi.

Turpaa esiintyy vain etelä- ja lounaisrannikon murtovesissä sekä niihin laskevissa joissa. Turpa kutee touko-kesäkuussa yleensä sora- tai hiekkapohjaisilla alueilla, kasvillisuuden seassa.

Tuo kuralammikkoteoriasi ei pitänyt paikkaansa, mutta ethän sinä olekaan joulukuusen kirkkain kynttilä, oi veljeni vänkyttäjä. ;)

• Trallalaa pöljä.

Tämä iktyologinen tietämyksesi ei taida olla vahvimpia alueitasi.

Turpaa esiintyy vain etelä- ja lounaisrannikon murtovesissä sekä niihin laskevissa joissa. Turpa kutee touko-kesäkuussa yleensä sora- tai hiekkapohjaisilla alueilla, kasvillisuuden seassa.

Tuo kuralammikkoteoriasi ei pitänyt paikkaansa, mutta ethän sinä olekaan joulukuusen kirkkain kynttilä, oi veljeni vänkyttäjä. ;)

> Tämä iktyologinen tietämyksesi ei taida olla vahvimpia alueitasi.

Sinulla ei ole tietoa siitä, kuten ei ole mistään muustakaan.

900 grammainen turpa on pyydystetty mm. Punkalaitumelta. Ja kyllä tuo joki kuvan mukaan näyttää pelkältä kuralammikolta, paremminkin jopa ojalta.

150 grammainen turpa on saatu Pyhäjärvestä. Se ei ole räkäinen oja, mutta eipä se ole kyllä murtovettäkään tai joki. Jotta se siitä.

Trallalallaa mustasydäminen pöljä.

http://www.kalasaalis.com/Kim Nikolskij/kalat/Turpa/18171/

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:River_Sammaljoki.JPG

http://www.kalasaalis.com/en%E4j%E4rvenkauhu/kalat/Turpa/11056/

• Trallalaa pöljä. kirjoitti:

> Tämä iktyologinen tietämyksesi ei taida olla vahvimpia alueitasi.

Sinulla ei ole tietoa siitä, kuten ei ole mistään muustakaan.

900 grammainen turpa on pyydystetty mm. Punkalaitumelta. Ja kyllä tuo joki kuvan mukaan näyttää pelkältä kuralammikolta, paremminkin jopa ojalta.

150 grammainen turpa on saatu Pyhäjärvestä. Se ei ole räkäinen oja, mutta eipä se ole kyllä murtovettäkään tai joki. Jotta se siitä.

Trallalallaa mustasydäminen pöljä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:River_Sammaljoki.JPG

- Joo. kun kattelin googlesta niin oli toi säyne.

Säynen myönsi itse kalastajakin, mutta mustasotnialainen Trallalaa vaan jankuttaa valheellisesti turvasta.

Kyllä tämä on kyllä mysteeri minulle. Minä tiedän ,että väite on vale. Trallalaa tietää, että väite on vale. Siitä huolimatta Trallaalaa jankuttaa valheellisia väitteitään ja toivoo, että kovalla jankutuksella asia menisi jotenkin läpi; kuten tässäkin esimerkissä säyne muuttuisi turvaksi.

Samalla logiikalla Trallallaa jankuttaa itse keksimäänsä lainaustaan:

Jos väitteitäni lainataan, soisin, että lainataan juuri niin kuin olen asian esittänyt. Nyt Trallaalaa on kotikeittiössään taikinoinut kokoon kummallisen sekasotkun ja valheellisesti ja sinnikäästi jankuttaa minun kirjoittaneen sen.

Onko niin, että rehellinen puhe on yksinkertaisesti mahdotonta tällekin sponssinpökkelölle. Ohimolohkot kyllä lähettävät oikeaa tietoa puhekeskukseen, mutta kitapurjetta kontrolloiva synapsi vääntää tekstin ihan vaturallaan. Kuten kävi tässäkin tapauksessa.

Alan vakavasti päätyä siihen, että Trallalaa voisi olla oikeasti pöljä.

• valuuttakauppias kirjoitti:

- Joo. kun kattelin googlesta niin oli toi säyne.

Säynen myönsi itse kalastajakin, mutta mustasotnialainen Trallalaa vaan jankuttaa valheellisesti turvasta.

Kyllä tämä on kyllä mysteeri minulle. Minä tiedän ,että väite on vale. Trallalaa tietää, että väite on vale. Siitä huolimatta Trallaalaa jankuttaa valheellisia väitteitään ja toivoo, että kovalla jankutuksella asia menisi jotenkin läpi; kuten tässäkin esimerkissä säyne muuttuisi turvaksi.

Samalla logiikalla Trallallaa jankuttaa itse keksimäänsä lainaustaan:

Jos väitteitäni lainataan, soisin, että lainataan juuri niin kuin olen asian esittänyt. Nyt Trallaalaa on kotikeittiössään taikinoinut kokoon kummallisen sekasotkun ja valheellisesti ja sinnikäästi jankuttaa minun kirjoittaneen sen.

Onko niin, että rehellinen puhe on yksinkertaisesti mahdotonta tällekin sponssinpökkelölle. Ohimolohkot kyllä lähettävät oikeaa tietoa puhekeskukseen, mutta kitapurjetta kontrolloiva synapsi vääntää tekstin ihan vaturallaan. Kuten kävi tässäkin tapauksessa.

Alan vakavasti päätyä siihen, että Trallalaa voisi olla oikeasti pöljä.

Toinen ajatus pätkähti mieleeni ja se oli vieläkin kauhistuttavampi. Voisiko kyseessä olla seksuaalinen poikkeama.

Voisiko olla niin, että masokistisena henkilönä Trallalaa saa seksuaalista mielihyvää siitä, että minä moisella tollerolla luutuan lattiaa kerta toisensa jälkeen.

Ei, eihän se vaan ole näin. Älä kirjoita minulle enään Trallalaa, jookos. Tai jos kirjoitat, minä taidan vast'edes olla aina samaa mieltä kanssasi.

• Olen pahoillani

Toinen ajatus pätkähti mieleeni ja se oli vieläkin kauhistuttavampi. Voisiko kyseessä olla seksuaalinen poikkeama.

Voisiko olla niin, että masokistisena henkilönä Trallalaa saa seksuaalista mielihyvää siitä, että minä moisella tollerolla luutuan lattiaa kerta toisensa jälkeen.

Ei, eihän se vaan ole näin. Älä kirjoita minulle enään Trallalaa, jookos. Tai jos kirjoitat, minä taidan vast'edes olla aina samaa mieltä kanssasi.

Sinulla on musta sydän.
        Sinua ei voi enään kukaan auttaa.

• Hyvä että taulapääki

tajusi asian. Pöljä mikä pöljä, ja lautapää on itse samaa mieltä vielä asiasta että lautapää on pöljä mikä pöljä.

Ensimmäinen askel on aina ongelman myöntäminen. Hienoa että olet ottanut sen ensimmäisen, suuren, askeleen kohti mahdollista parantumista. En liputa enkä veikkaa sen paranemisen puoleen kovinkaan suuria, mutta ainahan sitä voi yrittää.

Trallallaa pöljä.

• Hyvä että taulapääki kirjoitti:

tajusi asian. Pöljä mikä pöljä, ja lautapää on itse samaa mieltä vielä asiasta että lautapää on pöljä mikä pöljä.

Ensimmäinen askel on aina ongelman myöntäminen. Hienoa että olet ottanut sen ensimmäisen, suuren, askeleen kohti mahdollista parantumista. En liputa enkä veikkaa sen paranemisen puoleen kovinkaan suuria, mutta ainahan sitä voi yrittää.

Trallallaa pöljä.

Niinhän minä taas jouduin kiskomaan tolleroa pitkin Joensuun toria Sarviksen pulkassa vaikka lumesta ei ole tietoakaan. Ja tollero se vaan istui tyynesti pulkassa ja jyrsi suolattua säynettä eväänään.

Ei nämä opi. Ne istahtaa pulkaan ja odottaa tyynenä vetäjäänsä, huokaus.

• ANAALIHUORA
      • Vapaa s e x

Nytkö sä vasta ihmettelet miksi WC-porukka käy Pattajalla.
        Lapsiseksin paikka numero 1
        Seksissä sielä ei ole ikärajaa.

• sitä saa mitä...
        Vapaa s e x kirjoitti:

Nytkö sä vasta ihmettelet miksi WC-porukka käy Pattajalla.
        Lapsiseksin paikka numero 1
        Seksissä sielä ei ole ikärajaa.

vankilassa pidetään "hyvänä".

• SEXSEX66
    • Moottoriturpa

Ja et olekaan tuota mieltä?! Mitä mieltä sitten olet, vastaa nyt ihmeessä kun mahdollisuus annetaan. Mikä osa on kirjoittamaasi ja mikä ei?

> Onko niin, että rehellinen puhe on yksinkertaisesti mahdotonta tällekin sponssinpökkelölle.

Kaikki me tiedämme että uskottavuutesi on silkka nolla ja olet ikuinen valehtelija. Sinä et tunne sanaa rehellinen puhe, koska olet vain omahyväinen moottoroitu turpa.

> mutta mustasotnialainen Trallalaa vaan jankuttaa valheellisesti turvasta.

Kyllä tuossa on ilmiselvä turpa. Löytyi kuralammikosta. Kuten Valuuttakasakauppiaskin.

Trallalaa omahyväinen pöljä.

• Ystäväsi veljesi

Minä tykkään nähdä aluksi syylliset löysässä hirressä ja sen jälkeen kenet milloin missäkin. Minä nautin ihmisten kärsimyksestä. Mummoni opetti minut siihen.

Kärsimys opettaa jatkossa olemaan lähtemättä pyramipeleihin. Siitä minä nautin, ja se vetää suuni hymyyn.

• Ai sinun kärsimys
        Ystäväsi veljesi kirjoitti:

Minä tykkään nähdä aluksi syylliset löysässä hirressä ja sen jälkeen kenet milloin missäkin. Minä nautin ihmisten kärsimyksestä. Mummoni opetti minut siihen.

Kärsimys opettaa jatkossa olemaan lähtemättä pyramipeleihin. Siitä minä nautin, ja se vetää suuni hymyyn.

opettaa muita jatkossa lähtemästä pyramipeleihin? Ensi alkuun, kerro mikä on pyramipeli, jookos kookos? Pyramidipelistä olen kuullut, mutta pyramipeli on täysin uusi tuttavuus. Onko se sammaltuneen kantturan, vai sinun lanseeraama nimitys?

Sinun kärsimyksesi tuskin opettaa ketään, mutta voihan se myötähuvittaa muita ihmisiä. Ajattele, omalla kärsimykselläsi saatat tuoda muille hyvää mieltä! Siitä vasta mummosi olisikin hyvillään, kun autat muita!

Tsemppiä kuitenkin, koeta jaksaa sen kärsimyksesi kanssa.

• Eikös tämä Sammaljoki laske Kokemäenjokeen siinä Äetsä alapuolella, ja se Kokemäenjoki taas puolestaan laskee mereen?

" Turpaa esiintyy vain etelä- ja lounaisrannikon murtovesissä sekä niihin laskevissa joissa. ". Tämähän se taisi olla väitteeni?

En oletakaan, että tietäisit kaloista. Mutta miksi sinulle on niin tärkeää yrittää päteä asiassa, josta ei taida tietää mitään. Eihän ne faktat - veli hopea - jankuttamalla muuksi muutu. Eikä se muutu winkkarikaan, kusetusta mikä kusetusta.

Ymmärtäisit jo nousta siitä Sarviksen pulkasta ja olla kuin muutkin miehet, jooko.

• Lautakasakauppias

> Ei nämä tollerot opi. Ne istahtaa pulkaan ja odottaa tyynenä vetäjäänsä, huokaus.

Juuri niin.

Winkkarijäsen ei voi vähentää tuotosta omaa sijoitustaan pii'runkaan vertaa, ei Sarviksen luottokorttiostoa tai edes pulkan varanarua. Lisäksi GPP-sponssinketkut olivat taas syyllisiä, koska käräjäoikeus teki vaan nyt sattumalta väärän päätöksen. Se on niin yksinkertaista, vääriä päätöksiä tehdään. Minä päätän nämä asiat.

• " - Joo. kun kattelin googlesta niin oli toi säyne."

Ottaisit kuitenkin sen säyneesi mukaasi, jookos;)
        Torivalvoja on tiukkana, jos me kovin roskataan täällä.

• MoottoriTurpa

Sopisi perusteella väitteensä.

Trallalaa omahyväinen pöljä.

• Trallalaa pöljä.

http://www.fishingmagic.com/features/coarse_fishing/specimen_fishing/15333-summer-chub-fishing.html

On Luutapäällä todella pienet nuo piirit, kuten turpaan saaneella kuralammikkopellella yleensä onkin. Mistä alkaen turpa on alkanut viihtyä vain etelä- ja lounaisrannikon murtovesissä tai niihin laskevissa joissa? Voihan se viihtyä lisäksi pohjois-, koillis-, itä-, kaakkois-, länsi- ja luoteiskuralammikoissa ja niihin laskevissa savisissa ojissa. (Fiksummat jopa kirkkaammissa vesissä, jos eivät ole sokeita!)

Sellainen se on se Squalius cephalus.

Pistä cephaluksesi kiinni, Luutapää-ääliö! Ja sido sarviksen naru oikein tiukkaan olkapäittesi yläpuolelle.

Trallalaa pöljä.

• valuuttakauppias

http://fi.wikipedia.org/wiki/Turpa
        " Turvan vatsa- ja peräevät ovat punertavat tai kellertävät, rintaevät keltaiset, selkä- ja pyrstöevät tumman harmaat. Vatsaevien etureuna on selkäevän etureunan etupuolella."

Ihan mielenkiintoinen artikkeli, erityisesti pidin tuosta etanasyötistä. Nyt sitten viipotetaan jo Britteinsaarilla. Kyllä on englantilainen turpa aivan toisen värinen kuin suomalainen maatiaisveli. Lieneekö sama kalakaan?

Yhtä asiaa minä ihmettelen kovasti. Veli Trallalaa lähti retvakkaasti liikkeelle peräti kolmella webbilinkillä. No minä potkin ne joutessani upoksiin. Mitä tekeekään veli Trallalaa? Hänellä on jo neljäs linkki pelissä ja se nyt enään ei kovin paljon liity Suomen kalastoon.

Tuohon ilmansuuntaihmettelyysi vastaan seuraavaa. Pohjoiseen laskevat joet, Teno ja Inari taitavat olla hieman hyisiä turpaparan sinnitellä. Koillisessa tai idässä ei niitä murtovesiä taida myöskään löytyä ja tuskinpa se turparaukka Lutossa tai Laatokassa viihtyisikään. Kun kalaparka ei pysty leviämään kuivan maan kautta, jäljellä jää sitten ne mainitsemani ilmansuunnat. Lisäksi taitaa olla niin, että levinneisyyttä tai lisääntymistä rajoittaa veden keskilämpö. Niinpä turpaa esinntyy siellä missä mainitsinkin.

Sinullahan vaihtuu linkit kuin huijarilla kortit ja puheet menevät entistä pösilömmäksi. Koettasit nyt jotenkin pitää kiinni niistä alkuperäisistä jutuistasi tai miehekkäästi myöntää, että satuinpa olemaan väärässä - kuten aina ennenkin.

• Squalius sepalus

Yhtä asiaa minäkin ihmettelen kovasti: et osaa perustella väitteitäsi ja puhut aina asian vierestä. Huudat vain turpaan-saaneena vastatuuleen kaikenlaista päätöntä. Kukaan muu ei kuule!

Koska et siis osannut perustella kantaasi tai edes kertomaan, mistä jo kirjoittamastasi (siis yllä) olet nykyisin eri mieltä, ryhdyit puhumaan iktyologisesta tietämyksestä. Ja sinulle kun vain ystävällisesti huomautettiin, että olet vähäinen turpa kuralammikossa kurlaamassa.

Nyt olet jo päiväkausia samaa jäykkää säynävää järsinyt. Mutta eihän Lautapää-ääliö koskaan ole osannut lopettaa - aina pitää saada viimeinen sana vaikkapa kieli leikattaisiin poikki.

Sellainen se on se Squalius cephalus - Pii´hamaan ynseä lohi.

Pistä cephaluksesi kiinni, Luutapää-ääliö! Ja sido sarviksen naru oikein tiukkaan olkapäittesi yläpuolelle.

Trallalaa sepaluspöljä. Pii¨hamaa Janakkalassa kutsuu.

• Niinpä saatiin tämäkin turpa turvallisesti uitettua takasin etelä- ja lounaisrannikon murtovesiin sekä niihin laskeviin jokiin. Sponssinpösilön iktyologinen tietämys tuli punnittua ja kevyeksi havaittua. Käteesi jäi - kuten alussa arvelinkin -tönkkösuolattu törö.

Mutta särkikalojen pilkkiminen on mukavaa puuhaa ja aikahan tässä kului rattoisasti. Taas ollaan muutama päivä lähempänä winkkarin Harmageddonia, lopunajan taistelua, jossa veri punnitaan ja päitä tippuu.

Sikäli olet oikeassa, että en lainkaan ajatellut lopettaa kirjoittamistani. Tämä on oikein mukavaa ja viihdyttävää puuhaa. Äskenkin kävimme viihdyttävän keskustelun kaloista ja kalastuksesta. Jos oikein arvaan, joulukuun alkupuolella saamme lisää rattoisia keskustelunaiheita.

Arvaan, että tuo puheesi pulkannarun sitomisesta on silkkaa huumoria. Sellaista mukavaa hahhaa-puhetta, mitä Hakkarinenkin päästelee, kun oikein hätääntyy ja pöljäksi heittäytyy.

• Sepaluksesi jäi auki

Niinpä saatiin tämäkin turpa turvallisesti uitettua takasin etelä- ja lounaisrannikon murtovesiin sekä niihin laskeviin jokiin. Sponssinpösilön iktyologinen tietämys tuli punnittua ja kevyeksi havaittua. Käteesi jäi - kuten alussa arvelinkin -tönkkösuolattu törö.

Mutta särkikalojen pilkkiminen on mukavaa puuhaa ja aikahan tässä kului rattoisasti. Taas ollaan muutama päivä lähempänä winkkarin Harmageddonia, lopunajan taistelua, jossa veri punnitaan ja päitä tippuu.

Sikäli olet oikeassa, että en lainkaan ajatellut lopettaa kirjoittamistani. Tämä on oikein mukavaa ja viihdyttävää puuhaa. Äskenkin kävimme viihdyttävän keskustelun kaloista ja kalastuksesta. Jos oikein arvaan, joulukuun alkupuolella saamme lisää rattoisia keskustelunaiheita.

Arvaan, että tuo puheesi pulkannarun sitomisesta on silkkaa huumoria. Sellaista mukavaa hahhaa-puhetta, mitä Hakkarinenkin päästelee, kun oikein hätääntyy ja pöljäksi heittäytyy.

Mitä kohtaa tuosta tekstistäsi et enää allekirjoita? On hienoa muuttaa mielipidettään, jos huomaa olevansa väärässä. Ei sinun tarvitse olla noin nolona siitä, että olet jatkuvasti väärässä.

Olet täysin oikeassa turvasta. Squalius cephalusta eli turpaa ei saa millään pidettyä ainoastaan Suomen omaisuutena. Tuo Pii´hamaan ynseä lohi viihtyy kaikkialla Euroopassa Suomesta Kreikkaan ja Espanjaan saakka. Sille käy melkein mikä tahansa savinen kuralammikko. Samalla tavallahan Valuuttamoottoriturvalle käy mikä tahansa aihe, kunhan pääsee likaisia vihapuheitaan pitämään ja valehtelemaan. Sellainen se on se Squalius cephalus - Pii´hamaan ynseä lohi.

Pistä cephaluksesi kiinni, Luutapää-ääliö - ja muista sarviksen naru!

Trallalaa sepaluspöljä.

• Kakskertaapiikaaperc
        Sepaluksesi jäi auki kirjoitti:

Mitä kohtaa tuosta tekstistäsi et enää allekirjoita? On hienoa muuttaa mielipidettään, jos huomaa olevansa väärässä. Ei sinun tarvitse olla noin nolona siitä, että olet jatkuvasti väärässä.

Olet täysin oikeassa turvasta. Squalius cephalusta eli turpaa ei saa millään pidettyä ainoastaan Suomen omaisuutena. Tuo Pii´hamaan ynseä lohi viihtyy kaikkialla Euroopassa Suomesta Kreikkaan ja Espanjaan saakka. Sille käy melkein mikä tahansa savinen kuralammikko. Samalla tavallahan Valuuttamoottoriturvalle käy mikä tahansa aihe, kunhan pääsee likaisia vihapuheitaan pitämään ja valehtelemaan. Sellainen se on se Squalius cephalus - Pii´hamaan ynseä lohi.

Pistä cephaluksesi kiinni, Luutapää-ääliö - ja muista sarviksen naru!

Trallalaa sepaluspöljä.

Ei Lautapää koskaan tunnusta, että olisi väärässä. Hän on aina mielestään oikeassa vaikka olisi väärässäkin. Kyseessä on silloin jo alunperin ollut puhdas väärinkäsitys tai huonosti esitetty asia. Siis muiden puolelta, ei Lautapään puolelta.

Sen näki Piihamaan tapauksessa. Oikea jänkkä tuo Lautis.

Piihamaa on paras paikka, Piihamaa on iloinen!

• Shahov

En tiedä viranomais- terroristeista, kun näissä palstan omissakin on ihan kestämistä. Hannun oikeudenkäyntiä edeltävät värikkäät vaiheet katoavat palstalta yhtä näppärästi kuin Winkkarin kotisivut.

Näinhän se meni:

- Hannu keksii myydä 30 ohjelmaa 3000 eurolla.
      - Rahastuksesta vastaavat ns. sponsorit.
      - Ohjelmaa myydään kaikille riippumatta siittä ymmärtävätkö he mitä ostavat.
      - Kailajärven ohjema tuottaa satojentuhansien tappiot live tilillä.
      - Tämän jälkeen Wincapita ei käy valuuttakauppaa merkittävässä määrin.
      - Keksitään lisenssipörssi jossa osa jäsenistä saa huomattavaa tuottoa.
      - Jäsenmäärä kasvaa yli 10000 ja kenraali liittyy klubiin.
      - Hannu väsyy ja vetää töpselin seinästä.
      - Syntyy kuuluisa sähköposti Hannun veljelle.
      - Hannu ja Tiina lähtevät Keski- Euroopan turneelle väärettyillä matkustusasiakirjoilla. Matkakohteena mm. pankki-automaatit.

- Hannu ihastuu Näsjöössä sijaitsevaan mummonmökkiin ja talvehtii siellä.
      - Ruotsin poliisi keskeyttää mökkiremontin ja toimittaa valuuttakauppiaan suomeen.

- Poliisi "kiduttaa" Hannua Oulussa ja tarjoilee kuuluisaa punajuurisalaattia.
      - Hannu kertoo medialle ettei majoitus tutkintavankeudessa ole kivaa.
      - Hannu vapautetaan ja hän tekaisee automaattinsa valmiiksi.
      - Hannu saa syytteet tökerösta petoksesta ja rahnankeräysrötöksestä.

-Ensi viikolla Hannu saa tuomion eikä varmasti tyydy päätökseen.
      - Hannu valittaa hoviin.
      - Veronmaksajien rahaa palaa ja palaa ja palaa ja palaa ja........

Mikä tässä on niin vaikeaa..

• Tottahan töriset, kun valitat, että näissä winkkariveijareissa on kestämistä. Huomasin kyllä, että viestisi peukutettiin pari kertaa peräkkäin asiattomien viestien taivaaseen.

Kyllähän nämä täällä meuhkaavat veitikaiset ovat kirjopesun ja linkouksen kestäviä huijareita. Naapurin viestit tuhotaan, omat löpinät nostetaan paalupaikalle, nikit nussitaan ja toisen nimissä yritetään esiintyä muillakin Suomi24 palstoilla.

Mutta toisaalta on kyllä mielenkiintoista tutusta sellaiseenkin sielunelämään, missä ei ole turhia estoja ja häveliäisyyksiä rajoittamassa oman edun tavoittelua. Kun Luoja sentään loi ihmisen omaksi kuvakseen, niin turhan moneen jumalankuvaan on kyllä tullut pahoja valuvikoja.

Joulun odotusta tässä pukkaa tuppaamaan. Olen alkanut kirjoittamaan kolmiosaista trilogiaa " Winkkarin nousu ja tuho". Ajattelin saada sen valmiiksi joulumarkkinoille, mutta taitaa se viivästyä. Vaikka se tuho tuleekin jo viikon sisällä, pitäisi kai siitäkin jotakin kirjoittaa ja tuo joulu taitaa ehtiä ensin.

• oman sillan rakentaj

Tottahan töriset, kun valitat, että näissä winkkariveijareissa on kestämistä. Huomasin kyllä, että viestisi peukutettiin pari kertaa peräkkäin asiattomien viestien taivaaseen.

Kyllähän nämä täällä meuhkaavat veitikaiset ovat kirjopesun ja linkouksen kestäviä huijareita. Naapurin viestit tuhotaan, omat löpinät nostetaan paalupaikalle, nikit nussitaan ja toisen nimissä yritetään esiintyä muillakin Suomi24 palstoilla.

Mutta toisaalta on kyllä mielenkiintoista tutusta sellaiseenkin sielunelämään, missä ei ole turhia estoja ja häveliäisyyksiä rajoittamassa oman edun tavoittelua. Kun Luoja sentään loi ihmisen omaksi kuvakseen, niin turhan moneen jumalankuvaan on kyllä tullut pahoja valuvikoja.

Joulun odotusta tässä pukkaa tuppaamaan. Olen alkanut kirjoittamaan kolmiosaista trilogiaa " Winkkarin nousu ja tuho". Ajattelin saada sen valmiiksi joulumarkkinoille, mutta taitaa se viivästyä. Vaikka se tuho tuleekin jo viikon sisällä, pitäisi kai siitäkin jotakin kirjoittaa ja tuo joulu taitaa ehtiä ensin.

vanhan ajan miehillä oli tapana sanoa, jotta kupistansa kukin särpelöö, jotta ootellaan ootellaan.

• Taulapään ankat

Tottahan töriset, kun valitat, että näissä winkkariveijareissa on kestämistä. Huomasin kyllä, että viestisi peukutettiin pari kertaa peräkkäin asiattomien viestien taivaaseen.

osa enmuistaenäämonesko:

"Kyllähän nämä täällä meuhkaavat veitikaiset ovat kirjopesun ja linkouksen kestäviä huijareita."

Kuka ottaa aikaa siitä, missä vaiheessa taulapää sanoo ettei ole moista lausetta päästänytkään koskaan näppäimistöltään, kun tajuaa taas itsekin mitä tulikaan möläytettyä?

• Se on mölyapina
        Taulapään ankat kirjoitti:

osa enmuistaenäämonesko:

"Kyllähän nämä täällä meuhkaavat veitikaiset ovat kirjopesun ja linkouksen kestäviä huijareita."

Kuka ottaa aikaa siitä, missä vaiheessa taulapää sanoo ettei ole moista lausetta päästänytkään koskaan näppäimistöltään, kun tajuaa taas itsekin mitä tulikaan möläytettyä?

Joo, taulapäällä suu ja näppis käy, ennen kuin sen aivot kerkeävät mukaan. Sen takia se aina möläyttelee varsinkin kun sillä ei hermot pidä.

Välillä tuntuu, että tauliksella on aivojen paikalla perna tai haima tai vastaava kalu. sen takia sillä ei ole itsesuojeluvaistoa tai kunnon muistia.

• Taulupääkauppias
        Taulapään ankat kirjoitti:

osa enmuistaenäämonesko:

Ei näitä minun juttujani pidä ottaa niin tosissaan. Tarpeeksi kun kirjoitan, niin kyllä välillä on pakko jotain mennä myös oikein. Se on fifty...sixty tai jotain sinne päin se onnistumisprosentti.

Palauttakaa rahani, niin ollaan sujut.

• Eihän niitä otakaan
        Taulupääkauppias kirjoitti:

Ei näitä minun juttujani pidä ottaa niin tosissaan. Tarpeeksi kun kirjoitan, niin kyllä välillä on pakko jotain mennä myös oikein. Se on fifty...sixty tai jotain sinne päin se onnistumisprosentti.

Palauttakaa rahani, niin ollaan sujut.

kukaan tosissaan, älä huoli. Sinun kanssasi jutellessa olo on kuin juttelisi kylähullun kanssa: koko ajan tiedostaa että vastapuolella on keskustelukaverina normaaliakin yksinkertaisempi henkilö, jonka sanomisia on ymmärrettävä eikä sen sanomisista ja solvauksista saa suuttua, kuten voisi normaalille ihmiselle jo ehkä suuttuakin, kyseessä kun on kylähullu joka ei ole vastuussa oikein sanomisistaan.

Aikansa sitä siis jaksaa, ja on myötätunnosta keskustelussa mukana, koettaen avata muutamaan eri kertaan kylähullulle/taulapäälle keskustelun oikeaa sanomaa ja totuutta, mutta kun huomaa että taulis/kylis ei tajua ollenkaan mistä puhutaan omassa yksinkertaisuudessaan, sitä ikäänkuin luopuu yrittämisestä ja vaan seuraa kyliksen/tauliksen touhuamisia aivan kuin seuraisi pientä lasta.

Jossakin vaiheessa on kuitenkin aina palautettava taulis ruotuun, koska jos sen antaa liikaa uskotella että se tietäisi mistä se puhuu (tai herra paratkoon, olisi vaikka mielestään oikeassa), tuloksena olisi ylimielinen taulis. Taulis eroaa nimittäin kylähullusta sen verran, että tauliksella on perimmäisenä luonteenpiirteenään valtava ylimielisyys, ja sen valloilleen päästäminen olisi kaikille täysin sietämätöntä. Tiedättehän sen tunteen, kun annatte yksinkertaisen ihmisen voittaa väittelyn vain saadaksenne tylsän väittelyn loppumaan ja toisen iloiseksi - ja joudutte sen jälkeen kuuntelemaan 3. luokalle sopivaa lällättelyä tyyliin: "sanoinhan minä että lopulta tekin tajuatte totuuden, minun totuuteni". Ehei, ei sitä kukaan jaksa, ja siksipä on siis palautettava taulis aina maan pinnalle. Tai oikeammin siis sinne ojaan, jossa se on kellistyneenä makaillut suurimman osan ajastaan. Yksinkertainen kun on, se unohtaa äkkiä että on ollutkaan siellä ja jatkaa taas yrittämistään.

Sellaista se on, yksinkertaisen ja surullisen taulapään pikku elämä.

• Shahov

"Winkkarin nousu ja tuho". Ajattelin saada sen valmiiksi joulumarkkinoille, mutta taitaa se viivästyä."

No mutta tuohan sopii kuin pipsi silmään..

Julkaisu siirtyy aluksi ensi jouluksi tai juhannukseksi. Kun se sitten joskus ilmestyy siinä on 50 sivua ja nekin lainattu poliisin esitutkintamateriaalista. Kirjaa kaupataan tupailloissa 150 eurolla ja jatko osa luvataan heti kun viran omais rikolliset huomaavat olleensa väärässä Kailajärven suhteen.
      Kirja on luonnollisesti painettu jossain muualla kuin suomessa ja pientä lisäkorvausta vastaan sen saa aidon näköisillä Hannun ja Tiinan nimmareilla.

Sitä ihan oikeaa historiikkia odotellessa... kuka ehtii ensin.

• Toveri-Shahov on turhan sinisilmäinen ja lapsenuskoinen tähän kylmään maa'ilmaan.

" Kirjaa kaupataan tupailloissa 150 eurolla..." . Eihän se näin toimi.

Tupailloissa esitetään PowerPoint-esitteitä tulevan kirjan sisällöstä ja jaetaan 150 EUR tilinpanokortteja, jonka maksun jälkeen tilaajalle luvataan toimittaa postitse kohukirja.

Kirja luonnollisesti viivästyy ja mutkia tulee matkaan. Painolaatat palavat Lontoossa ja viimeisin, oikoluettu versio kirjasta katoaa mystisesti tietomurron seurauksena nettiserveriltä. Tätä soosia leivotaan kuukausikaupalla, kunnes päätetään lähettää varajuomari Lonttoseen hakemaan ensipainos kotiin. ja tähänkin matkaan pitää kerätä kolehti.

Tätä rataa se homma pitää hoitaa kotiin, ainakin jos seuraamme winkkarin Wiitoittamaa wäylää.

• Asiasta ei huolta.

Toveri-Shahov on turhan sinisilmäinen ja lapsenuskoinen tähän kylmään maa'ilmaan.

" Kirjaa kaupataan tupailloissa 150 eurolla..." . Eihän se näin toimi.

Tupailloissa esitetään PowerPoint-esitteitä tulevan kirjan sisällöstä ja jaetaan 150 EUR tilinpanokortteja, jonka maksun jälkeen tilaajalle luvataan toimittaa postitse kohukirja.

Kirja luonnollisesti viivästyy ja mutkia tulee matkaan. Painolaatat palavat Lontoossa ja viimeisin, oikoluettu versio kirjasta katoaa mystisesti tietomurron seurauksena nettiserveriltä. Tätä soosia leivotaan kuukausikaupalla, kunnes päätetään lähettää varajuomari Lonttoseen hakemaan ensipainos kotiin. ja tähänkin matkaan pitää kerätä kolehti.

Tätä rataa se homma pitää hoitaa kotiin, ainakin jos seuraamme winkkarin Wiitoittamaa wäylää.

Ulosantisi on muutenkin sen verran ontuvaa, että mahdollisen kirjan kirjoittamiseen menisi sinulta kaikkine apuineen ja opastuksineen - sekä korjauksineen - varovaisesti arvioituna sellaiset 20 vuotta.

Eli älä suotta huolehdi vuoden 2011 joulumarkkinoista ja niiden kiireistä. Paneudu rauhassa vaan kirjoittamiseen ja anna tylsän, mutta ah niin huonon sanallisen säiläsi vaan laulaa siellä kerrostalosi yksiössä.

Kyllä me odottelemme, ja naureskelemme sitten yhdessä tuotoksellesi. Voi tosin olla että joku saattaa opastaa sinua jättämään sen kirjan kirjoituksen kesken, kun menee aikaa ja homman todellinen luonne paljastuu muillekin.

Tai tietty, voithan aina kirjoittaa vaan sen "Winkkarin nousu" -osan, ja tyytyä siihen. Sitten se voisi olla enemmän painokelpoista tavaraa. Menisi varmaankin älykkyydessään (melkein) samalle tasolle kuin jos Matti Nykänen kirjoittaisi kirjan, mutta äkkiäkös muutama kappale suolinkaisia sen kirjan silti ostaisi.

• Koska tiedän
        Asiasta ei huolta. kirjoitti:

Ulosantisi on muutenkin sen verran ontuvaa, että mahdollisen kirjan kirjoittamiseen menisi sinulta kaikkine apuineen ja opastuksineen - sekä korjauksineen - varovaisesti arvioituna sellaiset 20 vuotta.

Eli älä suotta huolehdi vuoden 2011 joulumarkkinoista ja niiden kiireistä. Paneudu rauhassa vaan kirjoittamiseen ja anna tylsän, mutta ah niin huonon sanallisen säiläsi vaan laulaa siellä kerrostalosi yksiössä.

Kyllä me odottelemme, ja naureskelemme sitten yhdessä tuotoksellesi. Voi tosin olla että joku saattaa opastaa sinua jättämään sen kirjan kirjoituksen kesken, kun menee aikaa ja homman todellinen luonne paljastuu muillekin.

Tai tietty, voithan aina kirjoittaa vaan sen "Winkkarin nousu" -osan, ja tyytyä siihen. Sitten se voisi olla enemmän painokelpoista tavaraa. Menisi varmaankin älykkyydessään (melkein) samalle tasolle kuin jos Matti Nykänen kirjoittaisi kirjan, mutta äkkiäkös muutama kappale suolinkaisia sen kirjan silti ostaisi.

että pallopää ei osaa olla tarttumatta oljenkorsiin, kerrottakoon heti samalla että se kirjan "MattiNykäsmäinen" taso (jos sen koskaan saisit ulos) ei siis johtuisi kirjan aiheesta; "Winkkarin nousu", vaan vain ja ainoastaan niistä tylsän sanallisen säiläsi tuotoksista.

Ehkä onkin parempi ettet kirjoita edes tuota osaa, vaan palkkaat vaikka Sallan kirjoittamaan sen puolestasi. Eivät Sallankaan tekstit älykkäämpiä ole kuin sinun, mutta virheitä siellä esiintyisi vähemmän, ja teksti olisi luettavampaa. Yhtä kivuliasta Sallankin olisi kirjoittaa aiheesta "Winkkarin nousu", kuin sinunkin, joten siinä mielessä Salla olisi hyvä vaihtoehto. Tai hei, ehkäpä sopisitte hyvin kirjoittamaan sen kirjan yhteistuuminkin! Ajattele miten kivaa olisi juoda tappion karvasta kalkkia ihmisen kanssa, jolle se kalkki maistuisi vielä kitkerämmältä kuin sinulle? ;)

• Ma olen oikea King!

> Ei taulapään pikku elämä ole yksinkertaista tai surullista. Olen sentään Piihamaan kingi ja prinsessa ja nykyisin myös kirjailija. Tehkää minulle kunniaa, kaikki te täällä meuhkaavat kirjopesun ja linkouksen kestävät huijarit.

Voi wattulan väki tuota Lautapääkauppiaan ylimielisyyttä!

• Kiitoksia kannustavista ja rakentavista kommenteistanne. On mukavaa, että tuette ja olette kiinnostuneita projektistani.

Käytin vahingossa sivistyssanaa trilogia, ja se näyttää nyt menneen yli takatukan, että hilse pölähti vaan. Sana tarkoittaa kolmiosaista teossarjaa. Ensimmäinen osa voisi olla, kuten "Ei huolta tyhmästä päästä" lukija esittää, "Winkkarin nousu". Viimeinen osa olisi luonnollisesti "Winkkarin tuho".

Horjun nyt sen väliosan kanssa kahden vaiheilla. Voisiko se olla "Rubluutin paluu" vai pitäisittekö parempana " Laukkaa ratsu reima" nimeä. Kas kun siitä Giiglubistakin pitäisi jotakin sanoa. Ottaisin niin mielelläni hyviä ehdotuksia vastaan.

Toki salaa haavelen siitä, että kirjasarjani menestyisi vähintään yhtä hyvin kuin Matin aforismit. Realistina tiedän kuitenkin, että kaupaksi menee noin 12.000 3 kappaletta. Jaa, että miksi nuo 3 vielä lisää? Tokihan varatuomari ja hänen kaksi lakeijaansa oman kappaleensa haluavat, näin uskon. Jos saan täydellisen nimilistan kirjaani noista 12.000:sta höynä-heikeistä, kirja kyllä menee kaupaksi.

• Vää rin kä si tys

Ole hyvä vain.

Ymmärsit nyt kuitenkin tahattoman omahyväisyyttäsi asian aivan väärin. Me kaikki yritämme puhua sinulle asian vierestä koko ajan niin paljon kuin vain suinkin pystymme. Kyllä kai sinä sen olet huomannut, vaikka kovapäinen oletkin.

En minä ainakaan kahdesta pahasta kannustaisi mitään edustamaasi, vaikka toisella puolella kannustettavana olisi Adolf Hitlerin Mein Kampf ja Ismail Akhmedovin Stalinin GRU. En myöskään halua kuvata omia kommenttejani millään tavalla rakentaviksi - ei asian vierestä puhuminen ole millään tavoin rakentavaa. Minä en millään muotoa tue edustamaasi projektia enkä ole siitä todellisuudessa edes kiinnostunut. Sinulla ilmeisesti nyt vaan sattuu olemaan huumeiden käytöltäsi tavallista huonompi päivä.

Emme me halua tukea mitenkään sitä, mitä sinä edustat, päin vastoin, me haluamme painaa kaikkea edustamaasi alas, jos vain suinkin pystymme. Jatkossakin tulee käyttää samoja keinoja kuin sinä käytät. Me muut vain emme suostu valehtelemaan kuten sinä, joka valehtelet koko ajan.

Edustamastasi projektista ei tietenkään tule mitään, koska sinä et vain yksinkertaisesti osaa etkä pysty. Sinä osaat vain puhua asian vierestä, kehua itseäsi, syyllistää syyttömiä ja valehdella. Oikein ihmettelen, kuinka paljon edustamasi tahon on pitänyt hävitä rahojaan, että siitä tulee kaltaisesi katkera vanha ämmä.

Ja ei. Tässä viestissä ei ollut edustamallesi taholle mitään positiivista ja rakentavaa, vaikka mahdollisessa omahyväisyydessäsi haluaisit niin uskoa ja kirjoittaa. Voit toki yrittää kääntää kaiken tämän viestin negatiivisen aineksen edustamallesi pahalle taholle positiiviseksi. Se on kuitenkin pelkkää harhaa - kaikkea edustamaasi kuitenkin halveksutaan täällä ihan oikeasti.

Luojalle kiitos siitä, että sinä et ole oikea ihminen, sinä vain esität joitakin typeriä ja pahoja mielipiteitä. Ei tuollaisia omahyväisiä ja katkeria akkoja ole oikeassa elämässä olemassa. Sinä edustat pelkkää ilkeää nimimerkkiä näyttöpäätteellä, onneksi me kaikki muut, siis sinua lukuun ottamatta, olemme sen ymmärtäneet. Sinä, kaikkea pahaa edustava näyttöpäätenimimerkki, kuvittelet vain sairaassa päässäsi kirjoittavasi ns. trilogiaa. Kyllä pitää näyttöpäätenimimerkki Valuuttakauppiaalla olla häkäpönttö todella sekaisin.

Kyllä nyt naurattaa ihan oikeasti.

• Shahov

"Toki salaa haavelen siitä, että kirjasarjani menestyisi "

Totta kait se menestyy. Veikkaisin että Finlandia palkintoa pukkaa ja vieläpä ensimmäistä kertaa se myönnetään selkossuomeksi kirjoitetulla kirjalle.

Markkinantkin ovat valmiina, sillä maassa on 12000 ihmisen aivopesty joukkio jolle tulee pakkonomainen tarve luopua osasta tai kaikista varoistaan jos samassa lauseessa esiintyy valuuttakauppa ja Kailajärvi.

Tästä hyvänä todisteena tämä uusi kierrätys, Graali. Palstalla tiedettiin kertoa, että taustalla häärii Hannun lisäksi muitakin Wincapitasta mitään oppineita paukapäitä.

Liekö vvedätyksen liikkeellelaskijalla ollut pilke silmämunassaan kun tuollaisen nimen keksi wiritykselle laittaa. Graalinmaljahan on, kuten tunnettua, se törppö johon herramme veri loroteltiin ja sillä sanotaan olevan ihmeellisiä parantavia vaikutuksia. Sikäli kuvaavaa, ettei kukaan ole onnistunut tuota hinkkiä vielä löytämään vuosisatoja kestäneistä etsinnöistä huolimatta. Jotkut jopa väittävät ettei sitä edes ole olemassa.

Ei voi kuin ihmetellä näiden uskossaan lujien pään ja seinien lujuutta.

• Shahov kirjoitti:

"Toki salaa haavelen siitä, että kirjasarjani menestyisi "

Totta kait se menestyy. Veikkaisin että Finlandia palkintoa pukkaa ja vieläpä ensimmäistä kertaa se myönnetään selkossuomeksi kirjoitetulla kirjalle.

Markkinantkin ovat valmiina, sillä maassa on 12000 ihmisen aivopesty joukkio jolle tulee pakkonomainen tarve luopua osasta tai kaikista varoistaan jos samassa lauseessa esiintyy valuuttakauppa ja Kailajärvi.

Tästä hyvänä todisteena tämä uusi kierrätys, Graali. Palstalla tiedettiin kertoa, että taustalla häärii Hannun lisäksi muitakin Wincapitasta mitään oppineita paukapäitä.

Liekö vvedätyksen liikkeellelaskijalla ollut pilke silmämunassaan kun tuollaisen nimen keksi wiritykselle laittaa. Graalinmaljahan on, kuten tunnettua, se törppö johon herramme veri loroteltiin ja sillä sanotaan olevan ihmeellisiä parantavia vaikutuksia. Sikäli kuvaavaa, ettei kukaan ole onnistunut tuota hinkkiä vielä löytämään vuosisatoja kestäneistä etsinnöistä huolimatta. Jotkut jopa väittävät ettei sitä edes ole olemassa.

Ei voi kuin ihmetellä näiden uskossaan lujien pään ja seinien lujuutta.

"Veikkaisin että Finlandia palkintoa pukkaa..."
        Punastelin tässä ansaitusta mielihyvästä, mutta ei nyt sentään vielä Finlandiaa.
        J. Erkon palkinto vuoden parhaasta esikoiskirjasta sekä ylistävä artikkeli Parnassossa riittää minulle hyvin, vaatimaton kun olen.

12.003 on sitä paitsi ihan hyvä myyntiluku aloittelevalle kirjailijalle. Täytyy muistaa, että J. Tervon esikoisromaani "Luistimenteroittajan runoja" myi vain 3566 kappaletta, ja sekin vain sen vuoksi, että Tervojen suku sattuu olemaan tavattoman laaja.

Sitä on lapsukaiset katsoneet elokuvia taas. Da Vincin koodistahan tuo ämpäritarina on taas napattu ja webbisivun nimi. Kävin graali.com sivulla hihittelemässä. On huijareiden haaveet pienentyneet rahanpulan lisääntyessä. Nyt riittää jo kahdenkympin kusetus, winkkarin aikaan oltiin vailla kolmea tonnia vähintään.

Sen keskimmäisen kirjan nimestä tuli kyllä probleemi. Kustantajani sanoi, että nimi " Ämpäri päähän ja treidaamaan" on liian pitkä ja minun pitäisi yrittää keksiä iskevämpi slogan.

Auta, veli-Shahov, mielikuvitukseni tuntuu tökkivän.On se piru, jos trilogian nyt kaatuu vain siihen, että nimi ei trimmaa.

Punastelin tässä ansaitusta mielihyvästä, mutta ei nyt sentään vielä Finlandiaa.
        J. Erkon palkinto vuoden parhaasta esikoiskirjasta sekä ylistävä artikkeli Parnassossa riittää minulle hyvin, vaatimaton kun olen.

12.003 on sitä paitsi ihan hyvä myyntiluku aloittelevalle kirjailijalle. Täytyy muistaa, että J. Tervon esikoisromaani "Luistimenteroittajan runoja" myi vain 3566 kappaletta, ja sekin vain sen vuoksi, että Tervojen suku sattuu olemaan tavattoman laaja.

Sitä on lapsukaiset katsoneet elokuvia taas. Da Vincin koodistahan tuo ämpäritarina on taas napattu ja webbisivun nimi. Kävin graali.com sivulla hihittelemässä. On huijareiden haaveet pienentyneet rahanpulan lisääntyessä. Nyt riittää jo kahdenkympin kusetus, winkkarin aikaan oltiin vailla kolmea tonnia vähintään.

Sen keskimmäisen kirjan nimestä tuli kyllä probleemi. Kustantajani sanoi, että nimi " Ämpäri päähän ja treidaamaan" on liian pitkä ja minun pitäisi yrittää keksiä iskevämpi slogan.

Auta, veli-Shahov, mielikuvitukseni tuntuu tökkivän.On se piru, jos trilogian nyt kaatuu vain siihen, että nimi ei trimmaa.

PS.
        Unohdin vielä mainita, että myös Hesarin kulttuurisivuille olisi mukavaa saada pitkä ja kiitettävä kirja-arvostelu esikoisteoksestani. Hesari kuitenkin suhtautuu nuivasti kehä kolmosen ulkopuolelta tuleviin taiteilijoihin, olivatpa he kuinka hyviä tahansa. Niinpä en rohkene toivoa Hesarista liikoja.

• Shahov

Niin, onhan tuo trilogia suhteellisen haastava. Miten olisi jos kuitenkin harkitsisit kahta osaa. Sitähän voisi myydä Winkkareille tyyliin osta kaksi, maksa kolme.

Mutta jos kuitenkin päädyt siihen trilogiaan, niin keskosen nimen voit valita näistä:
        - Ennen päivänlaskua ei voi treidari levätä.
        - Mestari treidari
        - Matemaattisia olioita tai jaettuja roboja.
        - Samurai nukkuu sohvalla kalsarit jalassa.

Tai jos havittelet Tieto- Finlandiaa, niin joku näistä voisi toimia..

- Maantieteelle Hannu ei voi mitään
        - Tiellä Näsjöhön.
        - Suomen ihmisluovutukset Gestapolle, tunkin tarina.
        - Kotona maailmankaikkeudessa, maa kutsuu tunkkia.

Jos nimet tuntuvat hämärästi tutuilta en voi asialle mitään.

• Vää rin kä si tys kirjoitti:

Ole hyvä vain.

Ymmärsit nyt kuitenkin tahattoman omahyväisyyttäsi asian aivan väärin. Me kaikki yritämme puhua sinulle asian vierestä koko ajan niin paljon kuin vain suinkin pystymme. Kyllä kai sinä sen olet huomannut, vaikka kovapäinen oletkin.

En minä ainakaan kahdesta pahasta kannustaisi mitään edustamaasi, vaikka toisella puolella kannustettavana olisi Adolf Hitlerin Mein Kampf ja Ismail Akhmedovin Stalinin GRU. En myöskään halua kuvata omia kommenttejani millään tavalla rakentaviksi - ei asian vierestä puhuminen ole millään tavoin rakentavaa. Minä en millään muotoa tue edustamaasi projektia enkä ole siitä todellisuudessa edes kiinnostunut. Sinulla ilmeisesti nyt vaan sattuu olemaan huumeiden käytöltäsi tavallista huonompi päivä.

Emme me halua tukea mitenkään sitä, mitä sinä edustat, päin vastoin, me haluamme painaa kaikkea edustamaasi alas, jos vain suinkin pystymme. Jatkossakin tulee käyttää samoja keinoja kuin sinä käytät. Me muut vain emme suostu valehtelemaan kuten sinä, joka valehtelet koko ajan.

Edustamastasi projektista ei tietenkään tule mitään, koska sinä et vain yksinkertaisesti osaa etkä pysty. Sinä osaat vain puhua asian vierestä, kehua itseäsi, syyllistää syyttömiä ja valehdella. Oikein ihmettelen, kuinka paljon edustamasi tahon on pitänyt hävitä rahojaan, että siitä tulee kaltaisesi katkera vanha ämmä.

Ja ei. Tässä viestissä ei ollut edustamallesi taholle mitään positiivista ja rakentavaa, vaikka mahdollisessa omahyväisyydessäsi haluaisit niin uskoa ja kirjoittaa. Voit toki yrittää kääntää kaiken tämän viestin negatiivisen aineksen edustamallesi pahalle taholle positiiviseksi. Se on kuitenkin pelkkää harhaa - kaikkea edustamaasi kuitenkin halveksutaan täällä ihan oikeasti.

Luojalle kiitos siitä, että sinä et ole oikea ihminen, sinä vain esität joitakin typeriä ja pahoja mielipiteitä. Ei tuollaisia omahyväisiä ja katkeria akkoja ole oikeassa elämässä olemassa. Sinä edustat pelkkää ilkeää nimimerkkiä näyttöpäätteellä, onneksi me kaikki muut, siis sinua lukuun ottamatta, olemme sen ymmärtäneet. Sinä, kaikkea pahaa edustava näyttöpäätenimimerkki, kuvittelet vain sairaassa päässäsi kirjoittavasi ns. trilogiaa. Kyllä pitää näyttöpäätenimimerkki Valuuttakauppiaalla olla häkäpönttö todella sekaisin.

Kyllä nyt naurattaa ihan oikeasti.

Edustamani taho?
        Jos nyt oikein yritän kuvata, niin toki edustan kaikkia rehellisiä, suoraselkäisiä, lainkuuliaisia ja työteliäitä Suomen kansalaisia. Mutta ei minulla ole auto- ja kuljetustyöväenliiton valtakirjaa kirjoitella täällä, jos sitä yrität vihjailla.

"...edustamasi tahon on pitänyt hävitä rahojaan,..."
        Enhän minä nyt, ystävä kallis, rahojani mihinkään kusetukseen lykkää. Sijoitan ne järkevästi ja tuottavasti , ja juuri tästä syystä olen varakas.

Nauretaan yhdessä, se lievittää katkeraa mieltäsi, jookos?

• Shahov kirjoitti:

Niin, onhan tuo trilogia suhteellisen haastava. Miten olisi jos kuitenkin harkitsisit kahta osaa. Sitähän voisi myydä Winkkareille tyyliin osta kaksi, maksa kolme.

Mutta jos kuitenkin päädyt siihen trilogiaan, niin keskosen nimen voit valita näistä:
        - Ennen päivänlaskua ei voi treidari levätä.
        - Mestari treidari
        - Matemaattisia olioita tai jaettuja roboja.
        - Samurai nukkuu sohvalla kalsarit jalassa.

Tai jos havittelet Tieto- Finlandiaa, niin joku näistä voisi toimia..

- Maantieteelle Hannu ei voi mitään
        - Tiellä Näsjöhön.
        - Suomen ihmisluovutukset Gestapolle, tunkin tarina.
        - Kotona maailmankaikkeudessa, maa kutsuu tunkkia.

Jos nimet tuntuvat hämärästi tutuilta en voi asialle mitään.

Tuo "Maa kutsuu tunkkia" olisi runollinen ja kaunis. Pidän siitä ja tällä mennään. Tosin on kyllä sattunut niitä valittettavia asiota, että maan povi on todellakin kutsunut.

Jospa kuitenkin käyttäisin tätä: Isänmaa kutsuu sponssejaan. Itse kukin voi voi miettiä, kutsutaanko oikeuteen vai joko kutsutaanko vankilaan.

Tuo "Maa kutsuu tunkkia" olisi runollinen ja kaunis. Pidän siitä ja tällä mennään. Tosin on kyllä sattunut niitä valittettavia asiota, että maan povi on todellakin kutsunut.

Jospa kuitenkin käyttäisin tätä: Isänmaa kutsuu sponssejaan. Itse kukin voi voi miettiä, kutsutaanko oikeuteen vai joko kutsutaanko vankilaan.

PS.
        Kiitoksia avusta. Kyllä näistä joko WSOY:lle kelpaa.

• Kuka maksaa?

Edustamani taho?
        Jos nyt oikein yritän kuvata, niin toki edustan kaikkia rehellisiä, suoraselkäisiä, lainkuuliaisia ja työteliäitä Suomen kansalaisia. Mutta ei minulla ole auto- ja kuljetustyöväenliiton valtakirjaa kirjoitella täällä, jos sitä yrität vihjailla.

"...edustamasi tahon on pitänyt hävitä rahojaan,..."
        Enhän minä nyt, ystävä kallis, rahojani mihinkään kusetukseen lykkää. Sijoitan ne järkevästi ja tuottavasti , ja juuri tästä syystä olen varakas.

Nauretaan yhdessä, se lievittää katkeraa mieltäsi, jookos?

Pakkohan sinun on jotakin tahoa edustaa, ei kukaan voi olla muuten noin sekaisin. Joku siis maksaa sinulle hulluudestasi ja jatkuvasta valehtelusta.

• Kuka maksaa? kirjoitti:

Pakkohan sinun on jotakin tahoa edustaa, ei kukaan voi olla muuten noin sekaisin. Joku siis maksaa sinulle hulluudestasi ja jatkuvasta valehtelusta.

"Joku siis maksaa sinulle hulluudestasi ja jatkuvasta valehtelusta."

Tarkemmin ajatellen väitteessäsi on totta toinen puoli. Huolellisesti ja suurella asiantuntemuksella suorittamani sijoitustoiminnan hedelmiä minä nautiskelen.

Kyllä, kyllä tämä totta on. Joku todellakin maksaa minulle, kun näyttää tuo käyttötilinkin saldo turpoavan ihan silmissä. Päntiönään saa olla miettimässä uusia sijoituksia.

Jos jotakin haluaisin edustaa, niin sitten Kainuun työteliästä ja rehellistä kansaa. Winkkarin tapaisin koijareita ei Kainuussa siedetä. Nälkämaan laulussa annetaan tyly tuomio huijareille:
        " Vainojen virmat, oi vaietkaa!
        Rapparit, ryöstäjät, kaijotkaa!"

• 5+19

Tarkemmin ajatellen väitteessäsi on totta toinen puoli. Huolellisesti ja suurella asiantuntemuksella suorittamani sijoitustoiminnan hedelmiä minä nautiskelen.

Kyllä, kyllä tämä totta on. Joku todellakin maksaa minulle, kun näyttää tuo käyttötilinkin saldo turpoavan ihan silmissä. Päntiönään saa olla miettimässä uusia sijoituksia.

Jos jotakin haluaisin edustaa, niin sitten Kainuun työteliästä ja rehellistä kansaa. Winkkarin tapaisin koijareita ei Kainuussa siedetä. Nälkämaan laulussa annetaan tyly tuomio huijareille:
        " Vainojen virmat, oi vaietkaa!
        Rapparit, ryöstäjät, kaijotkaa!"

> Tarkemmin ajatellen väitteessäsi on totta toinen puoli.

Kyllä siinä on totta molemmat puolet.

Kukaan ei voi suoltaa edustamaasi kuvottavaa tekstiä päivästä toiseen ilman taloudellista korvausta. Jotta joku solvaisi muita ihmisiä ja valehtelisi päivästä toiseen, taloudellinen korvaus on ehdoton vaatimus. Maksajasta en tiedä, mutta sinä saat rahaa solvauksestasi edustamaltasi taholta.

Sinä et ole oikea ihminen, sinä vain esität joitakin typeriä ja pahoja mielipiteitä rahaa vastaan. Onneksi tuollaisia omahyväisiä ja katkeria akkoja ei ole oikeassa elämässä olemassa. Sinä edustat pelkkää ilkeää nimimerkkiä näyttöpäätteellä.

• 5+19 kirjoitti:

> Tarkemmin ajatellen väitteessäsi on totta toinen puoli.

Kyllä siinä on totta molemmat puolet.

Kukaan ei voi suoltaa edustamaasi kuvottavaa tekstiä päivästä toiseen ilman taloudellista korvausta. Jotta joku solvaisi muita ihmisiä ja valehtelisi päivästä toiseen, taloudellinen korvaus on ehdoton vaatimus. Maksajasta en tiedä, mutta sinä saat rahaa solvauksestasi edustamaltasi taholta.

Sinä et ole oikea ihminen, sinä vain esität joitakin typeriä ja pahoja mielipiteitä rahaa vastaan. Onneksi tuollaisia omahyväisiä ja katkeria akkoja ei ole oikeassa elämässä olemassa. Sinä edustat pelkkää ilkeää nimimerkkiä näyttöpäätteellä.

" Kukaan ei voi suoltaa edustamaasi kuvottavaa tekstiä päivästä toiseen ilman taloudellista korvausta."

Mitäpä, jos kertoisin sinulle totuuden?

Jospa asia onkin nyt niin, että tämän kansan parhaat voimat ovat kyllästyneet huijareihin ja ketkuin. Jospa asia onkin niin, että nyt pannaan venkuloille ja veronkiertäjille luu kurkkuun. Jospa asia onkin niin, että etpä enään hypi yksin näyttämöllä päästelemässä koirankakkaa suustasi.

Se on loppu nyt.

• 2+6

" Kukaan ei voi suoltaa edustamaasi kuvottavaa tekstiä päivästä toiseen ilman taloudellista korvausta."

Mitäpä, jos kertoisin sinulle totuuden?

Jospa asia onkin nyt niin, että tämän kansan parhaat voimat ovat kyllästyneet huijareihin ja ketkuin. Jospa asia onkin niin, että nyt pannaan venkuloille ja veronkiertäjille luu kurkkuun. Jospa asia onkin niin, että etpä enään hypi yksin näyttämöllä päästelemässä koirankakkaa suustasi.

Se on loppu nyt.

No, nyt ymmärrän paljon paremmin.

Luulin, että edustat rahaa vastaa jotakin muuta tahoa - niin katkeraa ja kuvottavaa on tekstisi. Mutta edustatkin näyttöpäätteellä omaa itseäsi - merkittävän summan rahaa itse hävinneenä.

Sinä siis olet oikea ihminen ja esität omia katkeria, pahoja ja typeriä ajatuksiasi rahaa vastaan - sitä rahaa jonka itse olet hävinnyt. Koska kuitenkin ilmeisesti voit käydä työssä, sinä vain esität näyttöpäätteelläsi omahyväistä ja katkeroitunutta akkaa. Ei todellisuudessa tuollaisella esityksellä voi pärjätä oikeassa elämässä. Sinä siis vain esität ilkeää ja pahaa nimimerkkiä näyttöpäätteellä, koska olet hävinnyt osan rahoistasi.

Kansan parhaat voimat ovat todellakin kyllästyneet kaksinaamaiseen valehteluun. Sen takia mm. oikeudessa jaetaan tuomioita. Sinä puolestasi purat aggressioitasi kirjoittamalla täällä, joka on toisaalta ihan hyvä asia; muutenhan sinä olisit ihmisten joukossa täysin arvaamaton.

• 2+6 kirjoitti:

No, nyt ymmärrän paljon paremmin.

Luulin, että edustat rahaa vastaa jotakin muuta tahoa - niin katkeraa ja kuvottavaa on tekstisi. Mutta edustatkin näyttöpäätteellä omaa itseäsi - merkittävän summan rahaa itse hävinneenä.

Sinä siis olet oikea ihminen ja esität omia katkeria, pahoja ja typeriä ajatuksiasi rahaa vastaan - sitä rahaa jonka itse olet hävinnyt. Koska kuitenkin ilmeisesti voit käydä työssä, sinä vain esität näyttöpäätteelläsi omahyväistä ja katkeroitunutta akkaa. Ei todellisuudessa tuollaisella esityksellä voi pärjätä oikeassa elämässä. Sinä siis vain esität ilkeää ja pahaa nimimerkkiä näyttöpäätteellä, koska olet hävinnyt osan rahoistasi.

Kansan parhaat voimat ovat todellakin kyllästyneet kaksinaamaiseen valehteluun. Sen takia mm. oikeudessa jaetaan tuomioita. Sinä puolestasi purat aggressioitasi kirjoittamalla täällä, joka on toisaalta ihan hyvä asia; muutenhan sinä olisit ihmisten joukossa täysin arvaamaton.

Muuten ihan viiltävän tarkka ja analyyttinen tilannearvio, mutta kun en tiedä hävinneeni winkkariin latiakaan.;) Näyttää tuo talo olevan tässä edellenkin ja pihassa tavallista parempi auto. Nordean webbipalvelu näyttää, että sijoitukseni jaksavat hyvin.

Kyllä kannatti odottaa lamaa, taisin ihan tahtomattani rikastua, kun hyvää ja käyttökelpoista osaketta saa halvalla kuin vessapaperia.

Oikeudessa taitaa kohta olla tuomioiden jako käynnissä ja sitä hupia sitten piisaa pari, kolme vuotta etiäppäin.

Enhän minä, ihminen kallis, halua mitenkään agressiivinen olla winkkarin jäsenistöä kohtaan. Hyvänen aika, kolmatta vuotta olen saanut nauttia hauskasta ja ilmaisesta sirkusesityksestänne. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita on piisannut. ;)

• 20+17

Muuten ihan viiltävän tarkka ja analyyttinen tilannearvio, mutta kun en tiedä hävinneeni winkkariin latiakaan.;) Näyttää tuo talo olevan tässä edellenkin ja pihassa tavallista parempi auto. Nordean webbipalvelu näyttää, että sijoitukseni jaksavat hyvin.

Kyllä kannatti odottaa lamaa, taisin ihan tahtomattani rikastua, kun hyvää ja käyttökelpoista osaketta saa halvalla kuin vessapaperia.

Oikeudessa taitaa kohta olla tuomioiden jako käynnissä ja sitä hupia sitten piisaa pari, kolme vuotta etiäppäin.

Enhän minä, ihminen kallis, halua mitenkään agressiivinen olla winkkarin jäsenistöä kohtaan. Hyvänen aika, kolmatta vuotta olen saanut nauttia hauskasta ja ilmaisesta sirkusesityksestänne. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita on piisannut. ;)

Luulin tosiaan aluksi, että edustat rahaa vastaa jotakin muuta tahoa - niin katkeraa ja kuvottavaa on tekstisi. Mutta että edustaisitkin näyttöpäätteellä omaa itseäsi. Joko olet todella sairas puuttumalla toisten ihmisten asioihin - voitolla tai häviöllä olevien - tai sitten olet hävinnyt itse merkittävän summan rahaa ja siksi olet katkera.

Voisin ymmärtää, että olet häviöstäsi katkera, mutta että olet täysin ulkopuolinen ja levität ilman korvausta katkeria, pahoja ja typeriä ajatuksiasi. Siis täysin ulkopuolinen. Ei sitä kukaan usko.

Koska siis et ole häviöllä, palaan alkuperäiseen ajatukseen. Sinä edustat jotakin tahoa ja rahaa vastaan olet pelkkä ilkeä nimimerkki näyttöpäätteellä. Ei kukaan ulkopuolinen ilmaiseksi voi olla noin sairas, pahansuopa ja ilkeä. Sinulle maksetaan asiasta.

• 20+17 kirjoitti:

Luulin tosiaan aluksi, että edustat rahaa vastaa jotakin muuta tahoa - niin katkeraa ja kuvottavaa on tekstisi. Mutta että edustaisitkin näyttöpäätteellä omaa itseäsi. Joko olet todella sairas puuttumalla toisten ihmisten asioihin - voitolla tai häviöllä olevien - tai sitten olet hävinnyt itse merkittävän summan rahaa ja siksi olet katkera.

Voisin ymmärtää, että olet häviöstäsi katkera, mutta että olet täysin ulkopuolinen ja levität ilman korvausta katkeria, pahoja ja typeriä ajatuksiasi. Siis täysin ulkopuolinen. Ei sitä kukaan usko.

Koska siis et ole häviöllä, palaan alkuperäiseen ajatukseen. Sinä edustat jotakin tahoa ja rahaa vastaan olet pelkkä ilkeä nimimerkki näyttöpäätteellä. Ei kukaan ulkopuolinen ilmaiseksi voi olla noin sairas, pahansuopa ja ilkeä. Sinulle maksetaan asiasta.

" Sinulle maksetaan asiasta. "

Miksipä minä moisesta asiasta kävisin kanssasi kiistelemään, olkoon asia sitten vaikka näin.

Mutta mukavaa minulla on ollut. Olen saanut täällä uusia ystäviä ja kiinnostavia keskustelukumppaneita, nauranut monet makeat naurut ja nytkin elän kihelmöivän kutkuttavan odotuksen vallassa. Jos oikein arvaan, ensi viikolla parku on suuri.

Erityisen suurella ilolla odotan, mitä EOK:n lakipalsta asiasta sanoo. On siinä Ilkalla vääntämistä taas. ;)

Jaksamista sinulle ja kiitos, kun kirjoitit.

• Älä turhaan kiittele

" Sinulle maksetaan asiasta. "

Miksipä minä moisesta asiasta kävisin kanssasi kiistelemään, olkoon asia sitten vaikka näin.

Mutta mukavaa minulla on ollut. Olen saanut täällä uusia ystäviä ja kiinnostavia keskustelukumppaneita, nauranut monet makeat naurut ja nytkin elän kihelmöivän kutkuttavan odotuksen vallassa. Jos oikein arvaan, ensi viikolla parku on suuri.

Erityisen suurella ilolla odotan, mitä EOK:n lakipalsta asiasta sanoo. On siinä Ilkalla vääntämistä taas. ;)

Jaksamista sinulle ja kiitos, kun kirjoitit.

Niin, turhaan sinä todellakaan käyt asiasta kiistelemään. Sinä et koskaan näyttöpäätenimimerkkinä voi osoittaa juuta etkä jaata. Minä ihmisiä melko paljon tuntien ajattelen jatkossakin, että kukaan ei voi olla niin sairas, että ilman jäsenyyttä ja hävittyjä rahoja viitsisi olla koko ajan 400 % ilkeä, typerä ja pahansuopa päivästä toiseen.

Pahansuopaisuuttasi kuvaa parhaiten juuri kihelmöivä odotus ihmisten kärsimykselle. Vai odotatko vapauttavaa tuomioita? Tärkeintähän kaikille muille on, että oikeus toteutuu. Sinulle tuomiot ja kärsimys ovat oleelliset seikat.

Kyllä minä jaksan, mutta sinusta en olisi varma. Taitaa olla mielenterveytesi tavalla tai toisella katkolla ensi viikolla.

• Älä turhaan kiittele kirjoitti:

Niin, turhaan sinä todellakaan käyt asiasta kiistelemään. Sinä et koskaan näyttöpäätenimimerkkinä voi osoittaa juuta etkä jaata. Minä ihmisiä melko paljon tuntien ajattelen jatkossakin, että kukaan ei voi olla niin sairas, että ilman jäsenyyttä ja hävittyjä rahoja viitsisi olla koko ajan 400 % ilkeä, typerä ja pahansuopa päivästä toiseen.

Pahansuopaisuuttasi kuvaa parhaiten juuri kihelmöivä odotus ihmisten kärsimykselle. Vai odotatko vapauttavaa tuomioita? Tärkeintähän kaikille muille on, että oikeus toteutuu. Sinulle tuomiot ja kärsimys ovat oleelliset seikat.

Kyllä minä jaksan, mutta sinusta en olisi varma. Taitaa olla mielenterveytesi tavalla tai toisella katkolla ensi viikolla.

" Pahansuopaisuuttasi kuvaa parhaiten juuri kihelmöivä odotus ihmisten kärsimykselle."

No voi että taas. Miten sinä oletkaan väärinymmärtänyt kaiken jälleen kerran. Mutta nou hätä. Selitän uudestaan, miten asianlaita onkaan.

Odotan suomalaisen oikeuslaitoksen ratkaisua. Odotan jännittyneenä, mikä ratkaisu oikein onkaan. Samalla tiedän, että oikeuslaitos antaa lakiin pohjautuvan ja kaikin puolin oikeudenmukaisen tuomion käsiteltävästä asiasta. Mikäli rikos katsotaan tapahtuneet, rikolliset saavat ansaitsemansa rangaistuksen rikollisesta teostaan.

Ja kaikki tähänhän on vain oikein, hyvää ja kannettevaa. Vai haluatko sinä, että rikollisia ei tuomittaisi?

Turhaa ei esivalta miekkaa kanna, opetti Mestari ja siinä uskossa on hyvä elää.

• Espanjaan

HANNU ON MAAILMAN PARHAIMPIA TREIDAAJIA MITÄS PÖLHÖ KUSTAAT SIIHEN SANOO

• En tiedä mutta....

PÖLHÖ KUSTAAT SANOO : JOO ON SE MAAILMAN PARHAIMPIA

• 6 2 7

""""----------------------------------------------------------------------------Kylmaluoma on ollut panamalaiseen brokeriin yhteydessa, josta>vastattu etta Hannu on yksi maailman parhaista treidaajista.>Sieltä>on vastattu myös, että h tekee kauppaa isolla kassalla ja hänen on>erittäin arvostettu alalla. En ole saanut selville, oliko kyseessä>Octavio."""""""""
      http://wincapita.blogspot.com/

• turhaa sakkia

Alottajalla on kyllä asiaa. Nyt kun olis oikein faktaa, niin miksi media on hiljaa.

• kusettaja.

• Lautakauppias

• Valtio MAKSAA !!!
        Lautakauppias kirjoitti:

Miksi lähdit lypsymiesten matkaan?

Et taida olla mikään ruutilainen.

Tämän päivän hesarissa on kerrottu miten rahat haetaan kusett ajilta takaisin.
        Homman helpottamiseksi lakia tullaan muuttamaan, hienoa EOK ajoi omia edustajia eduskuntaan ja heti auttoi.
        1. Valtio vie kaikki rahat kusettajilta_ok.
        2. Tunkki hakee rahat valtiolta ja saa ne varmasti, poliittinen tahto on

Eli kaikki jotka teki rikosilmoituksen saavat rahansa pois.

• Poliittinen tahto?
        Valtio MAKSAA !!! kirjoitti:

Homman helpottamiseksi lakia tullaan muuttamaan, hienoa EOK ajoi omia edustajia eduskuntaan ja heti auttoi.

Hohohooooo!!!! :D

Joo, varmasti on "poliittinen tahto" saada kaikki rahat valtion kassaan... Varmasti luvataan nyt, että on "poliittinen tahto" antaa rahoja takaisin, sitten kunhan ne on saatu ensin kerättyä valtiolle... :D Hohhoo, kyllä tekin kaikkea uskotte!

Yhtä lailla tuossa on "poliittista tahtoa", kuin vaalilupauksissa... :D :D

• Påivän vitsi
        Valtio MAKSAA !!! kirjoitti:

Tämän päivän hesarissa oli...

Älä nyt apina naurata. Heeeeeeeeeeeeeeeeeehhh

• kojesanomat

kyllä tämä on surkiaa juttua. perheeliset ja aikuset miehet hukaan rahansa kälmeille ja sitten vielä tgäälä soiteaan suuta, että rehellistä ja oikijaa. pitäs antaa selkäsauna joka ukolle ja pahimmmille kaksi.

• saapihan sitä

selkäsaunan antamista tulla yrittämään. eikä sitten saa jälkikäteen itkeä, kun selkäsaunan "antaja" poistuu paikalta selkäsaunan ottaneena.

• j77764
        saapihan sitä kirjoitti:

selkäsaunan antamista tulla yrittämään. eikä sitten saa jälkikäteen itkeä, kun selkäsaunan "antaja" poistuu paikalta selkäsaunan ottaneena.

Taidat olla semmottinen Lautapään tapanen lupauspelle. Yksikään lupaus ei vaan ole pitänyt paikkaansa.

Mitäs läksit fiksumpiesi matkaan.

• lopeta juppous!

>kyllä tämä on surkiaa juttua. perheeliset ja aikuset miehet hukaan rahansa kälmeille ja sitten vielä tgäälä soiteaan suuta, että rehellistä ja oikijaa. pitäs antaa selkäsauna joka ukolle ja pahimmmille kaksi.

Sinä tunnut hukkaavasi rahasi viinaan, kun täälä kännipäissäsi kirjoittelet.
        Vai, et kai sinä nyt selvinpäin nuan surkiasti kirjoottele?

Olenko minäkin perheellisenä ja aikuisena miehenä muka hukannut rahani kelmeille? Älä nyt unta näe, sillä minulle Wincapita on jopa pahimmillaan huijauksenakin (mitä se ei todellakaan ole) jokseenkin vähäpätöinen harha-askel, jonka vaikutus sosiaaliseen ja taloudelliseen elämääni on mitätön, että ei kannata hehkuttaa olemattomia.

Muten kaverini jotka ovat winiläisiä ovat myöskin fyysisestä kunnostaan huolehtivia kavereita, että jos meinaat selkään tulla antamaan, niin olet meille sama, kuin kahvakuulaa pyörittelisi yhdellä kädellä muutaman kerran ja kauaa ei viitsisi, kun haisee niin vanhalle viinalle.;) Se on suolimuron osa!

• ...........
        lopeta juppous! kirjoitti:

>kyllä tämä on surkiaa juttua. perheeliset ja aikuset miehet hukaan rahansa kälmeille ja sitten vielä tgäälä soiteaan suuta, että rehellistä ja oikijaa. pitäs antaa selkäsauna joka ukolle ja pahimmmille kaksi.

Olenko minäkin perheellisenä ja aikuisena miehenä muka hukannut rahani kelmeille? Älä nyt unta näe, sillä minulle Wincapita on jopa pahimmillaan huijauksenakin (mitä se ei todellakaan ole) jokseenkin vähäpätöinen harha-askel, jonka vaikutus sosiaaliseen ja taloudelliseen elämääni on mitätön, että ei kannata hehkuttaa olemattomia.

Muten kaverini jotka ovat winiläisiä ovat myöskin fyysisestä kunnostaan huolehtivia kavereita, että jos meinaat selkään tulla antamaan, niin olet meille sama, kuin kahvakuulaa pyörittelisi yhdellä kädellä muutaman kerran ja kauaa ei viitsisi, kun haisee niin vanhalle viinalle.;) Se on suolimuron osa!

Myönnät kuitenkin että harha-askel oli ja kädet kyynärpäitä myöden siinä ihtessään...

• Alinta kastia

Perjantaina se nähdään onko sulla vielä keväällä kahvakuulia pyöritettäväksi vai saatko pyöritellä joitain muita nahkakuulia............

• lopeta juppius

kyllä siinä juppius unohtuu kun vouti vie MBn, BMWn tai OOOOn ja joutuu emännän Pololla tai vastaavalla salilla kulkemaan, töihinhän ei tälläistä hormonihiiri-kehäraakkia enää kukaan huoli eikä sitä paitsi töihin kannata edes mennä, vouti vie kuitenkin kaikki....

• Mitä sinä
        lopeta juppius kirjoitti:

kyllä siinä juppius unohtuu kun vouti vie MBn, BMWn tai OOOOn ja joutuu emännän Pololla tai vastaavalla salilla kulkemaan, töihinhän ei tälläistä hormonihiiri-kehäraakkia enää kukaan huoli eikä sitä paitsi töihin kannata edes mennä, vouti vie kuitenkin kaikki....

kateellinen siitä voutista oikein höpäjät? :D Alkaa kuulostaa jo pahalta tuo sinun itku; "vouti vie kaiken, ihan varmasti vie - viehän se, eikö viekin? Pakko viedä, PAKKO!!!!" :D

Mikähän siinä muuten on, että kotona on edelleen ne Bemarit, upeat ja isot asunnot, ja se kesämöksäkin on vielä tallella? Missä vaiheessa minun tulisi huolestua että nämä omaisuudet katoavat minulta, suolimuroseni? ;)

• ..............
        Mitä sinä kirjoitti:

kateellinen siitä voutista oikein höpäjät? :D Alkaa kuulostaa jo pahalta tuo sinun itku; "vouti vie kaiken, ihan varmasti vie - viehän se, eikö viekin? Pakko viedä, PAKKO!!!!" :D

Mikähän siinä muuten on, että kotona on edelleen ne Bemarit, upeat ja isot asunnot, ja se kesämöksäkin on vielä tallella? Missä vaiheessa minun tulisi huolestua että nämä omaisuudet katoavat minulta, suolimuroseni? ;)

Ai se olikin taas tämä ketku, eikö ne asunnot olleetkin ainakin 150 ja 300m2, mökki omalla saarella jne....

• Hei ja kiitos
        ........... kirjoitti:

Myönnät kuitenkin että harha-askel oli ja kädet kyynärpäitä myöden siinä ihtessään...

>Myönnät kuitenkin että harha-askel oli ja kädet kyynärpäitä myöden siinä ihtessään...

Niinkö? Ja ymmärsit senkin väärin? No vain suolimuro tekee noin.

• passatti
        .............. kirjoitti:

Ai se olikin taas tämä ketku, eikö ne asunnot olleetkin ainakin 150 ja 300m2, mökki omalla saarella jne....

>Ai se olikin taas tämä ketku, eikö ne asunnot olleetkin ainakin 150 ja 300m2, mökki omalla saarella jne....

Taas väärin! Sillä minulla oli nuo ko. kohteet.
        minulla ei edelläänkään ole ollut bemaria, vaikkakin pidän sitä aivan hyvänä autona ja varsinkin nyt, kun minä nuukana miehenä arvostan sitä, että myöskin kulutus on saatu kohdalleen.

Minulle tärkeitä autoja ovat tänään WV, Mersu, Audi ja BMW, mutta perässä tulevat merkittävät järkevät autovalinnat, niin Skoda, Seat, Opel, Toyota ja jopa Volvon 50-malli (ei muita volvoja)

Tuo bemarien autoliikkeiden hinnoittelu kyllä närästää, sillä kaikkialla muualla luvataan hyvästä vaihtopassatista enemmän kuin BMW: n liikkeissä ja siksi kauppa on aina kariutunut. Ja siinä on yleensä ollut tosi suuri ero.ja minulla aina korkeitaan 2v vanha yksilö.

• Eikö se ole pääasia

että ne nyt ylipäänsä on? En tiennytkään että täällä piti ilmoittaa vielä neliölukukin mökeistään...? :D

• hekohoooohoo

Tämä oli se veikko, joka 10 jalan purjeveneellään kävi Bahamalla.;)

• Kivahan se olisi jos
        hekohoooohoo kirjoitti:

Tämä oli se veikko, joka 10 jalan purjeveneellään kävi Bahamalla.;)

olisi tuollainen paatti, mutta paatti vaatisi seurakseen vettä. Oma möksäni sijaitsee enemmänkin sellaisessa erähenkisessä paikassa. Saan enemmän irti metsissä samoilusta katsos. ;)

• ironiaa hekolta
        Kivahan se olisi jos kirjoitti:

olisi tuollainen paatti, mutta paatti vaatisi seurakseen vettä. Oma möksäni sijaitsee enemmänkin sellaisessa erähenkisessä paikassa. Saan enemmän irti metsissä samoilusta katsos. ;)

Autetaan vähän.
        10 jalan purjevene--> 3.05 m--> jolla

Jollalla Bahamalle..........juu

• Niin, ymmärsitkö

ollenkaan mitä äsken sanoin? Autetaan vähän, ja toistetaan vielä:

"Kivaahan se olisi, jos olisi tuollainen paatti..."

"Oma möksäni sijaitsee enemmänkin sellaisessa erähenkisessä paikassa..."

"Saan enemmän irti metsissä samoilusta..."

Alkaako raksuttamaan? Minulla ei siis ole venettä, ja jos suolinkainen ymmärtäisi yhtään lukemaansa, ymmärtäisi hän etteivät minua edes kiinnosta veneet - eikä näin ollen voi ihmetellä jos en tiedä kaikkia nyansseja veneistä.

Ilmeisesti suolinkaiselle ei riittänytkään nyt se upea ja iso asunto bemareineen, sekä mökki siihen lisäksi. Nyt pitäisi vielä sitten joko omata vene/jolla/purjevene, tai ainakin purhjehtia jollakin vehkeellä Bahamalle...?

Tapahan se on tuokin, että koko ajan keskustelun aikana korotetaan vaatimuksia. Lopulta saadaan jäljelle jäävä osuus varmasti pienenemään, kun vaatimuksia tulee koko ajan lisää ja lisää - ja voidaan sanoa, ettei niitä raharikkaita sitten enää ollutkaan... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4623
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1082
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      132
      1030
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe