Ylösotto Helmikuussa

PasuunanÄäni.

Seuroilla oli puhetta että ylösotto olisi Helmikuussa. Suomessa saatu profetia.

Valmistautukaa henkisesti...

25

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä taida tullakaan

      Mitäs meinaat sanoa kun huomaat että olet täällä vielä maaliskuussa?

    • nauru maittaa

      Ilmoitappas tarkka päivämäärä että Niilo Paasivaara saa naurumateriaalia.

      • 2.2.2012

        2.2.2012


      • nauru maittaa

      • Saagapolku
        nauru maittaa kirjoitti:

        Mitäs tämä on?

        Toisessa viestissä ilmoitat että se on toukokuussa 2012.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10259910

        Saattaahan se olla huhtikuussakin tai ehkä kesäkuussa.
        Onhan mahdollista että se olisi jo joulukuussakin.
        Mutta fyysinen se ei ole, vaan puhtaasti henkinen.
        Kummallista olisi jos vesi ja hiili ylösnousisivat.
        Vesi ei kyllä nouse ylemmäksi kuin puunlatvaan, ja sitten pilvenpiirtäjiin ja lentokoneisiin.
        Olemmehan 75% vettä ja loput meissä onkin sitten hiiltä 25%.
        Itseasiassa Maapallon ylösnousemusprosessi on parhaillaan käynnissä.


      • PasuunanÄäni.
        nauru maittaa kirjoitti:

        Mitäs tämä on?

        Toisessa viestissä ilmoitat että se on toukokuussa 2012.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10259910

        Sorry, muistin aluksi väärin. En saanut itse profetiaa, vaan kuulin temppeliseurakunnan ylistyskokouksessa tästä asiasta, ja nämä kaksi päivämäärää mainittiin. Pahoittelen että mainitsin tuon toisenkin. Siis toukokuussa se ei ole, vaan Helmikuun alussa.

        Tämä on suomessa saatu profetia Jeesuksen kristuksen ilmestysnäkynä.


      • nauru maittaa
        PasuunanÄäni. kirjoitti:

        Sorry, muistin aluksi väärin. En saanut itse profetiaa, vaan kuulin temppeliseurakunnan ylistyskokouksessa tästä asiasta, ja nämä kaksi päivämäärää mainittiin. Pahoittelen että mainitsin tuon toisenkin. Siis toukokuussa se ei ole, vaan Helmikuun alussa.

        Tämä on suomessa saatu profetia Jeesuksen kristuksen ilmestysnäkynä.

        Ja minä muistin väärin sen nimen.

        Niilo Paasivirran piti saada naurumateriaalia.
        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html


      • Pyyn tarkkailija
        Saagapolku kirjoitti:

        Saattaahan se olla huhtikuussakin tai ehkä kesäkuussa.
        Onhan mahdollista että se olisi jo joulukuussakin.
        Mutta fyysinen se ei ole, vaan puhtaasti henkinen.
        Kummallista olisi jos vesi ja hiili ylösnousisivat.
        Vesi ei kyllä nouse ylemmäksi kuin puunlatvaan, ja sitten pilvenpiirtäjiin ja lentokoneisiin.
        Olemmehan 75% vettä ja loput meissä onkin sitten hiiltä 25%.
        Itseasiassa Maapallon ylösnousemusprosessi on parhaillaan käynnissä.

        OLen kyllä lihonut tänä vuonna ja painovoima pitää minut vielä tiukemmin maankamaralla.


      • 1vater1
        Saagapolku kirjoitti:

        Saattaahan se olla huhtikuussakin tai ehkä kesäkuussa.
        Onhan mahdollista että se olisi jo joulukuussakin.
        Mutta fyysinen se ei ole, vaan puhtaasti henkinen.
        Kummallista olisi jos vesi ja hiili ylösnousisivat.
        Vesi ei kyllä nouse ylemmäksi kuin puunlatvaan, ja sitten pilvenpiirtäjiin ja lentokoneisiin.
        Olemmehan 75% vettä ja loput meissä onkin sitten hiiltä 25%.
        Itseasiassa Maapallon ylösnousemusprosessi on parhaillaan käynnissä.

        Vesi nousee höyrynä vaikka avaruuteen. Mutta pullovetenä vain kahteentoista kilometriin.Avaruuskapseleissa erilailla säilöttynä, vaikka äärettömiin.


      • Ei voi nousta
        1vater1 kirjoitti:

        Vesi nousee höyrynä vaikka avaruuteen. Mutta pullovetenä vain kahteentoista kilometriin.Avaruuskapseleissa erilailla säilöttynä, vaikka äärettömiin.

        se tiivistyy vedeksi ja tulee takaisin maahan,


    • siellä...

      on 50 ast pakkasta ja melko alhana.Aikamoinen koppura sitä olis. Pitäskö juoda pakkasnestettä ettei kangistuis.

    • Uudesti yntyneet ovat jo otettu,maailmalla ei ole mitään osuutta heihin,emme ole maailmasta vaikka olemme maailmassa.

      • uskontiellä kulkija.

        minäkin haluan liittyä teihin

        missä vain tavata teitä ja lukea opistanne?


      • uskontiellä kulkija. kirjoitti:

        minäkin haluan liittyä teihin

        missä vain tavata teitä ja lukea opistanne?

        Usko sai Nooan taipumaan Jumalan tahtoon, kun hän sai ilmoituksen sellaisesta, mikä ei vielä ollut nähtävissä. Hän rakensi arkin, ja näin koko hänen perheensä pelastui. Hänen uskonsa langetti maailmalle tuomion ja antoi hänelle itselleen uskovien perinnön, vanhurskauden. Hepr.11:7
        Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta. Galatalaiskirjeessä 5:25


    • vienkö kamat?

      Jos huomaa, että joku temmataan ylös, niin saako ottaa sen vaatteet, rahat, kännykän jne. omaan käyttöön?

      Ei se ylöstemmattu ota niitä varmaan sinne yläilmoihin. Nehän on maallista mammonaa.

      • vienkö?

        Muut kuolleet eivät heränneet eloon, ennen kuin tuhat vuotta oli täyttynyt. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.Ilm 20:5

        Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina 4:16

        Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.1Tess.4:17
        Kannatta harkita haluako olla mukana?


    • syytä valmistautua
    • Voi hyvät

      Hyssykät teitä ja teidän ylösottoja.
      Ei oikein keksi mitään sanomista tuo on niin järjetöntä huuhaata.

    • ja maailma pilkkaa h

      Lopettakaa moinen pelleily. Nauraahan uskovaisille pian "mieron juoksukoiratkin"

      Näitä ennustelijoita nykyään riittää!

    • TheSecondComing

      2.2.2012

    • ´_`

      Päässäni takoo, että en näe enää lunta.

      • sussiunatkoon

        Saatat kuolla piankin! Oletko valmis?


    • Uskonvapaus

      Minä vain ihmettelen, miten joillakin riittää noin kovin uskoa? Minä kun en vain ole yrityksistä huolimatta saanut minkäälaista "ahaa"-elämystä uskonnon saralla. Minulla ei riitä uskoa kuin itseeni ja siihen, että kykenen selviämään lähes tilanteesta kuin tilanteesta. Jos en selviä, eipähän sitä tarvitse sitten enää murehtia. Kaipa sitä voisi sanoa, että uskon vain siihen, minkä tiedän olevan totta. Vaatii kyllä hurjasti enemmän voimaa uskoa johonkin, mistä ei ole konkreettista varmuutta.

    • kerty

      Jotka siis uskovat epäonistuneensa edellisissä ilmoitetuissa ylösotoissa, voivat siis jälleen yrittää Helmikuussa ja mikä lienee ollut jo seuraavakin tilaisuus ilmoitettuna!
      Ilmeisesti Jeesuksella on tuossakin asiassa jatkuva päivytys hätätapauksia varten! Eli muistakaa rukoilla ahkerasti!

    • Niina-Amelie

      Sana sanoo selvästi, "ettei m i k ä ä n l i h a voi periä taivasten valtakuntaa". Ja mitä sanovat fysiikan lait? Painovoiman laki?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe