Mieheni kärysi muutama kuukausi sitten salasuhteestaan toiseen naiseen. Huhdetta oli tuolloin kestänyt kuukausia. Mies katui ja lupasin pitää hänet koeajalla. Sanoi, ettei enää vilkaise saati sitten puhu vieraille naisille.Niin ne lupaukset ja puheet unohtuvat. Eilen yrityksen pikkujouluissa ( olemme samassa firmassa töissä), kun ravintolaan menimme syömään niin otettiin viinaa ja lupaukset jäivät unoholaan,. Itse seurasin tilannetta ja toimintaa sivusta. Mies yritti iskeä jokaisen naisen joka vastaan tuli ja suuteli muutamien kanssa. Jonkin aikaa tätä touhua seurasin ja menin sanomaan miehelle tee mitä lystäät, mutta meidän liitto on ohi. Mies hoiperteli kotiin aamulla ja nukkuu känniä pois. Huomenna saa alkaa pakkaamaan tavaroitaan.
Toiminko oikein?
174
10650
Vastaukset
- Valeavioliitot
Teit aivan oikein ja olit päättäväinen vaikka ei se helppoa ole. Olet ansainnut paremman miehen ja toivottavasti hänet vielä tapaat.
Paljastetaan vaan kaikki muutkin valeaviomiehet ja valeaviovaimot ja puhdistetaan pöydät. Aloitetaan vaikka tuolta Victoria Milanista pöytien putsaaminen.- Yhden miehen nainen
Hyvä että sanoit irti liiton , tuollaisesta mitään tuu kun mies toisia vonkaa,;((((((., ihmettelenkin tätä nykyaikaa miten helposti ollaan uskottimia,
Uskottomuusta on sekin vaikkei sänkyyn asti mee, jos edes tekee treffejä avioliiton ulkopuolella. - Uskollinen myös
Yhden miehen nainen kirjoitti:
Hyvä että sanoit irti liiton , tuollaisesta mitään tuu kun mies toisia vonkaa,;((((((., ihmettelenkin tätä nykyaikaa miten helposti ollaan uskottimia,
Uskottomuusta on sekin vaikkei sänkyyn asti mee, jos edes tekee treffejä avioliiton ulkopuolella.Ei se uskottomuus ole ainoastaan tätä päivää kyllä kiimaset naiset ja miehet ovat sitä tehneet aina ja joka paikassa. Hyvä esimerkki 32 vuoden takaa, jolloin mieheni oli kurssilla ja siellä oli kirkon palveluksessa oleva jalkojaan levittelevä nainen, josta seurasi puolen vuoden paneskelu ja soitteleminen.
Mieheni salasi tämän minulta 31 vuotta. Sitten kun oli kuolemansairas alkoi omatunto kalvaa ja helvetti häämöttää. Kyllä vakka kantensa löytää joka paikassa ja tätä on tapahtunut kautta aikojen. Jos on vieraisiin menevä, eivät voi pitää itseänsa kurissa.
Se vaan on surkeaa, että petetty joutuu kärsimään kovat tuskat näiden haihattelijoiden takia sekä lapset. Mutta ei pettäjä sitä ymmärrä heillä on varmaat olemattomat aivot ajatteluun.
Se vaan
- qwertyuiolkö
miksei se voi tänään jo pakata tavaroita miksi odotella huomiseen
- mä vaan
Ihan oikein teet! Ihan sama paljonko on omaisuutta ja/tai velkaa ja paljonko ja minkä ikäkäisiä lapsia niin ainut oikea ratkaisu on erota tai sama peli jatkuu ja jatkuu aina tilaisuuden tullen.
- Erkki-Matti
mä vaan kirjoitti:
Ihan oikein teet! Ihan sama paljonko on omaisuutta ja/tai velkaa ja paljonko ja minkä ikäkäisiä lapsia niin ainut oikea ratkaisu on erota tai sama peli jatkuu ja jatkuu aina tilaisuuden tullen.
Totta puhut. Luottaminen siihen, että pettäjä parantaa tapansa on vain itsensä pettämistä.
- SilläSelvä
"miksei se voi tänään jo pakata tavaroita miksi odotella huomiseen "
Juurihan tuossa kirjoitettiin että nukkuu känninsä pois, eli toisin sanoen on krapulassa, ja ei siinä krapulassa pakkaamisesta mitään tule, sen jokainen ymmärtää. Se että suhde päättyy ja toinen saa lähteä ei tarkoita että itseä pitää olla myös kusipää. "Kostaminen" ei kuulu normaalin ihmisen tunne- ja käytösrepertuaariin.
Ps. Iso alkukirjain, pilkku ja kysymysmerkki! - hmmmh...
SilläSelvä kirjoitti:
Juurihan tuossa kirjoitettiin että nukkuu känninsä pois, eli toisin sanoen on krapulassa, ja ei siinä krapulassa pakkaamisesta mitään tule, sen jokainen ymmärtää. Se että suhde päättyy ja toinen saa lähteä ei tarkoita että itseä pitää olla myös kusipää. "Kostaminen" ei kuulu normaalin ihmisen tunne- ja käytösrepertuaariin.
Ps. Iso alkukirjain, pilkku ja kysymysmerkki!Kielipoliisi iskee jälleen.
- kielioppivirhe
hmmmh... kirjoitti:
Kielipoliisi iskee jälleen.
Kummallista että pitää olla täälläkin "kielipoliiseja" eikö ole muuta tekemistä kuin , vahtia kielioppivirheitä.
No, ilon saat siitä ilmeisesti. - Kosto on suloista
SilläSelvä kirjoitti:
Ps. Iso alkukirjain, pilkku ja kysymysmerkki!"Kostaminen ei kuulu normaalin ihmisen tunne- ja käytösrepertuaariin."
Voi mikä kieroonkasvatettu lälly, kostaminen KUULUU normaaliin terveeseen tunnerepertuaariin. Ehkä se ei herätä meikäläisessä tapakulttuurissa keskimäärin kovin paljon arvostusta, mutta on puhdistavana kokemuksena erittäin tasapainottava ja suotava. Esim. mykkäkoulu tai avioerokin ovat kostoja.
Ihmiset, jotka jotka eivät lainkaan reagoi vääryyteen, ovat tunnevammaisia. - tukkki
Kaikki ovat niin mustasukkaiset...
Mutta hyvä kun näki että hän tykkä naisista. Mutta mies teki sunulle vaikutus että olisit mustasukkainen. Tämä mies ei menee pettämään. 100% olen varma. - Viisaampi
kielioppivirhe kirjoitti:
Kummallista että pitää olla täälläkin "kielipoliiseja" eikö ole muuta tekemistä kuin , vahtia kielioppivirheitä.
No, ilon saat siitä ilmeisesti.Kumma juttu kun ei suomea osata!
- Sivisty
Viisaampi kirjoitti:
Kumma juttu kun ei suomea osata!
Vain huonosti käyttäyvä korjaa toisten virheitä. On sinussakin vikoja ja sellaisia puutteita jotka toiset ihmiset taas hallitsevat.
- Screamuts
SilläSelvä kirjoitti:
Ps. Iso alkukirjain, pilkku ja kysymysmerkki!""Kostaminen" ei kuulu normaalin ihmisen tunne- ja käytösrepertuaariin."
Kostaminen kuuluu aivan täsmälleen ihmisen perusluonteeseen, olet selvästikin alikehittynyt jos et ole vielä ymmärtänyt sitä. Muista että typerykset kuolevat typeryksinä, eikä sinun tulevaisuutesi näytä ruusuiselta.
- eihän ero
ole oikea ratkaisu. ainakin mitä tulee tämän palstan tyyppien
järjenjuoksuun. Mitä tahansa saa tehdä ja anteeksi pitäisi aina antaa.
Kaiken huippuna naisten ajatus, että ei ole väliä kuka lapsen isä on kunhan
vain lapsen saa. Eli tässäkin tapauksessa ilman muuta pitäisi antaa
anteeksi ja muistaa rakastaa, sillä rakkaus muuttaa kaiken.
Ja paskan vitut!! - fefefefe
Aivan oikein teit, vauhdilla vaan tuollainen ääliöukko ulos, ei selvästikään ole kykenevä katumaan oikeasti tai parantamaan tapojaan. Sama tulisi jatkumaan joka kuukausi, vuosi, parempi heittää ulos mahd. pian, ettei sitä paskaa sitten tarvitse enää katsella myöhemmin.
Hyvä kun ymmärrät tilanteen ja olet valmis lopettamaan suhteen, etkä ala typerästi ajatella "Kyllä se vielä muuttuu" tms naiivia! Hyvä, olet rohkea!!- Kehuttu mies.
M u l k k u a n i kaipaatte kaikki naiset :D Ootte m u l k k u riippuvaisia. Siitä voisi vaikka kirjoittaa kirjan Kyrpyriippuvaiset hutsut.
Te ette pärjää ilman meitä miehiä. Itsekin huseeraan laidasta laitaan koska tiedän, että nainen ei voi elää ilman minua. Vientiä on enemmän kuin vientiteollisuudella. - ???
Kehuttu mies. kirjoitti:
M u l k k u a n i kaipaatte kaikki naiset :D Ootte m u l k k u riippuvaisia. Siitä voisi vaikka kirjoittaa kirjan Kyrpyriippuvaiset hutsut.
Te ette pärjää ilman meitä miehiä. Itsekin huseeraan laidasta laitaan koska tiedän, että nainen ei voi elää ilman minua. Vientiä on enemmän kuin vientiteollisuudella.Joo mutta naisella on varaa valita se mulkku. Mulle ei ainakaan kelpaa mulkku kun mulkku. Jos nainen on kyrpäriippuvainen hutsu niin mikä on mies? Täällä on paljon miehiä jotka huutaa pillun perään.
- Mikko_45_150
Kehuttu mies. kirjoitti:
Te ette pärjää ilman meitä miehiä. Itsekin huseeraan laidasta laitaan koska tiedän, että nainen ei voi elää ilman minua. Vientiä on enemmän kuin vientiteollisuudella.Penistäsi kaipaa myös muutkin kuin naiset. Esimerkiksi minä odotan sinua innolla 7-senttinen "patukka" pystyssä. Olen 45-vuotias ja 150-kiloinen raavas uros.
T: Mikko - naurattaa tämä vain
Ette te emännät ole keskimääräisesti yhtään sen pyhempiä. Kun porauslautalle on pääsy Suomen rajojen ulkopuolelle niin alkaa tekopyhien ähinä ja puhina hytissä. Ja sama ulkomaan matkoilla.
- äpläröö
Kehuttu mies. kirjoitti:
Te ette pärjää ilman meitä miehiä. Itsekin huseeraan laidasta laitaan koska tiedän, että nainen ei voi elää ilman minua. Vientiä on enemmän kuin vientiteollisuudella.Pelkkää plussaa rehellisyydestäsi. Alusta asti vaan selvät sävelet jokaiselle toisen sukupuolen kanssakäyjälle, että kalsariesi sisältö on se mikä määrää, niin ei tule vääriä odotuksia ja petettyjä olettamuksia puolin eikä toisin.
- älä missään nimessä
eroa,sillä rakkaus muuttaa kaiken, jopa pettävän äijän.
Kunhan vain muistat rakastaa tarpeeksi, niin hän kyllä muuttuu uskolliseksi.
Rakkaus on niin voimakas asia.- it takes two
Yksipuolinen rakkaus ei muuta mitään. Pettäminen jatkuu, ja miehellä on mukavat oltavat kun ei tarvitse miettiä elämää eteenpäin. Jatkaessaan liittoa petetty oikein palkitsee pettäjää.
- I am
Rakkautta on myös antaa toiselle mahdollisuus kasvuun, tässä tapauksessa suhteesta lähteminen on rakkauden teko niin itseä kuin toista kohtaan. On silkkaa pelkuruutta jäädä suhteeseen ja sallia toisen loukkaava käytös. Anteeksi voi antaa ja rakastaa, mutta ei se tarkoita kynnysmatoksi jäämistä. Itseään täytyy kunnioittaa, jos haluaa kunnioitusta muilta. Rakkautta on lähettää mies kasvamaan ja kypsymään, antaa elämän kouluttaa hänestä paremman ihmisen ja sallia itselleen hyvä parisuhde jonkun toisen kanssa.
- Paskeri
ei ne muutu vaikka antaakin anteeksi , uuden ryypin tullen taas vonkaa muita naisia
- äpläröö
Ja tässä tuli päivän röhönaurut. :D :D :D
- remureiska
eikun ukko pihalle,,,,sillä minä kiima kulli olen kiinostunut sinusta,,,
- 125åpo09
Voih Voih onpa lapsellista käytöstä teiltä molemmilta . Eron syyhyn ja pettämiseen tarvitaan aina kaksi ..
- kaiken kokenut
Hah hah!! niinhän niitä olikin, oma ukko ja vieras nainen ja vielä vaimon silmien alla!! Ei siihen enempää tulta tarvii kun savunousee!!!!!
Oikeen tehty, äijä vaan mäkeen!! - heviheikki....
Tiedän erään, joka nauttii kumppaninsa ja hänen välisestä seksistä, mutta kokee pakottavan tarpeen pettämiseen. Se on kuulemma "kiihottavaa".
- se uskollinen
Jätä se. Itselleni kävi ihan samoin. Ja huvittavaa oli se, että äijä itse teki meille sääntöjä, joita sitten itse ekana rikkoi. Nyt muka pitäisi antaa anteeksi. Annan anteeksi, mutta toki kostan hymyssä suin :)
- Kyllälähteetaas
Oletko kokeillut ikinä pihtaamisen vähentämistä? Äijä parka oli selvästi puutteesta sekaisin.
- ....................
Ihmisellä on suu jolla puhua. Jos tässä tapauksessa syy oli puutteessa (mikä ei kyllä mistään käy ilmi), niin siitä pitää huomauttaa ja ottaa puheeksi kuinka seksielämää voisi mahdollisesti piristää niin että nainenkin innostuisi taas yhtä usein kuin mies. Eikä niin että ollaan tuppisuuna ja hypätään heti tilaisuuden tullen vieraaseen sänkyyn kenen tahansa kanssa.
- Kyllälähteetaas
.................... kirjoitti:
Ihmisellä on suu jolla puhua. Jos tässä tapauksessa syy oli puutteessa (mikä ei kyllä mistään käy ilmi), niin siitä pitää huomauttaa ja ottaa puheeksi kuinka seksielämää voisi mahdollisesti piristää niin että nainenkin innostuisi taas yhtä usein kuin mies. Eikä niin että ollaan tuppisuuna ja hypätään heti tilaisuuden tullen vieraaseen sänkyyn kenen tahansa kanssa.
Noniin tulihan se sieltä, se on aina miehen vika jos nainen pihtaa ja on myös miehen homma korjata asia, entä jos mies on kyllästynyt yrittämään mahdotonta ja nainen ei halua tulla yhtään vastaan?
- surkeaaaa
Kyllälähteetaas kirjoitti:
Noniin tulihan se sieltä, se on aina miehen vika jos nainen pihtaa ja on myös miehen homma korjata asia, entä jos mies on kyllästynyt yrittämään mahdotonta ja nainen ei halua tulla yhtään vastaan?
Tutkimusten mukaan ihan yhtä paljon on puutteessa eläviä naisia !!!
Millä saataisi seksittömät miehet ja naiset samaan suhteeseen ja toisaalta paljon seksiä haluavat miehet ja naiset??? Kun olis samanlaiset halut, niin moni ongelma ratkeaisi.
Eiköhän AP:n tapauksessa ongelmana ole se, että miehelle ei kelpaa oma vaimo, vaan pitää saada koko ajan vierasta. Seksiriippuvuutta ihan selvästi. - HEIssuliveihukko
Kännissä on pokkaa mutta selvimpäin ei näitä löytyy ikävä kyllä
- AlfMelmac
.................... kirjoitti:
Eipä tuo nainen puhunut muista kuin lapsistaan Taas tyypillinen tapaus eli lasten syntymien jälkeen katsotaan tv.tä, pestään hampaat ja nukkumaan. Meillä on jo perhe ja panemiset saa jäädä.
- pöh ja höh
Kyllälähteetaas kirjoitti:
Sitten mies voi vaatia avioeron, jos ei liitto miellytä. Miksi jatkaa puutteenalaista avioliittoa ja kuljeksia pettämässä "tympeen pihtarin" kanssa?
- örinäää
Just asiaa, akka vaan pihalle pihtaamaan. äijä saa panna ketä haluaa, eikä akalla ole siihen mitään sanomista
- MulliKulli
Miehesi menetteli aivan oikein. Parisuhteen elähtäessä on parempi hakea käyttöön uudempaa tavaraa entisen tuntun rinnalle. Mies lähtee varmaan mielellään. Naisia tarjolla riittävästi. Turha kyntää samaa vakoa jatkuvasti.
Ota sauvasi naftaliinista.- lifeis
juu. ei muuta kuin vaihtoon...jos omia sääntöjä vastaan rikkoo. Jos oma muija tekis tollasta niin heti sais lähtee.... en edes dottais huomiseen......
Parempia ja luotettavia on koko ajan liikkeellä...
- sonjas
olen sitä mieltä,että vaikka seksi suhteessa toimisikin,niin kuitenkin jotkut vaan kokee tarvetta harrastaa sitä vielä vieraidenkin kanssa.entinen mieheni jäi aikoinaan kiinni vieraan naisen kanssa meidän omassa kotona aika kuumissa tunnelmissa.järkytys oli molemmin puolista,kun saavuin töistä liian aikaisin kotiin.mieheni tokaisi ulos mennessään,että tämä ei ole sitä miltä näyttää.olihan aika uskomaton tapaus.naiselta vielä jäi pikkuhousut sänkyymme,kun tuli kiire lähtö.olin vielä sitten niin tyhmä,että menin antamaan anteeksi tämän teon.silloin ajattelin,että kyllä rakkaus voittaa ja minua ei enään petetä...ja PASKAT.kyllä minullakin alkoi järki tulla päähän,kun näitä tapauksia oli vielä pari sen jälkeen.minä lähdin ja ukko jäi ihmeissään yksin.annoin aikaa myöten anteeksi,mutta unohtanun en ikinä.nyt vuosien jälkeen ollaan kyllä kavereita ja nauretaan koko jutulle.aikoinaan ei kyllä naurattannu.
- "hiukanpettynyt"
Meillä on täysin sama tilanne. Mä tiedän, että mies ei oo lähdössä mihinkään. Sitä on jo yritetty. Hän ei pysty asuntoa pitämään ja mä taas haluisin, joten tahallaan ei halua lähteä. Eli sen sijaan, että ero sujuis suht helposti niin mies haluaa tehdä siitä mahdollisimman hankalaa ja vittumaista.
- kaunotar
Elä missään nimessä usko jos mies rupiaa leperteleen ja vannoo taas ettei ikinä enää...joka kerran pettää,pettää uudestaan. Tsemppiä sinulle ja pysy lujana!
- No nyt natsaa
Minä otin itselleni nuoren rakastajan ja kyllä parani sydänsurut. Ukko saa tuoda meille rahaa mielellään ja hoidella surkeilla taidoillaan kaikkia halukkaita kiimatiinojaan.
- hopeless
Ei meillä puutteessa mies ole ollut. Hävettikin perjantaina niin vietävästi, että lähdin kotiin jo puolen yön jälkeen kahden työkaverin kanssa . Hekin katsoivat mieheni käytöstä hämmentyneinä. Mies tuli kotiin aamulla. Vaihdoin jo eri huoneeseen nukkumaan ja olen torjunut joka ikisen mieheni lähentely yrityksen ja teen sen vastaisuudessakin eli loppu mikä loppu. En enää usko hänen valheisiin eikä meillä ole enää mitää soviteltavaa. Se, että vetoaa alkoholiin ja sen vaikutuksiin ja muistamattomuuteen ei vaikuta minun päätökseeni. Kyllä minä olen sitä mieltä, että jos naimisissa olevat ovat ravintolassa yhdessä. Se myös tarkoittaa sitä.(Ei sitä, etteikö saisi toisten naisten kanssa tanssia) Se ei tarkoita, että mennään istumaan eri pöytään syönnin jälkeen ja tarjotaan pöydässä istuville monet kierrokset ja esitetään miljonääriä ja mennään jokaisen naisen perässä. Suudellaan vaimon nähden toisia ja halataan sekä kosketellaan. Itselläni on kohta tiedossa risteily ja aion todellakin nauttia siitä. Nythän olen vapaa tekemään mitä halua ja tiedän, että todellakin saan paremman miehen siitä ei ole epäilystäkään. Sillä on tarjokkaita tämän avioliitonkin aikana ollut, mutta koskaan en ole tanssia pidemmälle edennyt.
- Yksi näkökulmamies.
Nyt siellä risteilyllä miehiä riittää pilvin pimein. On pikkujoulujen aika.
Mutta. Mikä on moraalisi laita. Ne miehet ovat jopa yli 90% naimisissa olevia. Aiotko haksahtaa sellaiseen yhden-kahden yön ilotteluun? - näiienene
Yksi näkökulmamies. kirjoitti:
Nyt siellä risteilyllä miehiä riittää pilvin pimein. On pikkujoulujen aika.
Mutta. Mikä on moraalisi laita. Ne miehet ovat jopa yli 90% naimisissa olevia. Aiotko haksahtaa sellaiseen yhden-kahden yön ilotteluun?mieshän siinä pettäää jos on naimisissa, ei nainen...
- :))
näiienene kirjoitti:
mieshän siinä pettäää jos on naimisissa, ei nainen...
Näin se menee.. ihan oikeasti.
- Oh-hoh...
näiienene kirjoitti:
mieshän siinä pettäää jos on naimisissa, ei nainen...
Juuri näin! Eihän se varattu mies edes aina uskalla kertoa olevansa varattu - tai tekee sen vasta seksin jälkeen morkkiksen iskiessä. Minulle kävi näin ja piru että tulin vihaiseksi. Tämä varattu mies olisi vielä halunnut minun lohduttavan häntä, kun meni tekemään niin kamalan teon. WTF?!
- AlfMelmac
Älä valehtelee, korvat heiluu tänne asti. tai sitten olet laiska lahna sängyssä. levität jalkasi - poraus ja se siitä. heh, heh. Työkaverisikin on antanut miehellesi, kun näki ettei teillä suju.
- AlfMelmac
Oh-hoh... kirjoitti:
Juuri näin! Eihän se varattu mies edes aina uskalla kertoa olevansa varattu - tai tekee sen vasta seksin jälkeen morkkiksen iskiessä. Minulle kävi näin ja piru että tulin vihaiseksi. Tämä varattu mies olisi vielä halunnut minun lohduttavan häntä, kun meni tekemään niin kamalan teon. WTF?!
Naista vietiin himojensa perässä kuin pässi narussa. Hieno homma ja tapailut jatkuvat. Puute on puute.
- hopeless
Ai vielä jäi lisäämättä, että mies sai viimeksi perjatai aamuna ja sitä ennen torstai iltana, että ei se puutteessa ole ollut vaan kyllä se juttu jostain muusta on lähtöisin..
- AlfMelmac
Kyllä jaksaa lörpötellä antamisesta. nainen näke unta vessassa sormettanut. Taitaa olla pikkujouluajan provo.
- Oikea päätös!
Joo luin jostain avioliittokirjasta, että uskottomuus johtuu suurimmaksi osaksi vain siitä, et jotkut yksinkertaisesti rakastuvat ja ihastuvat niin helposti erilaisiin ihmisiin, ja heillä ei sitten ole sitä moraalikästystä oikeasta ja väärästä, eli jatkavat tahtomattaankin käytöstään, kun eivät osaa lopettaa, varsinkin humalassa... eivät opi ikinä siis...
- yhden miehe nainen
eiku äijä pihalle ja suomi24 treffipalstale ilmotusta...itellä ainaki asenne et naisia/miehiä tulee but heavymetal forever....
eiku uuttaa kiertoon.... - Annuli
Hyvä jutu kun sanoit suorat sanat-- Laitahan sitten kuulumisia miten onnistuit, saitko miehen lähtemään?
- nm
Mut suomi nainen saa tehdä mitä haluaa. Olipa sinkku tai naimisissa.
- naisessa syy
tässä tapauksessa.
- hopeless
Minussako? Ei kyllä tuo syys on ihan miehessä ja hänen päässään. On kyllä yrittänyt lepeytellä eilen ja tämän päivän aikana, mutta ei tule enää onnistumaan. On jopa lähetenyt koiran kanssa lenkille, jota ei ole tehnyt kuin yhden käden sormilla lasketut kerrat ennen tätä. Koira on kuitenkin meillä ollut kolme vuotta. Minä ja lapset sitä ulkoilutetaan. Nuo lepyttelyt jutut ei enää vaan tehoa. Tämä kaksikymmentä vuotta kestänyt yhteinen taipaleemme on auttamattomasti ohi...
- Miesten mies.
Hienoa.
- jpk123
Teet aivan oikein. Jätä se mies toiset vaan ei ole aviomies ainesta. Taitaa kuvannoistasi päätellen miehellesi tullut tuo paljon puhuttu viidenkympin villitys. Löydät kyllä paremman miehen. Onnea valitsemallasi tielle!
- örinäää
Mix kukaan ei ärsyyntynyt mun ekasta kommentista......tylsää.
- llpp125
Miks pitäis. Nainen on tässä tapauksessa täysin syytön miehensä toimiin. Mies jos joku on tässä se iso paska, joka on syytä heittääkin kiertoon. Nainen kyllä tulee löytämään paremman miehen, mutta mies ei parempaa naista.
- minäkin vapaa
Nyt olet vapaa!
Miks kunnon naiset eivät kohtaa kunnon miestä?- Kunnollinen Tampere
Tule ja kävele minua vastaan.En hae sua kapakasta.Olen kunnollinen.
- jth22
Saatat olla liian kireä/ kiukkuinen ja näin viehätysvoimasi ja halukkuutesi miehen silmissä katoaa, ja hän alkaa vilkuilla muita..
- Valon Aslan
Jaa...en ota kantaa, että onko visasta kysellä täällä tuntemattomilta miten toimia elämäsi tärkeimmissä ratkaisuissasi, koskaan ei pidä puuttua toisten asioihin.
Ihmismieli toimii täysin arvaamattomasti ja aina niin, että se janoaa kostoa ja pursuu vihaa. Tietäisitpä näitten kaikkien ihmisten sotkut jotka sinua nyt niin auliisti neuvovat, eivät koskaan myöntäisi virheitään vaikka tietäisit ne vaan suuttuisivat ja valehtelisivat oman itsensä takia eli se suuri ego puhuu...
Se sama ego laittaa toisia ottamaan älyttömiä velkoja joilla ostellaan hyödykkeitä joita oikeasti ei edes tarvita mutta se näyttämisen halu..nämä samat tyypit nyt neuvovat sinua ainoastaan siksi, että miehesi saisi kärsiä.
Pystytkö sanomaan, että mihin kohtaan sinua sattui kun miehesi petti sinua?
Niinpä, vaikeaa sitä on myöntää mutta se on juuri se mieli eli ego, se harhainenmieli joka usein käskee tekemään järjettömyyksiä, kannattaako sitä kuunnella.
Miehen kiima on vietti joka tulee jo luola-ajoilta kun piti saada oma siemen eli suku kasvamaan ja miehet eivät oikein voi asialle mitään kuten ei kilpailulle tai tappamisvietille. Viattomia eläimiä ammutaan harrastukseksi ja se hyväksytään oikein lain voimalla, se ei niinkään loukkaa ihmismieltä kun ei itseensä koske.
Vietin takia miehesi käy vieraissa eikä rakkauden koska kaikki naiset kelpaavat.
Jos anteeksiantoa ei olisi niin kaikki valtiot olisivat aina sodassa toistensa kanssa kuten ihmisetkin lähimmäistensä, paljon vähemmillä vaurioilla pääsisimme jos oppettelisimme sen. Jos haluat muuttaa maailmaa niin aloita muutos itsestäsi.
Kosto ja kauna helpottavat näennäisesti hetkeksi mutta aina vihaenergiat kääntyvät itseään kohtaan, niillä ei voita mitään vaan myrkyttää oman ja läheistensä elämän.
Tyhmä ja vahva ei koskaan anna periksi mutta fyysisesti heikko ja henkisesti vahva osaavat laittaa egonsa syrjään ja ajatella sydämellä eli kuuntele sisimpääsi kun olette molemmat rauhoittuneet. Rakkaus on ainoa polku joka vie eteenpäin, ihmiskunta ei vaan koskaan tunnu oppivan sitä vaan itsekyyden ja ahneuden takia koko maailma on nyt taloudellisesti kuilun partaalla, lähimmäisista ja heikoista olisi jo osattava pitää huolta
.
Ego on vielä siitä jännä veijari, ettei se koskaan myönnä olemassaoloaan vaan sinun omalla suullasi kieltää sen ja lopuksi suuttuu jos sitä ei uskota,rakastava sydän ei tee sitä.- rita6999
Hyvää tekstiä, mutta parisuhteessa on kaksi ihmistä. Jos toinen, jonka vietti vetää aidan toiselle puolelle ei pysty hillitsemään edes itseään puolison läsnä ollessa niin silloin on joku pielessä. Tässä tapauksessa mies ei välitä tai ei edes huomionut vaimoaan kun vietti veti muualle. Kyllä tuo vaimon ratkaisu jättää mies on aivan oikea. Ei kukaan selvä järkinen aviomies käyttäydy noin vaimonsa seurassa. On eriasia jos ollaan miesporukalla ulkona. Silloin käyttäytyminen voisi olla vielä sikailua. Lyön vetoa, ettei teistä kukaan hyväksyisi puolisonsa käyttäytyvän seurassanne noin törkeästi. Kyllä sympatiani ovat kokonaan vaimon puolella. Mies kärsiköön omantunnon tuskissa vaikka hamaan tulevaisuuteen.
- sonjas
rita6999 kirjoitti:
Hyvää tekstiä, mutta parisuhteessa on kaksi ihmistä. Jos toinen, jonka vietti vetää aidan toiselle puolelle ei pysty hillitsemään edes itseään puolison läsnä ollessa niin silloin on joku pielessä. Tässä tapauksessa mies ei välitä tai ei edes huomionut vaimoaan kun vietti veti muualle. Kyllä tuo vaimon ratkaisu jättää mies on aivan oikea. Ei kukaan selvä järkinen aviomies käyttäydy noin vaimonsa seurassa. On eriasia jos ollaan miesporukalla ulkona. Silloin käyttäytyminen voisi olla vielä sikailua. Lyön vetoa, ettei teistä kukaan hyväksyisi puolisonsa käyttäytyvän seurassanne noin törkeästi. Kyllä sympatiani ovat kokonaan vaimon puolella. Mies kärsiköön omantunnon tuskissa vaikka hamaan tulevaisuuteen.
kuten jo eilen kirjoitin tästä minun entisestä miehestäni,joka jäi oikein kunnolla rysän päältä kiinni.hän on itse kertonut,että vaikka rakasti minua,niin piti saada kuitenkin vierasta.se kuulemma vaan on jokin juttu mikä kiehtoo.tämä entinen mieheni luki eilisen kirjoitukseni ja on kylläkin samaa miltä asioista,hänen on vaan niin vaikea itse sitoutua yhteen naiseen.häe elelee edelleen sinkkuna ja on tyytyväinen elämäänsä.eipähän toivottavasti loukkaa enään muita naisia,kun hänellä tyyliin vaan yhden illan suhteita.käy myös välillä maksullisissa naisissa.en kyllä itse tajua miten voi tollai elää,mutta elämänsä kullakin.itse olen ollut saman miehen kanssa yli 12vuotta.seksiä riittää kuten myös rakkautta.ei ole tarvinnut hyppiä aidan toiselle puolelle.kunnioitusta riittää molemmin puolin.siis löytyy kyllä vielä uskollisiakin miehiä sekä naisia.joten tsemppiä vaan.
- kaksinaismoralisti
Tässä on hyvä esimerkki siitä liirumlaarumista millä pettävät miehet yrittävät manipuloida vaimonsa jäämään. Ja kaiken lisäksi ei oteta syytä niskoilleen vaan selitellään ihmisen heikkoudella tekemisiään mutta toisaalta kuitenkin vaaditaan vahvuutta petetyltä. Ja tietenkin niin että se on itselle eduksi. Kaksinaisoralistista oman ryssimisen jälkeen syytellä että henkisesti vahva pystyy antamaan anteeksi. Mielestäni henkisesti vahva on sellainen joka ei ripustaudu kärsimykseen. Sillä siihenhän moni ego tukeutuu. Liian harva uskaltaa olla onnellinen. Onnea ei pidä väkisin etsiä sieltä mistä sitä ei löydä.
Jos et ole pettäjä, suuntaa saarnasi sellaisille. Satutettuja on turha enää enempää kiusata. Kerro samalla pettäjille että rakastava sydän ei petä. - Opiskelija254543
sonjas kirjoitti:
kuten jo eilen kirjoitin tästä minun entisestä miehestäni,joka jäi oikein kunnolla rysän päältä kiinni.hän on itse kertonut,että vaikka rakasti minua,niin piti saada kuitenkin vierasta.se kuulemma vaan on jokin juttu mikä kiehtoo.tämä entinen mieheni luki eilisen kirjoitukseni ja on kylläkin samaa miltä asioista,hänen on vaan niin vaikea itse sitoutua yhteen naiseen.häe elelee edelleen sinkkuna ja on tyytyväinen elämäänsä.eipähän toivottavasti loukkaa enään muita naisia,kun hänellä tyyliin vaan yhden illan suhteita.käy myös välillä maksullisissa naisissa.en kyllä itse tajua miten voi tollai elää,mutta elämänsä kullakin.itse olen ollut saman miehen kanssa yli 12vuotta.seksiä riittää kuten myös rakkautta.ei ole tarvinnut hyppiä aidan toiselle puolelle.kunnioitusta riittää molemmin puolin.siis löytyy kyllä vielä uskollisiakin miehiä sekä naisia.joten tsemppiä vaan.
no toihan kertoo sen että sun exäs oli seksin orja joten se ois pitänyt saada hoitoon sori vaan
- hopeless
Kiitos viesteistänne. Niitä onkin kertynyt tänne yllättävän paljon. En ole ollut kiukkuinen/ärtynyt ja kyllä minun viehätysvoimani on säilynyt ei se ole mihinkään kadonnut. Olen monien mielestä hoikka ja pieni ihana nainen eli ei ole yli kilojakaan kertynyt, kuten tulevalle ex miehelleni. Ei ole minun egoni miehen tempauksesta laskenut vaan päinvastoin. Tuo pikkujoulu oli erittäin valaiseva kokemus. Se nimittäin sai silmäni rävähtämään auki ja nyt näen selkeästi. Tiedän olleeni, kuten niin moni muukin herkkä uskoin ja anteeksi antava puoliso, jota on helppo jymäyttää. Kerran tämä kirpaisee, mutta nyt repäisen itseni irti tästä suhteesta ja aloita uuden elämän.
- Miesten mies.
Upeaa. Hyvää elämää sinulle.
- Miesten mies.
Miesten mies. kirjoitti:
Upeaa. Hyvää elämää sinulle.
Ai niin. Mites muuten jatko, aiotko jatkaa töissä samassa firmassa vai älyäisikö häveliäs ex-miehesi häipyä myös samasta työpaikasta. Oletko ajatellut, tuleeko asiassa komplikaatioita?
Mutta muuten - hyvää elämää edelleen. - Etiäpäin!
Hienoa, että ajattelet mikä on itsellesi parasta ja pääset eroon tuollaisesta. Täällä samassa tilanteessa oleva nainen, ja vakaasti lähtöpäätöksensä tehnyt. Ansaitsemme parempaa, onnea uuteen elämään ja voimia eteenpäin!
- AlfMelmac
Provo, kauhea ihramaha, läskit roikkuu, riippurinnat ja peffa seitsemän leivän uuni. Mies häpesi vaimoaan pikkujouluissa ja oli kohtelias kauniille naisille. Pokka ei kestänyt loppuiltaa. Nyt antoi luvan, että siitä vaan kiinni kuin sika limppuun. Kotiin vei kännisiä työkavereita ja touhu alkoi ja lapset katsoivat vieressä, nyt äitee näyttää. Naapurien verhot heiluivat.
- hopeless
Itselläni on aina ollut haavena lähteä opiskelmaan ihan toista alaa, joten nyt siihen on elämäni mahdollisuus. Sen aion tehdä ja toteuttaa. Nyt aion vain nauttia elämästä ja sen tuomista mahdollisuuksista sekä tietysti mieheni rahoista:) (eli meillä ei ole ollut avioehtoa.) Lapset luonnollisesti haluavat jäädä kanssani asumaan.
- Onnea olkoon.
Wau! Voisi sanoa, että tuo pikkujoulu ei ollut huono juttu pettymys, vaan suoranainen lottovoitto. Pääset kuppaamaan 50% exäsi omaisuudesta ja se on sille sata oikein.
Muista myös ottaa elatusmaksut niin täytenä kuin ikinä saat irti. Tietääpähän ukkos vast edes mitä on irto m u l k k u i l u - se maksaa :) - Taas näitä trolleja
Tämä viesti paljasti että olet huono provo.
- muistakaa avioehto
Onnea olkoon. kirjoitti:
Wau! Voisi sanoa, että tuo pikkujoulu ei ollut huono juttu pettymys, vaan suoranainen lottovoitto. Pääset kuppaamaan 50% exäsi omaisuudesta ja se on sille sata oikein.
Muista myös ottaa elatusmaksut niin täytenä kuin ikinä saat irti. Tietääpähän ukkos vast edes mitä on irto m u l k k u i l u - se maksaa :)Tämähän taitaa olla se naisten tavoite aina kun avioon astelevat. Pääsevät saaliin jaolle kuppaamaan omaisuutta mitä eivät ole ansainneet. Jos menisin naimisiin, olisi avioehto varma tapaus. Millekään baarihuuhkajille en omaisuuttani antaisi.
- muistan....
muistakaa avioehto kirjoitti:
Tämähän taitaa olla se naisten tavoite aina kun avioon astelevat. Pääsevät saaliin jaolle kuppaamaan omaisuutta mitä eivät ole ansainneet. Jos menisin naimisiin, olisi avioehto varma tapaus. Millekään baarihuuhkajille en omaisuuttani antaisi.
Ehdottomasti avioehto. En minäkään antaisi omaisuuttani miehelle. Enkä ottaisi miehen omaisuutta. Itsellä on sen verran ettei tarvitse tavoitella toisen omaa.
- rakkaus muuttaa
kaiken. Pettäjästä tulee uskollinen ja homosta hetero.
Tähän kaikkeen tarvitaan vain rakkautta.- Just!
Ja heterosta homo. Amen.
- michyr
uni ei oikein tuppaa tässä tulemaan,joten asetuin tässä koneelleni ja rupesin lukemaan näitä pettämis juttuja.en tiedä herättääkö tämä minun juttuni muissa närää,mutta kirjoitan kuitenkin.minun suhteeni mieheeni loppui noin viisi vuotta sitten ja syynä tähän oli loppupeleissä seksi.olimme yhdessä noin kymmenen vuotta ja yli puolet siitä ajasta suhteemme toimi normaalisti.sitten rupesi tulemaan miehelleni aivan ihme fantasioita.no ei muuta kun pornokauppaan ovet kolisten.sieltä ostettin kaikkea mahdollista asusteita ym ym.yllätyin kyllä siinä vaiheessa itsekkin,että tykkäsin tietyistä jutuista.no jonkin aikaa kului kunnes mieheni heitti peliin seuraavaa...mitäs jos kokeiltas kimppa kivaa parin lesbon kanssa.siinä vaiheessa meni kupit kyllä meikäläisellä nurin.huusin,että mitä helvettiä oikein meinaat sinähän se täys sika olet.sitäpaitsi olen hetero joten ei oikein onnistu.tämän jälkeen ei meillä seksi oikein sitten enää toiminut.mieheni oli usein öitä pois kotoa ja aamulla pilkotti syöty kaula.mieheni teki tästä kaikesta niin helvetin paskamaista.no hän sai asunnon tosi nopeasti ja muutti kaikessa hiljaisuudessa pois.ei ollu enää mitään puhumista.kaikki oli jo sanottu.nyt olen tavannut tosi kivan miehen,mutta en ole käynyt hänen luonaan kertaakaan eikä hän minun luona.pelkään,että se menee sänky hommiksi.jotenkin olen saanut kammon koko hommaa kohtaan.entinen mieheni teki siitä niin saastaista.ei kai auta muu kuin puhua asiasta uuden tuttavuuteni kanssa.vai miten tässä pitäisi toimia?tämän uuden miehen kanssa olen ollut yhdessä jopa neljä kuukautta.ensimmäinen mies sen seksi hullun jälkeen. mitäs mieltä hyvät lukijat olette sitten tästä jutusta...kumpi aiheutti eron minä vaiko entinen mieheni.kyllä se seksissäkin pitää jokin raja olla.vai mitä?
- orikinaaliii
Ehkä ex-miehellesi kehittyi seksistä jonkinlainen pakkomielle. Ei kaikille sellaista tule tietenkään.
Parasta on, että juttelet avoimesti asiasta nykyisen miehesi kanssa. Kerro, että ex loukkasi sinua pahasti ja pelkäät, että ihanasta asiasta tulee jotakin likaista ja kamalaa. Jos pihtaat exän takia tässä uudessa suhteessa, niin on vaarana, että suhde kaatuu. Silloinhan exäsi pääsee vaikuttamaan yhä sinun elämääsi!!!
Jutelkaa, hellikää toisianne ja edetkää pikkuhiljaa. Muutenkin on hyvä puhua, että mitä seksiltä haluaa. Jos toinen haluaa sellaista, mitä sinä et voi antaa, niin siitä on hyvä tietää ajoissa. - ....
Tarina ei kerro lainkaan, miten paljon olitte keskustelleet mieltymyksistänne. Tiesikö mies esimerkiksi, mistä jutuista pidit ja mistä et? Olitko antanut hänen ymmärtää olevasi avoin asioille, joille et oikeasti ollut avoin?
Kommenttisi siitä, että miehesi "teki siitä niin saastaista" antaa ymmärtää, ettette todellakaan olleet samalla sivulla seksin suhteen, eikä hän luultavasti ymmärtänyt sinun tarpeitasi, mutta pelkästään tässä kertomasi perusteella sanoisin, että vika asioiden eskaloitumiseen oli sinussa, enkä ihmettele pätkääkään, että mies lähti, kun noin törkeästi ajoit hänet pois!
Kirjoitit:
>>>tykkäsin tietyistä jutuista.no jonkin aikaa kului kunnes mieheni heitti peliin seuraavaa...mitäs jos kokeiltas kimppa kivaa parin lesbon kanssa.siinä vaiheessa meni kupit kyllä meikäläisellä nurin.huusin,että mitä helvettiä oikein meinaat sinähän se täys sika olet.sitäpaitsi olen hetero joten ei oikein onnistu.tämän jälkeen ei meillä seksi oikein sitten enää toiminut.
- Yualle
Ihan vaan mielenkiinnosta, millaisia ovat sitten olleet aiemmat firman pikkujoulut...? Onko tuo meno ollut aina samanmoista?
- Satusetä Topelius
Taas tällainen keksitty tarina...satutäti asialla.
- PikkuUkko
Joo..näin se menee kun oma suhde on jäähtynyt..
Pikkujoulut on oiva tapahtuma vähän tutustua paremmin, kun kaikki yleensä on ns vapautuneita jne.. - jk
vai iin
- Paraskin sanoja
Et toiminut, eikö ex-miehesi ollut humalassa(mikäliei tämäkin juttu vain tarua)?
Etkö tiedä, että humalassa toimitaan vähän "älyttömästi".
Myöskin ainakin avioliition pitäisi kestää "myötä ja vastoinkäymisest".
Mutta Jeesus antoi Raamatuissaan luvan ottaa eron toisen uskottomuuden tähden, mutta lisäsi että se on vain "kovasyädmisyyttä".
Mutta minun sydämeni ei kestä koko rulianssia lainkaan, siksi olen sinkku.Humalassa ihminen ei siis ole vastuussa tekemisistään?
Outoa, että silti mm. rattijuopumuksesta rangaistaan..
- Noin sitä
Noin sitä pitää tehdä!Lurjukset pihalle!
- Nyyhkymuikkunen
Jos et sinä muutakaan osaa. Tuo "se kerrasta poikki...." rallattelu on hieman teiniä, mutta niillä eväillä menet jotka olet saanut.
Luulenpa että tuossa ei ole ihan koko kuvaa liitosta vaan avuton hätähuuto netissä. Mutta sinänsä ero on hyvä asia, mutta tee se hieman aikuisemmalla tavalla. - Saletisti Natsaa :D
Oksat pois! Joka nainen juo itsensä humalaan ja fiksu mies taas ei.
Hän jaksaa naurattaa naisia ja vedellä oikeista naruista, kunnes päästään
itse asiaan. Hän jaksaa venytellä rajoja, kokeilla kepillä jäätä, mitä menetettävää hänellä muka on? Kiva on päästä sormikopelolle ja liukkaile pikkujouluissakin.
Ottaa paidan pois, ottaa housut pois, ottaa meisselin esiin ja rupeaa hommiin.
Tämä on pelimiesten areena, eikä tumpeloiden!
Mitäs kerjäätte panoa flirteillänne ja kiusoittelullanne. - joulupukin apu..
Kyllähän pikkujoulussa yleensä petetään se on selvä.
Sehän on elämää ja kun kerran ollaan pikkujoulussa nse on "melkein jopa luvallista, ainakin salassa"!
Ajattelin miehenä kysyä sinulta? oletko pitäny kunnostasi huolta oletko viehättävä ja haluttava? Pihtaako mieheltäsi?
Mieti miksi mies etsii uutta ja uutta......kantsii katsoa peiliin ja samlla mille toiset näyttivät siellä pikkujoulussa.
Eräs mun tuttva sanoi että eukko on kuin syöttiporsas ja ei edes jaksa kävellä 20m! Kukapa sellaista haluaisi!
Siksi naisten ja myös miesten olisi pidettävä huolta kunnostaan ja samlla mille näyttää....
Mukavia pikkujouluja!- hopeless
En ole yli painoinen 159 / 55, jos haluat tietää. Mitä tästä voit päätellä? Pidänkö itsestäni huolta. Kyllä olen viehättävä ja haluttava. Olen saanut siitä kuulla ihan avoimesti jopa tuntemattomilta miehiltä.
Nämä olivat ensimmäiset firman pikkujoulut, joissa olin mukana ja myös viimeiset. Mieheni, kuten arvasittekin vetoaa alkoholiin ja sen tuomiin vaikutuksiin.
Tuo ei vaan auta enää.Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja luonnetta ihminen ei voi muuttaa. Sanoin vaan mihelleni, että tätäkö tuo on aina ollut , kun on miesten kanssa ravintoloissa juostu? Luottamusta ei ole enää yhtään jäljellä . Miksi jatkaa?
Stäpaitsi hänellä yhteistyökumppaneiden kanssa risteily parin viikon kuluttua, joten on parempi erota. Niin saa rauhassa tehdä mitä lystää.. Itse menen taas ystäväni ja lasten kanssa risteilylle, joten käyttäydyn kuten normaali äiti käyttäytyy lasten kanssa. En lähde sinne vehtaamaan enkä vokottelemaan toisten miehiä.. - blaablaablaa.....
No mutta on turhaa yleistellä, että jokainen pettäisi pikkujouluissa.
Itse en ole koskaan pettänyt eikä ole edes mieli tehnyt.
Ei myöskään ole mieheni pettänyt kertaakaan. Hän ei yksinkertaisesti ole sellaista tyyppiä, vaan on yhden naisen mies. Kaveriporukkakin on samanlainen, kun ollaan suhteessa, ei siinä vieraisiin kajota. Ensin ero ja sitten uutta ettimään jos vanha ei kiinnosta enää tai on tehnyt eron aiheuttavan teon. - kannustava mies 58
hopeless kirjoitti:
En ole yli painoinen 159 / 55, jos haluat tietää. Mitä tästä voit päätellä? Pidänkö itsestäni huolta. Kyllä olen viehättävä ja haluttava. Olen saanut siitä kuulla ihan avoimesti jopa tuntemattomilta miehiltä.
Nämä olivat ensimmäiset firman pikkujoulut, joissa olin mukana ja myös viimeiset. Mieheni, kuten arvasittekin vetoaa alkoholiin ja sen tuomiin vaikutuksiin.
Tuo ei vaan auta enää.Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja luonnetta ihminen ei voi muuttaa. Sanoin vaan mihelleni, että tätäkö tuo on aina ollut , kun on miesten kanssa ravintoloissa juostu? Luottamusta ei ole enää yhtään jäljellä . Miksi jatkaa?
Stäpaitsi hänellä yhteistyökumppaneiden kanssa risteily parin viikon kuluttua, joten on parempi erota. Niin saa rauhassa tehdä mitä lystää.. Itse menen taas ystäväni ja lasten kanssa risteilylle, joten käyttäydyn kuten normaali äiti käyttäytyy lasten kanssa. En lähde sinne vehtaamaan enkä vokottelemaan toisten miehiä..Moi, hopeless ! Et ole toki toivoton.. Teet ihan oikein kun pistät ukon pois! Kehtaakin nähtesi vielä!! Olen yli 50 v mies ja nähnyt sekä miesten että naisten sekoilevan pikkujouluissa ym, reissuissa jne. Toimi aina niin että kehtaat katsoa
lapsiasi silmiin että olet toiminut vilpittömästi ja rehellisesti! Isompana ymmärtävät ratkaisusi. Kännissä ihmiset ovat kuin toisen voiman vaikutuksen alla ja se on sekoiluvoima.. Itse olen raitis mutta ymmärrän: kun olet ollut fiksu etkä ole pihdannut niin olis ukkosi voinut olla tyytyväinen kun on edustava, hoikkanen vaimo ja ajattelis vaan että sitten kotona hellii olan takaa.. Hyvää jatkoa sulle !
Löydät varmaan fiksua seuraa !!
- kokenut jatai samaa
pettäminen on tosi lapsellista touhua.itse en katsoisi päivääkään enkä luottaisi enää ikinä.
- nikson
Oisit hoitanut ukkoasi paremmin avioliiton aikana niin eipä ois mennyt vieraisiin.
- Joulu halko
Firman pikkujouluissa paljastuvat todelliset lierot ja nuoleskelijat.
Varsinkin firman pomot, pikkupomot ja pomojen nuoleskelijat ovat firmojen pikkujouluissa kaksinaamaista sakkia ja yleesä riidan haluisia.
Jos pomo on työpaikallaan imelän liero, niin pikkujouluissa se vasta korostuukin, kun pikkuhouluissa ryypätään alkoholia.
Firman pomot konttaavat ja kuolaavat pikkujouluissa.
Jos firman pikkujouluissa on naisia, kuten vaikka miespuolisten työntekijöiden puolisoita, niin nämä firman pomot alkavat liehittelemään toisten aviopuolisoita.
Jos naisen aviomies puuttuu asiaa, niin siitäkös firman pomo repii pelihousunsa.
Hänen mielestään alaisen vaimo kuuluu luonnollisesti firman omaisuuteen ja on firman johtajan mielestä merkitty firman omaisuudeksi ja täten myös pomolla on erityinen yksinoikeus koekäyttää alaistensa vaimot.
Tulevat työntekijöiden korvaan imeline mielipiteineen ja nolaavat haluamansa
työntekijät humalapäissään, jos eivät ole sitä selvinpäin tehneet.
Jotkut imelät pomot kuvittelevat olevansa pomoja myös firmansa ulkopuolella muulloinkin.
Saattavat ihan firmaan kuulumattomille ihmisille lausua typeryyksiä myös selvinpäin siviilissä.
Pikkujoulujen loppupuolella yleensä firman pomot alkaa pomottaan alaisiaan, että nyt tästä lähdetään jatkoille ja sinä lähdet kuskiksi.
Firman pomot yleensä myös uhkailee epäröiviä alaisiaan, että se on sitten lopputili, jos ei aleta tottelemaan.
Tällaisia tapahtumia olen kuullut firmojen pikkujouluissa tapahtuvan.
Koskaan en ole ollut pikkujouluissa,eikä ole mitään vetoa mihinkään pikkujouluihin.- Hehhehheh
"Koskaan en ole ollut firman pikkujouluissa". Oliko siellä sitten kamera kuvaamassa tapahtumia?
- Ehkä naapuriin
Kokeilin jo uskollisuutta. Liitto päättyi eroon, kuten niin monella. Miksi ihmeessä pitäisi enää toistaa samaa virhettä? Olinkin kai naivi kun ihmettelin ettei nainen halua seksiä kahteen kuukauteen... taisi olla jotakin muuta kiikarissa...
Syitä maailmassa riittää miksi ihminen pettää, mutta seksin pihtaajaa petän varmasti. Niin varmaan moni muukin...- spermajärvitär
Minunkin ukko pihtasi ja petin sitä. Ei halunnut seksiä kahteen viikkoon, liian pitkä aika. Mulla oli OIKEUS pettämiseen.
- Valehäpsijä
>
Kuuluu, aivan siinä kuin missä muualla hyvänsä. Jos on valeparisuhteessa.
Ei se paikkaa kysy. Jos taas haluaa elää vain yhden kanssa parisuhteessa niin silloin ei muiden kanssa salaa käydä häpsimässä. Tai jos käydään, ei kerrota eikä jäädä kiinni. - potaskaa.....
Mies on eläin, joka luotu saalistamaan :)
Nainen on narttu joka on luotu saalistettavaksi :)
Saalistuksen yhteydessä suoritetaan alkukantaisia rituaaleja :)
Mies poistuu ja jatkaa saalistustaan :)
Nainen sulkeutuu ja valmistautuu tekemään jälkeläisiä .:)
Mies ei koske tähän vaiheeseen:)
Nainen synnyttää jälkeläiset ja huolehtii näistä yksin:)
Mies saattaa käydä syömässä aika ajoin ja katsomassa jälkeläisiään :)
Tarina jatkuu..
Man hafety do what he hafety do :)- engelskaa
Taisit sitte saada ehdot englannista... Buuuuuaaaahhhhhaaaaa.
- Mokomatkin miehet
Ei tuollaista voi hyväksyä. Teit aivan oikein.
- kunnon pano
Minä nussin kaikki firman ämmät pikkujouluissa, saunailloissa, ym pirskeissä, eikä kaduta yhtään. Minkäs teet kun ämmät on persettä tarjoamassa, niin nussittava se on. Turhaa sitä kaunistelee.
- Toivossa piparia
Pikkujouluthan ovat piparin huolto juhlat!
- 6 - 0
121 % Provo !
- eikös se ole
ihan osa perinnettä, että pikkujouluissa pistetään toosa koville?
- Runksrunks.
Jos parisuhteen mies alkaa vonkaa Pil-lua pikkujouluissa, kyseesä ei ole vain pelkkä kännisekoilu vaan kysessä on pil-lun puute parisuhteessa..valitettavasti että kohta olisi suhde muutenkin ollut ohi, sillä kukaan mies ei kestä niitä paineita mitkä luonto luo pusseihin ihmisen lisääntymisen takia. Eli syynä kaiken kyttäävä pihtari tuulipuku akka.
- pihalle vaan!!!
Joo...pistä äijä pihalle heti. jos tätä on ollut aikaisemminkin, niin ei se siitä miksikään muutu. "minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa"...
Tämä seuraava liittyy tähän asiaan toisinpäin:
Olen itse (mies) ja ihmetellyt kuitenkin, miksi naiset ostavat AINA ennen pikkujoulujuhlia uudet alushousut...ja tämän tekee varmasti 70% naisista ainakin. minulle kävi näin että vaimoni osti joka vuosi juuri pikkujouluksi uudet alushousut, ja "muutamien" pippaloiden jälkeen...asun yksin.- uskhoo khen hhaluaa
hahjahah...no nehän osta ne vain itseään varten, kuten meikkaavatkin vain itseään varten :D
- hotcat
jätin eksäni koska en saanut tarpeesi huomiota ja seksiä, se oli hyvä päätös sinkkuna on paljon helpompaa! vaikka elin puutteessa en silti pettänyt eksääni.
monet laittavat asioita kännin piikkiin, känni ei ole mikään tekosyy! olin kännissä tai selvinpäin ei mielessäni kävisi käydä vieraiss ajos rakastan toista,
vieraissa käyminenhän on vain hetkellistä ei pysyvää sen varaan ei voi mitään rakentaa,
Jos parisuhteessa (seksi ongelmia niistä pitää puhua eikä lähteä ettimään lohtua muualta!! ongelmat yleensä tulevat siittä kun ei puhuta, toinen ei tiedä mitä toinen haluaa, tai vain ettei yksinkertaisesti välitetä!
huvittavaa eroni jälkeen on että exäni pani parasta kaveriani kostoksi koska jätin sen, lapsellista ja kuvastaa mielestäni itseluottamuksne puutetta!. mielessäni on myös käynyt että se kävi suhteen ajan vieraissa.
Minulla riittää miehiä pilvin pimein valinnanvaraa on mutta olen sen verran laatutietoinen että haluan kunnon miehen.
Ärsyttää jotkut vonkaajat täysin munansa armoilla, ei mitään käytöstapoja. monesti myös baarissa tulee iskemään varatut miehet, kai ne luulevat että pikkujoulut ja muut juhlat on lupa revittää kunnolla ilman mitään seuraamuksia, etteivät jää kiinni,.
Jos joskus löydän unelmien mieheni, ja se pettäisi minua heittäisin sen samantien ulos vaikka kuinka sattuisi niin sattuisi!! pitää ajatella ekaksi itseään, sitten vasta toista, jos ei rakasta itseään ei voi tasapainoista suhdetta olla.
Pettäminen on merkki siittä ettei KUNNIOITA TOISTA ihmistä!! pitää leikkIKALUNA
Miehiä on suomi pullollaan ja vara valita, naiset hei pitää eka kokee muutama sammakko niiin sitten tunnistaa milloin prinssi on kohdilla!! ;))- AlfMelmac
Minihameessa olet baarin tyrkky.
- Paljon kokenut
Hyvä ratkaisu sinulta, yritä myös sortumatta pitää siitä kiinni! Elin 12 v. kestävän avioliiton ja mikään ei muuttunut lupauksista huolimatta. Avioliittoni päättyi mieheni kuolemaan ja viimeiselläkin matkalla hänellä oli ns. "vieras nainen" mukanaan.
Olen monasti miettinyt, että onko ylivilkas seksuaalisuus syynä näihin tapauksiin vai mikä ihme tämäntyyppisiä miehiä vaivaa. Ainakin alkohooli tuntuu olevan eräs laukaiseva tekijä.
Lähde ennenkuin menetät uskosi kaikkiin miehiin. Maailmassa löytyy myös miehiä jotka kunnioittavat määrättyjä elämänarvoja. - sivuseuraaja
Koko ketjun aloitusjuttu taitaa olla provo ja niissä tuntuu aina aika ajoin jatkuvan sama linja, eli mustamaalataan miehiä. Lieneekö jonkun Suomi24:n toimistossa istuvan feministin kirjoittama kirjoitus?
Mutta tämä tarina on tosi. Tutustuin yhteen oululaiseen naiseen joka oli aivan mahdoton pettäjä ja valehtelija. Tosiasiassa en ole kovempaan valehtelijaan eläissäni törmännyt kuin mitä hän oli. Esim. ollessaan koulutus-ja työmatkoilla petti miestään, joka odotti kiltisti kotona. Ja petti miestään myös kun tämä oli töissä. Tuskin pysyi itsekään laskuissaan kuinka monen kanssa petti kumppaniaan. On vaan niin kova valehtelemaan ihan pokkana, että mies uskoo selitykset, vaikka välillä haistaakin "palaneen käryä."
Ihmetyttää vaan, että millainen ihminen saa nautintoa siitä, kun saa pettää ja valehtelee joka suuntaan tekemisiään.- Erilaiset ihmiset
Sivuseuraaja kirjoitti: Ihmetyttää vaan jne.
Samaa olen minä ihmetellyt monen monta kertaa. Lopputulokseni oli, että ne ihmiset ovat erilaisia kuin ihmiset yleensä. Monasti he ovat epävarmoja luonteeltaan ja saavat kai jonkunlaisen tyydytyksen kun pystyvät "iskemään" itselleen seuralaista. Kotona "istuva" puoliso taas on yleensä hiljaisempi, rauhallisempi ja vähemmän kokeneempi.
Tämän tyyppistä käytöstä löytyy kummassakin sukupuolessa, niin naisissa kuin miehissä, joten miehiä ei pidä yksistään syyttää.
- Käkimies
Mikko! Kun laihdutat 150 kg:stä 80 kg:n, niin peniksesi pituus kasvaa 7 cm 17 cm :n ;) Usko pois!! Sinä aloittaja! Älä hyväihme jätä mukavaa viriiliä ukkoosi. Ole iloinen, että miehelläsi riittää vientiä. Riittää siitä rönsyjä ja roiskeita sinullekkin. Ilmeisesti hänellä on neljänkympin villitys ja tukka harvenemassa. Mulla oli kanssa niihin aikoihin hirvee panetus. Aina seiso ja olin valmis ku partiopoika kaikkeen kivaan. Kyllä tuomosesta miehestä kannattaa pitää kiinni kynsin hampain. Ajatteleppa jos olis toistepäin. Miehesi olisi nahkamuna. Sinä joutuisit haahuilemaan muitten epäsiistien, hikisten, haisevien ukkojen perässä ja mainekkin menisi :( Ilolinnun viittaa saisit kantaa loppuikäsi :(
- petturi pihalle..
Jos minulla olisi samanlainen mies, kuin aloittajalla niin en itse ainakaan pitäisi miehestä kiinni vaan heivaisin äijän pihalle alta aikayksikön. Ei sellaista miestä voi rakastaa saati kunnioittaa. Muut vieköön, siinäpä saavat riesoikseen.
Mikä siinä on, että joidenkin miesten pitää testailla olisiko heillä vielä vientiä. Exäni teki samaa aikoinaan ja pettikin pariin otteeseen, viimeisimmästä kertoi ihan itse, halusi kokeilla toista naista. Eron jälkeen kertoi ensimmäisestä petoksesta..
Ja yritti toki vinkua takaisin, kysyin miksi ihmeessä ottaisin hänet takaisin? Vastasi, että rakastaa minua niin että sattuu sydämeen. Ja paskat sanoin, jos rakastaisi, ei pettäisi..
Joten petturia en hoivaa enkä ruokia maksa. Mies lähti lätkyttään äitinsä hoiviin.
- Analyysiä...
Kertomuksen kaltaisia (oli ko kertomus totta tai ei) miehiä on oman arvioni mukaan noin yksi viidestätoista.
Kyseinen miestyyppi on älynlahjoiltaan heikkoja haaveilijoita,
kännissä egoilijoita,
omasta mielestään ovelia sekä omasta mielestään naistenmiehiä ja naisten makuun...
Mutta sitten kotona mielisteleviä tossukoita jotka eivät saa peloissaan totuuden sanaa suustaan ei sitten kirveelläkään koska ovat pelkkiä peesailijoita joilla ei ole omaa persoonaa muutoin kuin kännissä nuo kuvitellut ominaisuudet.
Tuollainen mies saattaa koko mieskunnan häpeään. Ja valitettavasti miehiä yleistetään juuri tuollaisten tyyppien vuoksi koska he ovat niin esillä.
Kuitenkaan kyseessä ei ole mies vaan liito-orava.
Naisista löytyy tuota samaa lajityyppiä myöskin jotka ovat niitä vastenmielisimpiä otuksia maan päällä... Ja jotkut miehet käyttävät heitä hyväkseen jolloin kyseinen lutka ajattelee olevansa suosittu. - Milla_EX
Tuttu juttu, tiedän myös työpaikan (ex-mieheni täällä töissä), jossa rajuja pikkujouluja ja juhlia. Näiden pettämisten ja seurauksien vuoksi on kaatunut kolme avioliittoa ja yksi avoliitto on katkolla. Kaikki ko.ovat miehiä ja työpaikalla eräällä osastolla on paljon nuoria naisia. On valokuvia kun istutaan toisten kanssa sylikkäin ja pistetty vaimo pellolle ja menty naimisiin näiden seurauksesta oman pomon kanssa, joten sairasta touhua minun mielestäni. Moraali ja hyvät arvot ovat tästä työpaikasta kovin kaukana.
- yksin kotona
vieraiden naisten suuteleminen ei kuulu suhteeseen joten teit ihan oikein. Heitä mies pihalle ja äkkiä kun ei kunnioita sua pätkääkään. olsit tehnyt sen jo aikaisemmin
Toimit ihan oikein. Jos uutta etsii, niin se on mentävä eikä meinattava!
- tosiäijä
Väärin teit. Miehellä on oikeus käydä vieraissa. Saathan siitä itsekin sitten kokeneen petikaverin sänkyyn. Naiset ei osaa ollenkaan ajatella loogisesti. Kyllähän mies on paljon viriilimpi jos saa kyntää muitakin ;)
ja etenkin pikkujoulut on niitä aikoja jolloin saa kyntää kaikkien kanssa, niin se vain on. Se piristää parisuhdetta kummasti.- aihman...
olen mies ja en hyväksy moista flirtailua se muijassa tosi pahalle, tietty jos akkas hyväksyy sen niin sitten.
- Onnea matkaan!
Väärin teit, sanoi tosiäijä. Todennäköisesti miehesi kuuluu tähän samaan kategoriaan miehiä. Sinun kannattaa lähteä suhteestasi ja mahdollisimman nopeasti. Aika parantaa haavat sanotaan ja sanonta pitää paikkansa. Löydät itsesi entistä vahvempana ja onnellisempana, aivan kuten Ruotsin prinsessa Madeleine.
- tirinen..26
teit oikein jos tarjosit ukolles monon perseelle, mitä tuomost mulkeroa enää kahvittaa kyll ukkoi piisaa..
- että näin ajattelen
No pitäis antaa anteeksi kun kerta viinalla oli osuutta asiaan. Ihminen ei aina silloin ole oma itsensä.
- Höpsistä ajattelulle
Viinan syyksi on helppoa kaataa himonsa. Ihminen joka arvostaa puolisoaan, seuralaistaan, ei petä vaikka olisi kuinka käkenä tahansa.
- tulinen mummeli
Tähän voin vain suositella omaa lääkettäni, vierasta vaan pyydystämään. Tällä tavalla asiat tuntuvat paljon helpommilta, kun itsekin on saanut maistaa vierasta. Olen ollut naimisissa kauan, mutta tämä minun oma iloitteluni on kestänyt ja kestänyt vuosikymmenet. Enemmän olen saanut rakkautta ja hyvää tältä salarakkaaltani, kuin omalta nasiiin menevältä mieheltäni. Ei ole aivan yksinkertaista pistää pilliä pussiin ja hajottaa perhe ja viedä lapsilta isä. Kyllähän tämä arki sujuu ns. tavallisena perhearkenakin, tosin täytyy myöntää seksi taitaa kyllä on laimeampaa. Tämän salasuhteeni kanssa hetkessä sydän lepahtaa liekkeihin ja koko roppa aivan kuin olisi liekeissä, niin olen antanut vain palaa. Kosto on kestänyt kauan, mutta kestäköön omatunto ei ainakaan ole vielä kolkuttanut.
- tukkki
Ei kommenteija! Olet päättänyt... niin hyvää!
- joulun odotusta
Vieras "pipari" on kullin herkku näin pikkujoulujen aikaan.
- reissarii
Miekii aina pikkujouluissa. On nii metkaa!
- niin on
Vieras kulli on "piparin" herkku näin pikkujoulujen aikaan.
- totta se vaa on
kato peiliin jos miehesi ei ole uskollinen .
- ihonalla
Sillä mieten paljon mies kotona saa ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa! Pettäjä on pettäjä vaikka, kuinka hyvin seksi oman kanssa sujuisi.
Pettäminen on huonon itsetunnon pönkittämistä, välinpitämättömyyttä sekä oman edun kulkemista aina päällimmäisenä. - TONTTU
itse olen nainen ja jokunen pikkujoulu takana.niissä juhlissa kyllä aina sattuu ja tapahtuu.viinaa nauttineena myös olen itse sortunut seksiin,tosin olimme kummatkin sinkkuja.selvinpäin en ikinä olisi kyseisen ihmisen kanssa edes ollut.no tulihan se arki sitten juhlien jälkeen ja näin kyseisen miehen töissä.minua kyllä hävetti alkuun,mutta kaveri tuli hymyillen vastaan ja totesi ...olipahan hemmetin hyvät pirskeet ja näytit sinäkin niistä nauttivan,vai mitä?täytyy todeta,että kyllä nautin.en puolustele ihmisiä jotka törttöilevät viinaa nauttineena,mutta kyllä se liemi saa tekemään asioita mitä ei välttämättä selvinpäin tekisi.yksi känninen sekoilu ja voi avioliitto olla sillä kuitattu.ei ole kyllä sen arvoista..mutta HAUSKAA PIKKUJOULUJA KAIKILLE.
- Hoitoalalla
Tässä keskustelussa ei ole tullut ilmi se että paljon miehet etsivät lohtua toisesta naisesta, mutta myös toisesta miehestä. Oman kokemuksen mukaan parasta seksiä antavat ne joiden vaimoilla on ongelmia tarjota riittävästi seksiä. Noh omapahan on häpeänne, kun ette tajua millainen kultakimpale miehenne on. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa viikossa kun saaan harrastaa hyvää seksiä toisen miehen kanssa. Jotain sellaista mistä pihtaavat naiset voivat vain uneksia :D
Nyt oikeesti valot päälle. Jos meinaatte ne miehenne pitää uskollisina, niin yläpään sijaan voisitte hieman aukoa sitä alapäätäkin välillä.- Johonkihan tuon
on itsensä tyhjättävä ja sinä kelpaat siihen talkooseen.
Ei käynt mielessä että tuo kokemusperäinen analyysinne on hieman persiistä? Eikö olekkin outo yhteensattuma, että vain ja ainoastaan vierasta läpeä haluavilla miehillä on "kokemuksesi" mukaan kaikilla kotona läpi muurattu umpeen?
Kumma että juuri sinun kohdallesi sattuu tuollaisen kohtalon kokeneita. - hahahahahahhahahahah
Niin, tai sitten miehet on uskollisia, kotona kaikki hyvin mutta sitten tulee miestennielijä (eli sinä), joka kietoo jollain kierolla konstilla miehen sormen ympärille ja raahaat heidät kutukoloosi. Sitten hyvällä omatunnolla voit tulla haukkumaan miesten vaimoja, kun he ovat pihtareita ja mies on niin "kultakimpale"..
- tuskin tätä haluat
Sinua kohdellaan niin miten annat kohdella.
- Oikein...
Kenkää vain.
- Joulu tai juhannus
ihminen joka pettää tekee sen omasta tahdostaan, siihen ei vuodenajat vaikuta.
- Pettynyt suomi24 jää
Hyvin on säädetty täällä peukut !! kun painaa miinusta niin tekee kaksi plussaa eli taas täällä ohjaillaan ihmisten mielipiteitä. Aloitus jutu ja seuraava vastaus tekee niin.
- LajinKäsky
Älähä tuossa "vauhkoile",otarauhallisesti. Sillä elämä-Rodunlaki,ja Lajinkäsky,sitä se on?
- voi aikoja ja tapoja
Nuo pikkujoulut ovat kyllä merkilliset juhlamat, jolloin kaikki sekoaa tavalla tai toisella. Aivan kuin aivot heitettäisiin vuoden edestä narikkaan ja pannaan kaikkea, joka vastaan kävelee. Kaikkein räikeimmät menettävät samalla kotinsa ja perheensä.
- söpö bisneskundi
Viime pikkujouluissa minä petin avovaimoani toisen kundin kanssa, oli kyllä todella ihanaa sexiä. En ole katunut pätkääkään. Viikonloppuna tiedossa taas pikkujoulut ja toivottavasti saan poikakivaa...
- tosiäijä
väärin teit. Kyllä miehen täytyy antaa kulkea vieraissa jos niin haluaa. Sehän rikastuttaa parisuhdetta. (ja mikä siinä on että nämä kommentit pitää aina poistaa täältä kun kerrankin haluaa kertoa asiaa)
- tukehu pullaas
Pettäminen ei rikastuta parisuhdetta, se vain virkistää pettäjää, ei ketään muuta.
Jos mies haluaa kulkea vieraissa niin kenkää sille saa antaa, kukaan hullu nyt kyljessänsä kyytä hoitaa? En minä ainakaan, itsekkin annoin exälle kenkää kun petti.
Jos pettää, ei voi todella rakastaa kumppaniaan eikä myöskään kunnioittaa. Pettäjä ajattelee vain ja ainoastaan itseään ja halujaan. Sellainen ihminen ei välitä toisista ihmisistä eikä heidän tunteistaan.
Sinä et ole tosiäijä vaan Luuseri isolla L:llä.
- soni
siis mitä???onko toi jotain pikkujoulu huumoria...?oletpahan aikamoinen bisneskundi.onko sulla pakka sekasin vai onko se mulla....jokin tossa sun kirjoituksessa tökkii.voisit vähän säädellä noita suhteitasi tai yllättäen huomaat olevasi yksin.kaikkea ei saa mitä haluaa.tai voihan sitä aina yrittää......
- 420lover
Semmoista se on kun pitää noita huumeita käyttää, sit ollaan ihan sekaisin ja tehdään tyhmyyksiä. Alkoholi on huumeista se kaikista paskin. Ei kannata huumeitten käyttäjien kaa hengailla, eikä käydä työpaikassa, jossa huumeiden käyttöä suositaan ja sitä pidetään normaalina.
- seksi-Seppo
Itelläni oli seksikäs muija, mutta potkin hänet pellolla.
Nyt te tietenkin kysytte, että minkä ihmeen takia.
Vaihdoin naiset lihaviin pikkupoikiin.
Se on vähän kuin joulukinkkua saisi aaaaahhh.... - mottoni on
joo, on sanonut aina kaverille ,,Pettää saa,mutt palaa ei kestä
- Hoitoalalla
No ei niitä miehiä tarvitse raahata minnekään. Ihan itse ovat mukaan tulleet, ja totta olin provosoiva... mutta jotain meillä miehillä on mitä ei nainen pysty antamaan.
- teuvo kuuskoskivikat
jos on karmee 3 kuutiometrin läskitonkka, niin kai se nyt häipyy kaus pois sieltä hikisestä ryppyraosta, kun tarjolla tiukkaa tavaraa.
- SetäVekkuli
Hauskoja kyllä nämä naisten kommentit aina täällä. Kenkää miehelle syystä kuin syystä (tämä nyt ehkä oli eka kerta kun tuntui olevan oikeasta syystä). Ja samaa tekevät muuten eronneet naiset livenäkin aina. Jääneet katkeriksi tai jotain?
Ja sehän on vain oikein jos nainen jättää miehen toisen miehen takia, mutta muuten se on saatanasta? Kannattaa siis miettiä kaksikin kertaa ennenkuin uskoo näitä tanttoja.
Oma akka lähti vieraan mukaan, vaikka oli tullut yritettyä rakentaa kaikki parhaimman päälle. Asunto jäi minulle ja rahaakin säästyy tonni kuussa, kun ei ole kuppaavaa akkaa vieressä. Taisinpa jäädä aika hyvin voitolle tässä säädössä. valitettavasti ei mene kaikilla samalla tavalla.
Ja ei kiitos, täältä en huolisi yhtäkään aivotonta eronnutta akkaa. Ei kelpaisi edes jalkavaimoksi, jos sitä seuraavaakaan aion enää ottaa. Yhden illan hoidot on paljon helpompia ja kaikki voittaa (noh, minä en kysy ovatko parisuhteessa, niin ei tarvitse valehdella). - katkerako;)
Minä olen eronnut akka, enkä todellakaan katkera. Pikkujouluista ja muistakaan pippaloista ei ole tarvinnut ukkoja vonkailla. Tarjollahan noita olisi vaikka kuinka, pahimpia ovat jus tuollaiset eronneet katkerat itseään täynnä olevat miespuoliset jotka eivät tajua joidenkin bilettävän ei etsivän seuraa. Itselläni on kumppani ja se riittää minulle, eikä ystäväpiirissäni harrasteta mitään baari/pikkujoulupokia ne on ihan toisentyyppisten ihmisten harrastuksia ne. Hauskaa pikkujoulua kaikille=)Ja te jotka siellä töppäilette kantakaa vastuu, kännissä ihminen on oikeasti juuri sellainen kuin oikeasti on sen syyksi älkää tempauksianne laittako.Ja AP:lle hyvä, että avasit silmäsi ja jatkat elämääsi, huomaat hetken päästä kuinka paljon onkaan mahdollisuuksia elämssä(tällä en todellakaan tarkoita mitään miehen metsästämistä)onnea ja kaikkea hyvää sinulle.
- morgan kane
pysykää pois pikkujoulu karkeloista mikäli hame ei pysy lantella ja sepalus kiinni
- vtunhoro
Ettei lopulta kävisi niin että sinä olet se joka saa ryhtyä pakkaamaan.
- Mariia
Haluaisin nyt sanoa tähän naisille pienen vihjeen. Jos ette anna miehillenne niin kyllä ne sen hakee muualta. No luulisi tuon olevan ihan selvää mutta niin monet miehet siitä ovat minulle kertoneet. Joten joudun paikkaamaan teidän velvollisuuksia ; ) Kiittääkkö sitten teitä...
- anonyyminainene
Niin mutta sitten on miehessä vaan vikaa, jos lähtee vieraisiin vaikka kotona saiskin tarpeeksi ja eri asentojakin kokeiltaisiin.
Näin ainakin oli exäni kanssa. Kotona sai aina kun halusi, seksi oli hyvää hänenkin mielestään mutta silti meni ja petti. Ja useasti, saman naisen kanssa.
Väitti, että nainen viekotteli ja ei osannut sanoa ei..
- älä lyö
toimit oikein ja tunnut olevan vahva nainen. itseni mielestä uskottomuus ja pettäminen on luottamuksen menettämistä toiseen ihmiseen oli sit tapahtunut mitä vain. kuinka kauan hän on sinua lie pettänyt ,tuskin ensimmäinen kerta.
- äimistynyt
oisko juttu joteskii sillai et jos kotona sais tarpeeks ni eipähän tarvis muualla kaupan olla ?
mut joo hienoo et kelpas muillekki :D - näin se menee
munaa pilluun ja ahahahhh
- todettu
hyvä vinkki ennen pikkujouluja on jos viikkoa ennen juhlia ei harrasta vakikumppanin kanssa seksiä niin säästää latinkia pikkujoulujuhliin.
- rereer
http://satumaa.yle.fi/umk/kilpailijat-2012/selja-sini-pack
kaikki tykkää! martina kohta 9. - envaihtais
Ei kai se muita naisia tarttis iskeä jos sinusta olis sille tarpeeks. Että varmaan sille miehelle yksi ja sama vaikka eroatte. Tuskin tuo nyt eka kerta oli. Että jos oot kauankin katellut ja sietänyt, niin mihin nyt yhtäkkiä on kiire päästä eroon? Joku muu itellä kiikarissa?
- hopeless
Nyt mies tuli kotia ja sen terska haisi paskalle. Lisäksi siellä oli Saabin edustajan "Sven Håndelssonin" käyntikortti..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715900Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651929- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561067Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71036Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41961RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49931Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288922