Kuulin luotettavalta taholta että Nurmon Baari avaisi uudistettuna ovensa keväällä. Yrittäjä on pääkaupunkiseudulta, syntynyt Seinäjoella. Suunnitelmissa on Villapakka (Emmerdale-sarja) tyyppinen siisti pub josta saa myös ruokaa... Siellä viihtyisi lähialueen väki sulassa sovussa; papisto, kartanonomistajat sekä tavalliset mononkuluttajat.....Toivottavasti suunnitelma toteutuu ja keväällä saa kallistaa shandy tuoppia.
Nurmon Baari (Melina)
27
5396
Vastaukset
- Astro Turfing
Aika ala-arvoinen mainos sulla kuule oSSi !
- WallPack
Mitäs ne edelliset suharit oli, ei ollu tainnu syntyä seinäjoella,,,
miljöö ei sovi johonkin mökkiin,,,, PÖH !- nurmooossa
Johan nyt vitsin murjaisit vai Emmendalen tyyppinen pubi Nurmoohin jossa nurmolaiset viihtyvät yhdessä. Ei taida kannattaa näillä asukasmäärillä ja asukaspohjalla.
- mökki myyntiin
paikassa ei ole menestynyt kukaan, tukirahat loppuu: bisnis loppuu
- lapualaane
terassia on alootettu laajentamahan
- Teppopeppo
Hyvä hyvä! Mä ainakin oon kaivannut omaa kyläpubia, johon aina sillon tällön pistäytyä. Melinakin oli ihan jees, mutta A-oikeudet puuttui. Toivottavasti ruoka on sit kans hyvää ja laadukasta. Jään odottelemaan vesikielellä!!!
- oSSI
Avajaisissa pyörähtelee Jarppi ja Ansku. Saa nähdä riitääkö laajennetun terassin neliöt...
- klj
oSSI kirjoitti:
Avajaisissa pyörähtelee Jarppi ja Ansku. Saa nähdä riitääkö laajennetun terassin neliöt...
terassin laajennus jäi kesken turkinpojilta pari vuotta sitten
- elinaines
Jokin duudsoni-tyyppinen voisi menestyä
- lapualaane
uuret kylymäkalustehet tuatu jo takaovelle. remontti taitaa alakaa
- Kaikki on Hyvä:.!1#%
.
mikä on NURMOOOOOS
. - Pisnestä harrastanut
Ymmärtäkää hyvät pellet.Ei yksikään lentokone pysy ilmassa ilman maksavia asiakkaita ei myöskään ensimmäinenkäänBaari
- Ö987
vanhat jääkaapit on heinäkuusta asti ollu takaoven vieressä. ei mitään remonttia näköpiirissä!!!!!!!!!!
- keBua
Kuntaliitoksen vastustajat pelkäsivät kaikkien palveluiden siirtyvän pois Nurmon keskustasta. Ihmekös tuo jos ei niitä palveluita kukaan ees yritä käyttää. Saitte sinne sen kebab-paikan mutta konkurssiinhan sekin meni! :D
- petäjätien janoinen
Onko tietoa koska remontti alkaa?
- jepjep
petäjätien janoinen kirjoitti:
Onko tietoa koska remontti alkaa?
Eli korkeintaan vuosi avajaisista niin on perseellään. Mistä noita lapsen uskoisia yrittäjiä riittää!!!
- Nurmoos
Turkin pojilta melkoinen vitsi yrittää menestyä Nurmon keskustassa pelkällä Pizzan ja Kebabin myynnillä ja ilman oluen myyntiä????
Vanhanajan kaljakuppila tuossa paikassa voi pysyä jotenkin pystyssä ja sekin ainoastaan jos omistaja itse tekee työtä vuorotta eikä yhtään ulkopuolista työvoimaa. - Narraa mua, mä oon..
NURMOOSTA! Ei saatana teitä nurmoolaasia! Te ootte pilannu Ilimajoen maineen!!
- oSSi
Uusia ravitsemusliikkeitä keskustaan (Kulma ja Juurella). Kohta mukia saa myös Nurmossa...
- Petäjätien janoinen
Ei ovet avautuneet. Kohti Hyllybaaria......
- strongbow
Pimeetä ja tyhjää on Nurmon baarissa... yhyy!
- pussikaljaa
Se uusi teranssi siinä vieres on ihan rempsallaan ja osittain romahtanut?!
Miksei koko höskää pureta vaan pois, alkaa olla melko ruma läjä.- lapualaane
Romahtanut terassi on purettu ja pihaa siivottu! Kohta hanat aukeaa....
lapualaane kirjoitti:
Romahtanut terassi on purettu ja pihaa siivottu! Kohta hanat aukeaa....
Hb loppu fönäri kuollut? Hanat auki? Blondi tiskille:)
- tetegterh
Lopetettu viime viikonloppuna.
Kiitos bileistä.- lapualaane1
Maanantaina oli liikettä baarissa. Kannettiin tavaraa ulos/ sisälle. Toivottavasti pian aukeaa.
- Anonyymi
Upea baari entisen R-kioskin tiloissa. Hyvin remontoitu, tyylikäs terassi. Menestystä yrittäjälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514545Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1282978Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741720Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551314
- 931225
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075