Onko muilla ollut ongelmia Soneran kaapelinettiyhteyden kanssa?
Meillä Sahanmäessä niitä on ollut satunnaisesti ja tänä viikonloppuna (18.-19.11) aivan liikaa.
Perjantaina 19.11. yhteys lakkasi toimimasta samalla kun alueella oli sähkökatko. Eihän yhteys toimi tietenkään sähkökatkon aikana kun modeemi ei saa virtaa, muttaei lähtenyt toimimaan sähköjen palattuakaan. Ei auttanut vianrajaukset ym. Yhteys toimi taas lauantaiaamuna, tein kyllä perjantai-iltana vikailmoituksen siihen ärsyttävään puhelinrobottiin.
Taas tänään lauantaina yhteys pätkäsi illalla eikä mikään auttanut. Taas tein vikailmoituksen.
Onneksi puhelinta modeemina käyttäen yhteys toimii, vaikkakin hitaasti.
Soneran kaapelinetin pätkiminen
5
180
Vastaukset 5
- Myös kypsä
Sen jälkeen kun Sonera teki muutostöitä ja sain uuden Cisco 3010-modeemin, yhteysongelmia on ollut jatkuvasti. Asun Vehkojalla, kaapelinettin avaaminen kestää jopa tunnin verran, korjaaja on käynyt neljä kertaa ja Soneran päästä tilannetta on korjailtu jatkuvasti, mutta mikään ei näytä auttavan.
- bitti piru
Meillä alkoi kanssa tulemaan ongelmia Ciscon modeemin käyttöönoton jälkeen. IP-osoitetiedot tuntuvat tulevan ok, mutta dns kyselyt kestää alkuun tolkuttoman kauan. Linja on mitattu ja sen pitäisi olla hyvässä kunnossa.
- Ärsyyntynyt
Sahanmäen seutuvilla asun, ja viime aikoina on ollut huomattavasti useammin (ja pidempiä) katkoksia. Modeemi on vaihdettu joskus reilu vuosi sitten, eli ei siitä johdu ja kaikki linjat ok.
- soneramartti
Martissa kaupungin puoleisessa päässä on ollut käyntiinlähtöongelmia, eikä
esim tallennusmuistiin ole päässyt pariin päivään.- Skylon
Nummenkärjessä ei ole tarvinnut surffailla tänään töiden jälkeen ollenkaan. Eilen vaihdettu satamegaseen cisco 3010. Ei auta buuttailut eikä resetoinnit....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532