Olen saanut runsaasti vastauksia nettitrffailussa mutta tapaaminen tuntuu olevan aivan mahdotonta. Naiset ovat töissä, harrastuksissa tai heillä on aina jotain muuta menoa. Ihmettelen, että miksi he edes hakevat seuraa, kun koskaan ei ole aikaa tavata.
Välimatkatkin tuntuvat olevan todella hankalia ihan täällä Helsingissäkin. Itse asun keskustassa ja jos nainen asuu esim. Länsi-Vantaalla, niin tapaaminen on lähes mahdoton. Ilmeisesti treffailu onnistuu vain jos asuu kävelymatkan päässä kohteesta.
Itselläni on auto ja voin ajaa vaikka Tampereelle, mutta kun naisilla ei ole koskaan aikaa.
Tapaamisen vaikeus nettitreffailussa
30
994
Vastaukset
- jkljhgfddss
No joo, nuo naiset eivät ole oikeesti kiinnostuneita ja kiemurtelevat siksi.
- fyty
No miksi ne sitten kirjottelee?
- Mies 37
Itsekin pääkaupunkiseudulla asuvana en ole kohdannut vastaavaa ongelmaa. Ehkä eivät tosiaan ole sitten kuitenkaan olleet kiinnostuneita.
- Näin se menee
Samanlaisia kokemuksia on minulla, naisilla ei ole koskaan aikaa tavata, tai sitten ne ensin sanoo että joo voidaan tavata, sitten kun olisi aika niin ne rupeaa perumaan puheitaan. Olen tullut ainakin kahteen päätelmään :
a) Heitä ei oikeasti kiinnosta miehen haku vaan vain huvin vuoksi ovat deittipalstalla.
b) He ovat varattuja, mutta eivät voi sitä suoraan sanoa vaan yrittävät keksiä kaikenlaisia selityksiä.
Silloin herää ainakin minulla vahva epäilys että nainen on varattu kun se on pääasiassa yöaikaan deittipalstalla, helppohan silloin on olla kun mies ja lapset vetää hirsiä, esittää siellä sinkkua tai eronnutta. Mitähän ne ajattelee sillä voittavansa?- Eräs mies
Niin ja sinkkuko ei voi viettää öitään netissä? Just joo.
- masreismies
Minä olen huomannut, että akateemisilla naisilla on kovasti kiirettä ja menoa. Viime aikoina olen tapaillut normaaleissa työtehtävissä työskenteleviä naisia ja tapailu on ollut paljon helpompaa.
- teks villeri
Ekat treffit onnistuu hyvin, mutta sitten vaikka olisi kiinnostusta, niin se tapailu on hankalaa. Varmaa johtuu kaikkien useista eri viritelmistä.
- Tex Willer
Älähän copioi minua tai alkaa coltti laulamaan!
- grwahtewr
Ainoa neuvo minkä voi antaa on, ettei kannata hakata päätä seinään, vaan siirtyä seuraavaan. Se on kumma juttu, kuinka tuollaisia asioita ei tarvitse edes miettiä, kun törmää naiseen, jonka kanssa on samalla aaltopituudella. Mutta kieltämättä kaikennäköisiä syitä tuli kuultua ja alkuun vielä uskottua, kun yritti järkätä ensimmäisiä tai toisia treffejä.
- Siirry liveen
No, neuvoisin kaikkia siirtymään oikean elämän deittailuun. Silloin saa heti vastauksen. Eikä tarvitse olla baarissa eikä kännissä. Minua on pyydetty ulos semmoisen puolituttuuden perusteella useampaankin otteeseen, edelleen kun olen 3kymppinen ja olen lähtenyt aina jos en ole varattu. Tosin puolitutut nyt yleensä osaa katsoa onko vai ei.
Kävelylenkit, niillä tutustuu hyvin koiran ulkoiluttajiin. Kaupasta on pyydetty ulos, työntekijä siis, ja kävin siellä aina joten ehkäpä hän oli sen verran kiinnostunut että katsoi, etten käy koskaan poikaystävän kanssa, joten voi pyytää. Huoltoasemalla olen jäänyt juttelemaan niitä näitä. Jne. Jos juttu luistaa, on rentoa ja hauskaa, niin miksi ei. Ja työpaikaltakin, vaikkei yleensä työkavereita saisi pyytää ulos, mutta kun en käy baarissa, niin harrastukset ja työpaikat vaan on tosi sosiaalisia kohtaamisia.
Eikä tartte aina ottaa niin vakavasti, olla heti tunkemassa sänkyyn tai olettaa että joka jutusta tulee mitään muuta kun kahvireissu tai leffa ja pic nic. Aika kyllä näyttää, kun tapailee. Eikä aikuistenkaan tarvitse pilata koko juttua olemalla heti perseessä kiinni, vaan romantiikka ja tapailu on sallittua myös aikuisille. Baarissa tietty nykyään ihmiset olettaa jokaisen olevan yhden illan juttu ainakin, mutta kaikki ei ole. Deittailu ja tapailu voi olla mukavaa, hauskaa, romanttista ja kevyempääkin.
Joten jos haluatte suoria vastauksia, alkakaa aktiivisesti pyytää ulos niitä oikeita naisia, ketä oikeassa elämässä näätte. Siellä tiedätte heti, osaako ne jutella teille mitään, onko edes sen aikaa luonnollista ja kivaa, että voi ulos pyytää, lähteekö ne heti tai ei tai antaako numeron, onko oikeasti sinkkuja, ja onko aikaa vai ei, ja PALJON paremmin kun netissä...
Kaikinpuolin siis huomattavasti kivempaa, jännempää ja rehellisempää.
Tietenkään ei 100% varmaa sekään, mutta enemmän.
Baarissa, kännissä, on mahkut lähinnä niihin ketkä etsii ketä vaan ja haluaa kenet vaan. Treffailu onnistuu minun kokemuksen mukaan oikein mainiosti, kun kysyy. Livenä. Miksi ihmiset uskaltaa laittaa nettiin kuvansa, esitellä ja mainostaa itseään seuraa etsivinä, kysellä deittejä siellä, muttei livenä?- asiallinen mies
Turhaan sönkötät. Tietenkin aloitteita tekevään naiseen suhtaudutaan positiivisesti. Toista se on miehenä eläminen. Terve järki ja itsesuojeluvaisto sanovat, ettei kannata yrittää. Joko nainen on varattu tai sitten sitä ei vaan kiinnosta (koska naisilla on varaa nirsoilla niin paljon kuin lystää), ja joka tapauksessa on typerää iskeä jotain tuntematonta, jonka yhteensopivuudesta ei tiedä mitään.
- lisää lirkuttelua
Olet vain tavannut naisia, joilla ei ole ollut tarpeeksi kiinnostusta sinua kohtaan. Kun sinulle oikea nainen tulee vastaan, hän hinkuaa seuraasi ja matkustaa mihin vain saadakseen olla kanssasi.
Oletko miettinyt ominaisuuksiasi, jotka vetävät puoleensa naisia? Ehkei niitä liiemmälti ole.. Mutta aina voi käytöstään muuttaa, kun huomaa kehityskohteita itsessään.- kliseiden kliseet
Tyypillistä: 1) utopistista mukapositiivisuutta 2) syytät toista hänen ongelmistaan.
- turha mies.
Et ole tarpeeksi komea ja naiset siksi halua tavata. Mä ajoin kerran 500 km naisen luokse ja 30 kilsaa ennen kun olin perillä se ilmoitti että ei halua tavata vaikka aamulla vielä ennen kun lähdin ilmoitti että haluaa tavata. Kusipäisiä naisia on aika paljon.
No tuossa tulikin jo pari tavallisinta arviota (et ole riittävän kiinnostava ja että nainen vain kokeilee olisiko kysyntää) Kyllä superharrastajasinkkujakin on eli oikeasti kalenteri on täynnä vaikka mitä fitneshyppelyitä ja harrastuksia. Oletko jutellut puhelimessa näiden naisten kanssa? Mietin vain olisiko osasyynä ujous. Puhelimessa "treffailemalla" ja juttelemalla voisi myös edetä. Vai oletko niitä tyyppejä jotka heti ensiviestistä alkaen painostavat livetreffeille?
- oma elämä
Minulle on myös tullut näitä vastaan, joilla on kalenteri aina täynnä. Jos minulla olisi yhtään valinnanvaraa, niin tuo olisi vahva syy antaa pakit. Naisessa on jotain pahasti vialla, jos ei tapaamaan ehdi.
- ainaisetkiireet
Miehetkin osaa vitkuttaa samalla lailla. Yhdelle sanoinkin suoraan, että
pitää kiireensä hyvänään.
Jos ja kun on niin kiire, ettei töiltä ja rakkailta harrastuksiltaan ehdi tapaamiseen,
niin silloin on viisainta laittaa profiili jäihin. - rghythth
joskus on aika vaikeaa pyytää joku tuntematon mies kotiinsa näin naisena, etenkin jos huusholli on likainen, köyhä, jne, mies vaikuttaa tasokkaalta. Ei jaksa tehdä suursiivousta. Ja kotona voi olla jotain mitä ei halua muitten näkevän, valokuvia, jne. liian henkilökohtaista. Muutenkin kotiinsa pyytäminen on vaarallista naiselle, ja jos tulee kaukaa pitäisi majoittaa yöksikin. Miten? Ja ruuat päälle siihen, jne.huh huh.
- varo raiskaajaa!
yksikin murhaajamies suomi24 treffipalstalta tapasi naisen kesämökillä, ja murhasi eli tappoi sen naisen siihen paikkaan.
Ja kaiken maailman raiskaajapedofiilimiehiä on joku pusikot täynnä etenkin kesällä. Ei ne saa ees vankilaa. Uutta hakeevat treffipalstalla, että saisi taas raiskata jonkun uhrin. Ei niitten naamakuvia ilmotella lehdissä, että naiset osais varoa, edes nimiä ei julkaista, eikä kaikista tehdä ilmotusta, koska ei tule linnaakaan.
Suomi on murhaajamiesten luvattu maa. Oisko jo vapaalla sekin ukko? Ja etsii uutta uhria suomi24 treffeiltä. Pysy kaukana minusta! - 6+3
NO et kai sä nyt kotiisi ketään sokkotreffeille kutsu! Jos tulee etäämpää niin hankkii hotellihuoneen tai menet itse sinne ja varaat hotellihuoneen.
- nevan mors
Maaseudulla asuvan on todella vaikeaa treffailla tuosta vain tuntematonta. Harva jaksaa lähteä jonnekin ihmisten ilmoille tapaamaan uppo-outoa, bensat maksaa ja muutenkin ajot on rasittavia. Netissä tapaamani miehet ovat kovin hanakasti tunkemassa torppaani ja tsekkaamaan tilukseni, hah!
Useimmat suuttuvat, kun en kutsu heitä kotiini. Mutta..mutta, käyttäisivät aivojaan ja tajuaisivat arkuuteni. Ja ylipäätään, hiljaa hyvää tulee, kukapa ensimmäisen kaksilahkeisen kelkkaan edes hyppäisi. Varsinkaan omillaan toimeentuleva itsenäinen nainen. Summa summarum, nettideittailu ON vaikeaa ja varsinkin jos toinen osapuoli on liimautuva läheisriippuvainen, joka luulee enemmän kuin oikeasti edes tietää toisesta.- Mahdoton tehtävä
No ehkä sun ei sitten kannata etsiä seuraa, jos sulle ei sovi treffit sen paremmin toisen nurkilla kuin teilläkään. Vai miten olit ajatellut hoitaa livetapaamisen?
- Mahdoton tehtävä
No ehkä sun ei sitten kannata etsiä seuraa, jos sulle ei sovi treffit sen paremmin toisen nurkilla kuin teilläkään. Vai miten olit ajatellut hoitaa livetapaamisen?
- touho-serkun pyjamat
Kuulostat aikamoiselta idiootilta. Miten sä sitten yleensä meinaat tavata miehen? Kai teidän nurkilla on joku jäätelökioski missä voitte hoitaa tapaamisen julkisella paikalla, niin ei tarvi miehen nähdä, miten siivottomassa kämpässä asut.
"kukapa ensimmäisen kaksilahkeisen kelkkaan edes hyppäisi"
No eipä ihme että olet sinkku tolla asenteella. - nevan mors
touho-serkun pyjamat kirjoitti:
Kuulostat aikamoiselta idiootilta. Miten sä sitten yleensä meinaat tavata miehen? Kai teidän nurkilla on joku jäätelökioski missä voitte hoitaa tapaamisen julkisella paikalla, niin ei tarvi miehen nähdä, miten siivottomassa kämpässä asut.
"kukapa ensimmäisen kaksilahkeisen kelkkaan edes hyppäisi"
No eipä ihme että olet sinkku tolla asenteella.Kiitos vaan kommentistasi. Olen 50 ja elänyt jo enemmän kuin tarpeeksi ;) En höynähdä enkä syty vieraisiin ihmisiin ylipäätään tosta vaan, joten treffailu on hankalaa. Tiedätkö touho-serkku mikä on neva? Se antaisi ehkä osviittaa jäätelökioskista, haha!
- Eke932
jos nainen ei halua tavata, se on yleensä merkki jostain seuraavasta:
1) nainen pyörittää montaa miestä samaan aikaan, tämä on yleensä todennäköistä, koska naiset saa niin paljon enemmän viestejä eri miehiltä.
2) nainen on sitoutumiskammoinen, yleistä vanhoilla piioilla, jotka on ollu yksin niin kauan että siitä on tullu osa heidän persoonallisuuttaan. - antaap selitellä...
Tää on erittäin jännää, kun me olemme tehneet tapaamista jo mies muistin
verran ja aina on MUKAMAS esteitä tällä vastapuoliskolla.
Tosiasiassa en halua edes tavata häntä enää, mutta pidän sen omana
tietonani. Selityksiä löytyy anopin naarauksesta hautajaisiin. - jööti nakki
Naisen tapaamishaluttomuuden taustalla voi olla myös lapsi aiemmasta suhteesta, jonka muija haluaa pitää salaisuutena. Ei halua viedä miestä omaan kotiinsa, kun siellä on lasten leluja ja vaatteita hujan hajan.
Sen siitä saa kun vääntää niitä kakaroita joka toisen vastaantulevan miehen kanssa ja sitten eroaa. - istun yksin.
Mun on pitänyt tavata tänä vuonna 5 naista mut yksikään ei ole tullut paikalle. Ajoin jopa 200 kilsaa yhen naisen luokse joka sitten ilmoitti 5 minsa ennen tapaamis aikaa ettei tule. Lähetin sitten viestin et maksaa sitten mun bensat kun ilmoittaa noin myöhään per.kele. Naiset on vedättäjiä tai pelkureita näköjään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702