Lopetin kaikki lääkkeet

Sain tarpeeksi lääkkeiden syömisestä ja lopetin kaikkien nauttimisen kuukausi sitten. Otin noin 30 vuotta psyykelääkettä, jota minulla oli viimeksi 9 vuotta 3 mg Risperdalia ja kaksi vuotta sitten se laskettiin puolen vuoden välein ensiksi 2 sitten 1 ja sitten 0.5 mg:aan, jonka lopetin kuukausi sitten. Neljä vuotta sitten lääkäri sai päähänsä, että minulla on eteisvärinää ja korkea verenpaine. Jouduin syömään viime vuonna Marevania 8 kuukautta jonka lopetin itse ja siirryin Primaspan 50 mg jonka ottamisen lopetin pari kuukautta sitten ja kaikki vahvat verenpainelääkkeet.ja Risperdalin lopetin kuukausi sitten, joten en syö tällä hetkellä mitään lääkettä. Verenpaineeni on ollut noin 132/83 ja syke noin 65. Joten hyvin menee ilman lääkkeitä.
3179
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

ihanaa!

Äänestä

Psyykenlääkkeet voi lopettaa hyvinkin jos pärjää ilman niitä. Eteisvärinään onkin syytä käyttää verenohennuslääkkeitä veritulppien estämiseksi. Itse et välttämättä havaitse lievempää eteisvärinää mutta silti se voi aiheuttaa veritulppia ja esimerkiksi aivoinfarkti tuleekin sitten yllättäen. Lääkityksesi ja ilmeisesti sen tarvekin on ollut melko lievää joten siitä oli helppo luopua. Esimerkiksi oma lääkitykseni tähtää eliniän pidentämiseen ja yllättävien sairastumisien torjumiseen, psyyken lääkkeitä en ole kaivannut koskaan.

Äänestä

Minulla ilmeisesti johtui eteisvärinä psyykelääkkeistä, joka aihettaa eteisvärinää ja rytmihäiriöitä. Minulla oli eteisvärinään Bisoprolol 2.5 mg päivässä ja Risperidon 0.5 mg, jotka lopetin pari kolme viikkoa sitten samaan aikaan. Toinen verenpaine lääke minulla oli myös Ramipril 2.5 mg päivässä, jonka ottamisen lopetin jo puoli vuotta sitten. Muuta minulla ei ollut. Vähän oli vierotusoireita kaikkien lääkkeiden lopettamisen jälkeen kuten huimausta ja hikoilua, mutta niiden pitäisi mennä ohi kuukaudessa lopettamisen jälkeen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


hyvin menee kirjoitti:

Sain tarpeeksi lääkkeiden syömisestä ja lopetin kaikkien nauttimisen kuukausi sitten. Otin noin 30 vuotta psyykelääkettä, jota minulla oli viimeksi 9 vuotta 3 mg Risperdalia ja kaksi vuotta sitten se laskettiin puolen vuoden välein ensiksi 2 sitten 1 ja sitten 0.5 mg:aan, jonka lopetin kuukausi sitten. Neljä vuotta sitten lääkäri sai päähänsä, että minulla on eteisvärinää ja korkea verenpaine. Jouduin syömään viime vuonna Marevania 8 kuukautta jonka lopetin itse ja siirryin Primaspan 50 mg jonka ottamisen lopetin pari kuukautta sitten ja kaikki vahvat verenpainelääkkeet.ja Risperdalin lopetin kuukausi sitten, joten en syö tällä hetkellä mitään lääkettä. Verenpaineeni on ollut noin 132/83 ja syke noin 65. Joten hyvin menee ilman lääkkeitä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu