Mitkä seurakunnat järjestävät aikuiskasteita Turussa?

usko -81

Minut on siis lapsena kastettu Luterilaiseen seurakuntaan, mutta nyt on elämässä tullut aika jolloin on Jeesus puhutellut voimakkaasti, ja minulla on sisäinen kaipuu aikuiskasteelle 30 vuotiaana. Tietääkö kukaan mikä/mitkä seurakunnat järjestävät aikuiskasteita ja missä niitä suoritetaan?

11

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kastekyssäri
    • Mannesti
    • just joo

Käy varmuuden vuoksi kaikissa paikoissa! Ei se kasteesi toistamalla sen varmemmaksi tule! Ainoastaan epävarmemmaksi. Voit palata myöhemmin harharetkiltäsi turvalliseen luterilaisilta saamaasi kasteeseen.

• Jeesus-on-Herra.com
    • Jumalan soturi

Suosittelen käymään esimerkiksi Raamattu puhuu seurakunnassa tai helluntaiseurakunnassa tai Vapaaseurakunnassa. Suosittelen myös tutkimaan tarkasti Raamattua ja keskustelemaan jonkun kauan uskossa olleen kanssa ja tutkimaan hieman tarkemmin edellämainittujen liikkeiden oppeja. :-) Siunausta.

• kjjsja

Vapaakirkoista kannattaa kysellä. Helluntaikirkko kastaa vain niihin kuuluvia. Kaste suoritetaan yleensä kastealtaassa.

• löydät helposti!

Turku on nykyisin täynnä uudestikastajia!

• rakkaudella sinulle

Onko oikeasti Jeesuksen puhe, vai ihmisten painostus? Itselleni ei ole tuota tunnetta ilmaantunut uskosta huolimatta. Luotan lupaukseen, yksi kaste, yksi usko. Omilla teoillamme emme paranna lopputulosta.

• Mä järkkään juuri parhaillaan kastetilaisuutta jo ilmoittautuneille. Suoritan sen eräässä pienessä juuri ko. toimitusta varten vuokratussa uimahallissa. Kastamisajankohta on vielä avoin. Kastan ainoastaan Vapahtajamme hebreankielisiin Nimiin: Adonai Yeshua HaMashiach HaNostri.

Syynä tähän on se, että käsitykseni mukaan erisnimiä ei saa kääntää, vaikkakin itse pelastussanoma tulee kääntää ja julistaa kullekin heidän omalla äidinkielellään. Kasteesta perimme vain pienen maksun eli sen osuuden, mitä uimahallin vuokrasta lankeaa kastettavalle (8,5 eur/hlö). Uimahallissa on eri saunat miehille ja naisille. Emme edellytä kasteelle menijöiltä liittymistä seurakuntaamme!

Upotuskasteessa pestään pois kaikki synnit ja kasteelle menijän on ennen sitä tunnustettava uskonsa Elohimin Poikaan, Yeshuaan, tehtävä täyskäännös elämässään Hänen puoleensa, tunnustettava syntinsä ja oltava valmis seuraamaan Herra Yeshuaa lopun elämänsä ajan!

Jos olet kiinnostunut, niin ota pikaisesti yhteyttä, jotta ehdit seuraaavaan 'kaste-erään' mukaan! Tässä meiliosoitteeni:
      [email protected]

• estery90

Kannattaa tosiaan mennä tutustumaan seurakuntiin niin kyllä varmasti löydät oman paikkasi:) Itse olen vapaakirkolainen ja pitäisi kasteelle myös mennä.
      Tiedän kyllä monia jotka ovat menneet uudelleen kasteelle uskoon tulon jälkeen ja kuuluvat siis luterilaiseen seurakuntaan kumminkin.

• Apostolienteot 2:38

Varmista kuitenkin, että sinut kastetaan raamatullisesti
      Herran Jeesuksen Kristuksen nimeen. Apostolien teot 2:38, ja 10:48.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2387
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1526
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1264
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      852
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      831
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe