Minut on siis lapsena kastettu Luterilaiseen seurakuntaan, mutta nyt on elämässä tullut aika jolloin on Jeesus puhutellut voimakkaasti, ja minulla on sisäinen kaipuu aikuiskasteelle 30 vuotiaana. Tietääkö kukaan mikä/mitkä seurakunnat järjestävät aikuiskasteita ja missä niitä suoritetaan?
Mitkä seurakunnat järjestävät aikuiskasteita Turussa?
11
234
Vastaukset
- kastekyssäri
Asiasta ja aiheesta lähemmin sivuilla:
http://pro-yeshua-team.blogspot.com/
Terveisin Tagumik - Mannesti
Ota yhteyttä palauteosion kautta,
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Sieltä löydät kastajan. - just joo
Käy varmuuden vuoksi kaikissa paikoissa! Ei se kasteesi toistamalla sen varmemmaksi tule! Ainoastaan epävarmemmaksi. Voit palata myöhemmin harharetkiltäsi turvalliseen luterilaisilta saamaasi kasteeseen.
- Jeesus-on-Herra.com
Aikuiskasteelle haluavat ilmoittautukaa suoraan kastajalle,
[email protected] - Jumalan soturi
Suosittelen käymään esimerkiksi Raamattu puhuu seurakunnassa tai helluntaiseurakunnassa tai Vapaaseurakunnassa. Suosittelen myös tutkimaan tarkasti Raamattua ja keskustelemaan jonkun kauan uskossa olleen kanssa ja tutkimaan hieman tarkemmin edellämainittujen liikkeiden oppeja. :-) Siunausta.
- kjjsja
Vapaakirkoista kannattaa kysellä. Helluntaikirkko kastaa vain niihin kuuluvia. Kaste suoritetaan yleensä kastealtaassa.
- löydät helposti!
Turku on nykyisin täynnä uudestikastajia!
- rakkaudella sinulle
Onko oikeasti Jeesuksen puhe, vai ihmisten painostus? Itselleni ei ole tuota tunnetta ilmaantunut uskosta huolimatta. Luotan lupaukseen, yksi kaste, yksi usko. Omilla teoillamme emme paranna lopputulosta.
Mä järkkään juuri parhaillaan kastetilaisuutta jo ilmoittautuneille. Suoritan sen eräässä pienessä juuri ko. toimitusta varten vuokratussa uimahallissa. Kastamisajankohta on vielä avoin. Kastan ainoastaan Vapahtajamme hebreankielisiin Nimiin: Adonai Yeshua HaMashiach HaNostri.
Syynä tähän on se, että käsitykseni mukaan erisnimiä ei saa kääntää, vaikkakin itse pelastussanoma tulee kääntää ja julistaa kullekin heidän omalla äidinkielellään. Kasteesta perimme vain pienen maksun eli sen osuuden, mitä uimahallin vuokrasta lankeaa kastettavalle (8,5 eur/hlö). Uimahallissa on eri saunat miehille ja naisille. Emme edellytä kasteelle menijöiltä liittymistä seurakuntaamme!
Upotuskasteessa pestään pois kaikki synnit ja kasteelle menijän on ennen sitä tunnustettava uskonsa Elohimin Poikaan, Yeshuaan, tehtävä täyskäännös elämässään Hänen puoleensa, tunnustettava syntinsä ja oltava valmis seuraamaan Herra Yeshuaa lopun elämänsä ajan!
Jos olet kiinnostunut, niin ota pikaisesti yhteyttä, jotta ehdit seuraaavaan 'kaste-erään' mukaan! Tässä meiliosoitteeni:
[email protected]- estery90
Kannattaa tosiaan mennä tutustumaan seurakuntiin niin kyllä varmasti löydät oman paikkasi:) Itse olen vapaakirkolainen ja pitäisi kasteelle myös mennä.
Tiedän kyllä monia jotka ovat menneet uudelleen kasteelle uskoon tulon jälkeen ja kuuluvat siis luterilaiseen seurakuntaan kumminkin. - Apostolienteot 2:38
Varmista kuitenkin, että sinut kastetaan raamatullisesti
Herran Jeesuksen Kristuksen nimeen. Apostolien teot 2:38, ja 10:48.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34785