miten bentsoja näillä tiedoilla

hei

minulla on diaknosoitu mm. paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteidenpelko mutta samassa aperissa missä kerrotaan tämä kerrotaan myös että minulla on monipäihderiippuvuus kun olen lääkärille yrittänyt selvittää tilannettani että olen nyt ollut ilman huumeita noin puoli vuotta ja tarvitsisin apua tämän toisen ongelman kanssa koska asioita on paljon edessä hoidettavana mutta jopa kotoa poistuminen tuntuu toisinaan ylivoimaiselta tehtävältä niin minulle ei kukaan halua kirjoittaa bentsoja on minulla 15mg opamox mutta ei siitä ole apua sitten on efexoria ja cipraleksia yms mutta mitä pitäisi tehdä että lääkäri tajuaisi että tarvitsen apua tämän asian kanssa mitä nyt yksityis lääkäri ? vai mitä mun pitäis niille sanoo vai pitää jatkossakin hommata tarvitsemani lääkkeet itse muualta mielestäni kyseessä on jonkin sortin hoitovirhe kiitos jos jaksatte vastata
3209
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Suosittelisin kokonaisvaltaista hoitoa, esimerkiksi terapiassa ei mitään hävettävää.. itse yhdistäisin jonkinlaisen terapian, peruslääkityksen (kokeiluun esim. paroxetiini) ja sitten tukilääkkeeksi tarvittaessa hallittu määrä bentsoa (xanor), jonka turvin totutellaan tilanteisiin ja kasvatetaan minän hallintaa ja omakuvaa. Bentson käytön on oman itsesi vuoksi tarpeen pysyä sovitussa ja tämän vuoksi lääkärit varovat kirjoittamasta jos taipumusta päihdekäyttöön. Mutta, nämä täytyy keskustella lääkärisi kanssa.

Äänestä

näinhän se on toivotaan että nyt seuraavan kerran kun meen sinne lääkärin juttusille niin saatais ratkaisu joka tyydyttäis molempia osapuolia minulla ei kyllä ole tarkoirkoitus hakea minulle määrätyillä lääkkeillä minkään laista viihde käyttöä vaikka se mahdollista olisikin

Äänestä

Käsittääkseni? Opamax on samankaltainen ,mutta ei niin *riiputtava* kuin esim.Diapam,mutta minulla on bentsot,mutta saan ne varman siksi kun ei ole takana mitään päihdeongelmia.Niihin kyllä halvatun helposti jää koukkuun.Nyt olen päässyt paniikeista tosi hyvin ja pameja kuluu vain illalla nukkumaan mennessä (jos ei tiedossa jotain erikoista.)
Toisena lääkkeenä minulla on seroxat.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


need litle help kirjoitti:

hei

minulla on diaknosoitu mm. paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteidenpelko mutta samassa aperissa missä kerrotaan tämä kerrotaan myös että minulla on monipäihderiippuvuus kun olen lääkärille yrittänyt selvittää tilannettani että olen nyt ollut ilman huumeita noin puoli vuotta ja tarvitsisin apua tämän toisen ongelman kanssa koska asioita on paljon edessä hoidettavana mutta jopa kotoa poistuminen tuntuu toisinaan ylivoimaiselta tehtävältä niin minulle ei kukaan halua kirjoittaa bentsoja on minulla 15mg opamox mutta ei siitä ole apua sitten on efexoria ja cipraleksia yms mutta mitä pitäisi tehdä että lääkäri tajuaisi että tarvitsen apua tämän asian kanssa mitä nyt yksityis lääkäri ? vai mitä mun pitäis niille sanoo vai pitää jatkossakin hommata tarvitsemani lääkkeet itse muualta mielestäni kyseessä on jonkin sortin hoitovirhe kiitos jos jaksatte vastata

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu