Luotettava pikavippi - huijari pikavippi

Rintaääni

Jos pikavippi on aivan pakko ottaa, niin kannattaa ainakin luotettava pikavippifirma. Netissä on monen monia vippifirmoja, toiset vähän isompia ja parempia kuin toiset ja jotkin kaihtavat keinoja.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että jotkin pikavippifirmat huijaavat paljon tekstiviestikuluissa, kun haet lainaa tai joudut varmistelemaan lainanhakemista tekstiviestillä, saattavat tekstiviesti kulut olla 2-5€ ja joudut varmistelemaan useaan otteeseen ja loppujenlopuksi sinulle ei välttämättä myönnetä lainaa vaikka siihen ei mitään oikeaa estettä olisi.

Tässä jokunen luotettava firma ja vielä halvimmastakin päästä.

http://nopeastirahaapikavippi.blogspot.com/

20

8823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taustamelu
    • Kova kari
    • tintu vaaa

Kova kari hei,sä olet aivan munaton vellihousu.

• suurkuluttaja

Ite oon ottanu tältä sivustolta pikavippejä, sinne ne on ainain valikoitu ja kaikki on tunnettuja pikavippifirmoja. Ja itse olen kyllä ottanut monesti pienemmältäkin pikavippiyritykseltä lainaa ja kaikki on aina mennyt juuri niinkuin pitääkin. Ei niistä mikään vilppiä käytä, aika nopeasti se kaikkien tietoisuuteen tulisi, se olis oman bisneksen tuhoamista kertaheitolla.. Mutta siis alla on linkki sivulle mitä itse tykkään käyttää, aina ajan tasalla.

http://lainaa-heti.fi

• Marcus Moreno

En lukenu näitä viestejä sori siitä mut otsikkoon viitaten halusin kertoo et Blue Finance Oy:ltä oon saanu aina vipin ku oon semmosta tarvinnu. Ja niin on kaveritkin! https://www.bluefinance.fi

• 16+14

Aivan paska paikka. Kyseisellä firmalla monta vippisivua, tekstiviestit maksavat 5€. Vaikka kovin mainostavat Nettihakemusta ja Tekstiviestihakemusta erikseen, nettihakemuksessakin pitää lähettää maksullinen viesti. Välttäkää kaikkia paikkoja joissa pitää hakea tekstiviestillä.

• vippiämulle
    • Vierilija
    • luotettava-pikavippi
    • vippiseppo

Ainoa mihin voi luottaa on falloslaina. Sieltä saa aina

• Kyselijä92
    • KokemustaOn

Mitään isoja summia ei kyllä kannata ottaa, muuten on ihan kusessa.

• hymyilläänvivuksenovella

kulkul.fi
      kurkur.fi

• Anonyymi

Kannattaa katsastaa tämä: https://vertailelainoja.fi/
      Ihan päälikkö saítti: ilmaista vertailua kansalle ja vipanderia saman tien tilille luotettalta virmalta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3502
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3011
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2376
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      12
      1464
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      822
    Aihe