Jenni katosi??!

...................

Mitä Jennille tapahtuu, arvauksia? Kuka Jennin haki autolla? Lähteekö Jenni pois koko sarjasta? :(

52

1558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jt65u6u6u56u

      Erkkilä haki ja lähti pois sarjasta

      • ..........

        Tuskin oli Erkkilä.... Lisää arvauksia?!


    • arvaus123

      Katja Jennin sisko haki.

    • Luulenpa että

      Aki haki. Ei lähde pois sarjasta.

    • äaösldkfjgh

      Huomasko kukaan, että Jennnin hakeneen auton rekisterinumero oli JAK-15? Oonko ainoo, kuka kiinnitti huomioo?

      • elikkä?

        No, mitä siitä rekkarista?


      • soitaa ja kysyy
        elikkä? kirjoitti:

        No, mitä siitä rekkarista?

        Soitto akeen paljastaa auton omistajan ja sen, kuka jennin haki.


      • takkari
        soitaa ja kysyy kirjoitti:

        Soitto akeen paljastaa auton omistajan ja sen, kuka jennin haki.

        tai kysyy kännykällä autofinderilla, tulee halvemmaksi. jotain 1,7€/haku


    • käyttäkää aivoja

      Aki Nikkinen haki sen!!!!!!!!!!

    • JK

      ERKILÄ HAKI HÄNET

      • kuka on

        erkilä? Erkkilän tiedän...


    • zxbzcvbn
    • JAK-15

      JAK-15 Rekkarista selviää epäsuorasti Jennin hakija ja se on Aki . Katsokaa kohtaa AK-1 eli AKI

    • CHERRYHOLIC

      Pah, ei ainakaan Erkkilä ollut! Luulen, että oli Niko tai Katja.

      • kajt9

        Veikkaisin, että Akiin tällä vihjattiin, sen verran salamyhkäisiä oltiin kun ajajaa ei näytetty eikä Jenni tervehtinyt nimeltä tai muuta. Myös auto viittaisi Akiin tai johonkin muuhun miespuoliseen... se on sitten kokonaan eri juttu palaako Aki koskaan sarjaan, vaikka Jenni palaisikin. Toivottavasti!


    • ruma kotka

      Toivottavasti se ääliö tajusi poistua sarjasta

    • mistä haettiin???

      Mistä Jenni haettiin?? Porista, vai jostain muualta? Porista helsinkiin ajaa n:4h
      Isabellakin lähti taksilla porista-helsinkiin. Aikas tyyriks tuli reissu.

      • Lil Nat

        Jennin hakija...
        Jenni sanoi " olet ainoa johon voin luottaa"
        Aki vissiin joo, tai erkkilä heihin kuului
        Siskonsa Katjan ja Nikon lisäksi uskoisin yhden vaihtoehdon olevan AMI !!!


      • idioottien_ympäröimä

        Jos sun pieni vauvas on sairaalassa henkihieverissä nii alatko miettimään että "johan tulee taksimatka kalliiks, odotan mielummin muutaman tunnin bussia ja säästän muutaman roposen"?


    • jennivainio

      Mutta edelleen mietin palaako enää sarjaan?

    • 87k

      Yleensä (aina) salkkareissa on kaikki "salaisuudet" paljastunut joko katsojalle tai muille hahmoille 3-6 kuukaudessa, joten eiköhäs tämäkin asia siihen kastiin tule kuulumaan.

      Oikeastaan ainut asia joka jäi selvittämättä oli Laura Kiviranta, hän vain katosi

      Eli eiköhäs lähiakoinan sitten selviä se että seppo ja ismo sabotoi antin tietokonetta, sekä sebastianin salainen veli (joka on tietenkin tuttu hahmo, tai tutun tuttu), ismon aikeet liisaa kohtaa, liisan ex miehen henkilöllisyyden selviäminen (joka on tietenkin joku tuttu hamo, tai tutun tuttu) se että seppo on ajanut/ei ole ajanut marian yli (itse epäilen vahvasti ettei ole, koska sarjassa on ihan liikaa annettu olettaa että olisi, ja tämä katsojien fuulaaminenhan on ollut salkkareissa tapna jo pari vuotta) ja mitä näitä avoimia jututja onkaan, ja kokoajanhan niitä tulee lisää

      • idioottien_ympäröimä

        Laurahan meni mielisairaalaan?


      • 87k
        idioottien_ympäröimä kirjoitti:

        Laurahan meni mielisairaalaan?

        Ei muuten mennyt, viimeisen kerran Laura näkyi kun hän sai vapauttavan tuomion Aaron murhasta, ja poliisi totesi että pitää vielä odottaa päätöstä Eeron kaappauksesta, ja sinne katosi laura, ei kukaan ole häntä enää kaivannut/puhunut hänes


      • Serkkunsa Salla
        87k kirjoitti:

        Ei muuten mennyt, viimeisen kerran Laura näkyi kun hän sai vapauttavan tuomion Aaron murhasta, ja poliisi totesi että pitää vielä odottaa päätöstä Eeron kaappauksesta, ja sinne katosi laura, ei kukaan ole häntä enää kaivannut/puhunut hänes

        vielä asutti Lauran kotia kuin omaansa, eikä silti serkustaan paljon puhellut.


    • rhyugfhgfhfhfhh
    • 87k

      Tuota asiaa kenen mukaan Jenni lähti, ei ole vielä päätetty, sillä asia on avoin edelleen.

      Tämä siksi, että kun Jenni palaa sarjaan, voidaan samalla tarjota töitä jollekin sarstasta poistuneelle hahmolle, kuten Toni, Katja, Asko, Aki ja ketä kaikkia näitä nyt onkaan

      • idioottien_ympäröimä

        Tonihan varmaan palaa sen jälkeen kun sen ruumis löydettiin jään alta, juu-u....


      • 87k
        idioottien_ympäröimä kirjoitti:

        Tonihan varmaan palaa sen jälkeen kun sen ruumis löydettiin jään alta, juu-u....

        Joo, eihän sarjaan olekaan palannut kuin noin 6 kertaa kuollut/kuolleeksi luultu henkilö, joten luuletko että noi tapaukset on nyt loppu?


    • sfgdfdsgdf

      joo mutta kyllä Toni on kuollut.

      • Roskarobot. xwz

        Tä! En ymmärrä yhtään mitään.

        Kuolema se tulee kaikille.
        Kuolihan se Uula vainaaki 33 vutta sitten.


      • 87k

        Eihän salkkareissa ennekään ole se haitannut sarjaan tuloa, jos hahmo on kuollut/luultu kuolleeksi, Igor, Iris, Miia, Stuba, Salla ja mitä kaikkia näitä onkaan ollut


    • -CG-

      Toivottavasti ei palaa, tyhmä akka.

    • Voigkfr;gf

      NO MUTTA EIHAN IGORIN KUOLEMAA OLE NAYTETTY ! EIKA SEBASTIANINKAAN JA IIRIS OLI VAIN KADONNUT! SALLA HERASI HETI HENKIIN MELKEIN ...ET....TUSKIN KUKAAN TONI ENAA PALAA KU SE ON OLLU JAAN ALLA , EIKA KUKAAN HANNAKAAN KU LETKUT IRROTETTIIN JA NAYTTELIJA HALUS ET KUOLEMA OLI VARMA. USKON ETTA HAKIJA OLI AMI!

      • 87k

        Ei niin, mutta Igoria pidettiin kuolleena, Samaten Sebastianin kuolema lavastettiin, ja Iiriksen hautajaisetkin pidettiin, ja myöskiin Miia ehti olemaan hetken kuolleene kun laiva upposi ja tavaroita löytyi mereltä..

        Eli vähän sopivaa juonta, niin tämähän antaa ihan uudet mahdollisuudet sarjalle, tiedä koska Miia tai kuka tahansa muu kuollut palaa sarjaan


    • ykkös salkkari fani

      jennin sisko haki seen ja pahoin pelkään :((((((

    • Webbimebbi

      Noniin, kalle saapui noutamaan jennin. Kuka hänet haki melkein vuosi sitten näytetyssä jaksossa??

      • YA

        Mitä? Ei se oo Kalle kuka sen hakee.


    • yks vain

      Mites se Kalle tuomosella pirssilä ajelee....eikös se ollu melko PA.vaikka nyt onki töissä....jotenki niin huono juonen käänne,mutta eihän se ole ainoa

    • YA

      Se hakija paljastuu huomenna et se on joku vitun NOBODY ÄMMÄ! Voi saatana mikä pettymys!

    • juhykilä¨öå

      Onko Kalle sitten heittäytynyt heteroksi vai mitä ? Vähän latistui, odotin että Nikkinen ois ollu siinä....

      • 87k

        onhan sarjassa heterotkin muuttunut homoiksi, joten miksei toistepäinkin, kyllähän homoudestakin voi parantua


    • Jenni :DDDDDD

      Jenni oli eilen Yksityis lentokoneessa menossa jonnekkin !? Kenties suomeen :)

    • YA

      Okei - eli se oli Kalle, ni mitä tää nyt siis tarkottaa?

      Onks niil ollu suhde jo pitkäänki menossa? Eli Kalle on ollu Suomessa jo jonku aikaa jne...

      • 87k

        Eikös sarjan ideana ole että tulee yllättäviä juonenkäänteitä?

        Eikös AINA joku uusi (pää)hahmo ole jotain kautta jonkun tuttu/sukua siis A I N A?

        Annika ja Miia palaa ruutuun vajaan vuoden päästä, saa nähdä mitä heidän juoneksi on kehitetty? kenties salainen lesbosuhde?


    • 87k

      Usko pois, sillon vuosi sitten ei ollut tiedossa kuka Jennin haki, koska silloinhan se olisi näytetty/kerrottu nimeltä.

      Eli ilmeisesti on "kosiskeltu" vanhoja näyttelijöitä takaisin, Katjaa, Akia, Markusta, Toni Veijalaista, Asko Erkkilää, Amia ja ketä kaikkia näitä nyt onkaan ollut, mutta ilmeisesti kukaan ei halunnut tulla mukaan, joten kysyttiin muita sarjasta lähteneitä.

      Ja jos kukaan vanhoista hahmoista ei olisi tullut mukaan, olisi hakijaksi tullut joku "mitätön tyyppi" jota ei ole ennen sarjassa näkynyt, mutta tietenkin olisi selvinnyt että hän on sukua/tuttu jollekin nykyiselle

    • Tietäjä

      Aki palaa sarjaan, mutta ei ihan lähitulevaisuudessa.

    • tgert rg

      Ikinä ei selvinnyt kenet tuotantotiimi oli ajatellut hakijaksi. Joten asia on vielä auki.

      Tosin tällä hetkellä Jennin oletetaan kuolleen, niin eipä asialla semmosta väliä edes ole

      • Tietäjä

        Kallehan sen haki, asia kyllä käsiteltiin, kun Jenni palasi sarjaan.


      • 546456465546
        Tietäjä kirjoitti:

        Kallehan sen haki, asia kyllä käsiteltiin, kun Jenni palasi sarjaan.

        Ei ole selvinnyt ketä siihen suunniteltiin hakijaksi... eikä tulla ehkä ikinä paljastamaankaan


    • J O V E O N K I V A

      MÄ TIÄDÄN KUKA SEN HAKI SILLÄ AUTOLLA KUKA HALUU KUULLA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe