Olen Jeeppimies, mutta tuossa päivänä eräänä huomasin Suzuki Samurain. Tulitikkuaskiin on kasattu kiehtova kokonaisuus. Maasturihenkeä. Mielestäni siinä on asennetta oikealla tavalla.
Sympaattinen pikkumaasturi ja varmasti japsina luotettava. En tunne autoa ollenkaan, mutta pelkkiä plussia tuli mieleeni.
Suzuki Samurai
19+14
1
250
Vastaukset
- Maastoilija
Kevyenä ja alennusvaihteellisena kunnon rengastuksella menee varmaan hyvinkin hankaliin paikkoihin. Mutta lyhytaksevälinen korkea ajokki saattaa yllättäen pyörähtää uraisella tiellä vähänkään liian suurella tilannenopeudella. Olen nähnyt kuinka Samurain isoveli lyhyt Vitara hyppää jäisistä kadun polanneurista äkkinäisen ohjausliikkeen seurauksena vasemmalle ympäri ja vastaantulijan kylkeen. Ihan taajamanopeuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222