18-19.11.2011 varastettiin Vantaan Hämeenkylästä puvainen VW Golf.
Golf ajettiin n. 400 metrin päähän ja ruuvattiin 99 euron LG autostereot irti.
Olisi tullut ovelta kysymään niin olisi voinut avaimilla viedä soittimen. Tuli nyt vaan
mulle sellainen vahinko kun on ratti- ja virtalukot vaihdettava ehjiin. Mistähän voro tiesi ettei kamera ole oikea? Ettei olisi vaan alueen entisiä asukkaita ja mm. turvallisuusalalla työskenteleviä kun noin hyvin tiesi ja osasi toimia.
No. Mä teen nyt sillai että kun mun vehkeet ei saaneet olla rauhassa niin mä laulan julkisuuteen tietoni. Olisi aika hienoa olla kärpäsenä katossa Vantaan Katrintiellä. Näkisi kuinka varastettua tavaraa, aseita, viinaa ja mopoja menee ja tulee. Mä maksan roiman palkinnon sille joka varmistaa mun vahvat epäilyt.
Ei ole peökkiä epäilyjä jos jonkun vuoden takainen toiminta on edelleen päällä.
Punainen golf varastettu
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262676Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081541- 761299
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102867