Dumma människör!

Herrskård

Vi har beslutat att höjä...Suomeksi... Että ymmärrätte.. Päättäneet nostaa matkailupalveuidemme hintaa v. 2012 alusta lukien 40 % Täällä Ålandissa ja rannikkoseuduilla. Korotus koskee suomenkielinen kantaväestö. Te ette ymmarra perinteinen kultur ja kaunis nuori hevostyttä yrittä laulaa jättebra. Äänestitte juntti-paita- bartenderit voittoon! Menkkä koulu att studera fint sprÅk. Ei saa koskaan olla julkisesti lätkäpaita päällä ja sompertaa luolamiesten kieliä äänne.

19

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finnish.

      Mene sinä kouluun opetteleen Suomen kieltä.

      • hjshbjhc

        Keskustelun aloittaja ei ole suomenruotsalainen, hän vain esittää semmoista. Huomaa kielitaidosta.

        Ja aloittajalle... Olet lapsellinen, kun yrität lietsoa vihaa ruostinkielisiä kohtaan esittämällä sellaista ja vielä esittämällä ylimielistä ja sikamaista. Jäit kiinni jo.


      • kaksikielinen

        Aloittaja on feikki. Liitän tähän viestin jonka jo kirjoitin kyseiselle keskustelupalstalle.

        "Huono yritys. Et ole suomenruotsalainen. Huomaa siitä, ettet osaa ruotsia.
        -"Vi har beslutat att höjä" ei tarkoita mitään
        -människor on kirjoitettu väärin otsikossa
        - jätte bra ei kirjoiteta yhteen
        - "Att studera fint språk" ei ole oikein rakennettu lause jos se tulee kahden sanan jälkeen.

        Ne jotka jo veti herneet nenään, ottakaa ne sieltä pois. Aloittaja ei ole ruotsinkielinen, vaan yrittää vittuila meille ruotsinkielisille."


      • kaksikielinen

        Aloittaja on feikki. Liitän tähän viestin jonka jo kirjoitin kyseiselle keskustelupalstalle.

        "Huono yritys. Et ole suomenruotsalainen. Huomaa siitä, ettet osaa ruotsia.
        -"Vi har beslutat att höjä" ei tarkoita mitään
        -människor on kirjoitettu väärin otsikossa
        - jätte bra ei kirjoiteta yhteen
        - "Att studera fint språk" ei ole oikein rakennettu lause jos se tulee kahden sanan jälkeen.

        Ne jotka jo veti herneet nenään, ottakaa ne sieltä pois. Aloittaja ei ole ruotsinkielinen, vaan yrittää vittuila meille ruotsinkielisille."


    • Rosenström

      Minä ei aio mennä suom. kouluun suomi oppimaan, koska se on huonompie ihmistte språk. Molly forever!

      • Bullapojke

        ps. " suomen keli"... "suomen" kuuluu tässä yhteydessä kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Myös "suomenkielinen" jne.


      • Ilmoja pitelee
        Bullapojke kirjoitti:

        ps. " suomen keli"... "suomen" kuuluu tässä yhteydessä kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Myös "suomenkielinen" jne.

        Juu,keli on aika hyvä.


      • Tampio....

        Suomi on huonompien ihmisten kieli?? Mitä ihmettä sä puhut? Kuinka vanha olet?Just ton takia ei ketään surkeaa Mollyakaan viittitty äänestää voittajaks, se oli ihan huonokin ja just ton teijän "ylhäisyyden" tunteen takia... Ihmeen hyvin se sijoittui, toiseks, johtui just teijän äänestyksistä, kun niin hulluina äänestitte... Oikeista suomalaisista tuskin kukaan sitä äänestikään... En pitänyt VIPin esityksestä, mutta nyt olen onnellinen, että se ainakin Mollyn voitti!


      • shkjghdskjh
        Tampio.... kirjoitti:

        Suomi on huonompien ihmisten kieli?? Mitä ihmettä sä puhut? Kuinka vanha olet?Just ton takia ei ketään surkeaa Mollyakaan viittitty äänestää voittajaks, se oli ihan huonokin ja just ton teijän "ylhäisyyden" tunteen takia... Ihmeen hyvin se sijoittui, toiseks, johtui just teijän äänestyksistä, kun niin hulluina äänestitte... Oikeista suomalaisista tuskin kukaan sitä äänestikään... En pitänyt VIPin esityksestä, mutta nyt olen onnellinen, että se ainakin Mollyn voitti!

        Sinullekkin. Keskustelun aloittaja ei ole suomenruotsalainen, huomaa kielestä. Hän vain yrittää lisätä suojmenruotsalaisiin kohdistuvaa vihaa.

        Suomi ei ole huonompien ihmisten kieli ja tiedät sen yhtö hyvin kuin me suomenruotsalaisetkin. Aloittaja on feikki, älä ota tosissaan hänen viestiä.


      • kaksikielinen

        Rosenström ja Herrskård (...tarkoitat varmaankin Herrgård) nimimerkillä kirjoittelevat voivat hankkia itselleen elämän. No offence.
        Lapsellista touhua


      • kaksikielinen
        kaksikielinen kirjoitti:

        Rosenström ja Herrskård (...tarkoitat varmaankin Herrgård) nimimerkillä kirjoittelevat voivat hankkia itselleen elämän. No offence.
        Lapsellista touhua

        ...koska eivät ole suomenruotsalaisia vaan feikkejä.


    • Herrskård-Rosentröm

      Herätyys. Vihasin koko ajan tuota rannikkoseudun ku***päiden Mollyn äänestämistä ja toivoin koko ajan, ettei hän voittaisi. Provona heittämäni em. jutut on vain käsityksiäni ja kokemuksiani rannikko"hurrien" ajattelumaailmasta. Tv. Herrskård-Rosentröm.
      Tosi pikkusieluista jengiä. Jos oikeasti ajattelisin em. tavalla, ansaitsisin mennen tullen The Tampioksi nimittelyn. Jes. Jopa norjalaiset pitävät ruåtsin kieltä korostavia ihmsisiä täysin pelleinä. Vaikka puhuvatkin melkein samaa kieltä itse. Asenne on hiukka eri heillä vaan. Ylpeitä norjalaisuudestaan, mutta terveämmällä tavalla. Ja hejsan Molly, opettele esiintymään sekä laulamaan ja pyydä pappaa ensi vuonna ostamaan paikka mieluummin Idolsin puolelta.

    • Ei-pikkusieluinen

      Ohho, kato tollasta käytöstä siellä rannikoseudulla usein on, luulinkin sua sun kirjoituksista ihan aidoks rannikkolaiseks!:D Sori, et oo tampio:D

      • Runqberg

        Heh, oon nääs käyny joskus siellä kalalla. "minä istutta kala, sinä tulla ja onki pois.."

        No jos ensi vuonna ihte menis erustaan Talentiin vaikka saamelaisia.. Oisko poronpurenta se laji sit....


    • Molly on hyvä

      ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ KUSIPÄISYYTTÄ KAIKKIIN SUOMENRUOTSALAISIIN!! En usko, että keskustelun aloittaja on suomenruotsalainen, koska hänen ruotsinkielentaidot on sen verran puuttelliset. Uskon hänen vain haluavan suomenkielisten vihaavan meitä ruosinkielisiä/kaksikielisiä vielä enemmän...

      JOS keskustelun aloittaja on ruotsikielinen, niin DU BORDE SKÄMMAS IDIOT!! Tro inte att finlandssvenskheten gör dig till en finare människa och sluta sprida såndant skit på internet. Människor som du gör att även oskyldiga finslandssvenskar får på käften om kvällarna. Skäms.

      Molly oli hyvä, eikä hän mielestäni vaikuttanut kusipäältä. Olen tavannut paljon kusipäitä elämäni aikana, osa ruotsinkielisiä, osa suomenkielisiä. Heitä yhdistää huono kasvatus, ei ruotsikieli.

      • muminattityd

        Ingen fara. Aloittaja ei ole suomenruotsalainen, vaan yrittää vittuilla. Turha semmosesta välittää, just keep smiling istället :)


    • kaksikielinen

      Huono yritys. Et ole suomenruotsalainen. Huomaa siitä, ettet osaa ruotsia.
      -"Vi har beslutat att höjä" ei tarkoita mitään
      -människor on kirjoitettu väärin otsikossa
      - jätte bra ei kirjoiteta yhteen
      - "Att studera fint språk" ei ole oikein rakennettu lause jos se tulee kahden sanan jälkeen.

      Ne jotka jo veti herneet nenään, ottakaa ne sieltä pois. Aloittaja ei ole ruotsinkielinen, vaan yrittää vittuila meille ruotsinkielisille.

    • Riiapiia

      No hei HALOO! Aloitusviestihän on pila. Jopa minä huomaan, että aloitusviesti ei ole oikeaa ruotsia, vaikken kyseistä kieltä osaa juuri ollenkaan. Itsekkin aina pilailen käyttäen ilmaisua höjä människöööör (tulee siitä youtubessakin paljon levinneestä kansanedustajan puheesta) :D

      En usko kenenkään olevan oikeasti niin tyhmä, että luulee aloittajan olevan oikeasti ruotsinkielinen. Ja Rosenström nimimerkillä kirjoitettu viesti on melkein suoraan otettu siitä youtube-pätkästä. Hahaha REPS! :D

    • vittuun kaikki

      helvettiin suomen ruotsalaiset pellet! saatanan hevosen naamat pitkä leuat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe