Pulska poika putos kisasta, hyvästi!!!

Ammattitanssija -67

Miten Toivola noin pitkälle pääsikin ku ei mitään tajuu tanssin alkeista ees, ei mitään rytmitajuu ja kax vasenta jalkaa? Nyt on oikeet parit jatkossa!

10

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heehheeehheeehheee

      Mites hintille noin.

    • phpphhphpph

      Mistä nämä tyhmät tulee ,Janihan oli paras.

    • Voi poijaat, JYTKY

      No niin, nyt on oikeat parit finaalissa. Aitous ja kova raataminen molemmilla.
      Tasavertaisia kun ei kummallakaan tanssitaustaa.

      Toivola sai pudota. Teennäinen, itsekeskeinen ja voi se kauhistuttava takamus???

      Inhis tyyli Jormalla puhua "vinkaten" Toivolalle. Olkaa nyt kieli poskessa!!

      Jarppi on inhimillinen ja rehti mies. Sydän paikallaan.

      Kiitos Jarppi ilon hetkistä ja onnea finaaliin!!

      Etelä-Pohojanmaalla on rehtiä meininkiä.

      Lopuksi. Abreu väärä tuomaroimaan. Diivailua!!

      • dhhd

        Sori mutta Viivillä on tanssitausta!!!


      • Julia G.

        Voi vitsi, mikä nuija taas täällä piipittää. Onko ohjelma joku missi/misterkisa? Onka Jarpin vartalo täydellinen???? Ja mitä tekemistä luonteella on tanssitaidon kanssa? Logiikkasi mukaan kuka tahansa, joka on "inhimillinen, mitä se sitten tarkoittaakaan heikkolahjaisessa pääkopassasi" tai "rehti" ansaitsee voiton, oli sitten minkälainen köntys tahansa. O. M. G.

        Jani oli aito tanssija, ei mikään sirkuspelle.


    • dhgdfgn

      Sä et ilmeisesti pulskaa oo nähnytkään, jos Jania pulskaksi sanot!:O

    • huhhaaaettttttt

      Sillä oli ihan selvästi jotkut paksut kalsarit alla, liekkö isontanu peppuansa sillä että ois eräiden nähden mielenkiintoisempi ilmestys. Mut kauheeta tollaset kainalohousut. huh mikä näky.

      • hdhtf

        "Kainalohousut" on yleiset tanssissa, siellä oli monella muullakin sellasia housuja, Jarpillakin..


    • eieieieieieiei

      Jospa sie menisit, ammattitanssija, sinne vaikka opeksi. Jos oot todella hyvä ,niin kannattaa tyrkyttää ittensä sinne.

    • olet håmå

      Käsittääkseni kyseessä ei ole missikilpailu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe