Joku tosiaan pokkana kuvittelee (trolli?), että kritisointi ja herja olisivat sama asia. Onpas tyhmä ja epäasiallinen väite.
Sanotaan nyt taas. Osoittaa vain tervettä harkintaa ja kypsää mieltä kyseenalaistaa sellaiset kevyet kuplat, jotka eivät perustu Raamattuun. Viisas ihminen ei mene kaikkeen yhden Itsensäylentäjän kelkkaan mukaan, vaan ottaa selvää siitä ja sen hedelmistä ja katkaisee kiinnostuksensa siihen, kun huomaa sen eksytykseksi. KariHenrik teki niin ja teki oikean valinnan ja pelasti sielunsa harhauttajan manipulaatiolta.
Naurettava käsitys!
pitkään uskossa ollu
8
143
Vastaukset 8
- Jepulis jep.
jep jep.
- ihan oikea
Ihan oikea ajatus.
- Anonyymi00003
Juurikin noin.
- Anonyymi00004
Tietenkään kukaan järkevä ihminen ei mene minkään sotahullun esittämiin asioihin mukaan, vaan kritisoi sitä vielä enemmän kuin mitä amerikan homoja, eikä se ole ole herjaamista, vaan totuuden julistusta. Totuutta salatuimpaan asti.
- Anonyymi00005
kriittinen tulkinta raamatusta on , että se on aku ankka
- Anonyymi00006
Sotahulluille pitää esittää rajua kritiikkiä.
- Anonyymi00007
Totta!
- Anonyymi00008UUSI
Jeesus todellakin vapauttaa saalistajan paulasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931156
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95946Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52797Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35791- 54776
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.122734- 2694
- 59581
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant39506Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33486