Valamon luostari osa kirkko hierarkiaa... Kauniisti sanottu. ap Leon sana ratkaisee?
Mitä mieltä muuten olette "porealtaassa" kylpemisestä vieraan naisen kanssa? Voiko tällainen kysymys herätä ortodoksisessa kirkossa? Olisiko hyväksyttävää mikäli tapaisitte selipaatissa elävän "porealtaasta" naisen kanssa?
Kysyn vain!
kirkko hierarkiaa, vai mitä?
8
191
Vastaukset
- -----------
No, lystäilköön rauhassa. Tuskin hänellä enää ...
- tsup, tsup
Kyllä se vaan on sillä lailla...
Poreallas asioissakin valheella on lyhyet jäljet. Johtavatkohan "sylttytehtaalle"?
Katsastellaan, mitä vielä kuullaan! - Nuljaska.........
Saisinko minäkin mennä valitsemani hyvännäköisen papin kanssa porealtaaseen tietysti ilman viittaa ja turhaa rekvisiittaa..
Nimimerkillä: Ensi kaudeksi valtuustoon :D
Hähähähää... rommi ja pullo.- Hähähähä
Tottakai olen aina haku päällä jos sopiva siveä ortodoksimies sattuu kohdalle.Kuola oikein valuu suupielistä.Hähähähä..
Taidan lähteä Irmelin kanssa veneellä saareen ryyppäämään.Sitten soitetaan Irmelin kanssa kaikki ukot läpi ja rehvastellaan.
Mutta voi V aviomies siellä soittelee ettei vaan kännissä lähettäisi Irmelin kanssa ajelemaan veneellä tai autolla.Mielisairas tuo aviomies kuten koko sukunsakkin.
Pitäähän ennen ehtoollista saada vetää pekonia ja aamukahvit!Suku jyrää.. voi voi voi itkee ja tirisee Irmelin kanssa 4 tassun leijonat tuopissa.
Ai niin piispoistakin piti jotain sanoa.Ei hiivatissa menen sikarille jääkööt piispat kirkkoon joutavia puhumaan.Meikä ämmä lähti nyt..
Hähähähä.. - ruskea papana....
Hähähähä kirjoitti:
Tottakai olen aina haku päällä jos sopiva siveä ortodoksimies sattuu kohdalle.Kuola oikein valuu suupielistä.Hähähähä..
Taidan lähteä Irmelin kanssa veneellä saareen ryyppäämään.Sitten soitetaan Irmelin kanssa kaikki ukot läpi ja rehvastellaan.
Mutta voi V aviomies siellä soittelee ettei vaan kännissä lähettäisi Irmelin kanssa ajelemaan veneellä tai autolla.Mielisairas tuo aviomies kuten koko sukunsakkin.
Pitäähän ennen ehtoollista saada vetää pekonia ja aamukahvit!Suku jyrää.. voi voi voi itkee ja tirisee Irmelin kanssa 4 tassun leijonat tuopissa.
Ai niin piispoistakin piti jotain sanoa.Ei hiivatissa menen sikarille jääkööt piispat kirkkoon joutavia puhumaan.Meikä ämmä lähti nyt..
Hähähähä..Ai niin minua pyydettii ihan arvostettuun järjestöön toimintaan mukaan.
Bling bling. asettelee mitalia ulkokultaiseen haarniskaansa.
Varmaan saan seuraavaksi ansioistani pyhän päkätin merkin saparoineen! Ihanaa..Ihanaa..
nuuh..nuuh.. missäs se seuraava viaton lammas olisi.. ihan vaan päivien ratoksi ja mielen virkistykseksi kun tuo oma aviomiehen hapanto alkaa tympimään.En minä siitä vielä luovu sitä on kiva haukkua ja parjata ja purkaa mielensä siihen.Laittaa ruokaa ja palvelee onhan se hyvästä sukuhaarasta nääs.Eihän minulle jäisi mitään käteen omaisuudesta jos eroaisin.Näin on parempi saan haukkua miten mieli lystää :D
On se raskasta noita toisia ukkoja vokotella hyvä on kotona olla kuitenkin joku raappahousu.Onhan noita hyvänäkoisiä tuolla kirkolla ja keskustelupalstoilla mitä jallittaa ielensä iloksi :DJospa menisin tapaamaan ihan kun ukko lähtee sukuloimaan.Pitää ottaa tilaisuudesta vaari ... hohohoooo
Ai mikä järki ja moraali.. piispat puhukoot minä tyttö rellestän vaan....
- ???
Kuka on ollut porealtaassa naisen kanssa?
- tsup, tsup
Huhuja on liikkeellä. Kattotaas mistä tulee nimetön ilmianto?
Kyse oli siitä, jos tapaa selipaatti kirkonmiehen "poreilemasta altaassa" toisen rouvan kanssa, miten suhtautua siihen tilanteeseen. Minulla ei ole näyttöä?
Monet himot.... - Voi sentään
Niin, kauheinta varmasti oli se ettei ollut siellä miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402