Motonetille suuri MIINUS !

huhhheijakkaa

En kyllä aio enää asioida Seinäjoen Motonet:issä. Kaikki myyjät tuntuu olevan idiootteja. Kysyy heiltä mitä tahansa kaikkien suusta saa vastauksen: "En minä tiedä". Kukaan ei tiedä mitä/mikä kuuluu heidän valikoimiin eikä muutenkaan oo kaikki inkkarit kanootis.

61

8396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulupuuroo

Olisko siinä työhönotossa vähä hutiloitu ja valituksi tulikin ne joita EI missään nimessä pitänyt valita:) työhönottaja sekoitti puurot ja vellit ja hakupaperit meni ihan päinvastoin:)....nyt sitten kortistoon jäi ne valioyksilöt jotka pian sitten alkavat alkoholisoitua muiden samankaltaisten työttömien reippaassa seurassa.

• tolloja ovat

Joo sama on huomattu täälläkin...

• Tahvot22

Sanoo yksityisyrittäjä kilpailijastaan...

• ihanhyvintoimii
        Tahvot22 kirjoitti:

Sanoo yksityisyrittäjä kilpailijastaan...

Eihän motonetillä ole kilpailijaa oikeastaan?
        Motonetissä on niin paljon tavaraa, että ei niistä tiedä kukaan.
        Se on kuitenkin hienoa, että tavaraa löytyy.
        Parasta on mennä tietokoneelle ( motonetissä on niitä) ja etsiä tavara.
        Siinä näkyy hyllyn numero ja ohjeet.
        Minusta hyvä systeemi. Etsit sitten vaan sen hyllyn ohjeiden mukaan.
        itse kyllä kokeillut tätä Helsingissä ja hyvin toimii.
        Sama systeemi on muuten biltemallakin.

• Anonyymi

huonosti vastaavat puhelimeen tunnin yritin sitkiästi ei vastattu kiersi kaikki myymälät miten voin auttaa kyseltiin ja toinen myymälä lähdin paikan päälle myynti tiskillä ei ketään takaosas oli juttelu päivät menos kysyin miksi ei vastata tuumas onhan tuo kyllä soinut

• Anonyymi

Eihän se oo mikää puhelinmyyntipaikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se oo mikää puhelinmyyntipaikka

mä oon täällä vain töissä

• Retuperäläinen

Joo, niinpä. Sen takia menen Topin autoon ja sieltä saan oikeat tavarat ja neuvot. Sikahyviä tyyppejä siellä.

• Ei! Topin autolle

Noh, Topin puljussa muutama myyjät ovat todella ylimielisiä ja heti jos ei asiakas oikein tiedä mitä osaa kulloinkin tarvitsee niin nämä näpäyttelee ja alkaa jopa viisastelemaan? Mielestäni osan heistä voisi laittaa jo kilometritehtaalle hakemaan nöyryyttä joka on unohtunut jonnekkin...

• huhhuh

Sanoopi yksityisyrittäjä kilpailijastaan...

• Ei! Topin autolle
        huhhuh kirjoitti:

Sanoopi yksityisyrittäjä kilpailijastaan...

Mä mikään yrittäjä oo? ihan tavallinen duunari ja kerroin asian niinkuin olen sen itse kokenut...Motonetistä olen alkanut tarvikkeet ostamaan ja niin myös mun duunipelletkin:)

• auto-osien honkkari:

.

Ei kai kukaan odotakaan saavansa yksilöllistä palvelua tuollaisessa paikassa

.

• hassan-ali-kassan

Kyllä joku, jolla on suuret huulet ja kikkara pää..

• No juu

Otetaanpas huomioon että firma perustettiin juuri ja työntekijät luultavasti on lähipaikkakunnilta ja suhteellisen uusia työssään. Itellä ei ole ollut mitään ongelmaa kyseisessä kaupassa. Varaosatiskillä on saanu vastauksen. Oulun ja Kuopion Motonetissä käynyt ja samanlainen meininki niissä on. Tosin kesällä Seinäjoella oli helvetin kuuma ja siellä hais.

• morris..

Hiljaista on Topin autossa. Kaikki konstit käytetään. Aika on mennyt Topin auton edelle. Kehitykselle ei voi mitään.

• näin ajattelen
        morris.. kirjoitti:

Hiljaista on Topin autossa. Kaikki konstit käytetään. Aika on mennyt Topin auton edelle. Kehitykselle ei voi mitään.

ja sinä olet siitä enemmän kuin onnellinen. en vain ymmärrä, että joku oikein nauttii jos jonkun bisnekset takkua.
        en topin auton bisneksistä, mitään tiedä, mutta viestissä henkiin jonkinasteinen
        nautinto, jos jollain olisikin vähän vaikeaa!

• Monipuolinen valikoi

.

Löytyy ne tehokkaammatkin lamput eikä pelkästään se versio "original"

Keep up with good work :)

.

• Kuoleva TA

Siis todella hiljaista on Topin autossa? ei oo enää jonoja aamuisin ja taitaa olla totuus että pian pillit pussiin ja kilometritehtaalle/eläkkeelle...

• TopiToivoton.

Eikö se ole rehellinen vastaus asiakkaalle kun kertoo ettei tiedä?
      Toisinkuin topit sunmuut jotka näsäviisaudellaan ostattavat asiakkaalla osia kalliiseen hintaan tai väärillä osilla?
      Suosin Motonetia jatkossakin rehellisyyden takia.

• ifa..

Aika meni topinauton ohi. Kesään asti toimii, sitten kaput..

• huhheijakkaa

ensinnäkin en ole yrittäjä, ihan sun ilokses voin kertoa jotta kotiäitinä toimin! Ja oli kyse sitten auton varaosista, autoin soittimista tai sähköpistokkeista ni vastaus on tuo "en tiedä". Pitääkö sinne ottaa tollasia idiootteja töihin jotka ei tiedä mistään mitään, oli ne sitten kuinka kokemattomia jnejne? Onpa tosi hyvää palvelua..Ja ennemmin veisin rahani ylimieliseen/kalliiseen paikkaan kun paikkaan jossa ei tiedetä mitään. (monesti väärä osat saaneena motonetistä, joten tiedän mistä puhun.)

• varaosaliikkeeseen

.

Näissä honkkari paikoissa kyllä oletetaan että asiakas tietää mitä on tullut hakemaan

.

• Meidän äiti korjaa..

"."""""""""" _ kotiäitinä toimin! Ja oli kyse sitten auton varaosista, autoin soittimista tai sähköpistokkeista ni vastaus on tuo "en tiedä". _ """"""""""

TYHMÄ KYSYMYS
      Jos ole kotiäiti, etkä itse tiedä mitä olet ostamassa, niin mitä hittua teet motonetissä kiusaamassa myyjiä tyhmillä kysymyksilläsi?

Kotiäiti ja auton varaosat ?
      Kotiäiti ja auto(i)n soittimet ?
      Kotiäiti ja thai sähköpistokkeet ?

A P U V A
      Savun hälvettyä tarkistamme kytkennät ?

• Anonyymi

Urpo! Älä täällä länkytä jos ei ole mitään oikeaa sanottavaa.

• aivokääpiö

Mistäs tiedät ettei tämä kotiäiti ole ammatiltaan mekaanikko?

• huhheijakkaa

"TYHMÄ KYSYMYS
      Jos ole kotiäiti, etkä itse tiedä mitä olet ostamassa, niin mitä hittua teet motonetissä kiusaamassa myyjiä tyhmillä kysymyksilläsi?

Kotiäiti ja auton varaosat ?
      Kotiäiti ja auto(i)n soittimet ?
      Kotiäiti ja thai sähköpistokkeet ?

A P U V A
      Savun hälvettyä tarkistamme kytkennät ? "

MINÄPÄ KERRON POIJAN KLOPPI !!!

a.) Meinaatko sä että kotiäidit ei tiedä autoista paskan vertaa?! Ehkei sun äitis ja tyttöystävä tiedä,mutta kyllä minä tiedän ja varmasti enemmän ku sinä! Jos mä motonettiin menen niin kyllä mä tiedän mitä oon menossa ostamaan kyse oli siitä ETTEI NE SIELLÄ TIEDÄ ONKO HEILLÄ NIITÄ OSIA/SAAVATKO EDES!!

b.) mitä näihin soittimiin tulee, oon ne aina itse asennellu/vaihtanu! Montako orkkis mankkaa oot vaihtanu itse? Isäsikö on opettanut kun eihän sun äitis osaa! :) ja auton soittimesta kysyin jotta mitä myyjä ITSE olisi suositellut kun kahden välillä kamppailin, vastaus oli "en mä oikein tiedä onko noilla mitään eroa"

c.) Tiesin kyllä mitä sähköpistoketta olin hakemssa/ostamassa. Hyllystä en löytänyt ja myyjältä kysyin onko heillä edes sellaisia ja sain vastaukseksi "en mä tiedä"

Sä ilmeisesti tiedät kaikesta kaiken ja jos et jotain tiedä/löydä niin olet vaan yksinkertaisesti niin tyhmä ettet viitsi edes kysyä vaan kävelet kaupasta pois!

Hyvä asiakaspalvelija on sellainen joka on halukas ITSE etsimään asiakkaan kysymykseen vastauksen eikä jankkaa "en mä tiedä" !!

Joten en siis ole kiusaamassa TYHMIÄ myyjiä "tyhmillä" kysymyksilläni :) Yleensä myyjät on kaupassa sitä varten jotta heiltä kysytään!

Jos sulla on jokin ongelma niin tuuppä tänne niin 22v autonasentaja (ammatiltaan) KOTIÄITI opettaa! ;)

• ruissäntä

Mää voin tulla opetetettavaksi,, onko vielä aikoja?

• huhheijakkaa

Ja pakko vielä sanoa sen verran että luuletko siellä että miehet on ainoat jotka osaa vaihtaa soittimet,auton osat,sähköpistokkeet, asioida "miesten" kaupassa?

Katos ku kaikki ei oo niin avuttoimia kun sun äitis ja tyttöystävä (jos sä nyt edes sellaista omistat)

Että tosiaan sulla oli TYHMIÄ kysymyksiä!

• djc

Tuttu automekaanikko aikoi vaihtaa alaa ja haki motonettiin töihin. Ilmottivat ettei kiinnosta, ettivät myyjää. Eli yrityksen johdosta johtuu ettei asiantuntemusta löydy

• kukinalalleen

Oliko mekaanikko luku-, kirjoitus- vai ymmärrystaidoton kun ei ymmärtänyt että haettiin myyjää eikä rasva-apinaa`??? Motonetilla on kyllä huoltopuolikin joten kannattaa sinne hakea hommiin eikä ihan väärälle alalle.

• Netissä on helppoa selvittää onko heillä kaivattu osa varastossa ja sitten voi sanoa, että kyllä teillä on, niin etsivät toisella tavalla ja kyllä he sen löytävät, kun aikansa tökkivät tietokoneen näppistä.

Rengastiellä on kyllä parempi ja halvempikin varaosaliike, mutta ei siitä sen enempää.

• heiheiheihei---

Hei tuo on aivan liian rationaalista

• ratsumies88

netin kautta kyllä pystyy joo kattoa ennen kun lähtee onko ko.paikkakunnan motonetissä osaa ja jos ni koska sais. yleensä toimii. mitä tulee naisiin ja autoihin..punaniska ajattelumaailma pätee vieläkin...nykyinen koneelistus,atk toi monille entisille mies-aloille tosi paljon naisia ja hyvä niin koska ovat kyllä erittäin päteviä. olen nähnyt monta mekaanikkoa,maalaria,automaalaria,sähkömiestä ym...no onko se tehnyt monesta miehestä sitten katkeria ehkä? ai niin rekka ja kaivinkone kuskeina on myös etelä suomessa tosi paljon nuoria likkoja...

• Hihhuli12

Sotkan myyjä se vasta iso kyrpä onkin!

• Anonyymi

Itte oot!

• Anonyymi

Pitää käydä kahtomassa kuka niistä.

• Anonyymi

Gigantis riippuu kassit

• Anonyymi

Autojen varaosat on aivan arvausta. Luulis nuorten poikien tietävän jotain auton tekniikasta. Pitäisi ottaa töihin vain sellaisia, joilla on automekaanikon koulutus.

• Anonyymi

4 kertaa oon käyny yrittämäs vaihdattaa lamppua,koskaan ei oo ollu palvelijaa paikalla.huonojalkaisena yhden kerran kävin infossa kyselemässä koska on paikalla,oli kuulemma varmaan katselemassa lisää polttimoja,tasan oli jossain kahvikämpäs.toisella kertaa sanoi tämä motomaatin friski lampunvaihtaja ettei hän pysty lamppua vaihtamaan noin ahtaaseen väliin,kävin ostamassa lamput keppieni kanssa ja vaihdoin ne itse siinä parkkipaikalla räntäsateessa.Ny jotain huoltotilaa vissiin tehdään lisää,haloo….

• Anonyymi

Muuten hyvä, mutta sjoelle ei satanu tänään räntää.🤔

• Anonyymi

eikös motonetin tiskillä katota koneelta anneta osa ja mennä kassalle...se jos joku menee sinne jaarittelemaan vie vaan muiden aikaa ja on siis ihan väärässä paikassa...työttömien juttutupa olis ehkä semmonen missä saa avautua jos bemarin öljyt on loppu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikös motonetin tiskillä katota koneelta anneta osa ja mennä kassalle...se jos joku menee sinne jaarittelemaan vie vaan muiden aikaa ja on siis ihan väärässä paikassa...työttömien juttutupa olis ehkä semmonen missä saa avautua jos bemarin öljyt on loppu

Niin sinne kuuluu ottaa se jonotuslappu ja mennä jonoon muiden perään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinne kuuluu ottaa se jonotuslappu ja mennä jonoon muiden perään

ei oo kato seinäjoella tuttua että otetaan jonotusnumero ja ollaan kuin ihmiset...

• Anonyymi

"Emmä tiiä, mä oon vaa töissä täällä" niin se on joka stanan puljussa, kukaa tiedä mistää mitää.

• Anonyymi

Toi on niin totta, kiva kun jotain kysyy niin joutuu ite selvitteleen.

• Anonyymi

Kuulemma entisiä tarkkis kundeja töis

• Anonyymi

Voi helvete tomppelit, nykyään auton varaosia on niin montaa eri mallia, että samaan autoonkin pitää ottaa auton mallinumerolla osa.

Ei sellaista nuorta myyjää voi löytyä joka hallitsee varaosa alueen.

Samaa autoa tehdään aasiassa ja euroopassa lisensillä ja saman vuosimallin autoissa saattaa olla eroja.

Yleensä nämä osien kyselijät on niitä tikkukynsiä. Autosta ottaa rikkoutuneen osan irti ja sillä menee vuoronumerolla palvelu tiskille niin asia selviää hetkessä.

• Anonyymi

Taitaa olla ainoa varaosien tarvikeliike missä on tietoa on Keinäsen liike

• Anonyymi

Olen saanut tosi hyvää palvelua joka kerta,nyt joudun tänään kelloni kans,en osaa laittaa uuteen aikaan.Tyytyväinen asiakas.

• Anonyymi

Ei mitään vikaa myyjissä eikä kaupassa,Olen saanut aina hyvää palvelu .

• Anonyymi

Joo koneelta mennään kattomaan ja kestää kauan.

• Anonyymi

Kokis pullo takapuoleen vaan

• Anonyymi

Ja vähä papaatteja.

• Anonyymi

Kysyin itse kassan nuorelta sälliltä joka taisi ärsyyntyä kun häiritsin hänen kännykän selaamistaan että sopiikohan tämä osa... ja vastaus oli "sunhan se pitäis tietää" ja nappasi osan ja luki sen ja pyysi rahat.

• Anonyymi

Mä oon vanha harmaapäinen äijä mutta osaan etsiä kaikki osat netistä ja niille oikeat nimet.

Meen motonettiin ja ellen löydä osaa niin oikean nimen antamalla myyjä näyttää sen hyllypaikan.

Biltemas on kans pirun hyvä systeemi, kun katsoo hyllyn ja hyllyssäolevan kirjaimen niin jopas löytyy värkki.

Vain tomppeli menee kauppaan ja alkaa kuvailemaan tavaraa kaupassa jossa on miljoona erillaista sälää. Ei siinä voi olla halpapalkkaista myyjää joka pyörittää hetki sormea ja sanoo, että tuossa se on.

• Anonyymi

ite oon tilannu trodosta jo pari vuotta aina tulee oikeet postiin tai matkikseen jos tietää mitä hakee ja halvalla. toki jos on päivän ihmiskontaktia vailla ja haluu selittää ummetlammet oudolle myyjälle siittä vaan...

• Anonyymi

NO MUTTA MIKÄS MEITÄ ASIAKKAITA VAIVAA. Ollaanko me näitä nykyajan kasvattamia DURASELLIA joilla on tuli per..... Jos ei saada palvelua heti ensimmäiseltä hyllyn täyttäjältä nuorukaiselta meillä on pääkoppa punaisella.
      Minä kävelen suoraa ovesta NEUVONTA tiskille kyllä saa palvelua ja tietoa. Jos ei itte osaa käyttää tietokonetta kyllä apua saa näiltä nuorilta.
      Paljon MOTONETISSÄ asioiva tyytyväinen asiakas.

• Anonyymi

Ei autoista tietävät mihinkään motonetin tiskille mene töihin.

• Anonyymi

Motonetissä on kassalla joku venäläinen eikä siinä sinänsä mitään mutta kun se ei osaa suomea juuri lainkaan eikä ymmärrä yhtään mitä siltä kysyy.

• Anonyymi

Vain yksinäiset urpot jaaritteloo ja kyselee kassoolla tyhymiä. Täs toissa päivänä Sjoen Motonetis kaks miestä jää kassalle lässyttäämään kuinka he ei nyt ostanu mitään ja ja tästä nyt sitte kävellään vaan ku ei tosiaan mitään ostoksia oo. Voi vittu sanon minä

• Anonyymi

Maksoin käteisellä kassalla kun oli unohtunut kortti kotiin. Kassa sanoi että meinaanko tosiaan maksaa noin? Ihmettelin siinä että mitä ihmettä. Jälkeen päin mietin pelkäsikö myyjä ettei osaa antaa rahasta takaisin. Oli sellainen nuori mies kassalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6945
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe