Näin Päällikön äsken tuossa kaupungilla. Ihmettelin Päällikön sporttista ulkomuotoa. Äijä on laihtunut ainakin 25kg.
Päällikkö totesi vaatimattomaan tapaansa, että heillä Supossa pitää olla aina timmissä kunnossa. Peiteoperaatioissa saa toki tilapäisesti päästä plösähtämään, mutta muuten ei.
Operaatio Kämyjen källityksessä hänen piti tarkoituksella lihottaa itsensä plösönaamaiseksi hyljevartaloksi päästäkseen soluttautumaan kämyporukoihin. Sehän on kämyjen yleisin ulkomuoto.
Kuten näin jälkeenpäin voimme todeta, niin muodonmuutos oli niin täydellinen, että kukaan kämyistä ei hoksannut mitään.
Aikas päällikkö tuo Päällikkö!
Päällikkö timmissä kunnossa ja iskussa
2
162
Vastaukset 2
- Hyllyvät hylkeet
"Operaatio Kämyjen källityksessä hänen piti tarkoituksella lihottaa itsensä plösönaamaiseksi hyljevartaloksi päästäkseen soluttautumaan kämyporukoihin."
Supon toiminta vaatii metodinäyttelijän uhrauksia ja pitkämielisyyttä. Päällikkö joutui paisuttamaan itsensä samanlaiseksi läskiksi kuin Robert de Niro elokuvan Raging Bull loppuosaa varten.- Passi Jutsas
Juuri näin, lieneekö kyseisestä leffata saatu tuo idea. Päällikölle pitäisi saada Komentajamerkin lisäksi Oscar-patsas. Niin vakuuttavasti hän källitti kämyt. Toisaalta, kämyt on idiootteja. Mutta kuitenkin, ainakin Jussi-patsas Päällikkölle!!!1!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1721869Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 56820
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 90737
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636