raskaaksi tulo keskenmenon jälkeen? kokemuksia?

tuskailija

minä olen halunnut melkein heti raskaaksi keskenmenon jälkeenkeskenmeno tapahtui joskus n.3-4 viikkoa sitten.en muista tarkkaan..ja nyt ollaan oltu vähintään joka toinen päivä lähestulkoon mieheni kans "yrittämässä vauvaa" ja aloin miettii et raskautuuko normaalisti keskenmenon jälkeen?? oon miettinyt nyt tätä.

muiden kokemuksia jos saisin et kuin nopeesti muut on tulleet raskaaksi ja kuinka raskaus on sit sujunut.minulla oli tosi varhainen keskenmeno ja ei tarvittu mitään kaavintoja tms.

mitenhän pian on mahdollisuus raskautua?

17

5243

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkunen :)

meillä kävi niin että sain alussa lokakuuta(-11) keskenmenon ja odottelin menkkoja alkavaksi tai jotai väli vuotoa, mitään ei kuulunut ja pari päivää ennen isänpäivää plussasin (seitsemän testiä tein) ja kaikki positiivisia, kävin jopa verikokeessa ja raskaushormoonit lähteneet nousuun ja nyt ne ihan huipussaan, tilasin lääkäriin yksityiseen ja sain sen kautta lähetteen polille ja ultrasivat ja siellä köllötteli pikku kaveri :) joten itse tulin raskaaksi ilman menkkoja kuukaudessa :) ja nyt olen viikolla 7 eli rv 6 4

• tuskailija

oi ihanaa! onnea sinulle :) ite toivon kans et raskaaksi tulisin pian....pitäskö se testailla välil jos niitä vuotoja ei pakosti kannata odottaa alkavaksi? jotenki vaan sit masentaa jos testi on negatiivinen..keskenmenoni alusta on nyt kuukausi.vuoto kesti kyl kaks viikkoa mutta se alkoi kuukaus sitten melkeen tasan...en tiiä millo ois järkevintä alkaa testailemaan.

kiitos :) sikiön sydän sykki ja viikkoja 8 eli 7 0rv ja pienellä kokoa 7,5mm

• eaggggg

Tarkoittanet, että olet nyt kahdeksannella viikolla, ei, että sinulla on viikkoja kahdeksan? Täysiä viikkojahan sinulla on vasta seitsemän, jos olet rv7 0. Onnea joka tapauksessa. :)

siis kahdeksas viikko alkaa 7 1rv (raskausviikkoa) se menee niin :D jos olet esim. 9 0 alotat 10viikon. kysyppä keltä tahansa niin se menee :)

• niinpä niin...

Kyllä vain, mutta kieliopillisesti et voi sanoa, että sinulla on raskausviikkoja kahdeksan, koska silloin sanot, että kahdeksan viikkoa on jo täynnä. Tiedän tasan tarkkaan, miten nuo raskausviikot menevät, mutta vaikka olet kahdeksannella viikolla, niin et silti voi sanoa, että raskausviikkoja on kahdeksan. Niitä on sinulla seitsemän päiviä päälle, vaikka kahdeksannella viikolla oletkin.

• toukka

Mul oli 8.raskausviikon alussa keskenmeno, vuoto kesti viikon ja keskenmenon alkamispäivästä meni 6vko ennenku ekat menkat alkoi, sitten oottelin kierron mukaan 33pv 2 pv kunnes ajattelin, et vois tehdä raskaustestin, jonka sitten tein ja vahva plussa tuli. Nyt viikkoja 16 1... Kyllä mun mielestä aika nopeasti kuitenkin siis raskauduin keskenmenon jälkeen...

• tuskailija

itse toivoisin raskautuvani odottamatta kuukausia..... :D toivon.mutta onko kellään kokemuksia muilla et miten nopeesti on tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen? haluan mahdollisimman paljon erilaisia kertomuksia tänne :) senkun tarinoimaan oma tarinanne km jälkeiseen raskautumiseen :)

• toukka

Niin minäkin toivoin, mutta ei ihan onnistunut... Tsemppiä sinulle! :) Ja lisättäköön että seksiä meillä oli sitten lähes joka päivä ;) ..kun ei siitä kierrostakaan tiedä, et koska ovuloi seuraavan kerran km:n jälkeen.. :/

• tuskailija

niinpä.tää on TUSKAISTA! :/ aargh,,haluan raskaaksi.haluan vauvan ihanan mieheni kanssa :) ei vaan millään malttais odottaa.aion varmuuden vuoksi tehdä testin huomen aamulla.se on melkeen varmaan nega mutta teen silti.

• hohhoijaa...

Anteeks vaan tuskailija mut sä kuulostat nyt aikalailla pakkomielteiseltä tän asian suhteen..mitäs jos koittaisit vaan unohtaa sen asian etkä "tee" yhtään mitään vaan katot miten sun käy..sillee sun itteski on helpompi elää ittes kans. :) älä toivo liikoja äläkä odota mitään ni sillo se voi yllättää ja pahasti. :)
      Kato et sä tommosella pakkomielteisellä asenteella mitään hyödy..oot asenteella et se tulee sitte ku tulee ja jätät sen pakolla vääntämisen kokonaan pois ja nautit muuten elämästä! =)

• tammimamma

Mulla oli ensin viime joulukuussa kemiallinen raskaus heti ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Sitten oli yksi kierto välissä, jonka jälkeen tulin taas raskaaksi. Se raskaus päättyi kuitenkin keskeytyneeseen keskenmenoon maaliskuussa, alkion sydän ei koskaan sykkinyt. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin raskausviikolla 9. Jälkivuotoa kesti vajaan viikon verran ja neljän viikon päästä tuli menkat. Seuraavasta kierrosta toukokuussa tulinkin taas raskaaksi. Tänään viikkoja 33 4. :)

• tuskailija

minulle kävi näin että tein (pakkomielteilystä huolimati) raskaustestin ja kontrolliviivan viereen ilmestyi hyvin haalea viiva! mitähän se mahtaa sitten sanoa?ajattelin et tekisin labran testin saadakseni varmuuden.toivon et oon raskaana nyt mutta samalla pelkään et tulee toinen keskenmeno.......

se voi olla positiivinen, mutta tee testi päivän/kahen päästä uudestaan aamuvirtsasta. ite tein kyllä päivällä ja oli vahva plussa.. mutta oottele rauhassa seuraavaan testiin :)

• tuskailija

juu no ite kyl aattelin ihan uusia huomenis sen testin ja jos se viiva siin kummittelee yhä niin sit soitan neuvolaan ja pyydän labratestin :) tuun kertoo tänne sit et mistä oli kyse.toivon ja pelkään et kyse on raskaudesta.ristiriitainen olo :/ onko se miten yleistä et seuraavakin raskaus menee kesken jos edellinen on mennyt?

• tammimamma

Käsittääkseni pitää olla useampi keskenmeno peräkkäin, että niillä olisi toistensa kanssa mitään tekemistä. Todella iso osa raskauksista päättyy keskenmenoon, useimmat jo ennen kuin ehtii koko raskaudesta tietääkään.

• tuskailija

okei..tuskailen nyt tän asian kans et pysyykö pieni matkassa.neuvolassa sanottiin että niin monta raskaustestiä ei voi erehtyä.raskaana ollaan siis.pelonsekaisin tuntein.mutta pitää elää normaalielämää.eihän keskenmenoa voi teoilla aiheuttaa kuitenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      60
      1322
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      90
      1017
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      927
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      864
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      853
    6. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      25
      788
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      762
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      45
      745
    9. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      707
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      27
      694
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      125
      685
    12. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      616
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      602
    14. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      155
      601
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      585
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      85
      548
    17. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      530
    18. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      501
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      497
    20. 39
      495
    Aihe