täytyy myöntää että mun mielestä sellaiset nuoret jotka on syyllistyneet toistuviin pahoinpitelyihin ja huumeiden käyttöön eivät vain ansaitse omaa ohjelmaa televisiossa.
TV-sarja Vankila
6
51
Vastaukset
- AntiChrisu
Eivätkä myöskään sellaiset jotka levittävät vihaa muita ihmisryhmiä kohtaan eli kristityille ei myöskään tulisi olla tv-ohjelmia jossa he levittävät vihapuhetta.
:D tv7 kielletyksi.... Luterilainen Jumalanpalvelus tulee kieltää televisiosta, kun se uskonto perustuu murhaajan mielipiteisiin..
- ap.
Minäkö niitä ohjelmia teen?
no en.
itse niputat aina kaikki uskikset samaan muottiin. esther sanoi :
täytyy myöntää että mun mielestä sellaiset nuoret jotka on syyllistyneet toistuviin pahoinpitelyihin ja huumeiden käyttöön eivät vain ansaitse omaa ohjelmaa televisiossa.
_____
Äläs nyt esteri harrasta vihapuheita kansanryhmiä vastaan - sinun täytyy
noudattaa omaa evankeliumiasi.
Nyt kun mm. vapaan kasvatuksen tulokset alkavat olla näkyvissä niin eikö se
ollutkaan Hyvä :=)??Taas yksi turha sarja täyttämään ihmisten loputonta tirkistelynhalua...
- päivikki7
Eivät ansaitse minunkaan mielestäni. Mielummin katson vaikka sitä jumalanpalvelusta tai strömsötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266