Kailajärvelle 4 vuotta

Helluntailainen Hannu Kailajärvi sai vihdoin WinCapita-huijauksestaan 4 vuotta ehdotonta.
Varsin paljon petettyjen joukoissa on myös hyväuskoisia helluntailaisia, jotka menivät ansaan helpon rahan toivossa, eikä ihmekään, sillä joidenkin tietojen mukaan WinCapita-pisnestä olisi aikoinaan mainostettu Ristin Voitossa, netmission-johtajan taholta ja talvipäivilläkin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/12/1452994/wincapita-kailajarvelle-maksimirangaistus

Kailajärveä on puolusteltu tälläkin palstalla.
Esim. Tuossa on Mohikaani_27:n viesti otsikolla "Kailajärvi on langennut helluntailainen."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6596635#comment-34570810

40

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1245

Kaikenlaisia huijareita hellareissa,no pääsehän tyyppi vankilaan käännyttämään
      syntisiä.
      Yleensä kehuskellaan kuinka "Herran" avulla on päässyt eroon rikokollisesta
      elämästä. Toisinpäin tapahtuvista mielellään vaietaan.
      Tässä uskovaisten moraali.

• greeeeen

Tämä on hyvin harmillista ja kertoo siitä, mitä tapahtuu, kun uskotaan ihmisen syntyvän tuosta vain uudesti ja saavan näin uudestisyntyneenä jatkuvasti syntejään anteeksi, teko teon perään. Vaarallista on uskoa, että lihaa l. vanhaa syntistä luontoaan voi viedä pala palalta ristille joka päivä ja elää siten Jumalan valtakunnassa. Ei, ei ja ei, todellisesti sisäpuolella ovat vain ne, jotka ovat jo riisuneet yltään vanhan minänsä kaikkine tekoineen.

Todella uudestisyntynyt ei tee pahaa lähimmäisilleen!

• eenokki 12

Ei ollut lahkon kaste oikea koska Kailajärvi tuomitaan törkeästä rikoksesta.
      Ei myöskään ollut uskossa vaikka vakuutti olevansa.
      Tätä on helluntailaisuus rakennetaan pelastus uskonsa varaan joka osoittautuu valehteluksi.
      Kaste oli väärä .eikun uudestaan kasteelle(syvempään upoksiin)

• KTS (Ei kirj.)

Ei muuta kuin vankilan paljuun.

• Luterilainen.

Äläs muuta sano! Kyllä me luterilaiset sentään olemme rehellisiä emmekä syyllisty mihinkään rikoksiin. Meidän kirkossa kaikki on totuudessa siellä ei rötöstelijöitä suvaita. Kyllä niin on jämti niin.

>Tätä on helluntailaisuus rakennetaan pelastus uskonsa varaan joka osoittautuu valehteluksi.

• eenokki 12
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Ei muuta kuin vankilan paljuun.

KTS kyssäri: Pitäisikö mielestäsi purkaa polttopuiksi se helluntaiseurakunta jossa kailajärvi kastettiin upottamalla?
        Koska helluntailaisen rikos oli kauhea olisiko oikein lisärangaistuksena purkaa vielä toinenkin helluntaiseurakunnan rakennus?.
        ps. Luther olisi taivaassa kovin mielissään?

• KTS (Ei kirj.)
        eenokki 12 kirjoitti:

KTS kyssäri: Pitäisikö mielestäsi purkaa polttopuiksi se helluntaiseurakunta jossa kailajärvi kastettiin upottamalla?
        Koska helluntailaisen rikos oli kauhea olisiko oikein lisärangaistuksena purkaa vielä toinenkin helluntaiseurakunnan rakennus?.
        ps. Luther olisi taivaassa kovin mielissään?

Eiköhän nuo rakennukset mene ihan itsestään historian roskatynnyriin jossakin vaiheessa luonnollisen, darwinistisen valinnan seurauksena.

• tipallako

heh, tällä perusteella suurin osa suomalaisista rikollisista on saanut väärän vauva kasteen koska ovat rikoksien tiellä. Myös suurin osa muista petoksista ja muista törkeyksistä tekee nämä ns. vauva kasteen omaajat. Äly hoi älä jätä....

• * Miten se Sana nyt sanoikaan, jotenkin näin, ajatus ainakin on sama, " Älä iloitse veljesi lakeemuksesta,". eenokki on Pe.kun kanssa ensimmäisinä kivet kourissa. En puolla rikollista, mutta kaikki me olemme lankeemusken alaisia, jos Jumala ottaa varjeluksensa pois, ollemme altiit pahalle uskostamme huolimatta. Armoa on olla aemon alla, ja kun saa armoa armon päälle, on vain se armo, ei sitten paljon mitään muuta, että säilyy veren armossa ja Pyhän Hengen osallisuudessa.

* Tunnen erään miehen, hän joutui joutui ansaan, parikin kertaa, ja tavallaan samasta asiasta. Häntä sekoitettiin kassoilla marketissa, Kassa ylrrnsä näkee, että ostoskärryissä on juoma pakkauksia, ja niitä ei taritse painonsa vuoksi nostella nauhalle, ja he yleensä ottaa ne huomioon vaikka ei niistä erikseen mainitse mitään.
      * Nyt kuitenkaan kassa ei ollut "huomaavinaan", ja tämä mies kiinnitti huomion jonnekin toisaalle, hänen edessää joku naisihminen söhelti rahojensa kanssa, ja oli siinä edessä, ettei päässyt kukaan etenemään. Näin yhteispelillä saatiin asikas ottamasta huomioon kärryissä olevat juomapakkaukset, ja ne meni kassan läpi ilman kassaan lyöntiä.
      * Kaveri huomasi vasta parinpäivän päästä, että kuitissa ei ollutkaan näitä juomia ollenkaan? Näin meitä voidaan " laittaa", ja sitten saadaan syyttää, vaikka kuinka hänkin korjasi asian ja kävi maksamassa. Joutui vielä tavallaan kuukusteltavaksi, vaikka kuitti osoitti sekeästi, että limut meni ohi kassan. Olihan se kasssallekin osaltaan oma mokansa, he itse ovat sanoneet, ettei tarvitse nostaa nauhalle. Ei siis asiakas aina ole oikeassa ! Ja törkeetä maksavaa vaki asikasta kohtaan, asettaa ansoja ja kompastuksia.

* Tämä vaan siksi, että emme koskaan voi olla itsessämme ylpeitä, kun voidaan harhauttaa tekemään sellaista, mitä ei oikeasti tee koskaan, eikä tahallaan ollenkaan.

* Eikä nytkään pidä tuomita koko herästystä yhden kompastuksesta, jota eenokki jo ehti harrastaa.

• eenokki 12

Ei ole kysymys vain yhdestä tapauksesta vaan monista tapauksista jossa usko ja uudestisyntyminen on tunnustettu ihmisten edessä'.
        Mutta ei luterilaisten ja Jumalan edessä.
        Minä Pe kun ohella me oikein kilpailemme kumpi löytää enemmän helluntailaisten nk. uudestisyntyneiden tehtyjä rikoksia?
        Emme voi kertoa hyvistä teoista koska niitä valitettavasti ei ole.
        Onhan teillä tosin pyhimys joukossanne synnitön jaikal ja on hänen tukijaryhmänsä ylistämässä pyhimyksen kirjoituksia helluntailaisuudesta.
        Me kerromme todellisesta helluntailiikkeestä.
        Salaisuudet paljastetaan rikospoliisin arkistossa käy vilske.

• ei nimmaria
        eenokki 12 kirjoitti:

Ei ole kysymys vain yhdestä tapauksesta vaan monista tapauksista jossa usko ja uudestisyntyminen on tunnustettu ihmisten edessä'.
        Minä Pe kun ohella me oikein kilpailemme kumpi löytää enemmän helluntailaisten nk. uudestisyntyneiden tehtyjä rikoksia?
        Onhan teillä tosin pyhimys joukossanne synnitön jaikal ja on hänen tukijaryhmänsä ylistämässä pyhimyksen kirjoituksia helluntailaisuudesta.

eenokki12, olen itse saanut alkuopetukset luterilaisten raamattupiiristä ja minulla on paljon ystäviä heidän joukossaan. He ovat nöyriä, toisia ihmisiä rakastavia ja kunnioittavia ihmisiä. He eivät etsi eksytyksiä, eivät virheitä, eivät soimaa, vaan jokainen heistä uskoo sydämestään Jumalaan ja kunnoittaa Jumalaa. Näillä luterilaisilla uskonystävilläni on pitkä yhteinen tie ja koko tuon tien ajan he ovat tukeneet ja auttaneet toisiaan. He todella elävät Sanan opetukset todesta, eivät ulkoisesti puhumalla, vaan sisäisesti elämällä. Se näkyy hyvinä hedelminä heistä.

• Vertaat kymmenien miljoonien petoksentekijää rehelliseen myymälä-asikkaaseen, koska sattuu olemaan helluntailainen.

Samalla tavoin taannoin puolustit, Jeesuksen verenmaku suussa, Kokkolassa myymälävartijan tappanutta helluntailais-saarnaajaa.
        Vartijan kohtaloksi tuli kuolla, kun yritti estää helluntailais-saarnaajaa varastamasta tavaroitta.
        Tapossa käytetty puukkokin oli varastettu toisesta liikkeestä.
        Hän jatkaa viimeisimmän tiedon mukaan edelleen helluntailais-saarnaajana.

• eenokki 12 kirjoitti:

Tuo ei ihan pidä paikkaansa.
        Minä ainakin puolustan rehellisiä helluntailaisia, jotka ovat tulleet tietämättään kaltoin kohdelluiksi.

• Pe.ku kirjoitti:

Tuo ei ihan pidä paikkaansa.
        Minä ainakin puolustan rehellisiä helluntailaisia, jotka ovat tulleet tietämättään kaltoin kohdelluiksi.

"Minä ainakin puolustan rehellisiä helluntailaisia"

niin minäkin puollustan rehellisiä helluntailaisia sekä muunkin värisiä...

• eenokki 12
        ei nimmaria kirjoitti:

eenokki12, olen itse saanut alkuopetukset luterilaisten raamattupiiristä ja minulla on paljon ystäviä heidän joukossaan. He ovat nöyriä, toisia ihmisiä rakastavia ja kunnioittavia ihmisiä. He eivät etsi eksytyksiä, eivät virheitä, eivät soimaa, vaan jokainen heistä uskoo sydämestään Jumalaan ja kunnoittaa Jumalaa. Näillä luterilaisilla uskonystävilläni on pitkä yhteinen tie ja koko tuon tien ajan he ovat tukeneet ja auttaneet toisiaan. He todella elävät Sanan opetukset todesta, eivät ulkoisesti puhumalla, vaan sisäisesti elämällä. Se näkyy hyvinä hedelminä heistä.

Jassoo kyllä minä tuon kaltaiset luterilaiset tunnen. He ovat niin nöyriä että kun ylistin Herraa eräskin "nöurä" vaivainen lähes juoksi kesken ylistystä ulos.
        Muuten miten sinä voi määritellä jonkun nöyräksi?
        Se on Jumalan tiedossa kuka on nöyrä.

Eivät ne luterilaiset ole minua koskaan puolustaneen vaan kun olisi ollut aihetta siihen olivat hiljaa.
        Homoja pitävät ystävinään kutsuen heitä veljiksi???
        Ketkä ovat minun veljiäni ja sisariani......

• tuntuntunnusta
        eenokki 12 kirjoitti:

Kyllä se vilske käy evlut seurakunnan jäsenten suorittamien rikosten takia ja syy on; vauvavalelun. Se tuudittaa synnin uneen.

Paljonko arvelet rikollisia olevan evlut seurakunnissa?
        Sen saa melkolailla selville, kun ajattelee evlut kirkon jäsenmäärää ja kuinka paljon rikoksia suomessa tehdään.

Lopeta eenokki12 jo nuo jonniinjoutavat juttusi.

"Mutta ei luterilaisten ja Jumalan edessä."

- ja vielä kehtaat omavanhurskaudessasi nostaa syntiset evlutlaiset Jumalan rinnalle, että heillekin synnit muka pitäisi tunnustaa. Häpeäisit edes vähän.

• ei nimmaria
        eenokki 12 kirjoitti:

Jassoo kyllä minä tuon kaltaiset luterilaiset tunnen. He ovat niin nöyriä että kun ylistin Herraa eräskin "nöurä" vaivainen lähes juoksi kesken ylistystä ulos.
        Muuten miten sinä voi määritellä jonkun nöyräksi?
        Se on Jumalan tiedossa kuka on nöyrä.

Eivät ne luterilaiset ole minua koskaan puolustaneen vaan kun olisi ollut aihetta siihen olivat hiljaa.
        Homoja pitävät ystävinään kutsuen heitä veljiksi???
        Ketkä ovat minun veljiäni ja sisariani......

En tiedä mikä luterilainen piiri on sinulle tuttu. En nimittäin tunnista sinussa sitä luterilaisten nöyryyttä ja rakkautta,, jonka minä olen saanut nähdä ja kokea.
        Eivät kaikki luterilaiset ole uskossa, eivätkä kaikki helluntalaiset. Siksi täällä on aivan turhaa etsiä eksytyksiä. Niitä jos jäät etsimään, niin Sana ei pääse tekemään sinussa kasvatustyötä. Eksytyksen etsijöitä täällä on saanut nähdä vuodesta toiseen. Nuo ihmiset eivät ole edenneet uskontiellä. Tahdotko sinäkin kuulua heidän joukkoonsa? Mieti sitä tarkkaan. Vai tahdotko julistaa Ilosanomaa kertomalla mitä Jeesus teki ja opetti?

Jos jäät kiinni ihmistenoppeihin, esim. Lutherin, tai jonkun muun ihmisen, niin silloin tunnustat vain Lutheria, tai jotakin vastaavaa. Yksikään ihminen ei ole sinua pelastava, vaan vain Jeesus sen tekee ja siksi sinunkin tulee paneutua Raamatun evankeliumeihin.

Pyhä Henki ei todista, eikä tunnusta Lutheria, vaan Hän tunnustaa Jumalan Sanaa, Jeesusta. Jos ihmisen opit ovat ihmiselle keskeisellä sijalla, on mahdollista, että Pyhä Henki vetäytyy opettajan tehtävästä sellaisen ihmisen kohdalta ja se on enemmän, kuin ikävää. Sen jälkeen on mahdoton uskoa.

• eenokki 12
        ei nimmaria kirjoitti:

En tiedä mikä luterilainen piiri on sinulle tuttu. En nimittäin tunnista sinussa sitä luterilaisten nöyryyttä ja rakkautta,, jonka minä olen saanut nähdä ja kokea.
        Eivät kaikki luterilaiset ole uskossa, eivätkä kaikki helluntalaiset. Siksi täällä on aivan turhaa etsiä eksytyksiä. Niitä jos jäät etsimään, niin Sana ei pääse tekemään sinussa kasvatustyötä. Eksytyksen etsijöitä täällä on saanut nähdä vuodesta toiseen. Nuo ihmiset eivät ole edenneet uskontiellä. Tahdotko sinäkin kuulua heidän joukkoonsa? Mieti sitä tarkkaan. Vai tahdotko julistaa Ilosanomaa kertomalla mitä Jeesus teki ja opetti?

Jos jäät kiinni ihmistenoppeihin, esim. Lutherin, tai jonkun muun ihmisen, niin silloin tunnustat vain Lutheria, tai jotakin vastaavaa. Yksikään ihminen ei ole sinua pelastava, vaan vain Jeesus sen tekee ja siksi sinunkin tulee paneutua Raamatun evankeliumeihin.

Pyhä Henki ei todista, eikä tunnusta Lutheria, vaan Hän tunnustaa Jumalan Sanaa, Jeesusta. Jos ihmisen opit ovat ihmiselle keskeisellä sijalla, on mahdollista, että Pyhä Henki vetäytyy opettajan tehtävästä sellaisen ihmisen kohdalta ja se on enemmän, kuin ikävää. Sen jälkeen on mahdoton uskoa.

En minä siellä luterilaisessa piireissä pyöriskele enkä edes luther säätiössäkään mutta voin sanoa että olin rukouspiirissä ja lopun ajan yksinään ja nk. "nöyrät" pitivät kokouksiaan samaan aikaan muualla.
        Sitten lopettivat rukouspiirin ja siihen jäikin minun "piirissä" pyörimiseni niiden "nöyrien" kaltaistesi idioottien kanssa joista kuten sinusta en löydä muuta kuin lihallisen inhoamani teeskentelijän joita olen inhonnut alusta alkaen.Sinun kaltaisia nilviäisiä ja varsinkin rakkauttasi jonka kyllä tunnistan löydän jopa siveellisemmässä muodossa, homoilta.
        Se on tärkeintä onko Herra kanssani ja kun on varma siitä eivät sika-kristityt saa maata rauhassa sakkansa päällä.

• ???????
        Pe.ku kirjoitti:

Vertaat kymmenien miljoonien petoksentekijää rehelliseen myymälä-asikkaaseen, koska sattuu olemaan helluntailainen.

Samalla tavoin taannoin puolustit, Jeesuksen verenmaku suussa, Kokkolassa myymälävartijan tappanutta helluntailais-saarnaajaa.
        Vartijan kohtaloksi tuli kuolla, kun yritti estää helluntailais-saarnaajaa varastamasta tavaroitta.
        Tapossa käytetty puukkokin oli varastettu toisesta liikkeestä.
        Hän jatkaa viimeisimmän tiedon mukaan edelleen helluntailais-saarnaajana.

Mitenhän seurakunta voi enää hyväksyä saarnaajaa, jos on tappanut jonkun henkilön, ihan tietoisesti , onkohan vilpit mielessä saarnaajalla saarnatessakin?

• ???????
        tuntuntunnusta kirjoitti:

Kyllä se vilske käy evlut seurakunnan jäsenten suorittamien rikosten takia ja syy on; vauvavalelun. Se tuudittaa synnin uneen.

Paljonko arvelet rikollisia olevan evlut seurakunnissa?
        Sen saa melkolailla selville, kun ajattelee evlut kirkon jäsenmäärää ja kuinka paljon rikoksia suomessa tehdään.

Lopeta eenokki12 jo nuo jonniinjoutavat juttusi.

"Mutta ei luterilaisten ja Jumalan edessä."

- ja vielä kehtaat omavanhurskaudessasi nostaa syntiset evlutlaiset Jumalan rinnalle, että heillekin synnit muka pitäisi tunnustaa. Häpeäisit edes vähän.

Eipä taida vauvavalelut, eikä vaikka kuinka syvälle upottas kasteessa, niin auttaa, syyt on syvemmällä.nim.tutuntunnustusta.

• greeeeen

Mohikaani, Sanahan sanoo: Älä iloitse VIHAMIEHESI langetessa.
        _______

15 Älä väijy, jumalaton, vanhurskaan majaa, älä hävitä hänen leposijaansa.

16 Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen, mutta jumalattomat suistuvat onnettomuuteen.

17 Älä iloitse vihamiehesi langetessa, älköön sydämesi riemuitko hänen suistuessaan kumoon,

18 ettei Herra, kun sen näkee, sitä pahana pitäisi, ja kääntäisi vihaansa pois hänestä.

19 Älä vihastu pahantekijäin tähden, älä kadehdi jumalattomia.

(Sananl. 24:15-19)
        _______

Tähän sisältyy paljon väärin, synnin tekemistä perustelemaan käytetty raamatunkohta: "Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen, mutta jumalattomat suistuvat onnettomuuteen".

Tuolla siis perustellaan usein sitä, että uudestisyntynyt tekisi yhä vain syntiä, eikä tahdota ymmärtää, että lankeaminen tarkoittaa Raamatussa muutakin kuin syntiin ryhtymistä. Ainakin minulle on päivänselvää, että kyseinen raamatunkohta kertoo tästä samasta asiasta ->

18 Nuhteettomasti vaeltavainen saa avun, mutta kahdella tiellä mutkittelija kerralla kaatuu. (Sananl. 28:18)

..eli siis siitä, että Jumala auttaa Hänen Sanassaan pysyvää ja oikein tekevää hänen kaatuessa elämän pyörteissä, mutta pahantekijä saa jäädä makaamaan -> siis vaikka vanhurskas seitsemästi kaatuisi, Jumala nostaa hänet ylös, mutta pahantekijä sortuu onnettomuutensa.

5 Nuhteettomuus tasoittaa hurskaiden tien, jumalaton sortuu pahuuteensa. (Sananl. 11:5)

3 Kunnon miestä ohjaa rehellisyys, omaan vilppiinsä kavala kaatuu.
        (Sananl. 11:3)

31 Hurskas saa palkkansa jo maan päällä, saati sitten jumalaton ja syntinen.
        (Sananl. 11:31)

• "Me kerromme todellisesta helluntailiikkeestä"

ettäs viitsit eenokki painaa alas suomen suurinta vapaata seurakuntaa, siihen seurakuntaan kuten myös lutteruksiin mahtuu kaikenkarvaista väkeä.

Suurin osa normihelluntaisista on ihan kunnon väkeä ja elävät ja rukoilevat Jeesusta kuten Raamattu opettaa.

Olen kyllä henkilökohtaisesti saanut vuosien varrella seurata myös erästä muutakin vapaata suuntaa. Siitä en pidä, että seurakunnissa harjoitetaan nepotismia, mutta sitä harjoitetaan kyllä muuallakin vrt. vapaamuurarit.

• +-0

Kailajärven huijaamia miljoonia tuskin koskaan palautetaan huijatuille, kärsiköön
      uhrit.
      Vankilasta päästyään voi rellestää toisten rahoilla.

• ................

Katsotaan seuraavaksi mitä hellutalaiset Nova Grouppilaiset mahtanevat saada istuttavakseen? Hehän ovat taparikollisia, jokainen yritys on tehnyt konkurssin ja jokaisen yrityksen konkurssia on puitu käräjillä ja jokaiset käräjät ovat päätyneet langettavaan tuomioon.

Ja aina he ovat anteeksi saaneet seurakunnaltaan.

• aglius

Eikö se ole vähän lapsellista nostella esiin rikollisia ja niiden taustoja sillämielellä että että tausta halutaan mustata !

VArsinkin kun jokainen tietää kuinka vähän suomen maassa on helluntaiuskovia, ja kun sen suhteuttaa maan väkilukuun ja rikollistilastoon, niin mikä muu kuin paha tahto, sellaisia nostatuksia tekee ?!

Ei pidä aliarvioida lukijakuntaa ihan noin pahasti.

• Päin vastoin.

Kyseinen tapaushan on juuri sellainen, joka helluntailaisten tulisi tietää.

Pitää muistaa että myös suuri osa uhreista oli helluntailaisia, koska huijausta jopa suositeltiin heille oman helluntaiherätyksen vaikuttajan kautta, jotka ovat edelleenkin vaikuttaja/vaikuttajia liikkeessä.

• aglius
        Pe.ku kirjoitti:

Päin vastoin.

Kyseinen tapaushan on juuri sellainen, joka helluntailaisten tulisi tietää.

Pitää muistaa että myös suuri osa uhreista oli helluntailaisia, koska huijausta jopa suositeltiin heille oman helluntaiherätyksen vaikuttajan kautta, jotka ovat edelleenkin vaikuttaja/vaikuttajia liikkeessä.

No minun tiedossani ei ole ainuttakaan helluntaiuhria, en siten tiedä missä se keskittymä on, jossa on noin pöllöjä uskovia, täällä saa täikammalla harata mutta tuskin löytyy ainuttakaan.

olen kyllä sanonut että tuskin konneveten eteläpuolelta löytyy monta tervettä uskovaista mistään haarasta, niin se on happameksi käynyt taikina.

Eikös sitä lsais mistään sitä nimilistaa jossa helluntaivaikuttajat houkuttelevat uskovia kinttupoluille ! Sellaisilel pitä antaa potkut isolla kengällä nistä vaikutuspaikoistaan, ja menkööt lakaisemaan kummojen portaita joksiskin aikaa ainakin.

• :(

Voi sitä päivää, kun Pe.ku huomaat taskuissasi olevien kivien painovoiman ja tyhjäämään ei enää ehdi, kun ollan jo matkalla.

http://www.youtube.com/watch?v=6nlarWHHOeM
      Kiviä taskussa EXIT

Joten kuuntele Pe.ku tämän kappaleen sanat ja huomaa!:

"Että ymmärtäisit........tänäänkin saa alkaa alusta...
      Ei ole liian myöhä......Ei ole vielä yö.......Että voisit luottaa empimättä........Uskaltaisit olla ihminen........Ettet juoksis karkuun tuota kättä........Joka sielustasi veisi saastan likaisen.....Sullon kiviä taskussa.......Painoja sielussa........Syviä haavoja....Iskuja......Viiltoja.....

ETTÄ YMMÄRTÄISIT TÄNÄÄNKIN SAA ALKAA ALUSTA!!

• * Mikä siinä on niin vaikeaa, tuossa kemmentissani, Jumalan armo ei ole samalaista kuin esm. sinun anteeksiantamuksesi on. Jumala antaa juuri langenneille ja syntislle armonsa, jas ja kun katuu ja tunnustaa rikkeensä, saa armon, vaikka seuraukset tietenkin tulee, jos on pettämällä hankkinut ihmisiä hyväksikäyttäen mammonaa. Se on eriasia, Armo kuitenkin on hänellekkin olemaas Jeesuskessa Kristuksessa, vaikka ei sinulle sopisikaan.

* Taidat ollakkin niitä, joista Jeesus sanoo, omavanhurskaat ja "terveet", hän kieltää, mutta sairaat ja syntiset Hän armahtaa. Olet nimittäin niin verenhimoisen vahingin iloinen saadessa tuoda tänne ihmiseten erehdyksiä ja lankeemuksia. Hyvä etettet ole Jumala, maailma kärventyisi kovuuteesi ja oman egosi korotukseen !

• Kailajärvi hovioikeudessa:
      "WinCapita oli edistyksellinen"
      http://www.hs.fi/kotimaa/Kailajärvi hovioikeudessa WinCapita oli edistyksellinen/a1305609748799

Edistyksellinen se tosiaan oli uskovaisen tavasta viedä rahaa toisilta uskovilta.

• helluntailainen,

Sinä Pe.ku olet langennut helluntailainen. Pahempaa kuitenkin kun olet luopunut Kristuksesta. Olet luopio, tajuatko, luopio!

• aglius

Ilmeisesti ristin ryövärikin oli helluntailainen. Ja barabbas tietty kans.

Kukahan vielä olis sopiva ehdokas, olisko stalin ja hitlerikin.

oli ne melko varmasi nekin helluntaissa eikö ollutkin Peku!

• pedofiili insesti hu
      • muistutus 1

Unohtuiko Merisalot.

• typeryys huipussaan
        muistutus 1 kirjoitti:

Unohtuiko Merisalot.

Nyt olette löytäneet jo pari kolme entistä uskovaista hämäriltä poluilta !

Ketäs ne loput mahtaa olla, ei kai vaan lutterinlapsia ne vankilakundithäh pöllöt !

• tyhmyys huipussaan

Siinä on taas puupäät asialla !

Ettekö tiedä milaisia temppuja se oppi-isänne herra lutter teki, miksi siitä ette puhu mitään pöntöt !

Olikos se pekukin siis helluntailainen vai miten se olikaan ?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe