Lahden väylää kun ajelee niin Keravan kohdalla on aivan kamala lemu vuodesta toiseen. Pakko aina yrittää muistaa laittaa sisäilmankierto vähän ennen päälle, ettei haju tarttuisi vaatteisiin.
Joku sanoi, että haju lähtisi itse keravalaisista, voiko se tosiaan olla niin?
Aika epäsiistiä metsäläistavat omaavaa ihmistä sieltä kyllä tulee, että lienee se mahdollista on.
Kamala lemu!
Mars Pesulle!
2
190
Vastaukset
- AlikeravaltaLähtösin
Siinä on se Koffin tehdas mikä löyhkää aika kaamealle. Myöskin lahdentien läheisyydessä sijaitseva kaatopaikka tuo oman arominsa.
- jänisvahti
Mtääh?
Pitääkö tässä jo alkaa muka käymään suihkussa usiammin?
Sitä paitti juurihan mnä jouluna kävin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000