Onko keltään leikattu "kaksosta" esim. häntäluusta? Mikä on synnynnäisen muodostuman lat. kielinen nimi? Ja mitä ihmisen kappaleita voi löytyä? Kertokaa faktaa, netistä ei löydy...
Kaksonen häntäluussa
4
5851
Vastaukset
- mä,m
on leikattu. hiuksia ainakin oli,ja kuulemma jopa hampaita voi olla ,uskoisko tota.
helvetin kipee oli ainakin,onneks tuli operoituu pois. - Kaksospuolikas
Minulta on leikattu, oli hiuksia ja hampaita koteloituneena. Latinankielistä termiä en nyt tähän hätään muista. Pirunmoinen paise tuli häntäluun tienoille uudestaan ja uudestaan kunnes leikattiin ja kaksosen jämäthän siellä oli.
Äiti siunaili, että voi herrrran jestas sentään jos minunlaisia olisikin tullut kaksi kerrallaan, onneksi ei sentään...- Paise
Itse tässä odottelen leikkaukseen pääsyä. Olisi kiva tietää tarkemmin; miten suuri leikkaus oli, sijaitsiko itse kotelo häntäluun kohdalla vaiko "syvemmällä" ja onko nyt kotelon poiston jälkeen ollut enään mitään ongelmia?
- Riesan saanut
Paise kirjoitti:
Itse tässä odottelen leikkaukseen pääsyä. Olisi kiva tietää tarkemmin; miten suuri leikkaus oli, sijaitsiko itse kotelo häntäluun kohdalla vaiko "syvemmällä" ja onko nyt kotelon poiston jälkeen ollut enään mitään ongelmia?
Juu meikäläiseltä leikattiin just kyseinen patti.. Se oli päiväkirurginen operaatio ja sitä varten nukutettiin... Nyt haavahoidossa joka päivä, kun meinas leikkuu haava tulehtua.... Aika v-mäinen kiusankappale....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693