Näin sinut viikonloppuna vuosien vai vuosikymmenten jälkeen kaupungilla. Miten voitkin olla aina vaan noin järjettömän hyvännäköinen minihameessasi? Tietäisitpä miten sydämeni hakkasi, kun tunnistin sinut. Sinä et kuitenkaan tainnut huomata minua, kun olit niin mietteissäsi? Vai etkö vain ollut huomaavinasi? Näytit jotenkin niin surulliselta, vai kuvittelinko minä vain järkytyksestä? Still loving you after all these years. Sinä olit minulle silloin ja nyt se oikea, mutta minä vaan olin sinulle se väärä ja väärään aikaan. Silti elätän vieläkin toivoa että sinut joskus saisin. Mutta sitä en varmaan tule sinulle koskaan kertomaan. Toivottavasti näen sinusta taas unta, ihana tyttöni.
Linda
4
416
Vastaukset
- Älä tyri nyt
Still loving you, ja taidankin jo tietää miksi näytit niin surulliselta. Elämäni tilaisuus, mutta miten.
- Tyrin sittenkin
Ja nyt kun mulla olisi ollut edes pienen pieni tilaisuus, niin mä jäädyin täysin. Miten voi pienen naisen katse hyydyttää ison miehen näin täysin? Olet aivan yhtä kaunis ja mukava kuin olet ollut jo nuoresta tytöstä saakka. Ansaitset paljon parempaa kuin mitä sinulla nyt on. Minut!
- Truly, madly, deeply
Olitpa muuten ihan helevetin hyvännäköinen ja iloinen eilen. Mutta sulla oli se yks mukana.
- Truly, madly, deeply
Näin sut tyttöni kaupungilla pitkästä aikaa ja oli ihan pakko etsiä tämä biisi: http://www.youtube.com/watch?v=5NmxUmhjfmQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472