Palstalla on sitkeästi pidetty yllä valhetta että Karihenrik luopui ystävyydestään "erääseen ruukkilaiseen mieheen" siksi kun häntä olisi uhkailtu "eteläsuomen vl-johtajien taholta" työpaikan menetyksellä.
Sattuneesta syystä tiedän, ettei valheessa ole hitustakaan perää. Eteläsuomessa kukaan vanhoillislestadiolainen ei tunne tuota "erästä ruukkilaista miestä", puhumattakaan että vl-johtomiehet tuntisivat häntä. Jo tämä tämä tieto vie valheelta pohjan pois, miten uhkailla jos ei tiedä koko asiasta mitään? Tämä Raamattupalsta on tositosi pieni foorumi, josta ei käytännössä tiedä juuri kukaan.
Ainakin eteläsuomen vl-ympyröissä Karihenrikin tuntevat liki kaikki ja kaikki jotka tuntevat hänet, puhuvat vain hyvää hänestä... Mutta "tuota ruukkilaista miestä" ei siellä tunne kukaan..
Saikohan KariHenrik vihat niskoilleen siksi, kun laittoi erään "erehtymättömän" niin ahtaalle, että hänen oli pakko tunnustaa kirjoittaneensa puskista?
KariHenrikiä ei ole uhkailtu
22
183
Vastaukset
- totuus esiin!
•Oionpa Teuvon valheita
Devoit3.12.2011 21:21
Teuvon aggressiota tihkuva kutsu minulle:
***TULE KOTIINI - DEVOUT/DEVOIT!
Pakkaa autoon kaikki valheesi minun mielisairaudestani ja pääkaupunkiseudun rakkaista vanhoillislestadiolaisista johtomiehistä alkaen.****
Lauseen alkuun en ota kantaa kun jokainen palstaa lukeva osaa tehdä omat johtopäätöksensä. Mutta tuo kohta "pääkaupunkiseudun rakkaat vl-johtomiehet", se perustuu ilmeisesti siihen kun ammuin alas Teuvon valheen että "pääkaupunkiseudun vl-johtomiehet alkoivat uhkailla KariHenrikiä työpaikkansa menettämisellä, jos ei lopeta yhteydenpitoaan tuohon ruukin mieheen"
Korostettakoon sitä etten ole vanhoillislestadiolainen, enkä edes sympatiseeraa ko liikettä, mutta totuuden haluan asiasta kertoa.
Vl-tuttujeni kautta laitoin eteläsuomeen sanan kiertämään että onko asia noin miten Teuvo väittää. Kyselyn tuloksena sain vastauksen että EI OLE.
Asia nyt on niin että vanhoillislestadiolaiset eteläsuomessa kaikki tiesivät kuka on KariHenrik, tuo arvostettu mies alallaan, mutta KUKAAN EI TIENNYT KUKA ON TEUVO SUNI, puhumattakaan että vl-johtomiehet olisivat hänestä kuulleetkaan. KariHenrikin tietävät siellä kaikki, mutta Teuvo on mr nobody.
Haluaisin kysyä Teuvolta nimien kera, mistä hän on tietonsa saanut. Se ei riitä että oli nimettömiä palstakirjoituksia, koska epäilen että niiden takana oli Teuvo itse. Missään nimessä ne kirjoitukset eivät olleet lähtöisin vl-johtomiehiltä, koska kukaan ei eteläsuomessa Teuvoa edes tunne, saatika että lukisivat tätä piskuista palstaa. - palstadiagnoosi
Tuo on erittäin tärkeä tieto, eli ettei Teuvoa tunneta, sillä se, jos mikä laittaa hänen omahyväisyydelleen ja itsensä korottamiselleen hyydytystä. Teuvo luulee jokin olevansa, mutta FAKTA on se, että hän on Mr. Nobody. Taitaa olla hyvää lääkettä napoleonsyndroomaan.
Näyttääpä joku palauttaneen poistetunkin avaukseni.
Teuvo oli täällä pohjoispohjanmaalla ainakin omassa kunnassaan aikanaan tunnettu ja jopa suosittukkin. Mutta niin on katoavaista mainen kunnia. Huomasin että kunnianhimo olikin se motiivi joka loppujenlopuksi ajoi Teuvoa missiossaan eteenpäin.
Teuvolla oli ennen arvovaltaa, jonka hän menetti epäasiallisen käytöksensä vuoksi. Itsehillintä olisi vienyt hänet pitkälle.
- eerik.
Kummastuttaa tuollainen viesti, "uhkailtu",
Miksi ? onko se vain pelottelua vai miksi? - ihm-inen
Niin, K-H mitä ihanin ihminen, ja sellainen ihminen saa paholaisen pois raiteiltaan.
-ruoskimaan ja valehtelemaan.- kuulkaatte.
kuulkaatte. kirjoitti:
Kuuntele Himangan kirkosta ???
- ex-rekisteröitynyt
Älä välitä Devoit. Minulla on myös paljon vastaavanlaisia kokemuksia Teuvo Sunin räikeästä valehtelusta ja vääristelyistä. Olen aiemmin kirjoittanut rekisteröityneenä, mutta menin ns. puskaan, koska Teuvo harjoitti minua kohtaan systemaattista kiusaamista, siis henkilökohtaista herjaa ja pilkkaa. Ajattelin, että on parempi, etten ole Teuvolle aiheena enää synnintekemiseen. Hänellä kun on todellinen harjaantunut taito demoniseen, henkiseen pahoinpitelyyn. Annetaan silti anteeksi hänelle, itsemme tähden, sillä itseämme vain vahingoitamme, jos annamme hänen valheittensa katkeroittaa itseämme. Jeesuksen siunausta sinulle Devoit ja hyvää itsenäisyyspäivää!
- Oletko "trolli"
Lieneekö viestisi totta? Nämä T.S:n solvaajat, kun ei ole yleensä kovin tarkkoja sen totuuden suhteen
- Teuvontunnistaja
Oletko "trolli" kirjoitti:
Lieneekö viestisi totta? Nämä T.S:n solvaajat, kun ei ole yleensä kovin tarkkoja sen totuuden suhteen
Hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin Teuvo, et sitten malttanut olla kirjoittelematta puskista. Sinulle Teuvo sana totuus ei ole kuin valheesi väline.
- Tunnista tunnistaja
Teuvontunnistaja kirjoitti:
Hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin Teuvo, et sitten malttanut olla kirjoittelematta puskista. Sinulle Teuvo sana totuus ei ole kuin valheesi väline.
Siinä taas yksi, joka surutta valehdella louskuttaa.
- ex-rekisteröitynyt
En ole trolli, mutta viestini on sävyltään molli.
Mä totuuden sanoja kerroin,
ne miellyttää eivät sua saata
vaan loukkaannuit kaksin verroin
en sano siihen juuta jaata. - voin taata
Ei ole trolli ei. Voin taata ja vakuuttaa.
- Niinpäniinpäniinpä
Niinpä!
- kokis.
Samat sanat, eri ihminen ex
- ex-rekisteröitynyt
Eli siis Teuvo suorastaan viljelee valheita ja vääriä todistuksia?
- Vl-johtomiespääkaupunkis
Suhtaudumme mitä suurimmalla säälillä ja ymmärryksellä mieleltään sairastuneisiin. Terveiset tuolle tuntemattomalle Teuvoveljelle ja pikaista paranemista toivoen.
- Vl-johtomiespääkaupunkis
Pikaista paranemista myös hänen pitkä aikaiselle oppipojalleen (14v) perukalla tunnetulle "suurmiehelle"
- Äikänope
Sunilaiset ovat tunnetusti vain kiertokoulun käyneitä ja sen huomaa. Pitkäaikainen kirjoitetaan yhteen.
- Penuela7777
Teuvo on porsas.....
- Nainnakuja
Naitko nakuja sinäkin kun tuollaisia kirjoitit? Minä en loukkaisi tuolla tavalla porsasta.
- Hänarmahtaa
Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863